Jump to content

cum ajung la pompa de motorina ?..e 39


Recommended Posts

pt cea din rezervor, scoti bancheta spate si o sa observi 2 cercuri in cauciucul care imbraca podeaua. Il rupi de cel din dreapta pe conturul cercului si sub el se afla pompa.

pompa intermediara se afla sub masina, sub scaunul soferului.

Bafta!

 

mersi mult sefu ! ..am o problema.. uneori dau prea lung la automat sa mi porneasca si am constatat ca se aude si un zgomot ca un ' uuit'.. dar nu mi dau seama daca e de la cea de sub scaun sau de la cea din rezervor..vreau sa le verific sa vad ce se intimpla....

 

tu le ai desfacut?..care e cea care face presiunea?.. cea de sub scaun sau cea din rezervor? intreb asta pt ca am avut o serie de probleme in ultima vreme ca intr un final sa descopar ca e ceva atit de banal incit nu a fost nimeni in stare sa mi spuna ce se intimpla... mi se limita singura ba' in 3000 ba' in 4000 ..ba in 3500... am fost la AB si mi au spus ca e turbina ...ca intr un final sa descopar ca e una din pompe care nu mai face presiunea corecta iar senzorul de pe filtrul de la motor masurand o presiune mai mica limiteaza turatia

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

pt cea din rezervor, scoti bancheta spate si o sa observi 2 cercuri in cauciucul care imbraca podeaua. Il rupi de cel din dreapta pe conturul cercului si sub el se afla pompa.

pompa intermediara se afla sub masina, sub scaunul soferului.

Bafta!

 

mersi mult sefu ! ..am o problema.. uneori dau prea lung la automat sa mi porneasca si am constatat ca se aude si un zgomot ca un ' uuit'.. dar nu mi dau seama daca e de la cea de sub scaun sau de la cea din rezervor..vreau sa le verific sa vad ce se intimpla....

 

tu le ai desfacut?..care e cea care face presiunea?.. cea de sub scaun sau cea din rezervor? intreb asta pt ca am avut o serie de probleme in ultima vreme ca intr un final sa descopar ca e ceva atit de banal incit nu a fost nimeni in stare sa mi spuna ce se intimpla... mi se limita singura ba' in 3000 ba' in 4000 ..ba in 3500... am fost la AB si mi au spus ca e turbina ...ca intr un final sa descopar ca e una din pompe care nu mai face presiunea corecta iar senzorul de pe filtrul de la motor masurand o presiune mai mica limiteaza turatia

 

 

eu am schimbat-o intai pe cea de sub scaunul soferului pt ca avea momente cand nu mai pornea si am observat pe furtunul transparent care intra in filtrul de motorina spuma (motorina venea cu aer). la scurt timp am fost nevopit s-o schimb si pe cea din rezevor, pt ca ea era de vina, scotea un zgomot ciudat, un huruit cand puneam contactul. acum nu mai am probleme.

Link to comment
Share on other sites

"mi se limita singura ba' in 3000 ba' in 4000 ..ba in 3500... am fost la AB si mi au spus ca e turbina ...ca intr un final sa descopar ca e una din pompe care nu mai face presiunea corecta iar senzorul de pe filtrul de la motor masurand o presiune mai mica limiteaza turatia"

 

Poti da mai multe detalii, te rog. Care dintre pompe? Si la mine face la fel (tot un 3000 diesel)- se limiteaza "in sarcina" sau la relanti ori la 3000, ori la 3500, si nu mai trage masina. Imi poti da un link pe realoem catre acel senzor?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

"mi se limita singura ba' in 3000 ba' in 4000 ..ba in 3500... am fost la AB si mi au spus ca e turbina ...ca intr un final sa descopar ca e una din pompe care nu mai face presiunea corecta iar senzorul de pe filtrul de la motor masurand o presiune mai mica limiteaza turatia"

 

Poti da mai multe detalii, te rog. Care dintre pompe? Si la mine face la fel (tot un 3000 diesel)- se limiteaza "in sarcina" sau la relanti ori la 3000, ori la 3500, si nu mai trage masina. Imi poti da un link pe realoem catre acel senzor?

Multumesc.

 

ma ...am patit aceeasi chestie ca si tine ...

..dupa ce ..cei de la AB mi au spus ca am turbina defecta ( specialistii :blink: ) ...am inceput sa fac investigatii logice singur ... si am descoperit ca de fapt daca nu ti functioneaza corect pompa de motorina (care aduce motorina la motor ) nu mai ai presiune constanta in filtrul de motorina ...acolo ai un senzor care citeste presiunea motorinei iar daca e pres mica da o comanda motorului sa mearga in anumiti parametri ...eu am verificat chestia asta foarte simplu ... am scos mufa de la senzor si am turat o (specific ca la mine nu se tura nici pe loc nici in mers)...si am constatat ca merge normal ...cind am bagat iar mufa iar mergea prost ..in concluzie pompa de sub scaunul soferului ( ma refer la pozitie ,ea nu este sub scaun e sub masina in zona scaunului sofer) nu merge corect ..ori nu merge corect ori nu mai merge deloc ... ai grija ca ai 2 pompe ... una in rezervor .. si cea de sub scaun ... cea de sub scaun se scoate ..i se pun 2 buc de furtun si o alimentezi in 12 volti in timp ce te joci cu ea intr o sticla de plastic (o pui sa traga motorina din sticla ... daca ai posibilitatea variaza alimentarea intre 5 volti si 24 ...dar nu o tii in 24 doar te joci .... daca incerci sa obturezi iesirea si vezi ca se formeaza presiune insemna ca e buna .. vezi ca mai ai una in rezervor .... aia din rez ..are un filtru ca o plasa de tintari .... e destul de greu de scos ... ca sa vezi daca e ok ..pui contactul (dupa ce ai scos pompa de sub scaun )si vezi daca arunca motorina .... daca nu arunca e defecta ... deci ai 3 variante

 

1. daca e defecta cea din rezervor dar merge cea de sub scaun tot ar fi trebuit sa mearga corect masina

2. daca merge cea din rezervor dar nu merge a 2 a merge prost masina pt ca nu e presiune

3 . daca nu merge nici una nu porneste masina

 

cea din rezervor ajuta motorina sa ajunga mai repede la cea de a 2 a dar masina poate merge perfect fara ea ...

 

 

oricum e o solutie provizorie sa mergi doar cu 1 pompa pt ca daca te lasa undeva acolo ramai ... au gindit o bine nemtii cu 2 pompe ... :)

 

vezi ca chestia cu presiunea mie nu mi a iesit la tester

 

ai aici ce vrei ..1 e filtrul si 2 senzorul din discutie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10

 

iar aici cele 2 pompe

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=16&fg=15

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

"mi se limita singura ba' in 3000 ba' in 4000 ..ba in 3500... am fost la AB si mi au spus ca e turbina ...ca intr un final sa descopar ca e una din pompe care nu mai face presiunea corecta iar senzorul de pe filtrul de la motor masurand o presiune mai mica limiteaza turatia"

 

Poti da mai multe detalii, te rog. Care dintre pompe? Si la mine face la fel (tot un 3000 diesel)- se limiteaza "in sarcina" sau la relanti ori la 3000, ori la 3500, si nu mai trage masina. Imi poti da un link pe realoem catre acel senzor?

Multumesc.

 

ma ...am patit aceeasi chestie ca si tine ...

..dupa ce ..cei de la AB mi au spus ca am turbina defecta ( specialistii :blink: ) ...am inceput sa fac investigatii logice singur ... si am descoperit ca de fapt daca nu ti functioneaza corect pompa de motorina (care aduce motorina la motor ) nu mai ai presiune constanta in filtrul de motorina ...acolo ai un senzor care citeste presiunea motorinei iar daca e pres mica da o comanda motorului sa mearga in anumiti parametri ...eu am verificat chestia asta foarte simplu ... am scos mufa de la senzor si am turat o (specific ca la mine nu se tura nici pe loc nici in mers)...si am constatat ca merge normal ...cind am bagat iar mufa iar mergea prost ..in concluzie pompa de sub scaunul soferului ( ma refer la pozitie ,ea nu este sub scaun e sub masina in zona scaunului sofer) nu merge corect ..ori nu merge corect ori nu mai merge deloc ... ai grija ca ai 2 pompe ... una in rezervor .. si cea de sub scaun ... cea de sub scaun se scoate ..i se pun 2 buc de furtun si o alimentezi in 12 volti in timp ce te joci cu ea intr o sticla de plastic (o pui sa traga motorina din sticla ... daca ai posibilitatea variaza alimentarea intre 5 volti si 24 ...dar nu o tii in 24 doar te joci .... daca incerci sa obturezi iesirea si vezi ca se formeaza presiune insemna ca e buna .. vezi ca mai ai una in rezervor .... aia din rez ..are un filtru ca o plasa de tintari .... e destul de greu de scos ... ca sa vezi daca e ok ..pui contactul (dupa ce ai scos pompa de sub scaun )si vezi daca arunca motorina .... daca nu arunca e defecta ... deci ai 3 variante

 

1. daca e defecta cea din rezervor dar merge cea de sub scaun tot ar fi trebuit sa mearga corect masina

2. daca merge cea din rezervor dar nu merge a 2 a merge prost masina pt ca nu e presiune

3 . daca nu merge nici una nu porneste masina

 

cea din rezervor ajuta motorina sa ajunga mai repede la cea de a 2 a dar masina poate merge perfect fara ea ...

 

 

oricum e o solutie provizorie sa mergi doar cu 1 pompa pt ca daca te lasa undeva acolo ramai ... au gindit o bine nemtii cu 2 pompe ... :)

 

vezi ca chestia cu presiunea mie nu mi a iesit la tester

 

ai aici ce vrei ..1 e filtrul si 2 senzorul din discutie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10

 

iar aici cele 2 pompe

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=16&fg=15

 

 

Schimband tensiune de alimentare nu rezolvi nimic.Le prelugesti agonia..Cum spunea Bavaria, schimba filtrul si vezi dupa aia.Daca-i la fel e pompa de sub prag.Rar am auzit sa moara pompa din rezervor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.