Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Spuneti mi va rog jantele astea sunt originale bmw ? Era un site cu jantele pt fiecare model.

 

Am jante de 17 pe e46 320d 110kw si vreau sa le schimb cu r15 sau 16.

 

Acestea.sunt 195 65 r 15 .

Nu stiu dc sunt originale si dc sunt compatibile cu discurile . Multumeac

 

 

Sunt originale, si da se vor potrivi cu discurile.

Dar daca vrei sa le pui iarna nu ti-as recomanda deoarece zapada / sarea afecteaza jantele si nu vor mai fi la fel, iti recomand niste jante pe 15 de tabla iarna si jante de 16 / 17 cara frumoase.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o mica nelamurire ca sa nu ma ingrijorez degeaba. Nu se poate reseta oil service(inspection) e46 320d 1998. Nu merge nici cu butoane nici prin tester(am incercat 2)! Ar trebui sa banuiesc ca a fost umblat pe la ECU de catre cel care mi-a vandut masina sau la acest model din anul 98 pur si simplu nu merge? Inspection a ajuns deja la 10.000 km(unitati mai bine zis ca am inteles ca acel numar nu reprezinta kilometrii).
Link to comment
Share on other sites

Spuneti mi va rog jantele astea sunt originale bmw ? Era un site cu jantele pt fiecare model.

 

Am jante de 17 pe e46 320d 110kw si vreau sa le schimb cu r15 sau 16.

 

Acestea.sunt 195 65 r 15 .

Nu stiu dc sunt originale si dc sunt compatibile cu discurile . Multumeac

pe masina ta iti trebuie minim 16. nu merge nimic pe 15 (de fapt am inteles ca ar merge jante de e39).

Link to comment
Share on other sites

Sig sunt bune toate pe tester a aratat ceva tur cind a dat la automat si un pic de consum dupa cum am vazuteu peste gagiul respectiv dar lamuriri multe nu a dat cica se grabea :(

Nu vrei sa mai incerci o data? :getlost: Reformuleaza te rog, daca vrei sa te ajutam.

 

 

 

 

 

Cum adica nu mai porneste?

 

Dai la automat si nu porneste?

 

Poate s-a dezamorsat pompa.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Scuze , dar daca as sti de ce nu porneste nu as mai sta pe ginduri . pur si simplu nu a mai pornit dupa 1zi de stat oprita. Am dat la cheie si degeaba . Nu a mai vrut sa o ia :(

 

Nu am ramas fara motorina. Pur si simplu a stat in parcare . Am desfacut filtrul de mot si era plin , pompa din rez baga dar nu stiu exact ce pres trebuie sa faca , eu am dat furtunul de la filtru jos si venea motorina constant cu contactul pus. Am verificat la primul injector si nu baga pres mare . Asa se manifesta , cind e dusa pompa ?

Link to comment
Share on other sites

eu am avut rover 75 2L diesel care este acelasi motor dupa e 46..pe mine m-a lasat in intersectie la big-berceni s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca,daca practic este acelasi motor are 2 pompe de motorina 1 in rezervor si 1 sub capota,la mine atunci a fost cea de sub capota,daca este dusa una din ele nu mai porneste... Edited by Madlen
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! Am si eu o mica nelamurire... Vreau sa achizitionez un 320i din 2001 si nu inteleg exact cam care ar fi diferentele dintre un motor non-vanos si unul dublu vanos. Am inteles ca dublu vanos ar consuma mai putin si ar avea mai multa putere la turatii mici. Dar am inteles ca ar fi si niste dezavantaje dar nu stiu care sunt acelea. Pe 320i din 2001 e motor 2.0 150 cp sau 2.2 170 cp? Si cam care ar fi consumul mediu la un 2.2 170 cp? 12-13 in oras? Pun atatea intrebari pentru ca as vrea sa fac alegerea potrivita.
Link to comment
Share on other sites

daca vrei 2001 nu exista 2.0 150cp. exista doar 2.2. si pe 2000 sunt foarte rare cele de 2.0 150cp. oricum eu stiu ca si 2.0 si 2.2 au dublu vanos. marea diferenta e la impozit unul 2 mil, altul vreo 8. dar 2.2 trage mult mai bine decat 2.0, desi dif e de doar 20 cai.

cam 12-13 e o medie ok pe oras in aglomeratie sau iarna se duce si mai mult, seara sau cand e liber scade putin. consum de mers normal si cutie manuala. mers tare si cutie automata pui si mai mult.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Nu vrei sa mai incerci o data? :getlost: Reformuleaza te rog, daca vrei sa te ajutam.

 

 

 

 

 

Cum adica nu mai porneste?

 

Dai la automat si nu porneste?

 

Poate s-a dezamorsat pompa.

Am incercat si amorsata si trasa si sprei dar degeaba

 

Nu da tendinta de pornire si nici un pic de fum. E model e46 320d 2000. La conducta de la injector 1 vine mot dar nu stropeste , nu face presiune mare numai pisa .

Link to comment
Share on other sites

am un e 46 nfl 1.9 87kw , am vazut ca-mi curge ulei pe la capacul de la distributie,m-ar interesa cam ce ar fi pe acolo de schimbat inafara de garnitura de la capac,daca mai are si alte garnituri,ma gandeam daca tot umblu acolo sa schimb si alte garnituri sau semeringuri sa nu mai am surprize alta data
Link to comment
Share on other sites

am un e 46 nfl 1.9 87kw , am vazut ca-mi curge ulei pe la capacul de la distributie,m-ar interesa cam ce ar fi pe acolo de schimbat inafara de garnitura de la capac,daca mai are si alte garnituri,ma gandeam daca tot umblu acolo sa schimb si alte garnituri sau semeringuri sa nu mai am surprize alta data

Din experienta, ai 3 garnituri de schimbat...nu sunt scumpe, le iei de noi la set, undeva la 280 lei. O sa fie ceva de munca, imp e sa le puna corect si eventual sa foloseasca un silicon special pt etansare. Bafta !

post-18242-0-71421900-1418838389_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din experienta, ai 3 garnituri de schimbat...nu sunt scumpe, le iei de noi la set, undeva la 280 lei. O sa fie ceva de munca, imp e sa le puna corect si eventual sa foloseasca un silicon special pt etansare. Bafta !

 

multumesc frumos..nu mai conteaza cat costa conteaza sa nu mai curga

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa schimb ambele sonde lamda..pe diferite siteuri de piese am vazut ca bosch au si o sanda lamda universala(inainte si dupa catalizator)este la 200 si ceva de ron,dar nu ma atrage deloc,fiind universala si fiinda si mai ieftina ca cea care specifica pe acelasi producator bosch inainte de catalizator 305 ron si cea de dupa catalizator 326 ron,cei care au schimbat! sa iau bosch sau alta firma?cele universale nu ma intereseaza..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

320d - categoric - este o motorizare foarte reusita pe 2003-2004 - merita - ai 150 cai si daca prinzi si o cutie in 6 trepte e super tare - eu am 3 masini: doua touringuri din 2003 si o limo din 2004 toate 320d, toate in 6 trepte - super satisfacut de putere, viteza si consum! Nu pleca cu idei preconcepute - dieselul zilelor noastre este mult mai elaborat si evoluat decat benzina...Bafta!

eu am un bmw 320d 150cp si sunt cam nemultumit de el pentru ca am tot felul de trepidatii la el si nu imi place! cred ca am probleme cu volanta, cand apas ambreiajul de jumatate mi se aude un sunet ciudat de la ampreiaj apoi cand ajung cu pedala la fund nu mai suna nimic. o fi de la volanta sau de la rulmentul de presiune. daca ma poti ajuta cu un sfat as fi fericit. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

O intrebare , sa numai deschid alt topic , am cumparat un bmw e46 318i din 2003 , motor 1995cmc , 143cp , nu stiu de cat timp nu a fost schimbat lichiul de frana , am vrut sa il schimb dar mecanicul meu mi-a recomandat sa il las asa ca imi bat joc de el , ca nu e dacie si ca sunt masini care au acelasi lichid de frana de 15 ani si nu au nimic.

A aparut si un scartait la pedala de ambreaj. Are vreo legatura una cu alta ? Acum am citit ca lichidul de frana trebuie schimbat la 2 ani. Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.