Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Salutare,

 

A mai intalnit cineva problema asta? La rece, cat motorul sta in 1100rpm, imi tremura masina cu totul. Dupa ce se incalzeste si mai scade putin din ture chiar si cu 100 ture mai putin, nu mai tremura deloc. Stie cineva de la ce ar putea fi?

318ci motor N46B20A.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am bagat si eu VIN-ul masinii intr-un decoder si imi apar niste optiuni care nu le am.masina este adusa personal de mine din germania.

Vin: FZ56070

 

Xenon, senzori ploaie, scaune cu suport lombar... astea le am inteles eu.

 

ehicle information

 

VIN long WBAAY71010FZ56070

 

Type code AY71

 

Type 318I (EUR)

 

Dev. series E46 (4FL)

 

Line 3

 

Body type LIM

 

Steering LL

 

Door count 4

 

Engine N42

 

Cubical capacity 2.00

 

Power 105

 

Transmision HECK

 

Gearbox MECH

 

Colour SILBERGRAU METALLIC (A08)

 

Upholstery LEDER CHAMELEON/SCHWARZ/GRAU (V3TM)

 

Prod. date 2003-06-02

 

 

 

 

Order options

No. Description

2CE LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 137

 

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

 

255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

 

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

 

356 CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS

 

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

 

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

 

411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC

 

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

438 WOOD TRIM

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

473 ARMREST, FRONT

 

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

520 FOGLIGHTS

 

521 RAIN SENSOR

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

550 ON-BOARD COMPUTER

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

 

650 CD PLAYER

 

723 EDITION EXCLUSIVE

 

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

972 COMFORT PACKAGE

Link to comment
Share on other sites

culoarea si restul corespund? vad ca si tapiseria e ceva mai deosebit, ce scrie acolo ai pe masina? sau trimurile? ai mahon cum scrie? sau jantele 137 sau manerele vopsite in culoarea caroseriei?

sunt relevante intrebarile astea ca daca nici astea nu corespund ar fi f posibil sa arate gresit decoderul. daca astea corespund atunci greseala este in alta parte.

Kenbobo, legat de vinul de mai sus nu este curios ca ii apare si Navi Profesional dar si Cd Player?!

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu problema cu apa care se infiltreaza pe la usa din dreapta fata, chederele sunt bune dar probabil folia de la usa nu mai izoleaza bine. In mare stiu cum se desface si am si uneltele de plastic cu care sa dau jos fata de usa, insa as prefera sa platesc pe cineva care a mai facut asta si e din Timisoara. La dezmembrari nu ma duc pt ca aia lucreaza urat si poate imi rup clemele de plastic.. tarani care lucreaza cu surubeltina si trag precum un magar nu am nevoie. Daca aveti recomandari.. un nume si nr. de telefon sa-mi lasati.

Multumesc

 

 

Schimba clemele ca e dusa garnitura dai si cu mastic la folia izolanta si eu am avut aceeasi problema si din cate vad am rezolvato!

Link to comment
Share on other sites

Salutari!

 

Ce producator de piese aftermarket recomandati pt urmatoarele piese:

 

Brate inferioare (cu pivot sau doar pivotul daca se poate schimba)

Bucsa brat hidrolagar (cel care se prinde in caroserie, face legatura intre bratul inferior si caroserie)

Bucsa bara stabilizatoare

 

Toate pt puntea fata stanga si dreapta, BMW e46 316i M43

 

Ce parere aveti de Lemforder, Febi, Swag, Moog?

Edited by Gaal Alexandru
Link to comment
Share on other sites

un brat oem stiu ca este vreo 10 milioane. sper sa nu incurc.

bucsele sunt vreo 6 milioane setul parca.

 

 

eu, fara experienta proprie, din ce am citit de-a lungul vremii, iti recomand DOAR Lemforder sau Meyle HD la brate + bucse. La Febi si Swag as renunta. Chiar am vazut pe epiesa undeva la 390 un brat Meyle HD (au mai scazut la pret, cu ani in urma erau vreo 500 lei).

Bucse pentru bara stabilizatoare am impresia ca nu vei gasi Lemforder deci aici nu stiu ce sa zic. Astea oricum sunt ieftine mi se pare ca sunt vreo 100 lei oem.

Link to comment
Share on other sites

in mod normal doar la bratele MEYLE HD se pot schimba pivotii.

 

Dar merge si la bratele normale e o semi - tiganeala din ce am auzit, dar in acelasi timp unii se declarau si multumiti. avem si pe forum un anunt al unui coleg care schimba pivotii :).

doar unul din pivoti se poate schimba, nu stiu exact care.

 

atata timp cat un brat bun (am auzit numai de bine de astea MEYLE HD)costa atat:

http://www.epiesa.ro/brat-suspensie-roata-bmw-seria-3-e46-316-i-meyle-3160500003-hd/11042/10671/part-2466251/

interesant ca la epiesa este cu ~100 lei mai ieftin decat la autokarma. bratele lemforder au cam acelasi pret la ambele magazine.

 

eu nu m-as mai complica la altceva.

totusi uite aici si anuntul colegului

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117508-rectificare-bascule-e46/page__st__140

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

am vazut pretul e e-piesa.ro e OK, dar nu am vazut sa aiba cei 2 suport (tot Meyle) care vin pe caroserie... sau nu sunt probleme de compatibilitate intre piese de la mai multi producatori?

 

Si inca o intrebare :)

Bucsa care se monteaza in suportul de pe caroserie, e interschimbabila? sau se schima cu tot cu suport?

Link to comment
Share on other sites

Deci la pretul ala sunt doar bratele. Si la Lemforder si la Meyle.

Bucsele sunt la alt pret, pe epiesa sunt 323 lei Lemforder.

Pe Meyle nu prea am gasit bucsele, ar trebui sa fie la aprox acelasi pret ca Lemforder cu cateva zeci de lei mai ieftine.

 

Bucsele vin si fara suportul ala, cred ca sunt vreo 150-200 lei pe Lemforder dar am inteles ca sunt sensibile la montat si le poti strica inca de la montare. Depinde de mecanic, vezi si tu ce iti recomanda mecanicul tau.

Eu le-am schimbat cu tot cu suport.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Salut ma poate ajuta și pe mine cineva cu o parere despre o problema la un bmw 330ci e46 pentru ca eu nu ĂŽi dau de cap.

Ăn urmĂŁ cu douĂŁ saptamani am ramas fara baterie la masinĂŁ, defapt nu mai pornea se aprindeau farurile si toate becurile ĂŽn bord am incercat sĂŁ o alimentez din fata cu cabluri de la un alt bmw model identic insa aceasi lucru, apoi am constatat ca bateria este terminata si in scurt, am cumparat baterie noua masina a pornit am mers cu ia 2 zile insa nu am abuzat de acceleratie dar cand am incercat sa o calc nu mai trage deloc de la 1000rmp pana la 3500rmp apoi trage bine dar este groaznica in plansa de rmp pana la 3500rmp se accelereaza greu si intrerupe gen nu are aer suficient sau benzina.

Am verificat valva disa, este inregula clapeta are si vacum, am scos mufa la debimeteul de aer acelasi lucru am o sonda lambda defecta dar imi dai din putere doar cand motorul ajunge la 90° dar si inainte cu sonda tot tragea bine acum un tico mi se pare foarte sprinten:)) pe langa cum pleaca ia.

Si o alta problema care ma pus pe ganduri este ca are momente in care incerc sa o pornesc si nu porneste daca nu ii dau la automat timp de 5-8 secunde.

Mam gandit pana acum sa mai verific clapeta de acceleratie si filtrul de benzina m-ar ajuta niste sfaturi pentru ca nu am timp sa ma duc cu ia la service plus ca sunt in germania si costurile sunt foarte piperate.

Link to comment
Share on other sites

Salut ma poate ajuta și pe mine cineva cu o parere despre o problema la un bmw 330ci e46 pentru ca eu nu îi dau de cap.

În urmă cu două saptamani am ramas fara baterie la masină, defapt nu mai pornea se aprindeau farurile si toate becurile în bord am incercat să o alimentez din fata cu cabluri de la un alt bmw model identic insa aceasi lucru, apoi am constatat ca bateria este terminata si in scurt, am cumparat baterie noua masina a pornit am mers cu ia 2 zile insa nu am abuzat de acceleratie dar cand am incercat sa o calc nu mai trage deloc de la 1000rmp pana la 3500rmp apoi trage bine dar este groaznica in plansa de rmp pana la 3500rmp se accelereaza greu si intrerupe gen nu are aer suficient sau benzina.

Am verificat valva disa, este inregula clapeta are si vacum, am scos mufa la debimeteul de aer acelasi lucru am o sonda lambda defecta dar imi dai din putere doar cand motorul ajunge la 90° dar si inainte cu sonda tot tragea bine acum un tico mi se pare foarte sprinten:)) pe langa cum pleaca ia.

Si o alta problema care ma pus pe ganduri este ca are momente in care incerc sa o pornesc si nu porneste daca nu ii dau la automat timp de 5-8 secunde.

Mam gandit pana acum sa mai verific clapeta de acceleratie si filtrul de benzina m-ar ajuta niste sfaturi pentru ca nu am timp sa ma duc cu ia la service plus ca sunt in germania si costurile sunt foarte piperate.

Salut,

Mergi la o diagnoza...pot fi multe cauze. Posibil senzor pozitie ax cu came...Filtrul de benzina banuiesc ca e cel cu regulator de presiune in el. Daca da, atunci iti face figuri la pornire in sensul ca ii dai la automat pana te saturi si nu porneste dar daca ii dai la automat-opresti-ii dai la automat imediat fara sa se stinga becurile din bord va porni. Plus ca iti consuma enorm.

Diagnoza e punctul de plecare.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.