Jump to content

Recommended Posts

Inainte sa schimbi valva, desfa regulatorul de ralanti si da din belsug cu WD40 in el, dupa aia sufla-l cu jet puternic de aer (de la un compresor) ...

daca problema se manifesta cu precadere dupa ce opresti/pornesti motorul (daca motorul este cald) este posibilitatea sa fie debitmetrul (la mine asta a fost) si facea exact cum spui tu .. a mai mers vre-o 2-3 luni, dupa care a cedat de tot ..

@Alexandru, la tine parca facea un fisiit dupa ce opreai motorul - de era valva dusa ..

Link to comment
Share on other sites

Mie imi face un zgomot ciudat cand il pornesc, care dispare brusc dupa cam un minut. Ca si cum ar vibra ceva. Zdrangane ceva plastic cred, cam asa se aude, si deodata se face liniste dupa ceva timp. Am crezut ca e ventilatorul dar nu el face asa. Zgomotul vine din plasticaraia de la admisie.

 

Dupa ce dispare zgomotul, daca scot capacul pe unde bagi ulei, motorul se aude cum da sa moara si apare iar zgomotul ala. Cand pun capacul la loc, parca mi-l smulge din mana, atat de tare il trage vaccumul.

Link to comment
Share on other sites

am gasit topicul respectiv si mai am cateva intrebari.

alexandru: pot sa schimb singur valva aia? trebuie sa merg la reprezentanta neaparat? trebuie resetat calculatorul dupa inlocuire? unde-i regulatorul de relanti, ca sa dau cu wd40 in el? :blink:

 

P.S. as vrea sa evit plimbarea pana la reprezentanta, pt ca va trebui sa schimb si caseta de directie daca merg pe la ei :)

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

si eu putin joc in caseta de directie :blink:

e normal la drumurile noastre  :)

40785[/snapback]

 

eu nu, dar ei o schimba oricum :)

 

P.S. are cineva o poza in care sa apara regulatorul? ca sa stiu si eu pe unde desfac.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

uite atasata o poza cu motorul : cu albastru e incercuit regulatorul de ralanti - se desface fff simplu cu un imbus de 8 (fii atent sa nu rupi garnitura - desfa intii surubul de jos ...)

cu rosu e incercuita valva PVC - nu stiu ce prinderi are ca n-am desfacut-o niciodata, dar ma uit miine si-ti spun ...

post-144-1125814364_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

incearca totusi sa cureti regulatorul ala .. e o boala "tipica" la M43TU ...

41896[/snapback]

 

L-am dat jos si m-am uitat in el. Are doua guri, iar in unal din ele e o clapeta. Stateam cu el in mana, in cealalta tineam WD40 :) si n-am avut curaj sa-i dau, in schimb am plimbat clapeta aia de 100 de ori incolo-incoace si se pare ca a avut efect :)

 

P.S. Era sa uit, pentru ce-i carora urmeaza sa li se intample :blink: Valva costa 45 de euro la reprezentanta si se monteaza in aprox 8-10 minute. Conform TIS-ului trebuie demontata si galeria, dar e suficient sa demontati doar suportul filtrului de polen. 4 suruburi "in stea" la suport si inca 2 la valva. Succes :)

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

mai, ceva de genul asta am si eu.............mie la rece sau cand pornesc motorul imi oscileaza turatia la relantiu intre a muri motorul si 900rpm..........oscileaza cam de 5-6 ori dupa care sta cuminte la relanti la 800rpm.........am fost la un calculator si nu apare nici o eroare raportata in memorie.............nu este foarte deranjant dar daca e rece si vreau sa merg imediat atunci e naspa rau de tot...................poate aveti vreo idee(motorul este m42)
Link to comment
Share on other sites

@cyborg: pai daca nu-i dai cu wd40 (eventual sa-l si sufli puternic cu aer - de la un compresor) in citeva zile o sa-si "revina" ...

regulatorul meu cred ca e cam gata - il curat cam la 2 saptamini si merge (pana m-o lasa de tot, ca debitmetrul :blink: )

@ghost: daca iti oscileaza la ralanti cind e rece - nu e de la regulator .. dar nici nu stiu de la ce poate fi (poate fi senzorul de temperatura a motorului ... sau uleiul nu e chiar klumea, si pana se incalzeste nu unge bine ...)

Edited by Kali
Link to comment
Share on other sites

unde sa-i dau? in clapeta aia din interiorul senzorului? poate al tau necesita curatari la fiecare 2 saptamani din cauza ca te-ai bagat in el cu spray?

42000[/snapback]

poti sa-i dai in oricare dintre gauri, ca inauntru comunica intre ele ...

eu am avut doua optiuni - sa nu-i dau cu wd40 - sa sa merg cu ralanti-ul neregulat, sau sa-i dau si sa mearga ok 2 saptamini ...

pe de alta parte am remarcat ca regulatorul avea (si inca are) o gramada de mizerie (care, din pacate nu se duce complet numai cu wd - si nici nu ajungi cu cirpa la ea sa o cureti) - banuiesc ca de asta nu se misca clapeta usor ...

wd-ul e un lubrifiant pe baza de vaselina, si in mod normal ar trebui sa ajute partea mobila sa se miste ...

oricum, m-am cam saturat sa ma joc cu desfa/monteaza regulatorul, schimba garnitura - si cu prima ocazie il voi schimba cu totul .. dupa aia o sa-l desfac in bucati, sa vad ce si cum se blocheaza in el ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.