Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

stiu ca tii la masina si nu vrei sa renunti la ea si etc, cunosc senzatia si te inteleg perfect. din pacate in romania e greu sa schimbi toate alea fara probleme. si exagerat de costisitor. cu banutii aia iei o masina mai ingrijita. si daca e ingrijita estetic sunt mari sansele sa fie ingrijita si pe celelalte parti.

stiu ca tii la ea si visul tau e sa o faci sa mearga brici si etc dar parerea mea sincera este ca nu merita din punct de vedere financiar, al nervilor, rabdarii si timpului. o masina daca o faci pe piese iti iasa de 5ori pretul ei. cu banii care-i arunci, toata lumea a zis, iti iei un e39 frumos ingrijit si o sa fie la fel de mare dragostea :x

 

ciupanezul: ti-am aratat doar ca minti.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am zis eu cumva ca nu am facut cercuri?

 

Burnout inseamna cu totul altceva si anume rotirea pe loc a pneurilor, la drag se face asta pentru a incalzi pneurile, astfel aderenta este mult mai buna.

 

Filmele cu cercuri le-am pus chiar eu pe forum asa ca nu mint deloc.

Burnout nu am facut.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am zis eu cumva ca nu am facut cercuri?

 

Burnout inseamna cu totul altceva si anume rotirea pe loc a pneurilor, la drag se face asta pentru a incalzi pneurile, astfel aderenta este mult mai buna.

 

Filmele cu cercuri le-am pus chiar eu pe forum asa ca nu mint deloc.

 

ok poate imi explici undeva ontopic care e diferenta, pentru mine unu tot pustisme de neam prost sunt ambele. poate nu-s la curent cu moda, asa sunt eu mai old fashion. eu zic ca la burn out bukesti doar cauciucurile, la cerculete bulesti articulatia, caseta directie, cauciucurile. nu le am cu astea si e posibil sa gresesc

 

scuze de offtopic, am terminat.

 

succes razvan sa ne zici si noua ce ai mai rezolvat. eu in locul tau la banii aia + ce bagi sincer mi-as lua un seria 7 din anul respectiv, un e38. dupa parerea mea a fost una din cele mai bune masini facut de bmw. parerea mea, poate gresesc dar nu prea cred, asta a fost si declaratia baiatului ce se ocupa cu testerul la filaret. pe la el trec toate problemele intai :twoup:

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

ok poate imi explici undeva ontopic care e diferenta, pentru mine unu tot pustisme de neam prost sunt ambele. poate nu-s la curent cu moda, asa sunt eu mai old fashion.

Esti taran daca incerci sa iesi in evidenta aiurea nu daca te invarti cu masina fara sa deranjezi pe cineva pentru ca-ti place.

 

eu zic ca la burn out bulesti doar cauciucurile, la cerculete bulesti articulatia, caseta directie, cauciucurile. nu le am cu astea si e posibil sa gresesc

 

Mai degraba diferentialul, pneurile, ambreiajul (daca are cutie manuala)

Si asta daca faci des cercuri.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

In concluzie fiecare se distreaza cum vrea cu masina lui insa distractia costa....Daca ciupanezu a facut cercuri cu masina asta nu inseamana ca acuma daca o vinde nu o mai cumpara nimeni...sa fii sigur ca orice bmw benzinar a fost forjat. Numai eu stiu cum ma dadeam in a mea cand am luat-o, zi de zi numa la 6500 schimbam, drifturi si etc mergeam de 4 ori pe luna in service la verificari....asta pana am realizat ca se duc cam usor banii. Si cu toate astea nu am avut probleme tehnice (ambreiajul nu se pune :twoup: )

 

Parerea mea e ca la cati bani ai bagat in ea nu prea se merita sa o dai acum...nu mai ai mult de tras cu ea, o faci impecabila si te poti bucura de ea.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

sa fii sigur ca orice bmw benzinar a fost forjat.

 

De fapt orice BMW, nu doar cele pe benzina.

 

te asigur ca a mea nu a avut niciodata parte de asa ceva.

Acelasi lucru cred si eu despre a mea, insa nu sunt 100% sigur.

Link to comment
Share on other sites

sa fii sigur ca orice bmw benzinar a fost forjat.

 

De fapt orice BMW, nu doar cele pe benzina.

 

te asigur ca a mea nu a avut niciodata parte de asa ceva.

Acelasi lucru cred si eu despre a mea, insa nu sunt 100% sigur.

 

sunt 100%, fostul proprietar este ditamai patronul, 46 ani, 2 copii si il cunosc personal destul de bine, nu cred ca i-a stat capul la asa ceva. si in + se vede pe masina si pe cartea service, si in al doilea rand e... e65 totusi

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

Credeti ca cei de la bmw nu s-au gandit la asta, doara nu au facut masini de sticla. Chiar si forjata daca esti un bun proprietar si ai grija de ea nu prea conteaza.
Link to comment
Share on other sites

sa fii sigur ca orice bmw benzinar a fost forjat.

 

De fapt orice BMW, nu doar cele pe benzina.

 

te asigur ca a mea nu a avut niciodata parte de asa ceva.

 

Fiind seria 7, probabil ca nu.

 

Insa conteaza? Crezi ca in cerculete sta uzura unui BMW?

Link to comment
Share on other sites

nu poti sa-mi zici ca o masina ce merge normal se va comporta in timp la fel de bine cu o masina forjata in modul mai sus mentionat. e vorba de chestiile ce apar in timp, de cum se prezinta caroseria, suruburile pe ea, etc. in general masinile de genul ala sunt cu viata destul de scurta.
Link to comment
Share on other sites

atata timp cat ai grija si schimbi la timp ce trebuie nu pateste nimic masina

numa sa nu-ti faci un obicei din chestia asta...

 

( OT: la fosta masina am dat 5 burnouturi, si mam ales cu 2 gume arse, am schimbat ambreaju (placa, disc, rulment) pt. 10-15min. de "placere" ? nu merita!

si dupa masina se comporta absolut la fel... )

 

Razvan.. pacat de masina, ai aduso "cu picioarele pe pamant" ..

bafta oricum!

Link to comment
Share on other sites

Insa daca faci de 3 ori cercuri cum am facut eu, nu inseamna absolut nimic.
De acord, chiar daca eu nu am facut niciodata cercuri (si nici nu am de gand) :twoup: Nu cred ca astea streseaza masina (pneuri, articulatii etc.) mai rau decat, de exemplu, curbe luate la limita.
Link to comment
Share on other sites

Masina am vandut-o, maine voi reveni cu poze cu noua masina :twoup: Sper sa fie o supriza placuta pentru ca vine din afara tarii. Oricum, ce este cert este ca tot BMW este. Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.