Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

1. Goarna se aude tare si o fac cadou primului venit cu un claxon normal

 

2. Plasticul de la ventilator il am, l-am comandat la Bmw nou, insa nu il pot monta pentru ca unul din furtune nu e original si se atinge de el....deci trebuie sa mai comand un furtun.

 

3. Filtrul de aer la fel, il fac cadou primului care imi da carcasa de filtru originala.

 

4. Capacul de portbagaj il dau la schimb + diferenta pe unul original.

 

5. Toba e dubla de inox, o fac cadou celui care imi da o toba originala - se aude demential asta de inox

 

Deci astept oferte :blink:

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vad ca merge treaba, incet, cu probleme dar cu multa pasiune! Spor maxim! :blink:

P.S: tare telefonul, poti sa omori lejer pe cineva cu el in caz ca se suie peste tine in masina....mai nou am vazut ca asa se face, d-aia merg incuiat!

Link to comment
Share on other sites

Da, incet dar sigur....

 

Inca sunt in dubiu daca voi baga bani multi in ea...adica as vrea sa investesc niste bani in tot ce inseamna tren de rulare, curele, garnituri si niste imbunatatiri....dar stiti cum e...mi-e sila sa o bag in service, pentru ca stiu ca va dura o mie de ani si mi-e un pic cam indispensabila...dar sper sa-i iau lu nevasta-mea masina intr-o luna si atunci imi voi permite sa o bag in service, ca merg cu a ei :blink:

 

In weekend-ul asta am verficat tot ce inseamna lichide - antigel, lichid de frana, lichid servo, ulei, etc...singurul lucru care nu l-am completat a fost uleiul care de 3 saptamani e la nivel...acum sper sa ramana asa mult timp. De asemenea i-am facut un polish in spatele blocului, am aparat de polisat si mi-am permis sa pierd timpul, insa a meritat, am scos toate petele de pe ea si i-am redat luciul.am aplica si tratament pentru gume, etc...

 

Imi doresc sa schimb tot ce inseamna furtune - adica servo si racire in principiu pentru ca am eu un fix cu ele...arata cam obosite si nu vreau sa am surprize...

-la partea de evacuare vreau sa trag din catalizator pana in spate teava de inox de 55-57mm

-vreau sa schimb filtre, ulei, curele, role si alte prostii de genul

-vreau sa schimb uleiul la cutie

-placute noi, discuri noi, toata articulatia noua

-modificarea tapiteriei in piele pe aripioare neagra si piele intoarsa pe mijlocul scaunului

-eventual revopsirea integrala intr-o alta culoare...

-alte jante

-pachet M

.

.

...

.

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de aceste preturi? Pls tell me. E vorba de piese noi, si de calitate.

 

 

Articulatii Discuri frana fata 320 Ron

Discuri frana spate 430 Ron

Placute fata 130 Ron

Placute spate 180 Ron

Amortizoare fata 700 Ron

Amortizoare spate 580 Ron

Flanse fata 160 Ron

Flanse spate 340 Ron

Bielete fata 430 Ron

Brate fata 780 Ron

Brate spate 560 Ron

Flansa cardan 210 Ron

Toate rolele 350 Ron

Toate curelele 115 Ron

Furtune servo 100 Ron

Furtune sistem racire(cele care ies din radiator) 100 Ron

Ulei Castrol 5w30 longlife 455 Ron

Filtru benzina 60 Ron

Filtru Aer 35 Ron

Filtru ulei 20 Ron

Ulei cutie de viteze 180 Ron

Manopera 2200 Ron

 

 

Total 8435 Ron

 

Exterior Faruri Face Lift 850 ron

Kit M 3060 ron

Jante 2880 ron

Gume fata 350 ron

Xenon 400 ron

 

Total 7540 Ron

 

Vopsitorie Aripa spate stanga 250 ron

Aripa stanga dreapta 250 ron

Ari[a fata stanga 250 ron

Capota 250 ron

bari fata + spate 300 ron

 

Total 1300 ron

 

Sunet Subwoofer 700 ron

Statie 600 ron

 

Total 1300 ron

 

Interior Piele 1000 ron

 

Total 1000 ron

 

Altele modul confort 200 ron

cablu capota 200 ron

portbagaj 1000 ron

detailing exterior + interior 400 ron

parbriz 700 ron

macara spate 350 ron

manere usa 500 ron

brate stergator + stergatoare 500 ron

Scut 300 ron

 

Total 4150 ron

 

 

Grand Total 23725 ron

6590 eur

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de aceste preturi? Pls tell me. E vorba de piese noi, si de calitate.

 

 

Articulatii Discuri frana fata 320 Ron

Discuri frana spate 430 Ron

Placute fata 130 Ron

Placute spate 180 Ron

Amortizoare fata 700 Ron

Amortizoare spate 580 Ron

Flanse fata 160 Ron

Flanse spate 340 Ron

Bielete fata 430 Ron

Brate fata 780 Ron

Brate spate 560 Ron

Flansa cardan 210 Ron

Toate rolele 350 Ron

Toate curelele 115 Ron

Furtune servo 100 Ron

Furtune sistem racire(cele care ies din radiator) 100 Ron

Ulei Castrol 5w30 longlife 455 Ron Filtru benzina 60 Ron

Filtru Aer 35 Ron

Filtru ulei 20 Ron

Ulei cutie de viteze 180 Ron

Manopera 2200 Ron

 

 

Total 8435 Ron

 

Exterior Faruri Face Lift 850 ron

Kit M 3060 ron

Jante 2880 ron

Gume fata 350 ron

Xenon 400 ron

 

Total 7540 Ron

 

Vopsitorie Aripa spate stanga 250 ron

Aripa stanga dreapta 250 ron

Ari[a fata stanga 250 ron

Capota 250 ron

bari fata + spate 300 ron

 

Total 1300 ron

 

Sunet Subwoofer 700 ron

Statie 600 ron

 

Total 1300 ron

 

Interior Piele 1000 ron

 

Total 1000 ron

 

Altele modul confort 200 ron

cablu capota 200 ron

portbagaj 1000 ron

detailing exterior + interior 400 ron

parbriz 700 ron

macara spate 350 ron

manere usa 500 ron

brate stergator + stergatoare 500 ron

Scut 300 ron

 

Total 4150 ron

 

 

Grand Total 23725 ron

6590 eur

 

 

O mica observatie.... Castrol recomanda pt motorul tau EDGE SPORT 0w-40 ..... vezi ce bagi in motoras :)

 

 

Engine (P) EDGE SPORT 0W-40 (q,r) 6.5

Manual Transmission (d,g) 1.2

Automatic Transmission (e,p) (f)

Differential REFER TO MAIN DEALER (p) 1

Coolant (50%) REFER TO MAIN DEALER 10.5

Brake Fluid RESPONSE SUPER DOT 4

Limited Slip Differentials - multi-plate/lamella/electro-hydraulic SAF-XJ (Special Order Only)

Differentials - Front/rear (with non-limited slip differentials or with viscous differential lock) REFER TO MAIN DEALER

Wheel Bearings LM GREASE

 

Ah era sa uit, daca intrii aici ai sa dai doar 400ron in loc de 455 :blink:

 

Edit: ca sa te convingi intrii www.castrol.com - > selectezi UK -> Expert advice -> stanga sus "Which oil should i use"

Link to comment
Share on other sites

Nu merită.

 

Nu merita pentru ca sunt scumpe piesele? sau nu merita ca investitie in masina?

 

 

Toate acestea pt masina ta? :blink:

 

Da, eu chiar intentionez sa o fac brici. Iti dai seama ca din lista aia necesare sunt doar 10% din ele...dar sunt foarte tipicar.

 

Sper ca glumesti cu lista aia :) mai iei una de banii aia.

 

Un 528i din acelasi an se vinde la noi cu 8500-9000 si asta in conditiile in care nu are multe dotari si nici nu e in stare buna....

 

Deci cred ca e discutabil daca mai iau una...in plus multe din ce vreau sa schimb sunt imbunatatiri si mofturi care oricum mi le faceam indiferent de masina.

 

Gandirea mea ar fi ca daca fac o investitie ca asta, masina chiar va fi absolut impecabila dpdv tehnic si estetic. Daca faci un calcul un 7500 pretul masinii + 6000 eur investitie ajungi la un 13000 eur cu o masina care are tot ce ii trebuie si in plus multe imbunatatiri. SI daca vrei sa iei un bmw in Romania in stare buna si cu imbunatatiri cam asta este un pret corect.

 

Gresesc?

 

Nu vreau sa fac reclama, insa uite ce poti gasi la noi....http://www2.autovit.ro/html/6/0/8/2/806082.php

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Cred ca dramatizezi un pic cam rau, masina nu este atat de rea pe cat au laudat-o unii. A avut niste mici probleme care s-au reparat. Acum deja schimbarile si investitia e mai mult de moft si dorinta personala. La fel de bine o pot lasa si cum este si sa merg in continuare cu ea.
Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat intr-un an de cand am luat masina in jur de 4000 euro.

 

Asta pentru ca-mi place foarte mult masina si am vrut sa fie impecabila si pentru ca nu o sa o vand prea curand.

 

Daca iti place foarte mult masina si intentionezi sa o pastrezi multa vreme, merita sa bagi acesti bani.

 

In orice caz, sunt bani pe care-i dai pentru tine, nu-i vei recupera niciodata.

 

Poate ar fi meritat o alta masina sa faci asa investitie, una intr-o stare mai buna dar daca tie ti-a placut asta e. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut inainte de bmw un golf 4, masina care am luat-o cu 9500 eur, in stare f buna. Am investit 8000 de eur in ea, am fost cu ea la expozitii, am luat premii, etc. A fost o placere sa bag banii acestia si mi-a dat toate satisfactiile necesare. La final am vandut-o cu 11000eur adica in pierdere 6000 de eur. Nu imi pare de bani pentru ca pretul masinii in 2 ani de zile a scazut, si implicit si uzura a crescut. Daca voi vinde bmw-ul in urmatorii 2 ani probabil ca mai jos de 10.000 eur nu as accepta pe el, adica o pierdere de 3000 de eur fata de investitie. Daca masina isi va face treaba in 2 ani si imi va aduce bucuria necesara, atunci chiar nu am motiv sa imi para rau.

 

Investitia care vreau sa o fac va schimba masina la 180 de grade avand in vedere ca tot ce inseamna tren de rulare, consumabile vor fi noi. Din acel moment pot considera un nou inceput pentru ea. Momentan merge f bine si cred ca am facut o alegere buna in final....

Link to comment
Share on other sites

Conteaza sa ii placa lui Razvan masina indiferent de ce probleme a avut, iar prin simplu fapt ca baga bani in ea cu cap inseamna ca e un adevarat pasionat care vede mai mult decat un mijloc de transport :)

 

 

PS: Te-ai lamurit in privinta uleiului ? :) Sa nu te iei niciodata dupa nea' Costica mecanicul, doar dupa date oficiale :blink:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere problema cu senzorii din rezervor, azi am mers pana computerul de bord mi-a zis ca mai am 0 km pana la pompa. In momentul cand a aratat accest lucru, motorul a inceput sa nu mai mearga rotund si sa mearga mai mult la relanti. Norocul a fost ca eram pe Barbu Vacarescu si am bagat imediat benzina. Deci concluzia ar fi ca cel putin computerul de bord afiseaza corect insa indicatorul de benzina face figuri....

 

Mai studiem

Link to comment
Share on other sites

Iti tb. neaparat si o luneta noua, sau reparata dezaburirea (cred ca e intrerupt pe undeva). Avea folie din bazar si cand a fost data jos sigur s-a intrerupt ceva pe acolo, ca nu mai functiona. Nu stiu daca fostul proprietar a reparat-o sau nu.

 

Am gandit ca e bine sa stii. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Da am observat acest lucru si il voi rezolva. Dar totusi, cu senzorul de la stergatoare ce fac? Pe prima treapta nu se misca deloc stergatorele - prima treapta presupun ca e cea pe care ar trebui sa fie potentiometrul. Dar senzorul de ploaie cand trebuie sa intre? Cand maneta e in pozitie 0?
Link to comment
Share on other sites

Sincer, nu mai tin minte, dar e o pozitie in care nu face nimic. Pe prima treapta parca, daca dadeai de butonul ala montat pe stergator, functiona mai repede s-au mai incet. Nu a functionat niciodata si nu m-am priceput ce sa-i fac, iar electricienii auto la care m-am dus, erau pe langa total. Trebuie vazut daca senzorul e bun si cred ca este pt. ca nu avea bule intre parbriz si acesta. Banuiesc contactele care duc de la acel senzor la maneta, eventual relee si motorasul de stergator. Practic, din senzor nu vine comanda. Am desfacut capacul ala negru de la senzor, insa era prea complicat si m-am lasat pagubas.

 

De cate ori ploua torential, de atatea ori injuram fostul proprietar si implicit pe mine ca am dat banii fara sa gandesc.

Ma bucur ca a ajuns pe maini bune si sper sa-l aduci la adevar. :blink:

 

LE: In pozitia 1 cand dai de potentiometru, ar tb. sa plece singur daca ploua sau dai cu apa pe parbriz. Altel nu pleaca.

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

Azi am facut o excursie,...sunt in delegatie...poze din Calarasi si filmulet pe A2. Am mers cu viteza a 5a pe a2 si nu am reusit sa prind viteza maxima pentru ca ma tot alergam cu o toyota avensis care era la milimetru in fata mea :blink:

 

enjoy

 

Primul film: http://youtube.com/watch?v=DVzFf66sJrE

 

Al doilea film: http://youtube.com/watch?v=XP7wIEK36-c

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.