Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

O parte a blocului adica cilindrii...blocul in sine e aluminiu si la M50 e din fonta.... Boc nikasil suna cam popular si de aceea :blink: Insa acest strat de nikasil sau alusil "inveleste" cilindrii deci nu are cum sa crape motorul din cauza lui :)

Pai da nu crapa blocul ci invelisul de nikasil de pe pistoane se mananca si astfel se pierde compresia.

 

Dar daca te gandesti cat costa sa schimbi pistoanele, te cam ia durerea de cap.

Link to comment
Share on other sites

Deci oficial nu aveti idee cate injuraturi si-au luat fostii proprietari ai masinii.....nuami inventii si chestii de kkt facute pe ea.....reparatii ieftine. Le doresc ca urmatoarele masinii sa fie cu reparatii facute exact cum am eu parte acum, si in fiecare zi sa le cada ceva, ca asa merita.,,,

 

Dupa niste analize atente impreuna cu mecanicii, am realizat ca e un pic mai complicat decat avem noi impresia....acum dupa tot ce am schimbat pe ea, cu piese originale noi, problema e ca pierde apa pe la vasul de expansiune si se creaza presiune cand se incinge.

 

Dar ne-am pus intrebarea de ce se incinge daca totusi circuitul e facut ok?

 

Raspunsul tot singuri l-am gasit....Plasticul care acopera elicea, nu exista - acel difuzor de aer care face ca tot ce sufla elicea cu vascocuplaj sa se duca spre radiator....Neavandu-l aerul se duce unde vrea el si radiatorul nu raceste calumea....ce e mai misto este ca am vazut ca masina este dotata cu un electroventilator - situat intre radiator si bara fata....care din cate am vazut eu, are o mufa cu 3 pini....deci in concluzie e pe doua trepte - una de racire a radiatorului si una pentru aerul conditionat....problema totusi este ca in mufa la ventilator, ar trebui sa intre cu fir.....care NU EXISTA.....si daca stii un pic de fizica, ai realiza ca acel electroventilator trebuie sa lucreze impreuna cu un termometru care sa stie cand sa cupleze electroventilatorul si sa raceasca radiatorul.....ccare de asemenea nu exista....

 

DEci maine la 8 se duce soferul la Bmw si cumpara difuzorul si incearca sa refaca instalatia de la electroventilator....si apoi mai facem teste....ultima varianta a ramas sa schimb radiatorul si vasul...care oricum se vand impreuna si costa doar vreo 10 mil....bani care nu ii am momentan si nici nu as vrea sa-i dau aiurea pana nu stiu ce se intampla clar....ca am tot schimbat si pana acum am 12 mil cheltuite aiurea...

 

SUNT SATUL!!!!

Link to comment
Share on other sites

Razvane...... :blink: ceva asemanator am patit si eu cu un E36.....fiert motorul....garnitura de _chiulasa_ arsa.....pusa alta .....si tot se incalze...mecanicu a ajuns la concluzia ca trebuie schimbata toata _chiulasa_...total vreo 2.300ron...si sa vedem....aaaaa si la mine fierbea apa cu TREMOSTATUL SCOS :) ....in fine.

Bafta in continuare

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul...: domne asa e la BMW....au _chiulasa_ subtire....se incalzesc greu(motoarele).....sunt facute sa se incalzeasca mai greu(motoarele)...ii spusesem eu ca nici dupa 95 de km mie nu-mi statea apa la jumate, la 90 de grade.....

...si problema mea...odata cu arderea garniturii a impuscat si _chiulasa_....

Link to comment
Share on other sites

Deci oficial nu aveti idee cate injuraturi si-au luat fostii proprietari ai masinii.....nuami inventii si chestii de kkt facute pe ea.....reparatii ieftine. Le doresc ca urmatoarele masinii sa fie cu reparatii facute exact cum am eu parte acum, si in fiecare zi sa le cada ceva, ca asa merita.,,,

 

Dupa niste analize atente impreuna cu mecanicii, am realizat ca e un pic mai complicat decat avem noi impresia....acum dupa tot ce am schimbat pe ea, cu piese originale noi, problema e ca pierde apa pe la vasul de expansiune si se creaza presiune cand se incinge.

 

Dar ne-am pus intrebarea de ce se incinge daca totusi circuitul e facut ok?

 

Raspunsul tot singuri l-am gasit....Plasticul care acopera elicea, nu exista - acel difuzor de aer care face ca tot ce sufla elicea cu vascocuplaj sa se duca spre radiator....Neavandu-l aerul se duce unde vrea el si radiatorul nu raceste calumea....ce e mai misto este ca am vazut ca masina este dotata cu un electroventilator - situat intre radiator si bara fata....care din cate am vazut eu, are o mufa cu 3 pini....deci in concluzie e pe doua trepte - una de racire a radiatorului si una pentru aerul conditionat....problema totusi este ca in mufa la ventilator, ar trebui sa intre cu fir.....care NU EXISTA.....si daca stii un pic de fizica, ai realiza ca acel electroventilator trebuie sa lucreze impreuna cu un termometru care sa stie cand sa cupleze electroventilatorul si sa raceasca radiatorul.....ccare de asemenea nu exista....

 

DEci maine la 8 se duce soferul la Bmw si cumpara difuzorul si incearca sa refaca instalatia de la electroventilator....si apoi mai facem teste....ultima varianta a ramas sa schimb radiatorul si vasul...care oricum se vand impreuna si costa doar vreo 10 mil....bani care nu ii am momentan si nici nu as vrea sa-i dau aiurea pana nu stiu ce se intampla clar....ca am tot schimbat si pana acum am 12 mil cheltuite aiurea...

 

SUNT SATUL!!!!

 

 

Prietene, nu am inteles de ce sa ma injuri pe mine? Daca eu am fost proprietar cum scrie si in cartea de identitate, asta inseamna ca am eu vreo vina? Cand ai cumparato, ai luato de la mine, mi-ai dat vreun PM sa ma intrebi care-i vrajeala cu epava aia? Eu cand am vandut masina, singura pb. majora era ca avea chiulasa de 2000. Si reparatiile efectuate de mine, au fost cat se poate de reale, la nivelul pregatirii unor dintre cei mai buni mecanici din P.Neamt si masina functiona foarte bine. Cand am vandut-o, proprietarul a stiut ce cumpara, pt. ca eu nu am ascuns defectele, asa cum se procedeaza!

 

E34 l-am luat de la Parvu, acelasi de la care ai luat tu E39. Da, am bagat bani, ca erau lucruri smenuite si de mantuiala, da' nu m-am plans. @Benarcis poate confirma cum arata E34 pe care-l am. Stiu ca esti nervos, dar nu cu bataie lunga.

 

Pe de alta parte, compresia la rece a motorului de E39 in 2006 luna ianuarie era 12,5. Radiatorul a fost fisurat decand am cumparato eu si vazand ca temperatura apei se ridica, am schimbat radiatorul, cu unul de 525i, care am inteles ca nu mai este pe masina.

Ce a schimbat Parvu, nu ma priveste. Din discutiile telefonice pe care le-am purtat, am inteles ca masina e ok, cu motor si cutie dupa RK, cu suspensie sport, singurul lucru busit fiind amplificatorul si bordul, de aceea am postat ca atare pe 4tuning.

 

Apropos, vezi ca nici senzorii de ploaie nu merg, sau cel putin, la mine nu au functionat niciodata. Este topic aici.

 

In concluzie, las-o mai usor cu atacurile la fostii proprietari, ca poate nu sunt toti vinovati.

 

 

@Razvan Gavan: Aiurea rau insa era de asteptat.

 

Masina a avut parte de proprietari care nu si-au permis intretinerea ei asa ca au improvizat.

 

Da, intradevar, nu mi-am permis sa dau 2400 de dolari pe o chiulasa noua, pt. o epava de BMW. Corect!

Link to comment
Share on other sites

Stimate domn, te ataci aiurea...eu am facut referire la acei proprietari care si-au batut joc. Stiu ce ai facut tu la masina, si nu te-am acuzat de nimic. Nu as fi avut de ce sa vorbesc la adresa ta, cand am purtat o discutia cerebrala cu tine si mi-ai spus toate chestiile care le stiai....

 

Cei care au facut smenuri, vor inghiti in sec si vor avea frigiderul plin. Nici macar pe cel de la care am cumparat-o nu l-am injurat, ci pur si simplu am vorbit la modul general.

 

 

Imi pare rau ca ai inteles gresit.

Link to comment
Share on other sites

@Razvan Gavan: Aiurea rau insa era de asteptat.

 

Masina a avut parte de proprietari care nu si-au permis intretinerea ei asa ca au improvizat.

 

Da, intradevar, nu mi-am permis sa dau 2400 de dolari pe o chiulasa noua, pt. o epava de BMW. Corect!

Nu vorbeam de tine!

 

Tu ai incercat sa-i rezolvi unele probleme din cate am citit pe forum, altii si-au batut joc de masina.

Link to comment
Share on other sites

Da, doar daca schimba tot motorul. Asta e tot ce pot spune, dupa cat am tras eu cu ea si vad ca nimeni nu-i da de capat. :blink:

 

Ma gandeam ca, aici in est, oras de provincie, mecanicii nu au vazut astfel de masini si deci nu stiu sa le repare, insa se pare ca nici prin alte locuri nu prea stiu. Decat sa faca experiente pe ea si pe banii tai, mai bine dai bani si ei un motor M54 de 2,5, il omologhezi si ai terminat povestea.

Link to comment
Share on other sites

Ca o paranteza la tot ce se posteaza aici, eu personal in decursul a 3 luni de zile, am schimbat 2 chiulase la masina asta cu tot ce implica ele incepand cu garnituri de chiulasa si terminand cu planuri, semeringuri, supape, rectificari si alte nebunii. Si culmea, blocul din nikasil nu are nici o pb. la masina in cauza. Ceva se intampla totusi, de nu functioneaza ca lumea nici cu a 3-a chiulasa! :blink:
Link to comment
Share on other sites

cum pot vedea daca am probleme cu garnitura de _chiulasa_? ca apa nu iese pe nicaeri, motorul e absolut uscat, in gaze nu am apa, in ulei nici atat...

Presupun ca se incinge datorita faptului ca pierde apa care ar trebui s-o circule....si atunci nu se face racirea....de dimineata aveam o balta destul de amre sub masina (cel putin jumatate de litru) iar la pranz inca o balta mare......deci clar pierde apa si presupun ca motivul pentru care se incinge sa fie insuficienta apei. Am dreptate?

Cand motorul este incins deschide busonul la vasul de expansiune si miroase de aproape.Daca se simte miros de gaze de esapament,sigur e chiulasa sau in cel mai fericit caz garnitura.

Link to comment
Share on other sites

Ca o paranteza la tot ce se posteaza aici, eu personal in decursul a 3 luni de zile, am schimbat 2 chiulase la masina asta cu tot ce implica ele incepand cu garnituri de chiulasa si terminand cu planuri, semeringuri, supape, rectificari si alte nebunii. Si culmea, blocul din nikasil nu are nici o pb. la masina in cauza. Ceva se intampla totusi, de nu functioneaza ca lumea nici cu a 3-a chiulasa! :blink:

O problema asemanatoare am avut si eu mai demult dar la o alta masina.In final sa dovedit a fi blocul motor ovalizat.Aceeasi chiulasa,radiator pompa de apa le-am pus pe alt bloc motor si n-au mai fost probleme.

Link to comment
Share on other sites

Cand motorul este incins deschide busonul la vasul de expansiune si miroase de aproape.Daca se simte miros de gaze de esapament,sigur e chiulasa sau in cel mai fericit caz garnitura.

nu sunt mecanic, dar ...ca sa fie motorul incins...trebuie sa meraga....si dupa ce il opresti ...si "desfaci busonul"....nu e presiune????? nu risti sa-ti sara lichidul fierbinte pe ochi?....

inca odata nu sunt mecanic...intreb

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.