Jump to content

De ce arde?


Boti

Recommended Posts

Buna. Am un BMW E46 320i. Martorul galben de pe bord galben(khulwasser), tot se aprinde si se stinge in timpul mersului. La pornirea motorului, dupa circa 20-30 secunde se aprinde si dupa un moment dat se stinge. Am verificat nivelul lichidului de racire, dar plutitorul este la maxim. La inceputul iernii s-a mai aprins o data, dar atunci am completat lichidul si totul era OK. Dar, fraierul de mine, am pus in loc de antigel, lichit de spalat parbrize. Asta e..... Am vazut pe flacon -25 grade si l-am cumparat fara sa ma uit mai atent. Dupa o luna iarasi a scazut nivelul, atunci am completat corect cu antigel. Dar de vreo doua zile tot se aprine si se stinge. DE CE? Va rog sa ma ajutati.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur daca se face sau nu aerisire la tipul tau de motor, dar poti incerca, daca zici ca nivelul e la maxim, sau e posibil sa fie prea multa apa in motor, dupa mine , cred ca nivelul trebuie sa fie intre min si max

bafta

Poate ca e prea multa apa, ca eu am pus pana la refuz..... Poate ca se dilata la temperatura si de aceea arde si cand e racit un pic, se atinge?

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur daca se face sau nu aerisire la tipul tau de motor, dar poti incerca, daca zici ca nivelul e la maxim, sau e posibil sa fie prea multa apa in motor, dupa mine , cred ca nivelul trebuie sa fie intre min si max

bafta

Poate ca e prea multa apa, ca eu am pus pana la refuz..... Poate ca se dilata la temperatura si de aceea arde si cand e racit un pic, se atinge?

 

 

cine arde ?..ce arde ??.,.antigelul arde ?,,,

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur daca se face sau nu aerisire la tipul tau de motor, dar poti incerca, daca zici ca nivelul e la maxim, sau e posibil sa fie prea multa apa in motor, dupa mine , cred ca nivelul trebuie sa fie intre min si max

bafta

Poate ca e prea multa apa, ca eu am pus pana la refuz..... Poate ca se dilata la temperatura si de aceea arde si cand e racit un pic, se atinge?

 

 

cine arde ?..ce arde ??.,.antigelul arde ?,,,

Arde martorul acela galben de pe bord. Maine fac poza si va arat :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur daca se face sau nu aerisire la tipul tau de motor, dar poti incerca, daca zici ca nivelul e la maxim, sau e posibil sa fie prea multa apa in motor, dupa mine , cred ca nivelul trebuie sa fie intre min si max

bafta

Poate ca e prea multa apa, ca eu am pus pana la refuz..... Poate ca se dilata la temperatura si de aceea arde si cand e racit un pic, se atinge?

 

 

cine arde ?..ce arde ??.,.antigelul arde ?,,,

Arde martorul acela galben de pe bord. Maine fac poza si va arat :blink:

 

Deci se aprinde becul care indica nivel scazut de antigel. :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur daca se face sau nu aerisire la tipul tau de motor, dar poti incerca, daca zici ca nivelul e la maxim, sau e posibil sa fie prea multa apa in motor, dupa mine , cred ca nivelul trebuie sa fie intre min si max

bafta

Poate ca e prea multa apa, ca eu am pus pana la refuz..... Poate ca se dilata la temperatura si de aceea arde si cand e racit un pic, se atinge?

 

 

cine arde ?..ce arde ??.,.antigelul arde ?,,,

Arde martorul acela galben de pe bord. Maine fac poza si va arat :blink:

 

Deci se aprinde becul care indica nivel scazut de antigel. :)

Da, corect.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur daca se face sau nu aerisire la tipul tau de motor, dar poti incerca, daca zici ca nivelul e la maxim, sau e posibil sa fie prea multa apa in motor, dupa mine , cred ca nivelul trebuie sa fie intre min si max

bafta

Poate ca e prea multa apa, ca eu am pus pana la refuz..... Poate ca se dilata la temperatura si de aceea arde si cand e racit un pic, se atinge?

 

 

cine arde ?..ce arde ??.,.antigelul arde ?,,,

Arde martorul acela galben de pe bord. Maine fac poza si va arat :blink:

 

Deci se aprinde becul care indica nivel scazut de antigel. :)

Da, corect.

 

 

 

Eu cred ca e defect senzorul,ca vad ca la bmw-uri toati senzorii se defecteaza,de ex mie mi se aprinde becul galben de la ulei......(senzorul de nivel)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur daca se face sau nu aerisire la tipul tau de motor, dar poti incerca, daca zici ca nivelul e la maxim, sau e posibil sa fie prea multa apa in motor, dupa mine , cred ca nivelul trebuie sa fie intre min si max

bafta

Poate ca e prea multa apa, ca eu am pus pana la refuz..... Poate ca se dilata la temperatura si de aceea arde si cand e racit un pic, se atinge?

 

 

cine arde ?..ce arde ??.,.antigelul arde ?,,,

Arde martorul acela galben de pe bord. Maine fac poza si va arat :blink:

 

Deci se aprinde becul care indica nivel scazut de antigel. :)

Da, corect.

 

 

 

Eu cred ca e defect senzorul,ca vad ca la bmw-uri toati senzorii se defecteaza,de ex mie mi se aprinde becul galben de la ulei......(senzorul de nivel)

 

Si eu am patit asta cu senzorul de la ulei, o ia pe aratura cand are el chef...am verificat nivelul si totul era ok...se mai strica, doar nu-s facute sa tina o viata...

Link to comment
Share on other sites

Bine mai baieti, dar atunci de ce na-am luat BMW?? Ca sa se strice toti senzorii? La alte masini mai inferior calitativ nu se strica nici un senzor. Uleiul se aprinde si la mine, chiar dupa pornire, dar dupa 10-15 secunde se stinge. Acela nu ma deranjeaza de loc. In schimb ma deranjeaza treaba asta cu aprinsul si stinsul martorului de la lichidul de racire. Si azi mi-a facut figura de vreo doua ori, desii am verificart nivelul si era chiar intre min si max.

 

-incearca intii sa o aerisesti,daca tot se aprinde e defect senzorul.

de unde se aeriseste?

Link to comment
Share on other sites

dar atunci de ce na-am luat BMW?? Ca sa se strice toti senzorii? La alte masini mai inferior calitativ nu se strica nici un senzor.

Este doar o asteptare gresita. La orice masina mai "pica" una-alta, diferenta fiind ca la masinile "bune" pica lucruri mai putin importante (gen senzori), pe cand la cele "inferioare" crapa mereu ceva si de obicei piese mai importante.

 

Vreau sa-ti spun ca la Audi am schimbat multi senzori, insa nu am avut probleme grave cu ea, de exemplu.

 

Referitor la problema ta, poate ar fi o idee buna sa scoti lichidul de racire si sa-l inlocuiesti cu unul nou... gandindu-ma la intamplarea nefericita cu lichidul de parbriz care numai bine nu poate face. Din moment ce specificatiile referitoare la lichidul de racire sunt destul de stricte (adica trebuie sa pui numai ANUMITE tipuri), cred ca e destul de periculos pentru motor sa circule prin el lichidul ala de parbriz, chiar si extrem de diluat. Cu ocazia asta vei face si o aerisire si vei sti cu siguranta daca este de vina senzorul. Succes.

Link to comment
Share on other sites

dar atunci de ce na-am luat BMW?? Ca sa se strice toti senzorii? La alte masini mai inferior calitativ nu se strica nici un senzor.

Este doar o asteptare gresita. La orice masina mai "pica" una-alta, diferenta fiind ca la masinile "bune" pica lucruri mai putin importante (gen senzori), pe cand la cele "inferioare" crapa mereu ceva si de obicei piese mai importante.

 

Vreau sa-ti spun ca la Audi am schimbat multi senzori, insa nu am avut probleme grave cu ea, de exemplu.

 

Referitor la problema ta, poate ar fi o idee buna sa scoti lichidul de racire si sa-l inlocuiesti cu unul nou... gandindu-ma la intamplarea nefericita cu lichidul de parbriz care numai bine nu poate face. Din moment ce specificatiile referitoare la lichidul de racire sunt destul de stricte (adica trebuie sa pui numai ANUMITE tipuri), cred ca e destul de periculos pentru motor sa circule prin el lichidul ala de parbriz, chiar si extrem de diluat. Cu ocazia asta vei face si o aerisire si vei sti cu siguranta daca este de vina senzorul. Succes.

Multumesc de sfat. Pana acuma, aceste este cea mai buna solutie. M-an gandit si eu la inlocuirea lichidului. Dar senzorii aceea ma dispera. Ba un senzor de la baia de ulei (nivel ulei), ba un senzor de la air-bag( seznzor mate), ba senzorul de la lichidul de racire.....

Link to comment
Share on other sites

Buna. Am un BMW E46 320i. Martorul galben de pe bord galben(khulwasser), tot se aprinde si se stinge in timpul mersului. La pornirea motorului, dupa circa 20-30 secunde se aprinde si dupa un moment dat se stinge. Am verificat nivelul lichidului de racire, dar plutitorul este la maxim. La inceputul iernii s-a mai aprins o data, dar atunci am completat lichidul si totul era OK. Dar, fraierul de mine, am pus in loc de antigel, lichit de spalat parbrize. Asta e..... Am vazut pe flacon -25 grade si l-am cumparat fara sa ma uit mai atent. Dupa o luna iarasi a scazut nivelul, atunci am completat corect cu antigel. Dar de vreo doua zile tot se aprine si se stinge. DE CE? Va rog sa ma ajutati.

 

 

Si eu am aceeasi problema ca si tine. Cred ca pana la urma ii senzorul. Asta este. Eu o sa-l las asa pana cand fac inspectia (adica peste vreo 2-3.000 km), ca m-am cam saturat de senzorii astia si eu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.