Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Ma ajuta cineva cu identificarea piesei din imagine. Se activeaza in momentul in care motorul e rece si baga aer fortat in motor.( pe post de soc electric ). Cand ajunge la o anumita temperatura comuta probabil ceva releu si se opreste.

 

Ideea e ca nu mai e etansa si-mi scapa aer. Exista 6 nituri acolo dintre care 3 sunt KO la mine. As vrea sa le schimb cu suruburi fixe si piulite. Mai e nevoie de vreo garnitura ceva? Cum se desface? Mersi.

post-53679-0-97064700-1331639016_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asta stiu si eu :). Doream sa stiu daca a mai montat cineva asa ceva pe masina lor in urma bombarii oalelor de la suspensie.

 

Eu unde am citit am vazut ca lumea le monteaza direct pe flansa de la amortizor. Eventual mai pun un strut bar deasupra ca sa rigidizeze definitiv zona cu probleme.

Edited by 4x4
Link to comment
Share on other sites

Fiindca nu am rampa, apelez la un mecanic ca sa fac revizia.

 

Asta inseamna (conform ofertei de pret) :

 

Ulei motor + filtru = 250

Microfiltru = 130

Filtru aer = 70

Placute frana fata + senzor = 200 ?

Lichid frana = 50

 

Filtru combustibil = 280 ?

Flanse amortizor fata = 200

 

Piesele le obtin printr-un intermediar cu factura si garantie, daca nu sunt aceeasi marca cu cele de reprezentanta nu am sa le iau.

 

Totusi sunt niste elemente al caror pret mi se pare ciudat, placutele sunt prea ieftine, iar filtru de combustibil prea scump, voi ce parere aveti?

 

Considerand ca mecanicul nu va face dacat sa schimbe uleiul, placutele de frana si flansele de la amortizor (asta fiind unica operatie mai dificila) cam cat ar trebui sa il platesc.

 

318i 2004

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, am vazut ca la E46 sunt doua tipuri de chei: una cu sigla bmw imprimata in plasticul cheii si un cu sigla BMW colorata.Era vreo optiune ceva? Daca spre exemplu am prima cheie (cea cu sigla BMW imprimata pe ea) si nu imi place, o pot schimba cumva sa arate ca a doua cheie (cea cu sigla BMW colorata)?
Link to comment
Share on other sites

5w40 e full sintetic ceea ce e si recomandabil sa pui. Cere la service-ul tau ulei branduit BMW pt masina ta si probabil vei primi un full sintetic de la Castrol cu sigla BMW pe el.

Si ce ai vrut sa zici ? Full sintetic de la Castrol cu sigla BMW ? Asta este o discutie de acum 5 ani... :hyper:

Pune frate BMW 5w40 sau BMW 5w30 sau Castrol Edge 5w30 sau orice vrei tu pe care scrie aprobat BMW LLxx.

Dintre toate eu recomand BMW 5w40.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fiindca nu am rampa, apelez la un mecanic ca sa fac revizia.

 

Asta inseamna (conform ofertei de pret) :

 

Ulei motor + filtru = 250

Microfiltru = 130

Filtru aer = 70

Placute frana fata + senzor = 200 ?

Lichid frana = 50

 

Filtru combustibil = 280 ?

Flanse amortizor fata = 200

 

Piesele le obtin printr-un intermediar cu factura si garantie, daca nu sunt aceeasi marca cu cele de reprezentanta nu am sa le iau.

 

Totusi sunt niste elemente al caror pret mi se pare ciudat, placutele sunt prea ieftine, iar filtru de combustibil prea scump, voi ce parere aveti?

 

Considerand ca mecanicul nu va face dacat sa schimbe uleiul, placutele de frana si flansele de la amortizor (asta fiind unica operatie mai dificila) cam cat ar trebui sa il platesc.

 

318i 2004

Buna seara ati rezolvat problema cu piesele daca nu dati-mi un pm sau contact direct cu o serie de sasiu

 

5w40 e full sintetic ceea ce e si recomandabil sa pui. Cere la service-ul tau ulei branduit BMW pt masina ta si probabil vei primi un full sintetic de la Castrol cu sigla BMW pe el.

Buna seara cea ce ce trebuie sa folositi dv este oe bmw 5w30

In cazul ca folositi 5w40 sa il schimbati inainte de 15 mi

 

Si ce ai vrut sa zici ? Full sintetic de la Castrol cu sigla BMW ? Asta este o discutie de acum 5 ani... :hyper:

Pune frate BMW 5w40 sau BMW 5w30 sau Castrol Edge 5w30 sau orice vrei tu pe care scrie aprobat BMW LLxx.

Dintre toate eu recomand BMW 5w40.

Specificatia este LL-04

Bmw revomanda Castrol dar eu merg pe original motoarele diesel si benzinarele cu valvetronic recomandat 5w30 presiune ulei la intinzator pastrarea densitatii la cald etc

Link to comment
Share on other sites

Salut.Am un e46 din 2001 si nu stiu ce are aerul conditionat . De ceva vreme ba imi merge ba nu mai merge sa fie din cauza modulului? am Ac .Am verificat aeroterma si nu primeste curent dar nu stiu exact . stiu ca primeste pe direct si nu altfel.Ma ajuta cineva?repet porneste se opreste mai scoate si niste sunete ciudate...Multumesc!

 

Salut.Am un e46 din 2001 si nu stiu ce are aerul conditionat . De ceva vreme ba imi merge ba nu mai merge sa fie din cauza modulului? am Ac .Am verificat aeroterma si nu primeste curent dar nu stiu exact . stiu ca primeste pe direct si nu altfel.Ma ajuta cineva?repet porneste se opreste mai scoate si niste sunete ciudate...Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, am vazut ca la E46 sunt doua tipuri de chei: una cu sigla bmw imprimata in plasticul cheii si un cu sigla BMW colorata.Era vreo optiune ceva? Daca spre exemplu am prima cheie (cea cu sigla BMW imprimata pe ea) si nu imi place, o pot schimba cumva sa arate ca a doua cheie (cea cu sigla BMW colorata)?

 

Depinde de anul in care e fabricata masina, cele in forma de romb sau diamond key sunt la masinile mai noi de 2001 (eu am la e46) dar la fel am vazut si la e60 din 2005 parca. Marea duferenta intre cele doua chei este ca cea veche are baterie care trebuie schimbata dupa o perioada de timp iar cea in forma de romb are un acumulator care se incarca in contact si nu poate fi inlocuit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.