Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Am un 318i cu 118cp, model 2001. As vrea sa-i schimb bujiile si in acest sens v-as ruga sa-mi spuneti cam care-s cele mai bune din punct de vedere al performantei si care prin prisma raportului calitate/pret. Am mai citit pe ici, pe colo si unii zic ca NGK-urile ar fi the best. As dori totusi si parerea unor cunoscatori (eu is habarnist profesionist, doar ma sui in masina, dau la cheie si invart covrigul; incerc sa compensez lacunele lecturand acest forum).

Si inca ceva: ce model sau ce cod sunt cele de pe masina de mai sus?

 

A propos de ce se vorbeste mai sus, eu, la viteza foarte mica si destul de recent, am intrat in derapaj pe gheata cand am abordat un giratoriu (mi-a fugit spatele). Bineinteles ca rulam foarte incet, cu a 2-a (pe masina am amvelope de iarna aproape noi).

Ideea este ca trebuie sa ma obisnuiesc cu tractiunea spate, pana acuma avand numai masini cu tractiune fata. Dar tot ca idee, pe gheata, doar daca masina nu este dotata cu amvelope cu tinte, se poate pierde controlul foarte usor, indiferent daca masina este AWD, FWD sau RWD.

 

Multumesc.

 

si eu am tot NGK cu 4 electrozi pe bujie, is foarte multumit de ele is de 2 ani si erau 40 bucata

Pai spune-mi te rog ce bujii sunt? Ce cod au pe ele? Sunt puse pe acelasi tip de masina?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

si eu am tot NGK cu 4 electrozi pe bujie, is foarte multumit de ele is de 2 ani si erau 40 bucata

 

salut aceleasi bujii cu 4 elect. vreau sa-mi pun pe un 316i 1.9L, dar nu e posibil sa prajesc fisele din nevoia unui amperaj\voltaj mai mare? motivul pt care le schimb ar fi ca am o intrerupere si nu stiu nici d unde este...bujiile sau debitmetrul? intreruperea nu e sesizabila daca accelerez constant doar in kick-down. e posibil sa nu raspunda si potentiometrul de la pedala?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ia verifica si senzorul de la axa cu came (pe un tester). Si ala produce mici intreruperi in acceleratie.

dap uite o idee, multumesc. pana una alta am reusit sa schimb bujiile care erau vai steaua lor, abia m-am chinuit sa le desfac de calaminate ce erau iar pastila din varf nici nu mai exista.am pus niste Bosch-uri cu 4electrozi, app de postul de mai sus aveam tot cu 4 el. deci am zis o prostie k necesita amperaj mai mare sau arde fisele. :) . maine schimb. filtrele, uleiul si curelele sa elimin toate dubiile dar tare mi-e frica k e din debitmetru. knd il scot are poate aceleasi simptome chiar unele rateuri care se aud uraat rau de te si sperie...unul nou ma duce la vreo 700ron sau gresesc?

merci

Link to comment
Share on other sites

Dacã debitmetrul este dus, ar trebui când scoÞi mufa sã meargã mai bine.

 

PoĂži cumpĂŁra doar senzorul. ĂnĂželeg cĂŁ ai un E46 316i 1.9L ... sau ?

 

si eu am debitmetrul dus, acum merg fara (cu mufa scoasa). de curiozitate, ce se intampla daca merg asa? masina merge foarte bine, nu consuma mai mult... iar un debitmetru bosch e 800 lei...

Link to comment
Share on other sites

ConsumĂŁ un pic mai mult, depinde Âşi cum mergi cu ea. Consumul o poate lua razna, mai ales cĂŁ este Âşi sezonul rece.

 

Nu are ce sã se Întâmple, doar cã nu merge În parametrii.

 

Unii spun cã benzina nearsã ajunge În ulei. Oricum este bine sã-l schimbi ºi ca sã nu dai o cãruÞã de bani, schimbã doar senzorul.

Link to comment
Share on other sites

Dacã debitmetrul este dus, ar trebui când scoÞi mufa sã meargã mai bine.

 

PoĂži cumpĂŁra doar senzorul. ĂnĂželeg cĂŁ ai un E46 316i 1.9L ... sau ?

 

si eu am debitmetrul dus, acum merg fara (cu mufa scoasa). de curiozitate, ce se intampla daca merg asa? masina merge foarte bine, nu consuma mai mult... iar un debitmetru bosch e 800 lei...

 

 

Si ti se pare mult 800 lei?

Nu incerca sa mergi fara debitmetru. Daca mergea si fara sa fi sigur ca nu-l montau nemtii degeaba. Daca l-au montat sa fi sigur ca trebuie sa fie acolo.

Ia si cumpara un debitmetru. De ce te zgarcesti la cateva sute de lei daca tot ai cumparat BMW? Vezi ca o sa te coste mai mult cand se va strica mai tare pentru ca mergi fara debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

Ia verifica si senzorul de la axa cu came (pe un tester). Si ala produce mici intreruperi in acceleratie.

dap uite o idee, multumesc. pana una alta am reusit sa schimb bujiile care erau vai steaua lor, abia m-am chinuit sa le desfac de calaminate ce erau iar pastila din varf nici nu mai exista.am pus niste Bosch-uri cu 4electrozi, app de postul de mai sus aveam tot cu 4 el. deci am zis o prostie k necesita amperaj mai mare sau arde fisele. :) . maine schimb. filtrele, uleiul si curelele sa elimin toate dubiile dar tare mi-e frica k e din debitmetru. knd il scot are poate aceleasi simptome chiar unele rateuri care se aud uraat rau de te si sperie...unul nou ma duce la vreo 700ron sau gresesc?

merci

Cum se simte dupa ce ai schimbat bujiile? Cumva ai pus-o pe tester inainte? Ca sunt curios daca iti datea eroare la bujii.

Link to comment
Share on other sites

Dacã debitmetrul este dus, ar trebui când scoÞi mufa sã meargã mai bine.

 

PoĂži cumpĂŁra doar senzorul. ĂnĂželeg cĂŁ ai un E46 316i 1.9L ... sau ?

 

si eu am debitmetrul dus, acum merg fara (cu mufa scoasa). de curiozitate, ce se intampla daca merg asa? masina merge foarte bine, nu consuma mai mult... iar un debitmetru bosch e 800 lei...

 

 

Si ti se pare mult 800 lei?

Nu incerca sa mergi fara debitmetru. Daca mergea si fara sa fi sigur ca nu-l montau nemtii degeaba. Daca l-au montat sa fi sigur ca trebuie sa fie acolo.

Ia si cumpara un debitmetru. De ce te zgarcesti la cateva sute de lei daca tot ai cumparat BMW? Vezi ca o sa te coste mai mult cand se va strica mai tare pentru ca mergi fara debitmetru.

 

Nu mi se pare in nici un fel, ideea e ca pe praful asta nu`mi vine sa bag bani in masina... Mi-am luat sh cu 50 de euro debotmetru... cat o tine... si mi-am luat si cotiera... tot 50 de euro :)

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Dacã debitmetrul este dus, ar trebui când scoÞi mufa sã meargã mai bine.

 

Poþi cumpãra doar senzorul. Înþeleg cã ai un E46 316i 1.9L ... sau ?

 

si eu am debitmetrul dus, acum merg fara (cu mufa scoasa). de curiozitate, ce se intampla daca merg asa? masina merge foarte bine, nu consuma mai mult... iar un debitmetru bosch e 800 lei...

 

 

Si ti se pare mult 800 lei?

Nu incerca sa mergi fara debitmetru. Daca mergea si fara sa fi sigur ca nu-l montau nemtii degeaba. Daca l-au montat sa fi sigur ca trebuie sa fie acolo.

Ia si cumpara un debitmetru. De ce te zgarcesti la cateva sute de lei daca tot ai cumparat BMW? Vezi ca o sa te coste mai mult cand se va strica mai tare pentru ca mergi fara debitmetru.

 

Nu mi se pare in nici un fel, ideea e ca pe praful asta nu`mi vine sa bag bani in masina... Mi-am luat sh cu 50 de euro debotmetru... cat o tine... si mi-am luat si cotiera... tot 50 de euro :)

Toate bune!

 

 

de unde ti-ai luat cotiera, ca imi trebuie si mie una?

Link to comment
Share on other sites

E46, 318i@118CP, motor M43 din 06.2001, ~200k de Km.

La rece, sa zicem dimineata, imi fluctueaza relantiul (fara sa dau drumul la lumini, clima sau alti consumatori). Deci doar pornesc motorul si observ ca-mi fluctueaza relantiul, adica imi scade turatia motorului pentru cateva secunde, timp in care se simte ca masina vibreaza.

Cineva mi-ar fi zis ca ar putea fi de la nu stiu ce valva (DISA sau PCV?!...).

Deci din ce cauza ar putea fi (in rest, motorul merge foarte bine)?

 

Multumesc anticipat.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

Ia verifica si senzorul de la axa cu came (pe un tester). Si ala produce mici intreruperi in acceleratie.

dap uite o idee, multumesc. pana una alta am reusit sa schimb bujiile care erau vai steaua lor, abia m-am chinuit sa le desfac de calaminate ce erau iar pastila din varf nici nu mai exista.am pus niste Bosch-uri cu 4electrozi, app de postul de mai sus aveam tot cu 4 el. deci am zis o prostie k necesita amperaj mai mare sau arde fisele. :lol: . maine schimb. filtrele, uleiul si curelele sa elimin toate dubiile dar tare mi-e frica k e din debitmetru. knd il scot are poate aceleasi simptome chiar unele rateuri care se aud uraat rau de te si sperie...unul nou ma duce la vreo 700ron sau gresesc?

merci

Cum se simte dupa ce ai schimbat bujiile? Cumva ai pus-o pe tester inainte? Ca sunt curios daca iti datea eroare la bujii.

 

nope inca nu am pus-o pe tester, sapt aviatoare posibil luni. eroare is convins ca ar fi avut, nu-ti imaginezi cat de uzate erau, cred k mai aveam nitzel si se topeaua electrozii :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am de aproape 1 an un BMW 318i , benzina, 1.9 , model 1999, cumparat din germania. Masina e perfecta , merge struna, nu am avut nicio problema cu ea,dar urmeaza sa intram in revizie :) . Vreau un sfat legat de telescoape. am sachs sport si trebuiesc schimbate, ma intereseaza preturi si de unde pot sa le iau, originale :)

Multumesc !

 

Nu ma ajuta nimeni ? ..Poate daca precizez ca sunt femeie si nu prea ma descurc..:lol:

Link to comment
Share on other sites

nici nu intra in discutie diesel la km care ii faci pe an,ia benzina 318i facelift e destul de bun la 143 cp,sau de ce nu mergi pe un 320i ( 170 cp ) ?

 

 

 

consumul f mare, la 170cp 12-14l/100km in town :)

 

 

consum putin la mine cu 318 coupe,118 cai imi ia 11 12,da o si alerg tot timpu pe autopista numai cu 200

Link to comment
Share on other sites

mi-am cumpartat de curand un e46, 320d, 2004 si am o intrebare.

am un bec aprins la bord, dar numai pe contact (cheia in pozitia 2). cand pornesc motorul se stinge.

am atasat poza.

in carte scrie ceva de genul: "Exhaust emission values have deteriorated. Please arrange for the problem to be examined by BMW Service."

stie cineva daca e normal sa se aprinda pe contact?

post-33088-1265840960_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mi-am cumpartat de curand un e46, 320d, 2004 si am o intrebare.

am un bec aprins la bord, dar numai pe contact (cheia in pozitia 2). cand pornesc motorul se stinge.

am atasat poza.

in carte scrie ceva de genul: "Exhaust emission values have deteriorated. Please arrange for the problem to be examined by BMW Service."

stie cineva daca e normal sa se aprinda pe contact?

Da. E normal. Si la mine este la fel, chiar daca masina este pe benzina.

Si eu am pus aceasi intrebare atunci cand am cumparat masina. Eram obisnuit de pe o C5 sa se aprinda si apoi sa se stinga, insa se pare ca la BMW este altfel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.