Jump to content

Un sfat va rog..


Recommended Posts

salut.am cumparat si eu recent un z4 2.2 din germania acum aproximativ 2 luni si ieri seara am inceput sa aud un zgomot foarte ciudat la schimbarea treptelor in special in treapta unu se aude in spatele masinii un sunet ca de bass asa..:blink: nici nu stiu cums a explic e un zgomot foarte gros ca un tun de basi cand e motorul rece nu se aude..sau cel putin asa mi se pare.ideea e ca imi este cam frica sa mai merg cu ea:)masina a fost cumparata de la reprezentanta bmw din germania si nu stiu exact daca are garantie internationala 6 lui sau ceva de genul asta.e din 2004.aveti cumva idee ce se intampla sau daca are garantie masina ca eu prin actele alea sa mor de inteel;g ceva e in germana totul.mersi mult
Link to comment
Share on other sites

Inteleg asta.Dar te-am intrebat unde prinde ambriajul dupa ce l-ai calcat ai bagat-o in viteza si lasi ambriajul.Daca prinde sus mai mult ca sigur e uzat si nu braiaza cum trebuie.Pot fii mai multe cauze disc uzat sau arc rupt la disc sau placa de presiune.Ai putea sa incerci sa aerisesti ambriajul.Ma refer daca prinde sus ambriajul dupa ce e in viteza si ii dai drumu normal la ambriaj cand simti ca pleaca masina cand e pedala aproape sus?Exact aceeasi problema am intalnit-o la un seria 3 si discul de ambriaj era uzat.Sper sa nu fie aceeasi problema.Daca nu te descurci mai bine o duci la un service sau la voi la reprezentanta sa ii faca o verificare.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
in proportie de 90% grupul

ce treaba are grupul cu zgomotul infundat ? din grup nu vin zgomote infundate , decat poate metalice sau de alta natura.

 

zgomotul descris de el este de la flansa de cardan.

Link to comment
Share on other sites

in proportie de 90% grupul

ce treaba are grupul cu zgomotul infundat ? din grup nu vin zgomote infundate , decat poate metalice sau de alta natura.

 

zgomotul descris de el este de la flansa de cardan.

o flansa nasoala fluiera iar un grup nasol are un uruit infundat datorat faptului ca nu mai calca bine pinioanele sau are joc in rulmenti

Link to comment
Share on other sites

in proportie de 90% grupul

ce treaba are grupul cu zgomotul infundat ? din grup nu vin zgomote infundate , decat poate metalice sau de alta natura.

 

zgomotul descris de el este de la flansa de cardan.

o flansa nasoala fluiera iar un grup nasol are un uruit infundat datorat faptului ca nu mai calca bine pinioanele sau are joc in rulmenti

Corect si total de acord

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 years later...

si a mea z4 tot 2.2i din 2004 face la fel, se aude un bonc cand bag intr-a inta-a si eu eram un pic speriat de acel sunet, dar nu e nici cea mai mica problema, si nu schimba ambreiajul, a mea la 155k km am schimbat tot kitu nou si dupa tot asa facea, pesele vechi erau in stare foarte buna, inca le am in garaj, in special discul care arata o uzura de 20%, un pic de tot mai tocit ca cel nou pus, rulmentul si placa de presiune putin oxidate si incinse, dar inca erau in stare foarte buna

dupa mecanici au verificat tot traseul pana la roata, flansa,cardanul,diferentialul,planetarele si au zis ca sunt in stare buna, un pic de joc dar normal pentru km parcursi, repet nimic de speriat

 

acel suntet cica vine de la diferential care e identic cu cel de pe e46 si multe fac asa, doar ca la e46 nu se aude. la z4 diferentialul e foarte aproape si sus amplasat, cu alte cuvinte foarte aproape de scaun. tu ca ai z4 sti ca de la fundu tau de pe scaun mai sunt circa 20 cm pana la diferential

 

ar trebui sa te ingrijorezi din alte aspecte la acest model si anume toate pre-restiling pana in 2006 inclusiv si a mea au urmatoerele defecte:

-motorul hidraulic de decapotare, intra apa si rugineste in ultimul hal pana la urma nu mai merge

-coloana de directie. la cald parca tine ceva sub volan tot odata scoate si un fel de rascait si devine o pacoste sa o ti in linie dreapta cand e cald afara

-farurile care se aburesc, transira, si aduna apa inauntru cat sa te saturi daca o bei, eu le-am desfacut controlat, siliconat la chei de 2 ori si nici un rezultat, dupa ce le puneam inapoi uscate si curate, in max 2 ore erau iar ude,dar nu umede ci pur si simplu picaturi de apa una langa alta, de nici noaptea nu patrunde lumina de la bec si am schimbat la becuri....ca se ard de la umezeala...apa de fapt

 

in rest e o masina BESTIALA si va ramane ani buni de acu inainte, ca si in cazul meu, cand am luat-o uni ziceau ca nu e masina de mine,ca e mica,piese scumpe, nu ii lua in seama, cine zice asa nu recunoaste ca NU II PLACE CA NU E A LUI

Link to comment
Share on other sites

din pacate volanta nu, dupa demontarea cutiei sa constatat ca volanta e cam varza, iar ampbreiajul (placa,disc,rulment) erau inca in stare buna si nu am avut alti 2.200 lei pentru volanta, sper sa o pot schimba curand

la schimbarea primelor viteze, daca nu ii dau drumu lin la ambreiaj da smucituri dar acum m-am invatat, oricum trebuie sa o schimb ca si la relanti scoate un sunet metalic care ar veni din spare, cu toate astea, mecanici lu peste care au si condus masina inainte de operatiune nu si-au dat seama

 

eu m-am dus cu masina si le-am spus ca imi agata vitezele, in marsalier cateodata trebuie sa insist si acel boncanit care il face cand bag in prima viteza dar cu masina pe loc, fara sa se invarta roata, dansii au zis ca ambreiaju e de vina, placa nu debraieaza 100% si de asta boncane ca un tub de bas si agata vitezele

dupa reparatie am ramas uimit si ei la fel ca simptomele erau la fel, doar o foarte mica ameliorare ca nu mai agata atat de tare schimbatorul de viteze

pentru asta o sa schimb uleiul din cutie si diferential bineinteles doar MTF-LT2

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

din pacate volanta nu, dupa demontarea cutiei sa constatat ca volanta e cam varza, iar ampbreiajul (placa,disc,rulment) erau inca in stare buna si nu am avut alti 2.200 lei pentru volanta, sper sa o pot schimba curand

la schimbarea primelor viteze, daca nu ii dau drumu lin la ambreiaj da smucituri dar acum m-am invatat, oricum trebuie sa o schimb ca si la relanti scoate un sunet metalic care ar veni din spare, cu toate astea, mecanici lu peste care au si condus masina inainte de operatiune nu si-au dat seama

 

eu m-am dus cu masina si le-am spus ca imi agata vitezele, in marsalier cateodata trebuie sa insist si acel boncanit care il face cand bag in prima viteza dar cu masina pe loc, fara sa se invarta roata, dansii au zis ca ambreiaju e de vina, placa nu debraieaza 100% si de asta boncane ca un tub de bas si agata vitezele

dupa reparatie am ramas uimit si ei la fel ca simptomele erau la fel, doar o foarte mica ameliorare ca nu mai agata atat de tare schimbatorul de viteze

pentru asta o sa schimb uleiul din cutie si diferential bineinteles doar MTF-LT2

Problema cu acel bocĂŁnit este de la diferențial are bachlash-ul prea mare. Se poate regla dacĂŁ ești interesat contacteazĂŁ-mĂŁ pe diffrepair@yahoo.ro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.