Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Stie cineva daca e bun un tratament de curatare a sistemului de injectie din ala "profesional".Este vorba despre o solutie intr-un recipient de metal in care s eintroduc turul si returul alimentarii inainte de pompa de alimentare si se porneste motorul si se lasa sa functioneze 15 min doar cu solutia respectiva.Mie mi se pare o metoda mai eficienta decat adaugarea aditivului in rezervor.Are ceva efecte adverse?A mai facut cineva?Ceva pareri?Arde supapele?

Chiar nu stie nimeni.....?:)

 

fratele meu si-a facut o astfel de curatare a injectoarelor la un 520 D din 2002 deoarece masina nu tragea extraordinar de bine si s-a gandit ca nu are ce sa strice ,in cel mai rau caz o face degeaba.

``operatia`` s-a efectuat la service=ul Dormag din Buc. si a costat acum 2 ani cca 1,2 mil

dupa curatarea injectoarelor ,s-a simtit un oarecare plus de putere insa nu foarte semnificativ,posibil a fi si efectul placebo.

 

detalii tehnice exacte nu stiu sa iti ofer(ce solutie s-a folosit,etc).

sunt altii pe forum care iti pot da mai multe detalii despre asta.

Edited by robert77
Link to comment
Share on other sites

la 318d am consum intre 9 si 10 l/100km atunci cand e aglomerat bucurestiul, stiti voi, pe la 5 dupa-amiaza :) ..... dar la un trafic normalundeva pe la 8....in extraurban intre 5 si 6, depinde cat te sprijini in acceleratie. Daca "sari" de 130 atunci sare si consumul ( constant la 160 - 7,4/100km ) Sant multumit de masina, o am de 3 ani, are deja 230 de mii de km, 70 sunt facuti de mine..... turbina e originala :) ... as fi preferat un 320d dar conjunctura a facut sa o aleg pe cea actuala. Cat de curand am sa o schimb cu un "5" din 2005-2006 :) ....

 

La mine, la 318i fara FL, am consum de 7 l/100km la 140 km/h si 4000 de rotatii/minut. La 160 am consumul cam 8-9 (n-am vazut exact).

 

In oras 12 l/100km si in afara 8 l/100km (asta este media).

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca e bun un tratament de curatare a sistemului de injectie din ala "profesional".Este vorba despre o solutie intr-un recipient de metal in care s eintroduc turul si returul alimentarii inainte de pompa de alimentare si se porneste motorul si se lasa sa functioneze 15 min doar cu solutia respectiva.Mie mi se pare o metoda mai eficienta decat adaugarea aditivului in rezervor.Are ceva efecte adverse?A mai facut cineva?Ceva pareri?Arde supapele?

Chiar nu stie nimeni.....?:)

 

fratele meu si-a facut o astfel de curatare a injectoarelor la un 520 D din 2002 deoarece masina nu tragea extraordinar de bine si s-a gandit ca nu are ce sa strice ,in cel mai rau caz o face degeaba.

``operatia`` s-a efectuat la service=ul Dormag din Buc. si a costat acum 2 ani cca 1,2 mil

dupa curatarea injectoarelor ,s-a simtit un oarecare plus de putere insa nu foarte semnificativ,posibil a fi si efectul placebo.

 

detalii tehnice exacte nu stiu sa iti ofer(ce solutie s-a folosit,etc).

sunt altii pe forum care iti pot da mai multe detalii despre asta.

 

Eu am de gand sa fac singur curatarea, solutia am vazut ca e in jur de 50ron.In seara asta sper sa am timp s-o cumpar.Deci sa nu ma astept la miracole...eu mai mult o fac pentru fum nu pentru putere...

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca e bun un tratament de curatare a sistemului de injectie din ala "profesional".Este vorba despre o solutie intr-un recipient de metal in care s eintroduc turul si returul alimentarii inainte de pompa de alimentare si se porneste motorul si se lasa sa functioneze 15 min doar cu solutia respectiva.Mie mi se pare o metoda mai eficienta decat adaugarea aditivului in rezervor.Are ceva efecte adverse?A mai facut cineva?Ceva pareri?Arde supapele?

Chiar nu stie nimeni.....?:)

eu am facut la a mea ! parca e mai ok acuma , asta daca nu e placebo :) dar nu cred

Link to comment
Share on other sites

Si cum ai facut?De unul singur?Ce solutie ai folosit?Cum ai scos conductele?Ceva detalii please.Eu am cumparat Liqui-Moly Diesel-Spulung si as vrea sa fac singur

parerea mea e sa lasati solutile astea ,,bune'' din comert ptr ca nu merita si daca chiar doriti o curatare mai bine mergeti la un service care are aparat de curatare a injectoarelor cu ultrasunete,dar fiecare face cum crede.....daca parerea mea e gresita ptr. unii rog a nu fi luata in seama

Link to comment
Share on other sites

Si cum ai facut?De unul singur?Ce solutie ai folosit?Cum ai scos conductele?Ceva detalii please.Eu am cumparat Liqui-Moly Diesel-Spulung si as vrea sa fac singur

Nop , am fost la un service care avea aparat si conducte , etc etc.Au facut ei tot , eu am asistat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ceau, sunt relativ nou pe forum, as avea si eu o intrebare ...vreau sa-mi iau un BMW 330I E46 M-Paket din 2002 la 132000 km pe bord. La ce ar trebui sa ma uit inainte de a da banii. P.S. masina arata optic bine.Mersi

 

era pe aici un topic foarte bine pus la punct care te indruma pas cu pas in achizitionarea unei masini second hand. poate este cineva care stie cum se numeste topicul si iti da linkul catre el.

macar o treime din verificarile de apar acolo daca ai putea sa le faci si tot e bine.

 

bafta.

 

LE. afff am scris in acelasi timp cu XXL :). acela este topicul despre care vorbeam

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o nelamurire...minora as putea spune insa am mai intrebat si pe alte topicuri si nimeni nu stie. Incerc sa dau jos(pentru inlocuire) acea prelata, sa-i spunem, din spatele capotei. Am dat jos suruburile insa prelata se tine de prinderile suruburilor. Deci si acestea trebuie date jos...intrebarea: cum?
Link to comment
Share on other sites

Ciao, sunt relativ nou pe forum, as avea si eu o intrebare ...vreau sa-mi iau un BMW 330I E46 M-Paket din 2002 la 132000 km pe bord. La ce ar trebui sa ma uit inainte de a da banii. P.S. masina arata optic bine.Mersi

verifica:

- cind pleci de pe loc prin o debraiere scurta sa nu se auda nimic sub masina(cardan , grup), masinile puternice pot avea astfel de probleme

- motorul trebuie sa se auda ca o uzina(330i), uniform fara variatii de turatie.

- accelerarea de asemenea trebuie sa fie uniforma.

- verifica placutele de frina

-verifica sa mearga toate beculetele martor din bord. sa se aprinda cind pui contactul si sa se stinga dupa ce porneste motorul.(atentie la airbag, frina, abs, dsc, in special).

-amortizoarele le verifici prin apasarea aripii, sa nu balanseze, iar daca sunt pe ulei uita-te la ele sa nu fie curse.

si orice altceva iti mai trece prin cap, dar un tester ar fi indicat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.