Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Schimb discurile de fiecare data cand schimb placutele? :blink: Adica discuri de unica folosinta?

40151[/snapback]

 

 

Am mai avut discutia asta :)

 

Ok.Daca nu le schimbi la setul nr 2 de placute ,nu ai voie sa te plangi de vibratii in volan la franare :)

 

 

De curiozitate!Masoara-le.Verifica cu specificatiile(cred ca sunt scrise pe disc) si trage concluziile :)

Link to comment
Share on other sites

Am mai avut discutia asta :)

 

Ok.Daca nu le schimbi la setul nr 2 de placute ,nu ai voie sa te plangi de vibratii in volan la franare :)

De curiozitate!Masoara-le.Verifica cu specificatiile(cred ca sunt scrise pe disc) si trage concluziile :)

40153[/snapback]

 

Dar am avut si alte marci de masini si schimbam cate 5 seturi de placute pe acelasi set de discuri :blink: Odata am avut discuri de 4mm grosime si tot n-aveau nici o bataie.

Link to comment
Share on other sites

Dar am avut si alte marci de masini si schimbam cate 5 seturi de placute pe acelasi set de discuri :blink: Odata am avut discuri de 4mm grosime si tot n-aveau nici o bataie.

40154[/snapback]

 

Pai ai zis bine, alte marci de masini :)

 

 

Poate nu aveau nevoie de frane foarte bune,pentru ca...nu prindeau viteza mare.

 

Este foarte probabil ca un set de discuri sa reziste la 2 seturi de placute.Sau nu :)

 

Depinde si ce tip de placute folosesti.Originale sau nu.Nu zic ca nu sunt si placute aftermarket foarte bune.Poate sunt.Eu nu mi-as pune.

Acum sunt un pic offtopic.Iti spun de ce nu imi voi pune niciodata placute aftermarket,indiferent de masina..Am condus un e34 cu placute aftermarket.La 200km/h am pus frana sa opresc masina :)

 

La inceput ,s-a incetinit.Dupa cateva secunde franele nu au mai avut nici un efect.Masina s-a oprit datorita legilor fizicii,nu placutelor :)

 

Normal ,fiecare schimba discurile si placutele cum crede de cuviinta.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc placute Lucas, care sunt identice cu cele originale de la reprezentanta din cate am inteles. Doar ca cele de la reprezentanta au "BMW" in loc de "Lucas" pe cutie si sunt de 3 ori mai scumpe. :blink:

40158[/snapback]

 

Stiu!Pretul este o problema.

 

Placutele nu sunt la fel.Nu vreau sa ma contrazic sau sa te conving ca am dreptate.Este parerea mea , nu trebuie sa aduc argumente :)

 

 

Preturile folosite de importator sunt aberante.Din cauza asta BMW-urile(unele) sunt carpite, nu reparate si intretinute in mod corespunzator.

 

Daca ai vreo posibilitate sa cumperi discuri si placute originale,mai ieftine, iti recomand sa o folosesti :)

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Stiu!Pretul este o problema.

 

Placutele nu sunt la fel.Nu vreau sa ma contrazic sau sa te conving ca am dreptate.Este parerea mea , nu trebuie sa aduc argumente :blink:

Preturile folosite de importator sunt aberante.Din cauza asta BMW-urile(unele) sunt carpite, nu reparate si intretinute in mod corespunzator.

 

Daca ai vreo posibilitate sa cumperi discuri si placute originale,mai ieftine, iti recomand sa o folosesti :)

 

Parerea mea...

40159[/snapback]

 

 

cred ca la urmatoarea vizita in vest (Germania/ Italia) o sa caut si un set complet original discuri + placute si ce-o mai fi pe acolo ca sa ma calmez...

si eu am observat ca parca acum cu roti mai late e mai accentuat fenomenul (inainte nici nu-l observasem...:) )

o sa iau la analizat si eu toate optiunile posibile de corectura si o sa vad ce iese... nu ma ingrijoreza pentru ca la mine apare doar la franari de la 140-150 km/h in sus si pe termen scurt/mediu nu intrevad o cursa de genul asta...

ce am remarcat cu noile cauciucuri este ca desi vibreaza volanul masina parca are lipici pe roti la franare... efectiv se lipeste de drum si cand apas frana incremeneste... ca tot v-am povestit pe aici de faza cu ala cu Skoda, la un moment a trebuit sa franez de la vreo 120/130 pana la 50 pe dealu negru si am ramas impresionat de cat de prompt au raspuns si reactionat franele... am avut impresia ca am lovit ceva la cat de tare a franat...:)

Link to comment
Share on other sites

si a mea tremura...:blink: acum am niste jante BMW adevarate in 5 spite, 16 inch 205/ 55 Pirelli (o sa pun poza) si parca inainte cu jante de tabla stock si capace dar roti de 15 cu 195/65 roti pirelli nu facea asa.

40140[/snapback]

 

 

si eu am jante ca ale tale, dar cauciucuri pe 225 si face destul de nasol la franare. si unde mai pui ca am luat masina de la reprezentanta....... dar la mine face si la mers, fara frana, intre 110 si 130. peste 130 nu mai simt nimic. din pacate, la franare, cu cat este mai mare viteza, cu atat face mai urat.

 

norocul meu este ca ma plimb 95% din timp in oras, sub 50km/h, deci nu vibreaza mai niciodata :)

Link to comment
Share on other sites

la tine s-ar rezolva problema cu cateva grame de plumb. de ce nu te duci pana la o vulcanizare sa echilibrezi rotile? e vb de 20 de minute si cativa lei amarati.

40233[/snapback]

E vorba de plumb pentru echilibrat jeanta, sa nu intelaga omul altceva :blink:

Link to comment
Share on other sites

E vorba de plumb pentru echilibrat jeanta, sa nu intelaga omul altceva :blink:

40241[/snapback]

 

ma, de-abia am vreme de echilibrat...

 

si azi m-am dus acolo unde le echilibram eu de obicei mai demult si vad ca a fost ras de pe fatza pamantului locul :))

 

oricum, un pic off-topic, am avut un passat inainte, si am facut cu el 12.000km, 95% in oras, si nu a avut nevoie de nici o echilibrare. foarte ciudat. din punctul asta de vedere, mergea perfect masina...

Link to comment
Share on other sites

eu cunosc pe unul din directorii de la draxlmaier. Nu sunt romani. dar tipul e super de treaba.... ei fac cablaje si vad pe aici si "wood trimming & gear lever" :))

40344[/snapback]

nu inteleg legatura intre mesajul acesta si restul discutiei... detaliezi putin... scuze...:blink:

Link to comment
Share on other sites

am uitat sa va zic... la mine s-a rezolvat problema prin echilibrare. am trecut pe la vulcanizare cu ocazia unui cui in roata :blink:

41232[/snapback]

o sa fac si eu asta mai ales ca acum cu noile jante vreau sa pun si niste prezoane antifurt... :)

 

la placute nu ma pricep dar ideal ar fi sa vezi ce marca foloseste BMW... Am mai pus, pe alta masina, placute Brembo si am fost destul de multumit de ele pentru ca nu scartaiau iar in rest nu aveam nimic de reprosat...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am uitat sa va zic... la mine s-a rezolvat problema prin echilibrare. am trecut pe la vulcanizare cu ocazia unui cui in roata :blink:

41232[/snapback]

 

 

si la mine la fel s-a rezolvat...:) echilibrare roti, refacut presiune... apropos, a costat 360 000 lei vechi si am auzit ca Azot in cauciucuri costa 120 000 lei vechi de roata. Acum intradevar franez si nu am vibratii semnificative in volan nici la 140-150 km/h...

Link to comment
Share on other sites

da unde ai fost nene de ti-au luat atat? e ~150.000 echilibratu...

toate costa atata... :blink:

44081[/snapback]

 

am jante magneziu si acolo unde am fost eu pretul era si in functie de tipul si numarul plumbilor adaugati.... Unde e pretul ala la azot ca ma bag si eu poate la banii aia...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.