Jump to content

oscilare relanti


Guest juststy

Recommended Posts

Guest juststy

Poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat. Cateodata, nu mereu imi oscileaza relantiul de la 900 rpm la 500 rpm dupa care revine la 900 si iara la 500 fara sa se opreasca motorul. Asta se intampla cam 5-10 minute la o luna sau doua luni, in rest masina merge perfect. Stie cineva de la ce se poate intampla asa ceva?

 

mersi.

Link to comment
Share on other sites

io am avut aceasi problema. am schimbat valva PCV si sa rezolvat. este pe stoc la BMW de obicei si costa 110 ron. se schimba usor..este si un DIY exact cu asta

[/qu

 

 

 

 

mie la 318i 2004 imi oscileaza relantiul insa in acelasi timp tremura non stop maneta schimbatorului. sa fie tot valva PCV sau altceva mai nasol si sa se lege cu faptul ca ambreiajul tine cam sus si pleaca masina cu sughituri. am doar 50 000 km , mi-e greu sa cred ca a cazut ceva la ansamblul disc-rulment-placa-volanta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
mie la 318i 2004 imi oscileaza relantiul insa in acelasi timp tremura non stop maneta schimbatorului. sa fie tot valva PCV sau altceva mai nasol si sa se lege cu faptul ca ambreiajul tine cam sus si pleaca masina cu sughituri. am doar 50 000 km , mi-e greu sa cred ca a cazut ceva la ansamblul disc-rulment-placa-volanta

 

idem si la fel :blink: .. tot 318i tot 2004 cu 68 000 km... nu am idee ce poate fi.. am fost la un mecanic preten bun si s-a uitat la debitmetru ca i se parea ca nu trage cum ar trebui sa traga dar a zis ca merge perfect debitmetrul... se aude si un tacanit la relanti... maneta la fel tremura... si masina parca se inneaca cand plec mai grabit... incepator nu sunt... am permis de ani buni si am condus majoritatea natiilor de masini... poate a avut cineva aceeasi problema si pana ajung la tester da o mana de ajutor... sper sa fie valva PCV si sa scap de toate simptomele astea ca tare sunt enervante. multam anticipat

Link to comment
Share on other sites

mie la 318i 2004 imi oscileaza relantiul insa in acelasi timp tremura non stop maneta schimbatorului. sa fie tot valva PCV sau altceva mai nasol si sa se lege cu faptul ca ambreiajul tine cam sus si pleaca masina cu sughituri. am doar 50 000 km , mi-e greu sa cred ca a cazut ceva la ansamblul disc-rulment-placa-volanta

 

idem si la fel :blink: .. tot 318i tot 2004 cu 68 000 km... nu am idee ce poate fi.. am fost la un mecanic preten bun si s-a uitat la debitmetru ca i se parea ca nu trage cum ar trebui sa traga dar a zis ca merge perfect debitmetrul... se aude si un tacanit la relanti... maneta la fel tremura... si masina parca se inneaca cand plec mai grabit... incepator nu sunt... am permis de ani buni si am condus majoritatea natiilor de masini... poate a avut cineva aceeasi problema si pana ajung la tester da o mana de ajutor... sper sa fie valva PCV si sa scap de toate simptomele astea ca tare sunt enervante. multam anticipat

 

Am aceeasi problema, acelasi motor. Tzacanitul la relanti e cel mai probabil normal-Valvetronic... La mine a fost debitmetrul... Maine trebuie sa imi vina ca l-am comandat de vreo 10 zile.. S-a manifestat tot asa.. oscilatii relanti, si la plecari mai in forta avea ezitari.. pe tester aparea debitmetrul..

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema, acelasi motor. Tzacanitul la relanti e cel mai probabil normal-Valvetronic... La mine a fost debitmetrul... Maine trebuie sa imi vina ca l-am comandat de vreo 10 zile.. S-a manifestat tot asa.. oscilatii relanti, si la plecari mai in forta avea ezitari.. pe tester aparea debitmetrul..

 

cat te-a dus debitmetrul? tipul asta care mi-a testat debitmetrul a scos mufa de la debitmetru... si am plecat cu el vreo 500 m... i-a dat in goarna si la intoarcere a pus la loc mufa... la fel tragea... a spus ca nu are nici o problema... ca asa se testeaza... nu ma pricep dar lucreaza numai pe masini serioase si am avut incredere in spusele lui... tacanitul e puternic si ma ingrijoreaza...

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema, acelasi motor. Tzacanitul la relanti e cel mai probabil normal-Valvetronic... La mine a fost debitmetrul... Maine trebuie sa imi vina ca l-am comandat de vreo 10 zile.. S-a manifestat tot asa.. oscilatii relanti, si la plecari mai in forta avea ezitari.. pe tester aparea debitmetrul..

 

cat te-a dus debitmetrul? tipul asta care mi-a testat debitmetrul a scos mufa de la debitmetru... si am plecat cu el vreo 500 m... i-a dat in goarna si la intoarcere a pus la loc mufa... la fel tragea... a spus ca nu are nici o problema... ca asa se testeaza... nu ma pricep dar lucreaza numai pe masini serioase si am avut incredere in spusele lui... tacanitul e puternic si ma ingrijoreaza...

 

Aproximativ 12.5 mil - original. Stiu tzacanitul la care faci referire.. este ca si cum ar vibra ceva din plastic in compartimentul motor? face atunci cand cade turatia pe la 500-600 rpm??? asa imi facea mie... Poate sa mai fie si din cauza nivelului uleiului... verifica-l. Si apropo de scosu mufei... am fost nevoit sa merg cu ea scoasa pt ca mi-a picat de tot debitmetrul si intr-adevar merge mult mai bine - nu mai vibreaza la relanti, nu mai "da in nas" nu mai are ezitari etc. dar nu trage asa de bine deoarece nu este optim amestecul aer-benzina... Eu iti recomand s-o pui pe tester...

Link to comment
Share on other sites

Aproximativ 12.5 mil - original. Stiu tzacanitul la care faci referire.. este ca si cum ar vibra ceva din plastic in compartimentul motor? face atunci cand cade turatia pe la 500-600 rpm??? asa imi facea mie... Poate sa mai fie si din cauza nivelului uleiului... verifica-l. Si apropo de scosu mufei... am fost nevoit sa merg cu ea scoasa pt ca mi-a picat de tot debitmetrul si intr-adevar merge mult mai bine - nu mai vibreaza la relanti, nu mai "da in nas" nu mai are ezitari etc. dar nu trage asa de bine deoarece nu este optim amestecul aer-benzina... Eu iti recomand s-o pui pe tester...

 

Pretul nu e nici prea prea nici foarte foarte... Tocmai asta e... ca mie imi mergea la fel si cu mufa scoasa. Turatia oscileaza intre 600 si 700. Nu am vazut-o pe la 500. Oricum e foarte enervant... am plecat de la diesel si am dat de tremurat in masina si tacanit oarecum asemanator. Tacanitul e in zona compartimentului motor in zona uleiului. Este curios ca am facut schimbul acum 4000 km. Cred ca o sa ma lamuresc la tester cel mai bine. mersi de ajutor si multi km fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Bafta la rezolvarea problemei si sa ne tii la curent!

 

Cand ai verificat niv. uleiului ultima data?

 

Edit: Am uitat sa precizez ca atunci cand a inceput sa imi faca probleme masina tragea normal doar ca oscila relatiul.. s-a agravat in timp pana la punctul cand nu mai sustinea relantiul si se oprea.

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

cat te-a dus debitmetrul? tipul asta care mi-a testat debitmetrul a scos mufa de la debitmetru... si am plecat cu el vreo 500 m... i-a dat in goarna si la intoarcere a pus la loc mufa... la fel tragea... a spus ca nu are nici o problema...

asa se testeaza, dar nu trebuie sa traga la fel ci mai tare. daca nu a sesizat nicio diferenta, inseamna ca e o problema.

Link to comment
Share on other sites

asa se testeaza, dar nu trebuie sa traga la fel ci mai tare. daca nu a sesizat nicio diferenta, inseamna ca e o problema.

 

bun... si daca as schimba debitmetrul as scapa si de oscilatiile relantiului... si de tacanitul la motor... si de vibratul manetei... si de innecatul la plecarea de pe loc? intreb sa vad sa nu mai am inca vreo problema ca deja mi s-au cam urcat piticii... nu de alta dar am masina de doar 3 luni si daca deja a inceput sa-mi faca probleme...imi vine sa plang ca BMW nu e de fapt ceea ce credeam ca e :blink: ... am un cielo de care am tras de l-am rupt ... a vazut si liniute... a vazut si ciment in portbagaj si n-am nici o problema cu el la 120 000 km... in afara de faptul ca troncane ca toate alea :) bmw-ul are 68 000 pe tester... in fine... sunt programat poimaine la tester si vreau sa vad ce minunatii imi spun baietii

Link to comment
Share on other sites

bun... si daca as schimba debitmetrul as scapa si de oscilatiile relantiului... si de tacanitul la motor... si de vibratul manetei... si de innecatul la plecarea de pe loc? intreb sa vad sa nu mai am inca vreo problema ca deja mi s-au cam urcat piticii... nu de alta dar am masina de doar 3 luni si daca deja a inceput sa-mi faca probleme...imi vine sa plang ca BMW nu e de fapt ceea ce credeam ca e :blink: ... am un cielo de care am tras de l-am rupt ... a vazut si liniute... a vazut si ciment in portbagaj si n-am nici o problema cu el la 120 000 km... in afara de faptul ca troncane ca toate alea :) bmw-ul are 68 000 pe tester... in fine... sunt programat poimaine la tester si vreau sa vad ce minunatii imi spun baietii

 

Eu am avut toate problemele de mai sus si am scapat de ele.. e drept am schimbat si bujiile, filtrul de aer si cel de benzina dar debitmetrul era cauza principala. Apropo de cielo.. am si eu unu cu vreo 400.000 la bord... masina buna ce mai...:)

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut toate problemele de mai sus si am scapat de ele.. e drept am schimbat si bujiile, filtrul de aer si cel de benzina dar debitmetrul era cauza principala. Apropo de cielo.. am si eu unu cu vreo 400.000 la bord... masina buna ce mai...:)

 

Ma bucur sa aud asta pentru ca si eu am schimbat bujiile, filtru de aer, am facut schimbul de ulei - de cand am plecat din Germania... ... filtru de benzina inca nu... tipul de la reprezentanta BMW din Germania - Bad Homburg mai exact, mi-a zis ca nu se schimba niciodata ... ca doar se curata daca e cazul... si la 100.000 km... nu ma vait de ea dar vreau sa ma bucur cat mai mult de masina si nu pot cand vad problemele astea... sper sa se rezolve cu debitmetrul.. ryso, unde ai fost la tester?

 

parerea mea e ca cielo a fost o masina pe cinste la vremea ei dar gata hai sa nu mai facem reclama gratuita ca suparam poporul :blink:

Edited by Xerxes
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut toate problemele de mai sus si am scapat de ele.. e drept am schimbat si bujiile, filtrul de aer si cel de benzina dar debitmetrul era cauza principala. Apropo de cielo.. am si eu unu cu vreo 400.000 la bord... masina buna ce mai...:)

 

Ma bucur sa aud asta pentru ca si eu am schimbat bujiile, filtru de aer, am facut schimbul de ulei - de cand am plecat din Germania... ... filtru de benzina inca nu... tipul de la reprezentanta BMW din Germania - Bad Homburg mai exact, mi-a zis ca nu se schimba niciodata ... ca doar se curata daca e cazul... si la 100.000 km... nu ma vait de ea dar vreau sa ma bucur cat mai mult de masina si nu pot cand vad problemele astea... sper sa se rezolve cu debitmetrul.. ryso, unde ai fost la tester?

 

parerea mea e ca cielo a fost o masina pe cinste la vremea ei dar gata hai sa nu mai facem reclama gratuita ca suparam poporul :blink:

 

Sunt 95% sigur ca o sa rezolvi problemele doar cu inlocuirea debitmetrului.. La tester am fost la Label in Brasov si la Kappa in Craiova.Bafta si sa ne ti la curent cu evenimentele!

Link to comment
Share on other sites

mie la 318i 2004 imi oscileaza relantiul insa in acelasi timp tremura non stop maneta schimbatorului. sa fie tot valva PCV sau altceva mai nasol si sa se lege cu faptul ca ambreiajul tine cam sus si pleaca masina cu sughituri. am doar 50 000 km , mi-e greu sa cred ca a cazut ceva la ansamblul disc-rulment-placa-volanta

 

idem si la fel :blink: .. tot 318i tot 2004 cu 68 000 km... nu am idee ce poate fi.. am fost la un mecanic preten bun si s-a uitat la debitmetru ca i se parea ca nu trage cum ar trebui sa traga dar a zis ca merge perfect debitmetrul... se aude si un tacanit la relanti... maneta la fel tremura... si masina parca se inneaca cand plec mai grabit... incepator nu sunt... am permis de ani buni si am condus majoritatea natiilor de masini... poate a avut cineva aceeasi problema si pana ajung la tester da o mana de ajutor... sper sa fie valva PCV si sa scap de toate simptomele astea ca tare sunt enervante. multam anticipat

EU AM UN 320 d DIN 2004 SI TREMURA MAI RAU DECAT TREBUIE,AM FOST LA BMW SI A TREBUIT SA SCHIMB TAMPOANELE LA MOTOR CARE SUNT 2 MIL BUCATA PLUS MANOPERA,ORICUM AM RAMAS SOCAT CAND AM PLECAT DE ACOLO ESTE O DIFERENTA ENORMA LA CUM SE SIMTE ACUM SI VEZI CA PE LANGA ASTA MAI ESTE O FULIE LA MOTOR CARE COSTA CAM MULT ADICA LA BMW ESTE 10MIL EU AM GASIT IN ALTA PARTE CU 7 SI AM SCHIMBATO SI SE SIMTE DIFERENTA,ASTA ITI ECHILIBREAZA MOTORU IN MERS...DECI POT FII ASTEA...

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut toate problemele de mai sus si am scapat de ele.. e drept am schimbat si bujiile, filtrul de aer si cel de benzina dar debitmetrul era cauza principala. Apropo de cielo.. am si eu unu cu vreo 400.000 la bord... masina buna ce mai...:)

 

Ma bucur sa aud asta pentru ca si eu am schimbat bujiile, filtru de aer, am facut schimbul de ulei - de cand am plecat din Germania... ... filtru de benzina inca nu... tipul de la reprezentanta BMW din Germania - Bad Homburg mai exact, mi-a zis ca nu se schimba niciodata ... ca doar se curata daca e cazul... si la 100.000 km... nu ma vait de ea dar vreau sa ma bucur cat mai mult de masina si nu pot cand vad problemele astea... sper sa se rezolve cu debitmetrul.. ryso, unde ai fost la tester?

 

parerea mea e ca cielo a fost o masina pe cinste la vremea ei dar gata hai sa nu mai facem reclama gratuita ca suparam poporul :blink:

 

-am acelasi motor.. si am avut aceeasi problema de o ai tu .. sau ai avut-o. schimba filtrul de benzina si toate problemele vor disparea :). (nu este un filtru normal .. in el este incorporat si un regulator de presiune... acel regulator este problema). o sa vezi ce inseamna un filtru de benzina si o sa vrei sa il schimbi din 10 in 10 mii de km. exagerez bineinteles...

-daca iti pleaca in suturi ... o problema poate fi (pe langa filtrul benzina ) flansa cardan. se aude un zgomot infundat cand bagi in treapta intai.. respectiv marsarier?

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut toate problemele de mai sus si am scapat de ele.. e drept am schimbat si bujiile, filtrul de aer si cel de benzina dar debitmetrul era cauza principala. Apropo de cielo.. am si eu unu cu vreo 400.000 la bord... masina buna ce mai...:)

 

Ma bucur sa aud asta pentru ca si eu am schimbat bujiile, filtru de aer, am facut schimbul de ulei - de cand am plecat din Germania... ... filtru de benzina inca nu... tipul de la reprezentanta BMW din Germania - Bad Homburg mai exact, mi-a zis ca nu se schimba niciodata ... ca doar se curata daca e cazul... si la 100.000 km... nu ma vait de ea dar vreau sa ma bucur cat mai mult de masina si nu pot cand vad problemele astea... sper sa se rezolve cu debitmetrul.. ryso, unde ai fost la tester?

 

parerea mea e ca cielo a fost o masina pe cinste la vremea ei dar gata hai sa nu mai facem reclama gratuita ca suparam poporul :)

 

-am acelasi motor.. si am avut aceeasi problema de o ai tu .. sau ai avut-o. schimba filtrul de benzina si toate problemele vor disparea :). (nu este un filtru normal .. in el este incorporat si un regulator de presiune... acel regulator este problema). o sa vezi ce inseamna un filtru de benzina si o sa vrei sa il schimbi din 10 in 10 mii de km. exagerez bineinteles...

-daca iti pleaca in suturi ... o problema poate fi (pe langa filtrul benzina ) flansa cardan. se aude un zgomot infundat cand bagi in treapta intai.. respectiv marsarier?

 

 

Si eu am schimbat initial doar filtrul de benzina si bujiile dar problema nu s-a rezolvat, insa pe de alta parte se simtea o diferenta.. Fara sa schimb debitmetru' n-am scapat.. Se terminase de tot si nu mai statea motorul pornit :blink: ... Doar cu mufa scoasa mai mergea.Parerea mea e ca daca pe tester da debitmetrul defect, cam ala e...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.