Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca ai facut contract de vanzare cumparare si ai fisa fiscala a vanzatorului cu stampila de la finante Timisoara, o poti inmatricula pe numele tau fara pb.

Eu la E34 l-am rugat vreo luna sa-mi trimita fisa de inmatriculare si inca vreo doua sa inmatriculeze E39-le, asa ca mai tb. sa astepti putin. :blink:

 

Poate doar cand a fost noua a mai functionat masina asta asa! Iar consumul de benzina e chiar bun, comparativ cu ce consumuri imi afisa mie in ultima luna (decembrie 2006). Daca nu-ti da fum negru de pe la 160 in sus, chiar merita sa investesti in ea.

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina ....si mare mare rabdare ai avut pana acum cu ea :blink: ...S-o stapanesti sanatos ...cat despre bagat bani si mai multi chiar nu stiu daca se merita ...adica ma refer mai ales la ce spuneai tu ca sunt mofturi. Una e sa schimbi o piesa defecta pe o asemenea masina si alta e sa-i mai adaugi alte chestii. Dar pasiunea e mare dupa cate vad ....nu meritai sa ai asemenea ghinion si ma mira ca te-ai pacalit la unele chestii tinand cont de faptul ca te pricepi (din ce-am citit pe aici ).
Link to comment
Share on other sites

meritai sa ai asemenea ghinion si ma mira ca te-ai pacalit la unele chestii tinand cont de faptul ca te pricepi (din ce-am citit pe aici ).

 

Cred ca a fost entuziasmat de puterea masinii si a incercat sa treaca cu vederea unele defecte.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai facut contract de vanzare cumparare si ai fisa fiscala a vanzatorului cu stampila de la finante Timisoara, o poti inmatricula pe numele tau fara pb.

Eu la E34 l-am rugat vreo luna sa-mi trimita fisa de inmatriculare si inca vreo doua sa inmatriculeze E39-le, asa ca mai tb. sa astepti putin. :blink:

 

Poate doar cand a fost noua a mai functionat masina asta asa! Iar consumul de benzina e chiar bun, comparativ cu ce consumuri imi afisa mie in ultima luna (decembrie 2006). Daca nu-ti da fum negru de pe la 160 in sus, chiar merita sa investesti in ea.

 

Nu da nici un pic de fum, toti care au vazut motorul s-au minunat, si de tras trage pe masura...maine fac un film cu acceleratia de la 0 la 200 sa vezi cum merge. Referitor la consum nu stiu ce sa zic....in afara orasului am alimentat 68 de litrii (era pe rezerva) si am mers ~700km....pana s-a aprins rezerva...deci cam 8%...dar in oras pun 100ron benzina si merg 140km....

Link to comment
Share on other sites

Da, acum merita orice investitie. Sincer?: credeam ca masina asta v-a ajunge ca piese de schimb, dar se pare ca m-am inselat. Multa bafta de acum inainte si sa o folosesti fara evenimente. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina ....si mare mare rabdare ai avut pana acum cu ea :blink: ...S-o stapanesti sanatos ...cat despre bagat bani si mai multi chiar nu stiu daca se merita ...adica ma refer mai ales la ce spuneai tu ca sunt mofturi. Una e sa schimbi o piesa defecta pe o asemenea masina si alta e sa-i mai adaugi alte chestii. Dar pasiunea e mare dupa cate vad ....nu meritai sa ai asemenea ghinion si ma mira ca te-ai pacalit la unele chestii tinand cont de faptul ca te pricepi (din ce-am citit pe aici ).

 

Acum am citit ce ai scris. Nu sunt neaparat mofturi, amortizoarele sunt praf dupa parerea mea, balanseaza foarte mult la denivelari iar bratele sunt la fel de praf pentru ca la cea mai mica gropita se scutura masina. Am fost la service pentru constatare si am vazut cu ochii mei ca bratele sunt duse, insa am hotarat sa schimb tot ce inseamna articulatii. Furtunele de la motor de exemplu sunt schimbate cu unele neoriginale si nepotrivite pentru tipul de lichid care trece prin ele. La servo sunt niste futune foarte subtiri care nu tin la presiune, altele sunt invechite si obosite si la apa erau de Dacie....Curelele si rolele au o vechime necunoscuta si de aceea nu as vrea sa risc vreo ruptura, drept urmare schimb toate rolele, toate curelele. Jantele au fost trosnite prin gropi si strambe, insa le-am roluit...dar in timp ce le roluiam am vazut ca au avut ceva fisuri care au fost reparate...avand in vedere ca exploatez de obicei masina la maxim am decis sa iau niste jante noi, pentru ca la viteze mari nu stiu cat de frumos e sa faci o pana.... La vopsea nu a fost trosnita rau, a suferit mici accidente care dupa parerea mea au fost reparate ieftin, drept urmare voi face niste retusuri. Flansa de la cardan o schimb pentru ca am experienta cu alte bmw-uri si nu as vrea sa fiu nevoit sa schimb ulterior altele. Kitul de ambreaj a fost schimbat, insa cu piese Sh, drept urmare il voi schimba, pentru ca din nou cutia pentru mine e o parte destul de importanta. Evacuarea a fost facuta cu niste tobe din Vitan, motiv pentru care daca tot am evacuare de inox, vreau sa o am facuta cu cap....de exemplu din catalizator vine teava standard, se imbina cu o teava mai mica in diametru dupa care iese in toba intr-un diametru si mai mare....deci facuta degeaba practic. In interior am de schimbat clantele, pentru ca probabil pentru a prevenii ruperea lor, cineva a bagat suruburi pentru intarirea lor, si mai rau a facut. Volanul vreau sa-l montez pe cel de M pentru ca pur si simplu nu imi place cel cu 4 spite. Schimbatorul a fost schimbat cu ceva de la Pilot, drept urmare va fi schimbat si el. Am decis sa schimb tot ce inseamna lichide in masina - servo, ulei, ulei cutie, ulei grup, lichid de frana, antigel pentru ca din nou nu stiu ce s-a bagat si cand s-a bagat in ea ceva. Motorul merge foarte bine, nu am comentarii negative, insa as vrea si toate cele de pe langa motor sa fie in stare buna.

 

Nu e vorba ca nu am stiut ce defecte are sau ca am fost entuziasmat de putere, pentru ca am avut pana in prezent 14 masini, din care 2 au fost bmw - 523, 328....Multe dintre ele nu mi s-au spus si nici nu le puteam constata la o simpla verificare vizuala sau la service. Oricum, tot raul spre bine, eu chiar am dointa sa o fac ca la carte, pentru ca am tendinta sa vreau lucrurile perfecte.

Link to comment
Share on other sites

Am facut un mic studiu de piata si m-am hotarat la ce voi pune pe masina:

 

-Bara fata spate de M

-Schimbator M gri +piele

-Navi MK4 (eu am mk1 momentan) + adaptor de la mk1 la mk4 + tvtuner 16:9 (eu am 4:3) +modul de bluetooth

-Faruri de facelift cu xenon si stopuri de facelift

-jante M5 sau Keskin KT4

-tapiterie piele alcantara

-eleron de M

-ceasuri de bord functionale + imitatie carbon si inele

-pedale + footrest de M + ornamente praguri

 

+ articulatii si toate cele

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce faci tu aici s-ar numi "a car is reborn". Bine ca a fost caroseria dreapta si motorul impecabil. Eu inteleg pasiunea asta, am de ceva timp un E34 in care am bagat mult mai multi bani decat am dat pe el, si inca as mai avea de bagat. Avea 297.000 km cand l-am luat, acum care 333.000 si este o masina "in mintile ei".

 

Doua lucruri te-as intreba:

 

- cum de rezista motorul asa curat la tine, il speli in mod regulat? L-ai spalat singur inainte de a vopsi capacul de plastic sau la o spalatorie?

 

- ce mecanic / service imi poti recomanda care "te-au rezolvat" (eventual pe PM) ? Eu m-am perindat pe la mai multi, la fiecare am avut nemultumiri mai mici sau mai mari, plus ca de felul meu sunt tipicar, mai putin ca tine, dar sunt. Ma enerveaza mecanicii gen "las-o ca merge si asa".

Link to comment
Share on other sites

1. Motorul sta curat pentru ca de fiecare data cand ma duc la spalatorie, ridic capota si ii pun pe cei de acolo sa il stearga, fiecare furtunel, surub, etc (nu cu jet de apa). Periodic, dau cu WD40 pe toate contactele si mufaraie...cu vaselina lichida la eventualele ansamble care se misca, cu tratament pentru plastice - este o solutie antipraf. Chestia asta o fac cam o data pe luna. Sa zicem ca sunt maniac cu curatenia in masina si la motor

 

2. Mecanici....foarte greu de facut o recomandare in conditiile in care si eu am trecut pe la multi....atitudinea e general valabila cu "las-o ca merge si asa" dar eu am un prieten de foarte multi ani care niciodata nu mi-a spus chestia asta. Este managerul firmei Motortrust la care toate cele 14 masini ale mele au trecut pe la ei. Am mai incercat si alte service-uri cand ei nu au avut timp sau alte probleme si am experimentat tot felul de nebuni...Iti pot face o recomandare daca vrei

Link to comment
Share on other sites

Eleron M mi-am luat eu de pe ebay gata vopsiut din fabrica cu 30E cu tot cu transport :) daca vrei pot sa caut idul de ebay al vanzatorului care e din nemtia :)

 

 

edit: din cate vad le-a scumpit :blink: http://search.ebay.de/_W0QQfrtsZ50QQsassZkokosbluemchen

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.