Jump to content

e39 530d Problema!


Recommended Posts

AM UN 530D DIN 99....AM O PROBLEMA BIZARA....MERGEAM INCET CU TREAPTA A DOUA LA RELANTI PRIN PARCARE LA CARREFOUR SI DINTRO DATA SA OPRIT MOTORUL SI ACOLO A RAMAS.....AM MOTORINA 1/2 REZERVOR,MOTORINA IN FILTRU ESTE(AM SCOS FURTUNUL,AM PUS CONTACT SI MIA ARUNCAT MOTORINA INSTANTANEU....DECI POMPELE BAGA...), TOTI MARTORII LUMINOSI DE PE BORD SE STING CORECT( NU IMI RAMANE DDE APRINS DECAT IN LIMITELE NORMALE...2-3 SEC ), SI CU TOATE ASTEA , DAU LA AUTOMAT SI NU PORNESTE !!! :blink:

 

A PATIT CINEVA???

 

CE POATE AVEA???

 

( MASINA NU A AVUT PROBLEME PANA ACUM, NU A STAT FARA MOTORINA SAU CU REZERVORUL MAI GOL DE 15 L....)

 

Te rog sa nu mai scrii cu MAJUSCULE!

 

Multumesc pentru intelegere!

Link to comment
Share on other sites

am verificat la filtrul de motorina, care oricum era plin, si cand am scos furtunul si am pus contactul, instantaneu mia aruncat motorina....ideea e ca mi sa oprit motorul din mers si aveam/am motorina mai bine de jumatate din rezervor si nu am mers fara/sau mai putin de 15l de vreo 80.000( de cand se afla masina in romania)......se poate strica dintro data pompa????
Link to comment
Share on other sites

maine la prima ora ma ocup de ea, problema e ca nu prea am in "urbea"noastra unde sa o duc la tester ( sau sa vina el la ea.... ) si sunt oarecum stresast , dar o voi lua insa pe babeste.....insa ca pret informativ cam cat costa(aproximativ , bineinteles, ca doar nu ai o lista de preturi cu tine ) :

- pompa din rezervor

- pompa de sub scaun

- un injector

- pompa de injectie ???

 

 

multumiri anticipate...

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa faci un mic test.Daca ai spus ca ai scos furtunul de alimentare la filtru si vine motorina inseamna ca pompele sunt ok.Incearca sa faci alta chestie, incearca sa tragi masina sa vezi daca porneste, daca va pornii inseamna ca ai cel putin un injector blocat.Daca era de la pompe nu se alimenta, dar din moment ce vine motorina inseamna ca sunt bune.A mai patit un prieten de-al meu asa si era un injector blocat.
Link to comment
Share on other sites

Daca e un injector blocat poti sa ii dai la automat pana golesti bateria si nu va pornii.Daca o duci la tester si o pui,daca nu e motorul pornit nu iti v-a putea spune parametrii sau daca e vreun injector mai slab.Toti parametrii care se masoara se face cu motorul pornit.De exemplu daca aveai probleme in rezervor sau la una dintre pompe pur si simplu nu mai venea motorina.Daca e cum ai spus tu si ai scos furtunul de la tur si vine motorina cu presiune imposibil sa nu porneasca doar daca e din alta parte cum ar fii injectoarele.si cei de la service prima data vor incerca sa ti-l porneasca si apoi sa il puna pe tester.Daca mergi la service sa ai grija cat iti da la automat sa nu ai apoi probleme cu electromotorul.In rest bafta
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa faci un mic test.Daca ai spus ca ai scos furtunul de alimentare la filtru si vine motorina inseamna ca pompele sunt ok.Incearca sa faci alta chestie, incearca sa tragi masina sa vezi daca porneste, daca va pornii inseamna ca ai cel putin un injector blocat.Daca era de la pompe nu se alimenta, dar din moment ce vine motorina inseamna ca sunt bune.A mai patit un prieten de-al meu asa si era un injector blocat.

Daca vine motorina in filtru nu inseamna ca pompele sunt ok.

 

Daca pompa nu functioneaza in parametri normali, vine motorina in filtru dar masina tot nu porneste.

Link to comment
Share on other sites

mai intai o sa incerc sa vad sigur ca si cea din rezervor functioneaza in parametrii normali......nu prea as vrea sa o trag....ptr ca motorul invarte bine....are electromotor si baterie noua.....daca nu , urmeaza testerul....

da ce se intampla daca o tragi?nu are absolut nici o prb....doar faza cu looku , ca vezi bmw tau e tras :blink: ...si daca o tragi cu30-40 si ii bagi a 2....iti porneste sigur ....daca pompele dau bine...

Off-topic : multa lume se fereste sa traga masina...prefera sa dea bani pe tractare in lok sa verifice chestia cu trasu ...mi se pare f absurd...parerea mea este ca nu trebuie sa fii limitat in nici un pct de vedere...nu am facut referire la nimeni,am spus la modul general!

Link to comment
Share on other sites

mai intai o sa incerc sa vad sigur ca si cea din rezervor functioneaza in parametrii normali......nu prea as vrea sa o trag....ptr ca motorul invarte bine....are electromotor si baterie noua.....daca nu , urmeaza testerul....

da ce se intampla daca o tragi?nu are absolut nici o prb....doar faza cu looku , ca vezi bmw tau e tras :) ...si daca o tragi cu30-40 si ii bagi a 2....iti porneste sigur ....daca pompele dau bine...

Off-topic : multa lume se fereste sa traga masina...prefera sa dea bani pe tractare in lok sa verifice chestia cu trasu ...mi se pare f absurd...parerea mea este ca nu trebuie sa fii limitat in nici un pct de vedere...nu am facut referire la nimeni,am spus la modul general!

 

O masina nu trebuie pornita trasa, nu este vorba ca se uita vecinul sau nu stiu cine, cui crezi ca ii pasa de asa ceva :blink:

Daca bateria si electromotorul sunt ok nu are nici un sens sa tragi masina, alta este cauza pentru care nu porneste motorul.

Si eu sunt de acord ca nu trebuie sa fim limitati in gandire, dar sa tragi o masina numai asa de dragul de a fi trasa mi se pare o prostie, tot la modul general zic si eu.

Link to comment
Share on other sites

1. asa cum poate era de asteptat , pompa din rezervor nu mai trage, adica e arsa....( probabil motorina care vine in filtru atunci cand pun contactul e trasa de catre pompa de sub scaun........) am comandat-o, asteptam sa vedem daca se remediaza problema.........

 

2. ref la cele spuse mai sus....nu se pune vorba de look,de limitare sau orice alt......

dar atata timp cat electromotorul este nou, bateria la fel,si masina nu porneste este clar ca are o altfel de problema , nu cred ca se pune problema trasului si a fortarii motorului pentru ca nu era cazul ( baterie slaba,electromotor care nu invarte....)...din punctul meu de vedere nu este un mod de pornire , decat extrem si in cazuri de forta majora ( parerea mea " proprie si personala " ) ....

Link to comment
Share on other sites

aaaaaaaaaa........schimbat pompa ......tot nu porneste..... urmeaza testerul.....ca acum chiar nu stiu ce are...poate e senzorul de la axa.... dar oricum ma "inscriu" in randul celor carora in jur de 150tkm le cade pompa...( a mea are 161450) ,...... daca are cineva vreo idee e bine venit......
Link to comment
Share on other sites

vine combustibil....am traso si tot nu a pornit....pus testerul pe ea a dat eroarea " p1260" ... ceva legat de lipsa presiunii in rampa.....

 

 

am cam inteles care ar fi problema , dar inainte sa schimb pompa de inalte o mai duc pe un alt tester...ca sa fiu sigur....mie greu sa cred ca la 161tkm poate sa cada.....mai ales ca acei km sunt reali si a fost bine intretinuta si.....

Link to comment
Share on other sites

Presiune scazuta in rampa=injector/injectoare care scapa presiune.Teoretic daca demontezi capacul de sus ar trebui sa se vada care injector are probleme,este umezit cu motorina

Daca in zona aia cu rosu vezi urme de motorina e clar ca-i de la injectoare.

Edited by hazard
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

in sfarsit s-a rezolvat....

ptr cei interesati iata istoria :

 

am schimbat pompa rezervor, am schimbat pompa de inalte ( avea span in ea - tot nu inteleg cum de a picat la 161tkm.....k daca nu stiam masina de cand a intrat in tara si nu eram sigur de km ei....in fine , ma rog ) , dupa care am pus tester, trasa , gadilata ...tot ce vrei...dadea o eroare necunoscuta si nu p[ornea...

 

am dus-o la Bosch center si un baietas a luat-o babeste...a verificat supapa de la pompa noua,a verificat injectoarele, presiunea in ramap...pana a ajuns la belea....furtunul de retur era infundat cu span, si de aceea nu pornea...am pus un furtun improvizatie si a luat-o la sfert...dupa care a mai urmat o repunere a pieselor/plasticelor de 3h si acum merge unsa...

 

m-am gandit ca poate mai pateste cineva si merita de stiut si lucrul asta...si pompa SH a fost 300 de euro... ( de unde am luat-o baiatu avea vreo 4 motoare de 3.0 si o gramada de alte OZN-uri...gen v8 4,2 audi , ford-uri turbo , v12.... ptr ca se strica si ... avem nevoie de piese , nu ???

 

urmeaza sa mai veriufic odata daca spanul din pompa nu mia afectat (rau ) si injectoarele....

 

propun inchiderea topicului....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.