Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Salutare , o rugaminte mare am la voi , poate reusiti sa ma ajutati cu parerile voastre. Am un 318CI , motor valvetronic,143CP , in momentul in care o accelerez se aude o harjiala , ca o croncaneala , insa mare atentie , asta doar sub 1000 inclusiv 1000 de turatii , ce ar putea fi ?!? Mi s-a spus e vorba de motorasul vanos si ca trebuie schimbat iar cu tot cu manopera si motoras second ma duce cu undeva la 400-500 de lei, iar apoi nu va mai face. Ideea e ca masina trage , doar atunci are problema in jurul a 1000 de turatii cand o accelerez usor , daca trece peste 1000 de turatii sunetul este normal , imepcabil pot spune , am pus-o pe tester si nu da nicio eroare , nu are martori aprinsi in bord , ruleaza foarte bine , 198000km , insa doar atunci la 1000de turatii este problema. Este posibil sa fie de la distributie , o patina , intinzatorul sau lantul ? Ori de la vreo rola ? Nu a mai fost pornita de vreo 3 luni , este posibil sa fie si de la statul pe loc fara sa mai fi fost pornita ? Mai ales ca au fost geruri cumplite iarna asta? I-am bagat un 5w30 castrol ulei , e posibil sa fie si de aici , pentru ca din cate stiu motorasul vanos lucreaza pe presiune de ulei , sa incerc un 10w40 ? Voi ce ziceti ?

 

Astept raspunsuri din partea voastra pentru ca efectiv nu stiu ce sa mai cred , multumesc mult si sper sa ma ajutati.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. De curand mi s-a crapat parbrizul la al meu e46 si in Bacau am gasit Pilkington si Laminated. Ceva pareri in ce sa aleg?

 

Salut. Alege prima varianta. Din discutiile pe tema asta, am inteles ca Pilkington sunt cele mai bune.

Edited by SILVIU76
Link to comment
Share on other sites

Salutari la toata lumea. De curand mi-am cumparat un 320d 150cai din 2002 cu 220.000km din germania. Vreau sa ii fac schimbul de ulei si filtrele... am tot citit pe forum si parerile sunt impartite despre ulei. Ma gandeam la Mobil 1 5W-40 Turbo Diesel 45lei litru sau Motul 5w40 cu 33lei litru. In primul rand pentru vara si km care ii are masina e corect sa ii pun 5w40 ? Edited by flavvius
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina si nu vreau sa descurajez pe nimeni, dar parca prea sunt aduse toate la 160.000 km reali

 

 

toate sunt matrasite , in Germania nu are nimeni o masina de 12-13 ani si cu 160.000km , si daca chiar sunt reali , pretul este foarte mare , si nu ii convine nimanui sa aduca masini scumpe din Germania , asa ca trageti concluzia

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana si a mea cand am luat-o acum 2 luni avea fix 160.156 km :)

Da-o dracu de treaba dar parca e regula, sunt in pana de inspiratie samsarii :))

 

Singurul lucru e ca eu am plecat de la premiza ca are cel putin 300k si nici nu ma astept sa aibe mai putin :D

Deja i-am descoperit bubele, pierde ulei pe ici pe colo si destul de mult una bucata eroare sonda lambda, dar sper sa ma rezolve Bogdan de la Service Premium saptamana asta :D si apoi viata lunga sa aibe.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu proprietarul, zice ca are cartea masini cu toate schimburile facute, si culmea are si TUV-ul facut pana in 2016. Nu stiu ce sa mai cred despre moatoarele astea valvetronice, unii au probleme altele nu au, caut o masina de la inceputul anului si pana acum nu am gasit nimic. Iar NFL parca sunt prea vechi si greu gasesti una buna. Sa aiba probleme si motorul asta de 1796 cc si 115 cp.? din cate citisem, probleme aparute erau la cel de 143 cp de 1995 cc.

Astept de la voi pareri si sugestii.

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu proprietarul, zice ca are cartea masini cu toate schimburile facute, si culmea are si TUV-ul facut pana in 2016. Nu stiu ce sa mai cred despre moatoarele astea valvetronice, unii au probleme altele nu au, caut o masina de la inceputul anului si pana acum nu am gasit nimic. Iar NFL parca sunt prea vechi si greu gasesti una buna. Sa aiba probleme si motorul asta de 1796 cc si 115 cp.? din cate citisem, probleme aparute erau la cel de 143 cp de 1995 cc.

Astept de la voi pareri si sugestii.

Va multumesc

Sunt aceleasi motoare, difera doar capacitatea cilindrica; iar problemele (cele care sunt) apar la ambele N42B18 sau N42B20. Cauta pe forum si te documenteaza legat de problemele N42, nu e chiar asa de speriat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am citit Eugen si nu stiu ce sa mai cred. Unii zic ca sa fug ca dracul de tamaie de valvetronic, altii zic ca au mers si nu au avut nimic, cele mai multe probleme am vazut ca au cele de 143 de cp, si prea putin cele de 115 cp sau nu am gasit eu. Nu stiu ce sa mai cred. ideea este ca nu poti sa-ti dai seama daca masina consuma sau nu ulei doar ulterior dupa ce o cumperi, pana la urma tine si de noroc. Astept alte pareri si de documentat sunt mai ceva ca un "doctor". Edited by radulix
Link to comment
Share on other sites

este foarte clar ca sunt niste motoare stricacioase. sau cu alte cuvinte, sa nu jignesc proprietarii de n42, sunt motoare mai stricacioase decat altele.

 

singura sansa este sa cumperi o masina foarte intretinuta, cu putini km, foarte bine intretinuta si pe care sa o verifici si exemplar. daca sunt probleme cu semeringurile se poate verifica f usor, o lasi la relanti 5 minute dupa care ii tai dintr-o data turatie mare pe loc (5000rpm 3-4s) si vezi cat fum scoate.

neaparat o pui si pe tester si cam asta e, mai departe e un risc asumat.

 

sincer si mie mi-ar fi frica sa iau n42 dar pe de alta parte e singura varianta daca vrei e46 fl benzina si nu esti dispus sa cumperi 6 cilindri. asa ca singura varianta ramane testarea fff bine inainte de cumparare plus riscul pe care trebuie sa ti-l asumi...

 

apropo sunt fix aceleasi probleme si la 316 si la 318. dar 318 cred ca sunt mai multe masinile si de aia gasesti mai des pe net.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Saptamana viitoare vreau ma duc sa vad masina, mai iau cu mine doi prieteni care sunt mecanici la hyundai si o punem pe terter. Stiam regula cu tinutul 5 minute la relanti si pe urma turata peste 5000 rpm, dar este irelevant ca pot baga o gramada de aditivi si nu-ti dai seama. Nu am gasit nici un motor de 6L care sa fie macar in limita admisa, foarte greu gasesc, si sincer a-si prefera cel de 6L decat orice altceva, dar nu-s.

Proprietarul a zis ca are si TUV-ul facut pana in 2016, si zic eu ca asta ar fi un avantaj, nu stiu poate da, poate nu, ramane de vazut

Edited by radulix
Link to comment
Share on other sites

Am citit Eugen si nu stiu ce sa mai cred. Unii zic ca sa fug ca dracul de tamaie de valvetronic, altii zic ca au mers si nu au avut nimic, cele mai multe probleme am vazut ca au cele de 143 de cp, si prea putin cele de 115 cp sau nu am gasit eu. Nu stiu ce sa mai cred. ideea este ca nu poti sa-ti dai seama daca masina consuma sau nu ulei doar ulterior dupa ce o cumperi, pana la urma tine si de noroc. Astept alte pareri si de documentat sunt mai ceva ca un "doctor".

 

 

Eu am avut motorul de 1.8 115 cai adica 316i si in aprox 1 an de zile am bagat 2000 de euro in el si tot nu i-am dat de cap. Facea preasiune f mare, schimbam o garnitura, pierdea pe la alta. Am ajuns cu masina de 3 ori la Florin in Chitila, odata chiar pe platforma dupa ce m-a lasat pe A1. Am vandut masina dupa 1 an cu o pierdere de vreo 3000 de euro si la 2 zile m-a sunar noul proprietar ca nu mai porneste deloc era disperat a fost la N service-uri nimeni nu-i da de cap. Stiu ca suna SF dar poti sa te uiti la ce topicuri am deschis eu in ultimul an. Fiecare face ce vrea cu banii lui, poate am nimerit eu o masina foarte alergata, nu stiu. Ideea e ca nici dusmanilor nu as recomanda aceste motoare N42. :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutari,

 

Caut Angel Eyes pt bembeul meu :)

 

Este vorba de un E46 prefacelift, cu faruri si toata fata de facelift.

Pe faza scurta am Xenon, pe faza lunga proiectoare conventionale.

 

Ce tip de Angel Eyes i-mi sfatuiti sa achizitionez?

Am inteles ca cele pt proiectoare nu sunt compatibile pe xenon si invers.

De asemenea de ce alte piese am nevoie?

Se leaga in locul luminilor de pozitie?

 

Mersi,

Alex

Link to comment
Share on other sites

Salutari,

 

Caut Angel Eyes pt bembeul meu :)

 

Este vorba de un E46 prefacelift, cu faruri si toata fata de facelift.

Pe faza scurta am Xenon, pe faza lunga proiectoare conventionale.

 

Ce tip de Angel Eyes i-mi sfatuiti sa achizitionez?

Am inteles ca cele pt proiectoare nu sunt compatibile pe xenon si invers.

De asemenea de ce alte piese am nevoie?

Se leaga in locul luminilor de pozitie?

 

Mersi,

Alex

E plin internetul de ele, preturile sunt cam la fel la toti vanzatorii.

Poti alege CCFL sau led. Mai este varianta RGB dar mi se pare o tiganie.

Eu am CCFL de cand am masina adica aproape 4 ani si nu am avut nici cea mai mica problema cu ele. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

Daca scot toba intermediara si o inlocuiesc cu teava goala, ce dezavantaje sunt?Creste consumul, zgomotul, pierd putere?S-au dus sitele din ea si face foarte urat si nu sunt convins ca una din dezmembrari nu va face la fel la scurt timp.Este asta o solutie sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.