Jump to content

Schimbare bujii incandescente


Alex75

Recommended Posts

Probabil e mai bine sa mergi la un service.

 

Pe tester se vede exact daca sunt doar bujiile sau si releul.

 

Iar daca ai ajuns la bujii si n-ai putut sa le dai jos, e mai bine sa mergi la cineva care a mai facut asta, altfel risti sa rupi vreo bujie, iar apoi te va costa mult mai mult sa rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...
Daca mai este cineva pe acest forum,ziceti-mi,va rog frumos,un om priceput sau un service care are sculele necesare(acel extractor) pentru bujii,la mine sunt intepenite toate...am incercat toate metodele si pur si simplu imi e frica sa nu cumva sa le rup (mentionez ca una stiu sigur ca e arsa si celelalte nu mai sunt chiar asa stralucite,masina avand deja 300k km)!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Daca mai este cineva pe acest forum,ziceti-mi,va rog frumos,un om priceput sau un service care are sculele necesare(acel extractor) pentru bujii,la mine sunt intepenite toate...am incercat toate metodele si pur si simplu imi e frica sa nu cumva sa le rup (mentionez ca una stiu sigur ca e arsa si celelalte nu mai sunt chiar asa stralucite,masina avand deja 300k km)!

 

Salut, daca nu ai rezolvat cu bujiile solutia este motor fierbinte, pulverizare spray degripant bujii si injectoare de la Berner, cheie dinamometrica setata pe 40nm si spor la treaba.

Daca esti din Tm da mi un pm si te rezolv.

Nu incerca fara cheie dinamometrica, le vei rupe😂

Link to comment
Share on other sites

Salut, e o intreaga istorie cu bujiile la BMW. Am avut eroare de o bujie arsa pe cilindrul 5, am facut greseala sa o schimb doar pe aceea, apoi a doua zi a aparut eroare la cilindrul 4. Am inceput sa le schimb pe toate , pana am ajuns la cilindrul 1, bujia s-a rupt in _chiulasa_, am avut norocul sa fac schimbarea bujiilor la un service al unor amici, nu reprezentanta ptr ca altfel eram in secunda 2 cu _chiulasa_ jos de pe masina.

S-au chinuit aproape 4 ore sa o extraga, au dat gaura prin ea si cu un tarod de sens invers au reusit sa o scoata si sa o inlocuiasca. Deci aveam 6 buji noi, numai ca problemele nu au disparut, eroarea de bujie arsa era tot acolo. A trebuit sa schimb si releul de buji, care la X5 este situat sub clateta de acceleratie si galeria de admisie. A trebuit demontate acestea ptr a schimba releul, cu aceasta ocazie au fost curatatesi galeria si clapeta. S-a inlocuit, s-au sters erorile si acum totul e perfect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.