Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

cu privire la costuri(referitor la revizii) intre320d si 318i poti sa-mi spui ceva?diferente mari?care motor e mai pretentios?pentru ca eu nefacand multi km pe an nu cred ca mi-ar trebui diesel,dar daca ies mai bine la bani l-as alege pe cel diesel
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot asa m-am gandit cand am ales motorizarea. Fac 10-12 mii km pe an. Pe un diesel as fi dat cu cel putin 1000E mai mult. Deci nu-mi scoteam banii mai devreme de 3 ani. Pe langa asta mie mi-e cam frica de un diesel atat de vechi. Poti sa te uiti pe autokarma.ro sa vezi diferente de preturi pentru diferite piese (filtre, diverse electronice cum ar fi debitmetru, diverse valve).

 

Eu, cand am sa am bani pentru un bmw cu o vechime de 3, maxim 4 ani, poate am sa pun in balanta si un diesel.

 

Mai e o chestie: cand iti alegi motorizare, nu alege doar dupa costurile de intretinere. Fa o tura cu ambele variante. Poate o sa-ti placa atat de mult turbina de la diesel incat o sa consideri ca merita niste bani in plus pe consumabie si intretinere. Sau invers.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

pe frigul asta , masina porneste mai greut dar la prima cheie si dupa cate-va zile de stat.

 

turometru e sub 1000 ca din poza, deobicei avea 1100-1200 si ramanea constant.

specific ca umblu cu bujiile toate 4 arse de azi vara, masina e cam numai de oras si nu am avut timp .

 

considerati ca e o problema ?

post-19400-1235383566_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pe frigul asta , masina porneste mai greut dar la prima cheie si dupa cate-va zile de stat.

 

turometru e sub 1000 ca din poza, deobicei avea 1100-1200 si ramanea constant.

specific ca umblu cu bujiile toate 4 arse de azi vara, masina e cam numai de oras si nu am avut timp .

 

considerati ca e o problema ?

 

pai eu zic ca invers este aiurea !!! acum e bine daca ai undeva la 800 rpm !!!

nu e bine 1100-1200 !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Toate motorizarile de la BMW sunt bune numai ca un diesel in 6 cilindri schimba oricui pararea. Despre benzina nu mai vorbim, nu cred ca exista vreun fan BMW care sa-si permita si sa nu-si ia un benzinar. Concluzia e legata strict de costuri, parerea mea <_<

 

 

Sunt de acord cu parerea ta am o cunostiinta care are un BMW 320D l-am incercat o singura data sa vad cum trage, adevarul este ca e o masina superba mai ales la consum vs benzinar dar sincer cand am intrat in a mea era sa ma omor cu ea fiindca la diesel mergi tot timpul cu ideea ca calci pedala de acceleratie as zice eu este instinctiv-))

Este strict legat de bani benzinar vs diesel dar placerea de condus intre un benzinar si diesle nu cred ca este comparabila.

 

Toate motorizarile de la BMW sunt bune numai ca un diesel in 6 cilindri schimba oricui pararea. Despre benzina nu mai vorbim, nu cred ca exista vreun fan BMW care sa-si permita si sa nu-si ia un benzinar. Concluzia e legata strict de costuri, parerea mea :)

 

 

Sunt de acord cu parerea ta am o cunostiinta care are un BMW 320D l-am incercat o singura data sa vad cum trage, adevarul este ca e o masina superba mai ales la consum vs benzinar dar sincer cand am intrat in a mea era sa ma omor cu ea fiindca la diesel mergi tot timpul cu ideea ca calci pedala de acceleratie as zice eu este instinctiv-))

Este strict legat de bani benzinar vs diesel dar placerea de condus intre un benzinar si diesle nu cred ca este comparabila.

Link to comment
Share on other sites

Schimbati filtru de combustibil cat de des posibil, poate si la doua schimburi de ulei. Nu e un cost urias si iti protejeata parti mai importnate din angrenajul motorului pana la evacuare...

Eu il schimb la fiecare revizie de 12000Km. Este sfat de la un mecanic BMW foarte priceput. Desi sunt din Bucuresti imi fac revizia in provincie, nu la service AB.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu de pilda schimb uleiul la 12000 km si folosesc NUMAI CASTROL FULL SINTETIC... si pot merge cu el 20000. Deci depinde si cat de des schimbi uleiul, la cat timp... M-am gandit raportat si la asa ceva... Cand am zis la 2 schimburi de ulei m-am referit pentru cei care schimba la 10000-12000 Km...
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt pareri aiurea, sunt date exacte de la producator.

Eu merg cu un astfel de ulei recomandat BMW maxim 12.000 km... Cunosc persoane care trag de ulei pana la 20000km... Vorbesc din ce am intalnit.

Ca venea vorba de filtre, cel de aer il schimb la 5000Km...

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt pareri aiurea, sunt date exacte de la producator.

Eu merg cu un astfel de ulei recomandat BMW maxim 12.000 km... Cunosc persoane care trag de ulei pana la 20000km... Vorbesc din ce am intalnit.

Ca venea vorba de filtre, cel de aer il schimb la 5000Km...

 

 

eu cred ca exagerati cu schimbatul filtrului de aer. eu fac mai mult de 35k km pe an. ce sa fac sa schimb filtrul de aer o data pe luna?!?!

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

iti pun din surse sigure ce se intampla la o revizie autorizata:

schimb ulei, schimb filtru ulei, filtru de aer si polen. Daca nu specifici ca vrei sa schimbi filtru de combustibil o sa il ai schimbat cat se strica o sonda sau ceva mai grav.

Recomdarea pe care eu am primit-o este de 10000-12000 Km (traim intr-o tara cu mult praf) pentru ulei si filtru ulei. Filtru aer la 5000-7000 dar daca nu iti permite buzunarul il poti "intinde" pana la revizie... Filtru combustibil intre 15000 si 20000 km... Acum alege si tu perioada optima ca sa le schimbi pe toate in acelasi timp...

Link to comment
Share on other sites

Personal, filtrul de combustibil il inlocuiesc la fiecare al doilea schimb de ulei (cca. 20.000 km).

Cine da recomandarile astea?

 

In Autodata scrie ca se schimba la motoarele pe motorina filtru de combustibil la 60.000-80.000 km, inteleg in tara e motorina proasta, atunci il schimbi la 40.000-50.000 dar la fiecare schimb de ulei e exagerare, parerea mea.

 

La benzina stiu ca filtru de combustibil se schimba chiar mai rar.

 

Daca schimbi ulei, filtre, consumabile in general la jumatatea perioadei de schimb unde ajungi cu cheltuielie?

 

Uleiul full sintetic Castrol e facut pt schimb la 30.000 km si cred ca producatorul a dat garantia si pentru situatii mai putin favorabile decat in germania. Dar deh in romania trebuie sa traiasca cei de la reprezentante si alte service-uri.

 

La E46 are si un contor activ pt intervalul de schimb in functie de stilul de mers in romania nu te poti ghida dupa el?

 

Masinile astea sunt facute numai pt Germania?

 

In Romania aplicam alte legi?

 

Arabii aia in desert cu praf si calduri naucitoare la cat schimba consumabilele la 1000 km uleiul la 2000km?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.