Jump to content

X6 Primul SAC din lume (Sport Activity Coupe)


the_rifle

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

este singurul SUV din lume care-mi place :twoup:

nu sunt fan genul

 

ciupanezul are dreptate sunt multe SUV-uri acolo mult mai mult decat in europa, aia e clar.

americanii numai la asta se uita, sa fie mare si sa aiba 4x4 ( au ei impresia ca e mai safe si etc )

sa nu uitam ca america e predominata de masinile alea de neam prost imense cu motoare de 5000+ care nu trag defel, suna ca un diesel mic, scot si fum, si consuma pe masura.

acum de cand cu crizele astea de petrol e posibil sa se modifice putin treaba, acu 2 ani asa era.

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

50% din piata SUV-urilor SAV-urilor SAC-urilor se afla in SUA. Drept dovada majoritatea fabricantilor produc modelele astea in State. Asadar X6 se va vinde preponderent acolo. pe de alta parte cele doua motorizari diesel sunt si ele un argument puternic pentru piata europeana. Ramane de vazut.
Link to comment
Share on other sites

Azi am vazut un X6 'live' pe Kiseleff. Cu numere rosii de Bucuresti. Arata foarte agresiv si iese in evidenta insa nu reusesc sa inteleg pozitionarea acestei masini. Pentru cine e?

 

La comportament sportiv n-are cum sa fie mult mai buna decat X5 pentru ca e tot o masina inalta. Cu seria 5/6 nici nu mai compar. Offroad e cel mult la fel ca X5-ul. Spatiu are mai putin ca X5 din cate inteleg.

 

Daca vreau SUV (adica un compromis intre o masina si practica si offroad si sportiva) X5 e clar o alegere mai buna. Daca vreau sport am slava domnului destule variante de la BMW. Care e spilul? ... :twoup:

 

well, sunt de acord ca e putin trasa de par pozitionarea masinii, ideea e ca BMW are nevoie de volume ca sa isi atinga economiile de scala si tintele de profitabilitate, si atunci incearca diferite nise, inclusiv acest X6 care este destul de usor de derivat (i.e. fara mari cheltuieli) din X5...

 

Totusi, un sens are, si anume datorita caroseriei "turtite" centrul de greutate este sensibil mai jos decit la X5, ceea ce il face sa fie mai sportiv pe sosea (tinuta de drum precisa, lipsa ruliu), toate astea cuplate cu o garda la sol mare care iti permite sa iesi din nametii din bucuresti iarna sau sa ajungi pe plaja de la Corbu la Nord de Navodari... combinat cu exclusivitatea temporara a motorului V8 biturbo si a revolutionarului Dynamic Performance Control => apparently masina se conduce foarte sportiv:

 

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search...-drives/BMW-X6/

 

"So the X6 handles well?

 

Unbelievably so. Direction changes completely belie its height and weight, and agility is something else. If you thought the Cayenne GTS defied logic, try this. The moment it sensed understeer on a streaming wet test track, you felt drive going to the rear axle to kill it; it deploys globs of torque with lightning speed. Result? Unbelievable cornering for one so heavy (the X6 is a scarcely believable 2.2 tonnes).

 

But it defies logic and handles in an extraordinary fashion. The X6 is taut, well controlled, chuckable and super-accurate. Big, but so easy to place, so responsive, it shrinks around you. The steering’s heavily weighted, mind you. Standard 19in wheels make it pattery in town, but the ride settles down at speed.

[...]

Why has the X6 converted us, when we too were sceptical about this niche too far? The way it drives is little short of incredible, and the pace on tap is something else. And those looks? Spend some time with the X6 and you start to understand it. It’s hard to forgive the cramped rear accommodation, but if you need the space buy an X5. If you want the style and an even more focused drive, try the X6. BMW has produced one of the most unlikely driver’s cars of the year."

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

da ce tineti cont atata de pozitionarea masinii pe piata?

 

voi nu ati vazut cum arata masina asta?

 

cui dreq ii mai pasa?

 

[LE] Ma holbez de 5 min la o poza cu x6 din Iasi.. n-am vazut ceva mai pervers de mult timp. garantat sa-ti ia mintile

Edited by e46_316i
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Astazi am fost la Bavaria aici in TM...(cu mici trebi)...si surprizaaaa, X6 in mijlocul reprezentanteii, este impresionant de frumos nu am putut sa plec de langa el mai repede de 30min si mai era si deschis si cu redresorul pe el (cineva o sa fie fericit cat de curand)

Nu siu ce sa zic dar sunt prea impresionat de tot nu ma asteptam sa fie chiar asa.....

Bineinteles OnlyMpower!!!

Link to comment
Share on other sites

Una dintre cele mai spectaculoase masini de pe piata la ora actuala , am vazut cateva prin oras si ce pot sa zic ieise in evidenta , iti atrage atentia ...

Offtopic: Ciupanezule suntem vecini sau erai prin trecere cand ai facut pozele cu X6-le ..?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
este singurul SUV din lume care-mi place :twoup:

nu sunt fan genul

 

ciupanezul are dreptate sunt multe SUV-uri acolo mult mai mult decat in europa, aia e clar.

americanii numai la asta se uita, sa fie mare si sa aiba 4x4 ( au ei impresia ca e mai safe si etc )

sa nu uitam ca america e predominata de masinile alea de neam prost imense cu motoare de 5000+ care nu trag defel, suna ca un diesel mic, scot si fum, si consuma pe masura.

acum de cand cu crizele astea de petrol e posibil sa se modifice putin treaba, acu 2 ani asa era.

 

 

mai bine eliminai si randul respectiv daca tot observ ca ai editat postul , afirmatia e total deplasata.

Link to comment
Share on other sites

E un pic exagerata insa sa fim seriosi, motoarele de pe masinile americane sunt destul de primitive in comparatie cu cele europene.

 

Iar scara lor de valori este complet diferita de cea din Europa...

 

Un V8 de 4-5 litri este SMALL BLOCK V8 pentru ei :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

cine stie ....pe x6 ...banuiesc ca e la fel ca pe X5.....pt drumuri rele se recomanda adaptive drive? (drumuri rele= denivelari, gropi, pietris etc.nu exagerat) ? e confortabila suspensia pe modul confort ? sau e mai confortabila cea standard? multumesc anticipat

 

cine stie ....pe x6 ...banuiesc ca e la fel ca pe X5.....pt drumuri rele se recomanda adaptive drive? (drumuri rele= denivelari, gropi, pietris etc.nu exagerat) ? e confortabila suspensia pe modul confort ? sau e mai confortabila cea standard? multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.