Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La 265/35/zr18 pe spate eu am spatiu intre cauciuc si aripa aproximativ 2mm....daca puneam 8,5 j janta pe 18 imi atingea in aripa 100%. Plus ca eu sunt super multumit de cum se comporta cu aceste dimensiuni.

 

Ce suspensie ai?

 

Aftermarket?

Link to comment
Share on other sites

e modificata capota ? :blink:

 

Un sfat: pune emblema la loc macar pe spate ca zici ca e Cielo intr-una din poze...

 

Da e modificata pentru ca asa am luat-o. Cred ca am zis de vreo 20 de ori in topicul asta ca o s-o schimb, dar inca nu am gasit una.

 

 

La 265/35/zr18 pe spate eu am spatiu intre cauciuc si aripa aproximativ 2mm....daca puneam 8,5 j janta pe 18 imi atingea in aripa 100%. Plus ca eu sunt super multumit de cum se comporta cu aceste dimensiuni.

 

Ce suspensie ai?

 

Aftermarket?

 

Am pus arcuri de M, amortizoare de Bmw.

 

:)

 

Multumesc Alex, super editarea :))

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic...practic nu am incercat, dar din ochi asa pare ca va atinge. Uita-te in poza asta sa iti faci o idee. Acolo nu e masina dreapta, e intr-o rana, deci cred ca in poza e mai mult spatiu acum, dar iti poti face o idee...

 

BTW, sambata seara pe Kiseleff am avut o provocare :twoup:) eu nu prea sunt genul cu liniutele, dar am zis sa incerc...era vorba de un Peugeot 1,6 HDI 110cp si un Renault 5 GT Turbo care avea undeva la 150-170 cp...nici el nu stia..Ideea e ca am plecat de pe loc cu un perfect launch, fara scartz, si m-am dus pana la 140 cu vreo 4 masini in fata Renault-ului si cu vreo 10 in fata peugeout-ului....dar la 175km/h m-a ajuns Renaultul din urma si mergeam paralel....totusi masina aia are 1/2 din greutatea mea si e si turbo...

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

@duxter

 

De cand am facut un mic burnout, am o mica trepidatie la plecare pe viteza 1 si 2...de patinat nu patineaza, deci cred ca este din volanta....

 

@Maidanezu

 

Nu zic ca nu ai dreptate, de aceea sunt si eu mandru de Bmw. Nu uita ca intr-o cursa sunt multe aspecte de luat in considerare - sofer, masina, tehnica...roti...gume...etc

Link to comment
Share on other sites

Un r5 GT T impins la peste 150cp nici nu discuta cu un 2.8. r5 urile sunt niste bombe....este masina ideala pt liniute...ieftina,usoara,motor turbo.Sa nu ma intelegi gresit,nu iti jignesc BMW dar totusi trebe sa fim realisti :twoup:

 

La un buget foarte redus.

Altfel nu.

Link to comment
Share on other sites

Eu cand pornesc masina apas ambreiajul, porneste, cand ii dau drumu se aude foarte incet un sunet...cred ca e de la rulment. Deja ma dispera cred ca mai incolo o sa imi iau o volanta din aluminiu si un kit stage 3. :twoup:

 

LE: Si cateodata cand ridic ambreiajul sa plec, daca nu o acc. suficient iar face sunetul ala si aproape se opereste motorul si tremura.

Link to comment
Share on other sites

@duxter

 

De cand am facut un mic burnout, am o mica trepidatie la plecare pe viteza 1 si 2...de patinat nu patineaza, deci cred ca este din volanta....

 

@Maidanezu

 

Nu zic ca nu ai dreptate, de aceea sunt si eu mandru de Bmw. Nu uita ca intr-o cursa sunt multe aspecte de luat in considerare - sofer, masina, tehnica...roti...gume...etc

 

@Razvan, vezi ca masina nu are ambreiajul de 2,8 ci de 2,5. Nu stiu ce modificari s-au facut, insa fostul proprietar, de la care ai cumparat-o, dupa cateva luni de cand am vandut-o eu, cauta volanta si din ceea ce stiu e 2,5 pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Normal ca e de rau pt. ca:

 

1. S-au folosit piese second;

2. Logic luand, fiecare ambreiaj e calculat sa reziste la puterea dezvoltata de motor.

 

Cum 2,5 nu este egal cu 2,8 de aici si unele probleme care pot apare. Cand pica de tot, atunci sa ai in vedere un kit complet de 2,8.

Link to comment
Share on other sites

Da, deci oficial azi am clacat nervos, si am decis. Voi cumpara un 528i absolu TIPLA. L-am vazut azi. Masina nu se poate inmatricula, dar tot ce este pe ea e tipla. O voi cumpara si voi face transplant la cutie steptronic, motor, calculator, ceasuri, parbriz, luneta, macarale, manere de usi, capota, capac portbagaj, faruri, semnale, evacuare, ariculatii, frane, fuzete, etrieri, toata ranforsarea fata, cablaraie, trim-uri geamuri, bandouri, suporturi de numere........TOT.

 

Tot azi am facut rost si de un interior din piele pe margini si textil pe mijloc, de pe un Bmw din 2003. Mi-l da la schimb pe al meu + diferenta.

 

Dupa ce voi face tot mentionat mai sus, masina intra la vopsit integral si gata... :twoup:

 

Probabil vreo doua luni de munca si o investitie de 3000 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Are si navi 528 ul ala ? :twoup:

 

@Razvan: Asa arata la mine pe spate...

 

Habar nu am ce susp am, dar e sport si tot la fel de joasa e.

 

Nu are Navi si nici nu ma intereseaza :D Daca vrei navi o sa ti-o vand pe a mea (modulul din spate si display 4:3)

 

 

Am mai facut una :D

 

 

 

 

LE: Multe efecte sunt urate din punctul meu de vedere,si in genu asta sunt aproape toate :twoup:...Poate nu stiu eu sa le folosesc cum trebuie dar mi se par oribile...

 

http://img411.imageshack.us/img411/886/suckscd4.th.jpg

 

Nu mai face pozele mici ca le iei din calitate. Astea chiar sunt naspa efectele astea. Poti incerca ceva gen black and white si sa ramana doar un element colorat...sa faci noapte in jur, un apus de soare sau chestii de genul,,

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.