Jump to content

Recommended Posts

salut

am si eu un ursulet din 85, 318i cu cat

de ceva vreme consuma cam mult(de cand m-am dus la mecanic sa regleze tachetii), adica undeva la 9,5 afara si 11+ in oras.

consuma 10 ,resp 12 inainte pana acu cateva zile dar am reusit sa mai reduc din setea motorului.

Motorul merge rotund, fara fluctuatii la relanti , ceea ce ma face sa cred ca nu are defecte la AFM, ICV ,FPR.Gresesc?

-Am efectuat un test de compresie si a iesit 10 bar la 3 cilindri si 9,5 bar la a- 4-lea

-Am verificat CTS si e ok, am verificat TTS ci CSV si lucreza corect(3-4 sec la pornirea la rece)

-Am reglat avansul la 30 grade BTDC la 3000 rpm (stiti cumva alte valori la care ar trebui reglat?) - cu o mica observatie, rotorul distributorului se roteste in sens invers acelor de ceasornic, in manual zice ca ar trebui sa fie in sens orar - conteaza acest lucru?

-Am deconectat senzorul de oxigen sa vad daca e vreo diferenta.Nimic

-Am rotit discul din AFM spre dreapta ca sa fie amestecul putin mai sarac - avea un semn pe rotita unde cred ca era inainte sa umble mecanicii la el.Am modificat si pozitia surubului de bypass din AFM si la analizorul de gaze CO era sub 1.Insa cu cresterea turatiei crestea si valoarea CO tare de tot.E normal?

-Ieri am verificat presiunea pe circ de alimentare cu benzina : 3 bar.Ramane in acelasi interval 2,7-3,2 bar indiferent de turatia motorului.Deci regulatorul de presiune isi face treaba.

 

Aveti idee ce ar trebui sa-i mai fac sa o readuc cat de cat mai aproape de valorile normale de consum?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Da e inca mare consumul, al meu ia 7,5 afara si 10 in Bucuresti.

Din cate am observat si la mine delcoul se roteste in sens trigonometric pentru marirea avansului.

 

Reglajul debitmetrului nu trebuie sa dea un amestec prea sarac pentru ca scad performantele, da rateuri si creste consumul. Am verificat asta pe 525. Dar motorul tau merge rotund, deci nu cred ca e cazul. Mergi totusi in spate la esapament si asculta, s-ar putea sa sesizezi intreruperi la relanti. Daca e asa inseamna ca motorul nu merge tocmai rotund, chiar daca asa pare.

Link to comment
Share on other sites

Da e inca mare consumul, al meu ia 7,5 afara si 10 in Bucuresti.

Din cate am observat si la mine delcoul se roteste in sens trigonometric pentru marirea avansului.

 

Reglajul debitmetrului nu trebuie sa dea un amestec prea sarac pentru ca scad performantele, da rateuri si creste consumul. Am verificat asta pe 525. Dar motorul tau merge rotund, deci nu cred ca e cazul. Mergi totusi in spate la esapament si asculta, s-ar putea sa sesizezi intreruperi la relanti. Daca e asa inseamna ca motorul nu merge tocmai rotund, chiar daca asa pare.

40472[/snapback]

 

Si micile intreruperi ar putea fi din debitmetru sau din aprindere?

Link to comment
Share on other sites

poate fi 'dus' debitmetru? cred ca n-ar mai merge masina aproape deloc

sau sa mai rotesc discul spre stanga 1,2 pozitii?

n-am schimbat nimic la distributor, doar am curatat contactele din capac si de pe rotor.

nu stiu ce pret au, dar nu le-as schimba daca nu-i cazul.N-am de la cine sa imprumut unul bun sa vad diferenta.

Fisele si bujiile sunt noi(bujii bosch - sa iau oare NGK?)

Link to comment
Share on other sites

chiar daca-s bosch, sunt ok. Verifica-le distanta.

Despre debitmetru:

 

1. Fa testul de la http://BMW.roadfly.com/e28/messages/arc...02w09/7437.html

 

A simple way to determine if you NEED to ajust the AFM is as follows:

- Remove the air filter housing and elbow leading up to the AFM.

- You will probably have to put a small piece of wood or rubber under the AFM to support it on the Valve Cover.

- With the engine idling, gently push on the AFM flapper-door. If the idle rpm increases and the engine smooths out, then your AFM needs adjustment.

- An additional test. Repeat the above step, but hold the throttle as steady as possible at 3,000 rpm. If the highest rpm and smoothest operation occur only when you advance the door position, then you need an AFM adjustment.

 

2. Curata-i termorezistenta din interior, dar cu grija ca e foarte sensibila. Poate iti indica altcineva o metoda buna sa o curati. Eu am incercat cu un spray Engine Starter dar nu-mi dau seama daca a avut rezultat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.