Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

Din pacate e ingrozitor de frig afara...si nu am avut nici lumina....deci pozele sunt ca naiba...

 

Oricum, presurile sunt asa toate 4 :blink:.

 

Intrebare: Cine ma poate ajuta si pe mine sa modific setarea de la navi sa imi arate 16:9? Din cate stiu se poate face din soft....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Din cate stiu cred ca-ti trebuie alt modul, ca sa se vada 16:9.

 

Pai asta intreb si eu....ca nu stiu ce are nevoie....pe orice alta functie decat dvd se vede 16:9, cand dau pe av se schimba in 4:3

 

de ce nu ai luat totusi si tu o masina normala? stock? si preferabil nu de la vreun parlit de pe 4tuning?

 

Imi doream mult motorul de 2,8 si nu am gasit nici unul bun

 

 

Nuca aia de la schimbator sa stii ca nu e originala/stock, cum vrei sa ii zici.

 

E cadou, asa ca nu ma deranjeaza, e mult mai frumoasa decat ce a avut inainte.

Link to comment
Share on other sites

Zilele astea au fost un chin in adevaratul sens al cuvantului.....desi sunt la al treilea Bmw, nu credeam ca voi pati si la asta aceasta chestie....mi-a fiert motorul.....

 

A doua zi am plecat la servici si surprize surprize....motorul din nou fierbe....Am fost la Dandon in Tei unde am un prieten, care s-a uitat succint la ea si a constat ca trebuie schimbata garnitura de _chiulasa_ si mi-a trantit un pret de cateva 10 de milioane pentru manopera + piese....

 

Neincrezator, acesta mi-a dat nr de telefon al unui anumit Viorel din Tei care e expert la bmw-uri...l-am sunat si am primit o injuratura serioasa si un "dupa ora 14:00 ma deranjezi"....desigur ca nu prea mi-a convenit atitudinea si mi-am vazut de drum.

 

Nestiind de unde e problema, am completat cu lichid si am incercat sa vad daca mai face....desigur ca nu am reusit sa ajung nici la servici, pentru ca iar a fiert...si din drumul de 45 de minute am facut 2 ore tot incercand sa o rezolv. Am fost la EQ Car services in Pipera si le-am cerut sa ma ajute. Au facut o diagnosticare dupa multe rugaminti si au constatat ca era defect termostatul, iar garnitura de _chiulasa_ nu avea nici o problema, motorul de asemenea mergand in parametrii.

 

Am comandat un termostat nou la bmw, l-au montat, dupa aproximativ 5 ore, au tot facut teste si mi-au zis ca e ok. Trebuie sa spun ca totusi vorbim de o firma ce se respecta si tine la parerea clientului.....dar la cat de profesionisti se doresc, capacul de la termostat, pe care vin montate furtunele a fost dat cu silicon....ceea ce nu e profi deloc....M-au taxat 4 mil de lei.

 

Si cu aceasta ocazie, am plecat la 6 seara de la ei spre casa, fericit ca s-a rezolvat. A doua zi, nu am ajuns bine la servici ca motorul era pe rosu....incercand sa ii sun am realizat ca nu au program sambata, asa ca mi-am vazut de treaba de la servici, dupa care la ora 14 am stabilit o intalnire cu Viorel cel cu atitudinea de kkt, dar cu recomandari super.

 

AM ajuns cu greu in Tei unde in fata garajului iese acest viorel. Respectuos, il salut si ma prezint. In schimb, am primit un "asa si ce daca tu esti razvan?" si a intrat inapoi in garaj....sincer am ramas un pic tampit, neintelegand nemultumirea lui. A venit intr-un final la masina si mi-a zis ca nu are cum sa ma ajute, facandu-mi o recomandare foarte calduroasa sa-mi comand la Bmw capacul de la termostat....Mi se pare totusi un pic cam greu totusi sa dai un verdict, doar uitandu-te si fara sa vezi macar care este motivul supraincalzirii..... La fel de respectuos l-am intrebat daca pentru asta am venit pana la el...sa-mi spuna sa-mi cumpar niste piese de la BMW si sa se care inapoi in garaj....Nu am primit nici un raspuns, in schimb o usa inchisa in fata, am primit. Chiar nu cred ca avea nici cea mai mica idee prin ce trecusem doar ca sa ajung la el....100 de opriri...10 sticle de antigel,....etc.

 

Eram cu un prieten in masina, care si el a ramas la fel de tampit ca si mine de nesimtirea unora,,,si am decis sa mergem la un mecanic care il stiam noi de mult, dar care nu prea il aveam la inima, fiind foarte mistocar. In final, omul a dat jos capacul de la termostat, mi-a pus unul mai bun, de pe un Bmw mai vechi, care era facut dintr-un plastic mai sanatos. A schimbat garnituri, a aerisit, a facut teste, toate frumoase. Am fost pana la Snagov in plimbare doar ca sa vad daca defectul se mai prezinta si intr-adevar a fost cu succes. M-a taxat 2 mil cu totul.

 

Toate frumoase pana a doua zi de dimineata, cand dupa 10 minute de mers, motorul era deja pe rosu....In acest moment pierdusem orice rabdare....

 

A doua zi mi-am sunat un prieten vechi ce are service pe Magheru la Ciclop si l-am rugat sa-mi trimita pe cineva, sa ia masina, si sa dea totul jos. Azi a curatat tot sistemul de racire, cu o solutie care m-a costat 45ron, a schimbat pompa de apa, care era gripata dar nimeni nu a observat, a schimbat garnituri, furtune,,,,etc

 

Dupa ce a pus totul la loc, masina merge ceas....sa vedem pentru cat timp :blink: glumesc desigur...

 

Si el m-a taxat 500 ron....

 

ideea e ca am pierdut 1100 ron pentru absolut nimic grav,.....daca aveti vreodata probleme cu incalzirea, spuneti-mi si va spun toate posibilitatile posibile :)

 

Deja cred ca imi deschid service :)

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Este admirabil ceea ce faci cu masina asta, chiar cred ca o sa ajungi la un final fericit! Respect si succes cu reparatiile! :blink:

P.S: masina tare nu are cumva blocul motor din nikasil?!? Stiam ca sunt probleme din aceasta cauza...gen, crapa...

Link to comment
Share on other sites

Este admirabil ceea ce faci cu masina asta, chiar cred ca o sa ajungi la un final fericit! Respect si succes cu reparatiile! :blink:

P.S: masina tare nu are cumva blocul motor din nikasil?!? Stiam ca sunt probleme din aceasta cauza...gen, crapa...

 

 

ah ??? :)

 

Din ce an e masina ?

 

Blocul este aluminiu...nu e problema dpdv al bloculuil....

Aluminiu e la toate M52-urile.... invelisurile de niaksil si alusil sunt altceva.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

P.S: masina tare nu are cumva blocul motor din nikasil?!? Stiam ca sunt probleme din aceasta cauza...gen, crapa...

Aliajul din care este facut blocul, adica NIKASIL-ul se descompune la actiunea sulfului din benzina.

 

Insa daca motorul merge bine si n-are probleme cu compresia, nu are de ce sa se ingrijoreze.

 

Slabe sanse sa-i pice motorul tocmai dupa 10 ani.

Link to comment
Share on other sites

O parte a blocului adica cilindrii...blocul in sine e aluminiu si la M50 e din fonta.... Boc nikasil suna cam popular si de aceea :blink: Insa acest strat de nikasil sau alusil "inveleste" cilindrii deci nu are cum sa crape motorul din cauza lui :)

 

 

The Nikasil cylinder coating is a nickel and silicon carbide matrix coating about 0.07mm (.0025-.003") thick. The Nikasil treatment coats a layer of nickel-silicon carbide, usually by electrolytic deposition, to the inner surface of aluminum cylinders. The nickel matrix is very hard, yet it is relatively ductile. Dispersed through the nickel are particles of silicon carbide less than 4 microns in size. These extremely hard particles make up 4% of the coating and form a multitude of adhesion spots where oil can collect. Beside providing a long wearing surface for the piston and rings, the silicon carbide particles contribute to longer engine life by ensuring good cylinder lubrication.
Sursa: http://www.usautoparts.net/bmw/engines/nikasil.htm Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

respectele mele pentru rabdare si rezultatele la care ai ajuns pana acum. MaÂşina ĂŽi fainĂŁ :)

 

lui viorel ar trebui sa-i parchezi in fata garajului o masina cu o bomba in ea; oamenii astia intind nervii multora; iar fostul proprietar.....bine ca a fost si nu mai e :blink:

 

In rest iti urez si eu multa "rabdare ($$$$)" :) in continuare. Cand mai vad ce fac altii parca imi vine si mie sa ma mai apuc de treaba :)

Link to comment
Share on other sites

O parte a blocului adica cilindrii...blocul in sine e aluminiu si la M50 e din fonta.... Boc nikasil suna cam popular si de aceea :blink: Insa acest strat de nikasil sau alusil "inveleste" cilindrii deci nu are cum sa crape motorul din cauza lui :)

 

 

The Nikasil cylinder coating is a nickel and silicon carbide matrix coating about 0.07mm (.0025-.003") thick. The Nikasil treatment coats a layer of nickel-silicon carbide, usually by electrolytic deposition, to the inner surface of aluminum cylinders. The nickel matrix is very hard, yet it is relatively ductile. Dispersed through the nickel are particles of silicon carbide less than 4 microns in size. These extremely hard particles make up 4% of the coating and form a multitude of adhesion spots where oil can collect. Beside providing a long wearing surface for the piston and rings, the silicon carbide particles contribute to longer engine life by ensuring good cylinder lubrication.
Sursa: http://www.usautoparts.net/bmw/engines/nikasil.htm

 

Asta si incercam sa spun, blocul nu mai este cel original, este schimbat cu unul de pe M50 parca, nu mai stiu exact, cel din aluminiu.

 

Din pcate dupa toata munca de ieri si banii dati, azi am realizat ca picura apa pe undeva pe la baza vasului de expansiune. Este o garnitura ceva acolo? sau e posibil sa curga din cauza ca e fisurat?

 

Ideea e ca dupa ce merg o perioada motorul incepe sa se incinga din nou....

 

HELP!

 

As vrea daca poate cineva sa imi recomande unde pot gasi un vas la dezmembrari, ca radiatorul e nou si nu are sens sa il cumpar cu totul...

Link to comment
Share on other sites

cum pot vedea daca am probleme cu garnitura de _chiulasa_? ca apa nu iese pe nicaeri, motorul e absolut uscat, in gaze nu am apa, in ulei nici atat...

Presupun ca se incinge datorita faptului ca pierde apa care ar trebui s-o circule....si atunci nu se face racirea....de dimineata aveam o balta destul de amre sub masina (cel putin jumatate de litru) iar la pranz inca o balta mare......deci clar pierde apa si presupun ca motivul pentru care se incinge sa fie insuficienta apei. Am dreptate?

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.