Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Nu as da niciodata benzina pe motorina... Motorina e pentru tractoare si pentru aprins focul in soba la bunica... <_< Apoi mai e si fumul negru la demaraj, etc.

Am avut un E36 coupe 320i din 94;l-am dat si vreau sa-mi iau un 320 E46 minim 2002 cu facelift. Ce sa iau benz sau diesel? eu inclin spre benzina. Am fost f multumit de E36. Ceva sfaturi? thx

 

e atat de subiectiva discutia diesel vs benzina incat tine doar de tine, indiferent ce sfaturi vei primi...incearca-le pe amandoua si decide-te singur

Link to comment
Share on other sites

Verifica atat care-ti place mai mult, dar si care se strica mai repede. Degeaba iti place cum trage turbo de la diesel daca ai probleme cu el. Da un search si vezi ce probleme intampina cei cu diesel/benzina. Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Scurta intrebare...poate cineva a incercat. Maciulina de la schimbatorul de viteze de pe un E39 se potriveste la E46? Eu nu mai tin minte sigur insa parca era putin mai inalt! Ma intereseaza insa in special daca se potriveste diametrul si lungimea canalului interior. De asemenea burduful de piele e acelasi sau are alte dimensiuni? Intreb pentru ca un prieten a comandat pentru E39 aceste doua elemente insa a comandat pe culorile gresite...se potrivesc insa perfect la mine, eu avand trimurile de aluminiu!
Link to comment
Share on other sites

sa stii ca asa e.. in treptele superioare la viteza mai mare cel putin intre 120-160 trage foarte bine, insa de treptele inferiare mi+e mie, nu pot spune ca nu trage, trage insa parca nu de sa te bage in scaun sau mai stu eu ce exprimare d+asta <_<) Se poate face vreo modificare de genu asta gen sa se schimbe calutii cumva, ca sa traga mai mult pe demaraj sau ceva de genu asta?
Link to comment
Share on other sites

sa stii ca asa e.. in treptele superioare la viteza mai mare cel putin intre 120-160 trage foarte bine, insa de treptele inferiare mi+e mie, nu pot spune ca nu trage, trage insa parca nu de sa te bage in scaun sau mai stu eu ce exprimare d+asta <_<) Se poate face vreo modificare de genu asta gen sa se schimbe calutii cumva, ca sa traga mai mult pe demaraj sau ceva de genu asta?

 

ia-ti un 330i sau 330d daca chiar vrei sa simti cuplu.

Link to comment
Share on other sites

tractoras nu cred ca-mi voi lua vreodata... iar seria 3 deja incepe sa mi se para cam mica, in 2-3 ani va trebui sa ma hotarasc intre 5 si 6 daca e (X6). Iar apropo de aia cu trasu, auzisem undeva ca poti sa o remapezi si sa faci sa ii creasca ori cuplul ori viteza (sa ajunga la viteze mai mari sau ceva de genu/sau mai rpd, nu mai stiu exact)
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Stie cineva care sunt motoarele pe benzina euro4 de pe E46? Pe mobile.de multi echivaleaza D4 cu E4 ceea ce produce niste neplaceri pt cei care platesc taxa de inmatriculare.

Din cate am citit si auzit motoarele astea nu au camasi la cilindri (cilindrii sunt alezati direct in blocul motor), ceea ce mi se pare cam naspa deoarece in cazul uzurii excesive a cilindrilor trebe schimbat blocul motor.

A avut cineva problema de mai sus si cum a rezolvat-o ?

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu euro 4 pe benzinare este din 06.2002. cel putin are un amic 325ci din exact 06.2002 si este euro4.

 

a mea e din 02.2002 si are euro 4

 

 

Da poate este EURO 4 dar in vise-)) Toata seria 3 Euro 4 incepe cu anul 2003/06..asa ca nu prea cred sau cum de a mea este 12/2002 si este Euro 3?

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu euro 4 pe benzinare este din 06.2002. cel putin are un amic 325ci din exact 06.2002 si este euro4.

 

a mea e din 02.2002 si are euro 4

 

 

Da poate este EURO 4 dar in vise-)) Toata seria 3 Euro 4 incepe cu anul 2003/06..asa ca nu prea cred sau cum de a mea este 12/2002 si este Euro 3?

sincer iti zic ca a amicului meu este iunie 2002 si este euro4. este vorba de 325cabrio. masina inmatriculata anul trecut adusa din germania si atat in actele de DE cat si cele de RO este trecuta euro4. nu am mai auzit pana acum sa fie de la sfarsitul lui 2002 si sa fie euro3.

Link to comment
Share on other sites

Dragii mei, va spun ca am adus un ford focus din august 2001 cu euro 4. Deci exista. Asta nu inseamna ca nu se mai fabricau si prin 2009 masini euro 3. BMW face si acum euro 3...Deci, pe mobile.de fiecare scrie ce vrea si ce a invatat la scoala. D4 este echivalentul a euro 3, daca iti accepta RAR-ul romanesc, daca e omologat, daca nu, ai surpriza sa fie euro 2!!! A nu se face confuzie intre d3, d4 euro 3 si euro 4. Va doresc drumuri bune si asfalt curat.
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu euro 4 pe benzinare este din 06.2002. cel putin are un amic 325ci din exact 06.2002 si este euro4.

 

a mea e din 02.2002 si are euro 4

 

 

Da poate este EURO 4 dar in vise-)) Toata seria 3 Euro 4 incepe cu anul 2003/06..asa ca nu prea cred sau cum de a mea este 12/2002 si este Euro 3?

 

iti spun 100% ca este euro 4. euro 4 a aparut pe benzinare din a doua jumatate a anului 2001 odata cu introducerea lui 316ti. ma refer la bmw-uri...

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu euro 4 pe benzinare este din 06.2002. cel putin are un amic 325ci din exact 06.2002 si este euro4.

 

a mea e din 02.2002 si are euro 4

 

 

Da poate este EURO 4 dar in vise-)) Toata seria 3 Euro 4 incepe cu anul 2003/06..asa ca nu prea cred sau cum de a mea este 12/2002 si este Euro 3?

 

iti spun 100% ca este euro 4. euro 4 a aparut pe benzinare din a doua jumatate a anului 2001 odata cu introducerea lui 316ti. ma refer la bmw-uri...

 

Ah da??? si apropo eu ma refeream la Skoda-)))

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ma bate gandul sa schimb lumina din interiorul masinii si sa pun niste becuri dintr-alea cu leduri, asemenea sa pun si la numar in spate, ideea e ca mi-e teama sa nu imi apara vreo eroare in bord cum am auzit... Ideea e ca daca le cumpar eu singur becurile e o nimica toata dar risc sa am erori, in schimb daca mi le monteaza o firma, ma costa o groaza dar nu am erori... Parca nu imi vine sa dau 60 de euro pe 2 becuri <_< Aveti vreo idee cum sa procedez?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In curand trebuie sa fac revizia si vreau sa stiu la cati km se schimba filtrul de conbustibil. Stiam ca se schimba o data la 2 revizii. La ultima revizie (acum 10 000km) l-am schimbat, si ma gandeam ca acum n-ar fi nevoie.

 

De asemenea sunt nelamurit cu filtrul de aer. La voi ce culoare are cand il schimbati? Ca la mine e galben-aprins, ca nou. Nu pare a avea praf in el, poate doar 2-3 muste. As putea foarte bine sa-l pun in cutie si sa-l revand <_<, atat de bine arata (asa arata si cel pe care l-am schimbat la revizia de anul trecut).

Link to comment
Share on other sites

asa cum spui si tu, sunt persoane care schimba filtrul de combustibil o data la 2 revizii ... eu unul il schimb la fiecare revizie ... iar filtrul de aer trebuie si el schimbat ... asa "ca nou" il am si eu dar il schimb indiferent de cum arata si oricum costa putin ...

 

PS : si cand te gandesti ca pe forum era unu` care zicea ca vrea sa cumpere un filtru de aer SH pt un e 34 <_<

Link to comment
Share on other sites

Chestia e ca la revizie (cand am cumparat masina) am schimbat toate filtrele + uleiul si, desi nu cunosteam foarte bine masina, am simtit ca "respira" mult mai bine motorul. Se tura mai frumos, consuma mai putin, etc.

 

Rolele si curelele cum stii cand trebuiesc schimbate? Eu le-am studiat nitel si n-au crapaturi, nu scot sunete ciudate. Nu cred ca trebuie sa le schimb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.