Jump to content

oscilare relanti


Guest juststy

Recommended Posts

Aceasi problema am avut si eu de curand la un e46 318i. Problema era la regulatorul de relanti. L-am curatat de praf si a mers vreo patru luni. De curand a inceput aceeasi problema. Il voi curata din nou dar vad ca nu este o solutie de durata. Trebuie sa-l schimb.
Link to comment
Share on other sites

Poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat. Cateodata, nu mereu imi oscileaza relantiul de la 900 rpm la 500 rpm dupa care revine la 900 si iara la 500 fara sa se opreasca motorul. Asta se intampla cam 5-10 minute la o luna sau doua luni, in rest masina merge perfect. Stie cineva de la ce se poate intampla asa ceva?

 

mersi.

E regulatorul de relanti parerea mea. Si la mine tot asa a incepuse sa faca cind scoteam pe liber dar s-a agravat in timp dupa inca 10000km l-am schimbat. M-a costat cam 1100RON tot Bosh.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat. Cateodata, nu mereu imi oscileaza relantiul de la 900 rpm la 500 rpm dupa care revine la 900 si iara la 500 fara sa se opreasca motorul. Asta se intampla cam 5-10 minute la o luna sau doua luni, in rest masina merge perfect. Stie cineva de la ce se poate intampla asa ceva?

 

mersi.

E regulatorul de relanti parerea mea. Si la mine tot asa a incepuse sa faca cind scoteam pe liber dar s-a agravat in timp dupa inca 10000km l-am schimbat. M-a costat cam 1100RON tot Bosh.

 

Unde se afla acest regulator de relanti??? ca si mie imi face probleme la un 318i e46 din 99, in special cand ma opresc la semafor, motorul are tendinta sa se opreasca. Si ma dispera faza ... iar debitmetrul ... am scos mufa si l-am testat ... si mi sa spus ca e functional .... Stie cineva ce are ???

Link to comment
Share on other sites

Poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat. Cateodata, nu mereu imi oscileaza relantiul de la 900 rpm la 500 rpm dupa care revine la 900 si iara la 500 fara sa se opreasca motorul. Asta se intampla cam 5-10 minute la o luna sau doua luni, in rest masina merge perfect. Stie cineva de la ce se poate intampla asa ceva?

 

mersi.

E regulatorul de relanti parerea mea. Si la mine tot asa a incepuse sa faca cind scoteam pe liber dar s-a agravat in timp dupa inca 10000km l-am schimbat. M-a costat cam 1100RON tot Bosh.

 

Unde se afla acest regulator de relanti??? ca si mie imi face probleme la un 318i e46 din 99, in special cand ma opresc la semafor, motorul are tendinta sa se opreasca. Si ma dispera faza ... iar debitmetrul ... am scos mufa si l-am testat ... si mi sa spus ca e functional .... Stie cineva ce are ???

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

Piesa nr. 9-Idle regulating valve. Face parte din sistemul de injectie.

Link to comment
Share on other sites

cu scuzele de rigoare revin dupa o vreme...

 

am fost la MHS la tester si dupa ce m-au tinut vreo 5 ore pe la ei mi-au spus ca testerul s-a ars... nu stiu cat de adevarat e ... stiu doar ca am gasit masina exact pe acelasi loc si in aceeasi pozitie cu toate ca parcarea era 20 % ocupata, asta dupa ce ei mi-au spus ca au luat-o inauntru si mi-au testat-o dpdv mecanic si e perfecta..

 

dupa o saptamana am fost la Bavaria si acolo mi-au spus ca sunt nebun si ca am eu pitici pe creier :twoup: :D

 

mi-au tinut-o pe tester destul de mult si singurul lucru pe care mi l-au facut a fost sa imi ridice turatia la relanti de la 650 - 700 cat aveam inainte la 800 si vreau sa zic ca diferenta este sesizabila. nu mai oscileaza relantiul. tacanitul ala mi-au spus ca este de la injectoare si ca este firesc iar trepidatia manetei este la fel la toate modelele 318i facelift (oare???). ca m-au mintit n-aveam de unde sa stiu.. am tacut si am inghitit-o.. ma gandeam ca totusi daca ar fi vrut sa-mi ia banii puteau sa inventeze ceva si nu sa-mi spuna asta... acum sa schimb debitmetrul ca poate s-or remedia astea... pe tester a iesit totul perfect...

 

ma gandesc f serios sa schimb filtrul de benzina sa vad daca se schimba ceva, cu toate ca nea caisa ala din Germania mi-a spus ca nu se schimba niciodata. am vazut topicuri aici in care se spune ca se schimba la 10.000 km :twoup: . Sunt cam nedumerit. am de gand sa dau si maine un tel la Bavaria sa vad ce spun si mesterii de acolo.

Edited by Xerxes
Link to comment
Share on other sites

cu scuzele de rigoare revin dupa o vreme...

 

am fost la MHS la tester si dupa ce m-au tinut vreo 5 ore pe la ei mi-au spus ca testerul s-a ars... nu stiu cat de adevarat e ... stiu doar ca am gasit masina exact pe acelasi loc si in aceeasi pozitie cu toate ca parcarea era 20 % ocupata, asta dupa ce ei mi-au spus ca au luat-o inauntru si mi-au testat-o dpdv mecanic si e perfecta..

 

dupa o saptamana am fost la Bavaria si acolo mi-au spus ca sunt nebun si ca am eu pitici pe creier :twoup: :D

 

mi-au tinut-o pe tester destul de mult si singurul lucru pe care mi l-au facut a fost sa imi ridice turatia la relanti de la 650 - 700 cat aveam inainte la 800 si vreau sa zic ca diferenta este sesizabila. nu mai oscileaza relantiul. tacanitul ala mi-au spus ca este de la injectoare si ca este firesc iar trepidatia manetei este la fel la toate modelele 318i facelift (oare???). ca m-au mintit n-aveam de unde sa stiu.. am tacut si am inghitit-o.. ma gandeam ca totusi daca ar fi vrut sa-mi ia banii puteau sa inventeze ceva si nu sa-mi spuna asta... acum sa schimb debitmetrul ca poate s-or remedia astea... pe tester a iesit totul perfect...

 

ma gandesc f serios sa schimb filtrul de benzina sa vad daca se schimba ceva, cu toate ca nea caisa ala din Germania mi-a spus ca nu se schimba niciodata. am vazut topicuri aici in care se spune ca se schimba la 10.000 km :twoup: . Sunt cam nedumerit. am de gand sa dau si maine un tel la Bavaria sa vad ce spun si mesterii de acolo.

Iata un exemplu viu de reprezentanta Bavaria-Romania. In cel mai bun caz iti spun ca ai pitici pe creier si ca masina merge perfect. Dupa cere iti mai iau ceva mii de euro ca doar ai bmw nu? Parerea mea nu ai treaba cu debitmetru. Filtru de benzina trebuie inlocuit

Link to comment
Share on other sites

cu scuzele de rigoare revin dupa o vreme...

 

am fost la MHS la tester si dupa ce m-au tinut vreo 5 ore pe la ei mi-au spus ca testerul s-a ars... nu stiu cat de adevarat e ... stiu doar ca am gasit masina exact pe acelasi loc si in aceeasi pozitie cu toate ca parcarea era 20 % ocupata, asta dupa ce ei mi-au spus ca au luat-o inauntru si mi-au testat-o dpdv mecanic si e perfecta..

 

dupa o saptamana am fost la Bavaria si acolo mi-au spus ca sunt nebun si ca am eu pitici pe creier :twoup: :D

 

mi-au tinut-o pe tester destul de mult si singurul lucru pe care mi l-au facut a fost sa imi ridice turatia la relanti de la 650 - 700 cat aveam inainte la 800 si vreau sa zic ca diferenta este sesizabila. nu mai oscileaza relantiul. tacanitul ala mi-au spus ca este de la injectoare si ca este firesc iar trepidatia manetei este la fel la toate modelele 318i facelift (oare???). ca m-au mintit n-aveam de unde sa stiu.. am tacut si am inghitit-o.. ma gandeam ca totusi daca ar fi vrut sa-mi ia banii puteau sa inventeze ceva si nu sa-mi spuna asta... acum sa schimb debitmetrul ca poate s-or remedia astea... pe tester a iesit totul perfect...

 

ma gandesc f serios sa schimb filtrul de benzina sa vad daca se schimba ceva, cu toate ca nea caisa ala din Germania mi-a spus ca nu se schimba niciodata. am vazut topicuri aici in care se spune ca se schimba la 10.000 km :twoup: . Sunt cam nedumerit. am de gand sa dau si maine un tel la Bavaria sa vad ce spun si mesterii de acolo.

Verifica si furtunele de vid. S-ar putea sa traga aer pe undeva

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
""am fost la tester la filaret...aia sunt fenomenali de nustiu cum sa le zic...am ajuns acolo am bagat,masina la tester...si baiatului care facea testul ii da ca nu are amestec,si ca trage aer fals,pana la urma se uita ei la motor si constata ca aveam un furtun de undeva din spatele motorului fisurat si ca trebuie schimbata o valva de aer,le schimba ...si imi sterge eroarea si zice ca pot pleca linistit ca nu mai am probleme.nici nu ajung la Mc Donald din rahova...si iar se aprinde chek engine...ma intorc inapoi si zice ca nu stie de ce...asta ca sa vezi cat de priceputi sunt si ei...mai pune testerul odata pe ea..si zice ca ia dat ceva dar nu este sigur daca este sonda lambda...imi scoate mufa de la debitmetru...si zice mergi cu ea asa si vezi daca se mai aprinde...daca nu se mai aprinde este debitmetrul...daca se aprinde este sonda lambda sau altceva...(precizez ca masina merge bine acum dupa ce au schimbat furtunele alea doua si valva aia...dar se aprinsese iar martorul de motor...acum cu mufa scoasa...nu s-a mai aprins chek engine...sa fie cum a zis baiatul ala...debitmetrul iar???doar l-am schimbat acum vreo 3000 km""...incearca si tu sa scoti mufa de la debitmetru si vezi daca merge la fel...
Link to comment
Share on other sites

Nu am deloc incredere in testerul de la Filaret.

 

Am fost anul trecut si n-a iesit nici o eroare pe tester.

Apoi am fost la alt service unde au iesit sondele lambda si debitmetrul.

 

Ar fi putut folosi un osciloscop...

 

Mi-au spus ca masina nu are nimic si ca ei nu stiu de ce nu trage. :twoup:

Sfatul lor era sa schimb toate injectoarele si daca problema nu se rezolva, si debitmetrul.

 

Normal ca nu am facut asta...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

din toti colegii de aici care au probleme cu oscilatia relantiului, are cineva din voi probleme doar la RECE?

 

la mine au inceput oscilatiile la rece dupa ce am schimbat filtru de benzina (mentionez ca filtru de benzina nu are supapa regulatoare sau cum ii zice). e46 318i 99, m43 motor. ma tinut vreo 2 luni asa, dupa care au inceput oscilatiile si la cald, a fost valva pcv, am schimbato dar oscilatiile la rece nu sau schimbat, in schimb la cald nu mai oscila.

 

a avut cineva aceeasi problema?

Link to comment
Share on other sites

din toti colegii de aici care au probleme cu oscilatia relantiului, are cineva din voi probleme doar la RECE?

 

la mine au inceput oscilatiile la rece dupa ce am schimbat filtru de benzina (mentionez ca filtru de benzina nu are supapa regulatoare sau cum ii zice). e46 318i 99, m43 motor. ma tinut vreo 2 luni asa, dupa care au inceput oscilatiile si la cald, a fost valva pcv, am schimbato dar oscilatiile la rece nu sau schimbat, in schimb la cald nu mai oscila.

 

a avut cineva aceeasi problema?

Eu am avut probleme la 318i din 1998

Link to comment
Share on other sites

din toti colegii de aici care au probleme cu oscilatia relantiului, are cineva din voi probleme doar la RECE?

 

la mine au inceput oscilatiile la rece dupa ce am schimbat filtru de benzina (mentionez ca filtru de benzina nu are supapa regulatoare sau cum ii zice). e46 318i 99, m43 motor. ma tinut vreo 2 luni asa, dupa care au inceput oscilatiile si la cald, a fost valva pcv, am schimbato dar oscilatiile la rece nu sau schimbat, in schimb la cald nu mai oscila.

 

a avut cineva aceeasi problema?

Eu am avut probleme la 318i din 1998

 

la fel ? oscilatii la rece? daca da, ce-ai facut? ce era bulit ?

Link to comment
Share on other sites

din toti colegii de aici care au probleme cu oscilatia relantiului, are cineva din voi probleme doar la RECE?

 

la mine au inceput oscilatiile la rece dupa ce am schimbat filtru de benzina (mentionez ca filtru de benzina nu are supapa regulatoare sau cum ii zice). e46 318i 99, m43 motor. ma tinut vreo 2 luni asa, dupa care au inceput oscilatiile si la cald, a fost valva pcv, am schimbato dar oscilatiile la rece nu sau schimbat, in schimb la cald nu mai oscila.

 

a avut cineva aceeasi problema?

Eu am avut probleme la 318i din 1998

 

la fel ? oscilatii la rece? daca da, ce-ai facut? ce era bulit ?

Oscilatii la rece si la cald. Regulatorul de relanti. Daca vrei poti incerca cu al meu cel vechi. Chiar in ziua cand l-am schimbat incepuse sa mearga bine.

 

din toti colegii de aici care au probleme cu oscilatia relantiului, are cineva din voi probleme doar la RECE?

 

la mine au inceput oscilatiile la rece dupa ce am schimbat filtru de benzina (mentionez ca filtru de benzina nu are supapa regulatoare sau cum ii zice). e46 318i 99, m43 motor. ma tinut vreo 2 luni asa, dupa care au inceput oscilatiile si la cald, a fost valva pcv, am schimbato dar oscilatiile la rece nu sau schimbat, in schimb la cald nu mai oscila.

 

a avut cineva aceeasi problema?

Eu am avut probleme la 318i din 1998

 

la fel ? oscilatii la rece? daca da, ce-ai facut? ce era bulit ?

Oscilatii la rece si la cald. Regulatorul de relanti. Daca vrei poti incerca cu al meu cel vechi. Chiar in ziua cand l-am schimbat incepuse sa mearga bine.

Inainte de asta am schimbat sonda lambda initiala dar fara rezultat. Sondele cedeaza foarte greu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat. Cateodata, nu mereu imi oscileaza relantiul de la 900 rpm la 500 rpm dupa care revine la 900 si iara la 500 fara sa se opreasca motorul. Asta se intampla cam 5-10 minute la o luna sau doua luni, in rest masina merge perfect. Stie cineva de la ce se poate intampla asa ceva?

 

mersi.

aceasi problema am avuto si eu,asta e sonda lamda si o sa faca tot mai des si creste consumu,costa aprox 5mil

Link to comment
Share on other sites

si totusi, nu stie nimeni de la ce pot fi oscilatiile DOAR la rece ?

oscilatii puternice, tin sa mentionez ca daca vreau sa cresc turatia pe la 1500, trebe sa apas mai mult pe pedala de acceleratie ca de obicei (cind e motorul cald) iar pe masura ce se incalzeste motorul si eu mentin in acelasi punct acceleratia, turatia tot creste

la cald, apasatata acceleratia cum o apas cind e rece, ar fi undeva la 2500 turatii, la rece sta in 1500. e cea mai mare ciudatentie care am intilnito, si incep sa urasc din ce in ce mai mult sistemele astea "computerizate". fara senzori, fara dureri de cap.

debitmetrul e dus, dar avea oscilatiile si cind era bun, sonda are 2 saptamini de cind e schimbata si cind am schimbato nam simtit nici o diferenta. ce mai poate fi, si de ce doar la rece?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

La un 318d din 2003 se intampla ca la relanti dupa pornire turometrul oscileaza intre 600 - 800 de ture, motorul trepideaza circa 1 minut asa dupa care isi revine. De multe ori cand il vad ca trepideaza rau il opresc si il pornesc din nou, problema nu se rezolva dar nu mai trepideaza asa de rau.

Are cineva idee ce anume se intampla la asemenea motor? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.