Jump to content

Scade turatia


Recommended Posts

Ieri am avut o problema destul de urata... am mers cu masina pana la un restaurant ,totul bun si frumos, dupa ce am plecat (am plecat mai in "forta") am observat ca atunci cand franam scadea turati forate mult pana la 400-500 de rotatii si de vreo 4 ori a si murit motorul ( in curba :blink: din cauza ca eram nevoit sa franez) dupa ce am ajuns in parcare am oprit motorul l-am aprins din nou si in relantiu oscila turatia intre 500-900 de turati , dupa 30-40 de secunde se stabilea la 900.

Dupa ce am turat masina mai tare pe loc ( 5000-5500 rotati ) si am mentinut turatia la 5000 in jur de 10 secunde , ca prin minune masina nu mai are nimic.

Turatia mai facea chesti de genu sa scada pana la 500 de rotati imediat dupa ce bagam benzina dar nici o data nu o mai murit motorul.

Masina este un 316 din 2000.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am avut o problema destul de urata... am mers cu masina pana la un restaurant ,totul bun si frumos, dupa ce am plecat (am plecat mai in "forta") am observat ca atunci cand franam scadea turati forate mult pana la 400-500 de rotatii si de vreo 4 ori a si murit motorul ( in curba :blink: din cauza ca eram nevoit sa franez) dupa ce am ajuns in parcare am oprit motorul l-am aprins din nou si in relantiu oscila turatia intre 500-900 de turati , dupa 30-40 de secunde se stabilea la 900.

Dupa ce am turat masina mai tare pe loc ( 5000-5500 rotati ) si am mentinut turatia la 5000 in jur de 10 secunde , ca prin minune masina nu mai are nimic.

Turatia mai facea chesti de genu sa scada pana la 500 de rotati imediat dupa ce bagam benzina dar nici o data nu o mai murit motorul.

Masina este un 316 din 2000.

debitmetru sau sonda lambda....sau...mai pot fi si altele

Link to comment
Share on other sites

Ieri am avut o problema destul de urata... am mers cu masina pana la un restaurant ,totul bun si frumos, dupa ce am plecat (am plecat mai in "forta") am observat ca atunci cand franam scadea turati forate mult pana la 400-500 de rotatii si de vreo 4 ori a si murit motorul ( in curba :blink: din cauza ca eram nevoit sa franez) dupa ce am ajuns in parcare am oprit motorul l-am aprins din nou si in relantiu oscila turatia intre 500-900 de turati , dupa 30-40 de secunde se stabilea la 900.

Dupa ce am turat masina mai tare pe loc ( 5000-5500 rotati ) si am mentinut turatia la 5000 in jur de 10 secunde , ca prin minune masina nu mai are nimic.

Turatia mai facea chesti de genu sa scada pana la 500 de rotati imediat dupa ce bagam benzina dar nici o data nu o mai murit motorul.

Masina este un 316 din 2000.

Ia incearca sa schimbi benzina ... baga top premium 99 ... de la petrom ... eu am patit-o si nu era nimic defect ... dar ce e drept nu mi-a murit motoru' doar varia turatia

Link to comment
Share on other sites

de debitmetru imi era si mie frica :blink: ca si consumul mi se pare cam mare pt un 316

imi poti spune cam cat costa debitmetrul respectiv sonda lambda?

 

 

 

daca ai in jur de 14 ..asta e consumul .....

tester ar fi cam primul lucru ..vezi daca vreun injector face fite ...apoi o iei in ordinea costurilor ...Bujia , fisa ..injectorul ..debitmetru sonda lambda....Tester e primul pas ..Nu schimba de capul tau ca arunci banii !

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc sa schimb si benzina acum aveam carera 95 o sa incerc sa bag din aia de 100 sau FX . mie imi e sa nu aiba ceva impuritati pe fund la rezervor .... si de aia cand mai prinde cate una sa se infunde... ca tipu de la care am luat masina... sio batut joc de ea ( am gasit nisip in vasu de apa de la stergatoare,furtunu ce pleaca din radiator era legat cu sarma ... si tot felu de chestii de genu )

 

acum vreo 4 luni am fost cu masina in service si am bagato pe tester si sa verifice tot ... si pe atunci mai facea faze ca scadea turatia ( adevarul este ca nu a mai murit nici o data pana acum) si cei din service nu mi-au zis nimic nici de debitmetru nici de sonda lambda.

O sa iau acum masina la o tura sa vad daca mai face figuri , si daca mai face o duc in service

am fost la service foarte bun, specializat pt BMW ( cine e din tm stie de serviceu de pe calea buziasului)

 

Cam asa am consumul 13-14

Edited by stk
Link to comment
Share on other sites

mai este o posibilitate: sub filtrul de polen este un furtun care vine de pe capacul de la motor si intra pe undeva pe langa servofrana. daca este spart asa face masina. la tine probabil este la inceput. la mine stateam tot timpul cu piciorul pe acceleratie.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ieri am avut o problema destul de urata... am mers cu masina pana la un restaurant ,totul bun si frumos, dupa ce am plecat (am plecat mai in "forta") am observat ca atunci cand franam scadea turati forate mult pana la 400-500 de rotatii si de vreo 4 ori a si murit motorul ( in curba :blink: din cauza ca eram nevoit sa franez) dupa ce am ajuns in parcare am oprit motorul l-am aprins din nou si in relantiu oscila turatia intre 500-900 de turati , dupa 30-40 de secunde se stabilea la 900.

Dupa ce am turat masina mai tare pe loc ( 5000-5500 rotati ) si am mentinut turatia la 5000 in jur de 10 secunde , ca prin minune masina nu mai are nimic.

Turatia mai facea chesti de genu sa scada pana la 500 de rotati imediat dupa ce bagam benzina dar nici o data nu o mai murit motorul.

Masina este un 316 din 2000.

 

Verifica furtun + valva de reaspirare a vaporilor de ulei. Parerea mea e ca-ti trage aer fals pe-acolo.

 

Dorin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.