Jump to content

Senzor axa cu came (eroare)!


Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deci:

1. Senzorul respectiv nu aprinde niciodata lampa MIL

 

 

Doar daca este scos becul check engine poate :blink:

 

 

Lampa MIL e foarte improbabil sa se arda ... in fine ... deci senzorul respectiv pune DTC-ul in memorie insa acel DTC singur NU aprinde niciodata MIL-ul !

Link to comment
Share on other sites

Lampa MIL e foarte improbabil sa se arda ... in fine ... deci senzorul respectiv pune DTC-ul in memorie insa acel DTC singur NU aprinde niciodata MIL-ul !

 

 

Imi pare rau, insa nu stii inseamna ce se intampla cand computerul de injectie pierde acel semnal.

 

Dupa cum spui tu, daca ai o masina noua cu senzorul defect nu vei afla niciodata ca este defect, masina functioneaza normal si nu iti dai seama.

Daca o sa te gandesti un pic ce se intampla in momentul in care acel senzor se defecteaza, iti vei da seama si de ce se aprinde becul check engine :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lampa MIL e foarte improbabil sa se arda ... in fine ... deci senzorul respectiv pune DTC-ul in memorie insa acel DTC singur NU aprinde niciodata MIL-ul !

 

 

Imi pare rau, insa nu stii inseamna ce se intampla cand computerul de injectie pierde acel semnal.

 

Dupa cum spui tu, daca ai o masina noua cu senzorul defect nu vei afla niciodata ca este defect, masina functioneaza normal si nu iti dai seama.

Daca o sa te gandesti un pic ce se intampla in momentul in care acel senzor se defecteaza, iti vei da seama si de ce se aprinde becul check engine :blink:

 

 

salut @Bavaria,

 

Hai sa lamurim ceva: eu am lucrat in automotiv mai multi ani dincolo, e drept ca nu la BMW dar la un Zulieferer pt. BMW. Deci: eu NU AM spus ca "masina functioneaza normal si nu iti dai seama" ... deasemenea in momentul in care semnalul de la senzor lipseste DME-ul pune automat un cod de eroare in FSP (memoria de erori). Dar, IMPORTANT, daca tu in FSP ai doar eroarea respectiva (senzor pozitie ax cu came defect) NU o sa vezi lampa MIL aprinsa. Asta pt. ca eroarea nu e foarte grava. Intr-adevar, DME-ul "comuta" din acel moment pe o "tabela teoretica de valori" (se cheama Kennlinie) corespunzatoare senzorului ingnorand practic senzorul. Tu cand mergi in service si ei fac diagnoza gasesc imediat eroarea la senzor si-ti spun sa-l inlocuiesti. Cel putin la DME-ul din M43 asa functioneaza treaba...

 

Acum se poate ca la alte DME-uri / DDE-uri sa se puna altfel problema ... poate acolo senzoru' joaca un rol mai important si atunci va aprinde intr-adevar lampa MIL.

 

Dorin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In cazul in care mai este cineva cu probleme la senzorul axa cu came, schimbati-l imediat, fara sa mai stati pe ganduri. Diferenta, cel putin la mine, s-a simtit instantaneu, din secunda cand am plecat cu masina din loc, in curte la Filaret. EXCEPTIONAL!

Incredibil cum o piesa atat de mica si aparent neinsemnata poate sa influenteze intregul bun mers la agregatului!

 

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu -am schimbat acum 3 zile. M-a costat 400 RON- original.

Masina merge brici acum.

Pe mine m-a scostat 120 RON nou, din magazin. Tot original. Dar nu l-am luat de la Filaret ca isi pun adaos 300 %!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Da, scria pe cutie Febi, Made In Germany, original piece fur BMW. L-am luat din acelasi magazin de unde am luat si debitmetrul tot la juma' de pret! Producatorul pentru aceasta piesa pusa din fabrica e Febi! Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Unicar Grup:

Tel: 021/323.38.86

@White320ci- Piesele de BMW nu sunt facute de BMW (toate) ci au contracte cu producatori gen Febi, Bosh, Siemens, etc. Atunci cand comanzi piesa de la BMW, ei ti-o dau in cutie pe care scrie BMW, logic. Dar acest senzor este produs pentru BMW de Febi Bilstein! Ai platit 2.800.000 in plus pentru acea cutiuta!

PS: Senzorul mai este facut si de alte firme, dar BMW pune din fabrica Febi!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Aia e o VANZATOARE. Eu m-am interesat intai la BMW, am cautat pe net, am vazut cine din cei 5 producatori care fac piesa are contract cu BMW si ce marca a fost din fabrica si este FEBI!

Si debitmetrul era 17.500.000 la Filaret tot ca scria BMW pe el si eu l-am luat cu 10.000.000 de la Unicar, tot aceiasi firma cu cel pe care l-am dat jos. Dar n-am vrut sa dau 7.500.000 sa scrie BMW pe cutie!

PS: Senzorul axa cu came care a fost dat jos de pe masina (inlocuit) tot Febi era!

 

PIESELE CUMPARATE DE LA AB SAU FILARET SUNT MUULT MAI SCUMPE decat costa ele in realitate. Si sunt puse in cutiute BMW tocmai ca in unele cazuri sa nu se cunoasca adevaratul producator! Altfel, ei din ce ar mai trai ???

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Aia e o VANZATOARE. Eu m-am interesat intai la BMW, am cautat pe net, am vazut cine din cei 5 producatori care fac piesa are contract cu BMW si ce marca a fost din fabrica si este FEBI!

Si debitmetrul era 17.500.000 la Filaret tot ca scria BMW pe el si eu l-am luat cu 10.000.000 de la Unicar, tot aceiasi firma cu cel pe care l-am dat jos. Dar n-am vrut sa dau 7.500.000 sa scrie BMW pe cutie!

PS: Senzorul axa cu came care a fost dat jos de pe masina (inlocuit) tot Febi era!

 

PIESELE CUMPARATE DE LA AB SAU FILARET SUNT MUULT MAI SCUMPE decat costa ele in realitate. Si sunt puse in cutiute BMW tocmai ca in unele cazuri sa nu se cunoasca adevaratul producator! Altfel, ei din ce ar mai trai ???

 

da-mi voie sa te contrazic... :)

debitmetrul este intradevar pe producator (febi nu face asa ceva doar le ambaleaza de la Bosch)...iar cel original este tot bosch...iar la senzori sunt fie bosch fie siemens...plus sigla bmw langa (pe care mai platesti niste bani deoarece are licenta bmw) :)

just for you're entertaiment !!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

IATA DETALII EXACTE DESPRE CE FACE SENZORUL AXA CU CAME: Sunt pentru un BMW 330 I dar modul de fct este acelasi! E mai important decat ma asteptam:

Senzorul se numeste defapt Febi-Bilstein.

The Febi camshaft position sensor is designed to keep an eye on engine speed and piston position in your BMW 330CI car. It delivers input signals to the ECM which are used to control fuel injection, ignition timing and other essential functions. The BMW Febi Crankshaft Position Sensor usually consists of rotor plate and a wave-forming circuit. The rotor plate has 360 slits for a 1°(POS) signal and 6 slits for a 120°(REF) signal; while the wave-forming circuit is composed of Light Emitting Diodes (LED) and photo diodes. The rotor plate is located in a place flanked by the LED and the photo diode. The LED sends out light to the photo diode. When the rotor plate turns, the slits cut the light to produce rough-shaped pulses where they are converted into on-off signals by the wave-forming circuit and then sent off to the ECM. The BMW Febi A4015-151788 is one of the best offerings in the market today. Its makers use the latest technology in design and manufacturing infusing innovation which proves helpful on the power train management system. It is usually made from top class materials to ensure great quality, durability, reliability and long service life.

Link to comment
Share on other sites

...The BMW Febi A4015-151788 is one of the best offerings in the market today. Its makers use the latest technology in design and manufacturing infusing innovation which proves helpful on the power train management system. It is usually made from top class materials to ensure great quality, durability, reliability and long service life.

aici suna a reclama la FEbi ... :)

marog iti pot garanta, ca cel original nu este febi... :blink:

febi este un aftermarket ca si luk ,menit sa satisfaca pretul scazut al piesei...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Dovedeste! SUna la AB si vino cu argumente! Pana atunci nu mai arunca cu informatii false in topicul asta. Ca poate peste x ani vine cineva si citeste si chiar crede aberatiile astea ca Febi nu este producatorul de senzori pe care-i fol BMW!

Pentru posteritate: FEBI ESTE PRODUCATOR OEM BMW PENTRU O GAMA EXTREM DE VARIATA DE PRODUSE. Exemple mai jos:

 

BMW 3 SERIES E30 FRONT OUTER BALL JOINT

MADE BY FEBI BILSTEIN OF GERMANY O.E SUPPLIER TO BMW

 

BMW 5 SERIES E34 FRONT SUSPENSION BUSH

MADE BY FEBI BILSTEIN OF GERMANY O.E SUPPLIER TO BMW

 

BMW 3 SERIES E36 REAR SUSPENSION MOUNTING

MADE BY FEBI BILSTEIN GERMANY O.E SUPPLIER TO BMW

 

2002-2002 BMW X5 L E53 Flex Disc Output Flange to Driveshaft; 96mm Diameter...

BMW X5 L flex disc manufactured by Febi-Bilstein/OEM for 2002-2002 BMW X5 L E53 BMW X5

 

BMW M5 flex disc manufactured by Febi-Bilstein/OEM for 1988-1988 BMW M5 E28 BMW M5.

 

"BMW 635CSI rocker arm shaft manufactured by Febi-Bilstein for 1985-1989"

 

ETC ETC ETC+ alte milioane de piese...chiar si pe E3, E21, etc

Sursa: Google

 

 

OEM SUPPLIER.

 

Q.E.D

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Dovedeste! SUna la AB si vino cu argumente! Pana atunci nu mai arunca cu informatii false in topicul asta. Ca poate peste x ani vine cineva si citeste si chiar crede aberatiile astea ca Febi nu este producatorul de senzori pe care-i fol BMW!

Pentru posteritate: FEBI ESTE PRODUCATOR OEM BMW PENTRU O GAMA EXTREM DE VARIATA DE PRODUSE. Exemple mai jos:

 

BMW 3 SERIES E30 FRONT OUTER BALL JOINT

MADE BY FEBI BILSTEIN OF GERMANY O.E SUPPLIER TO BMW

 

BMW 5 SERIES E34 FRONT SUSPENSION BUSH

MADE BY FEBI BILSTEIN OF GERMANY O.E SUPPLIER TO BMW

 

BMW 3 SERIES E36 REAR SUSPENSION MOUNTING

MADE BY FEBI BILSTEIN GERMANY O.E SUPPLIER TO BMW

 

2002-2002 BMW X5 L E53 Flex Disc Output Flange to Driveshaft; 96mm Diameter...

BMW X5 L flex disc manufactured by Febi-Bilstein/OEM for 2002-2002 BMW X5 L E53 BMW X5

 

BMW M5 flex disc manufactured by Febi-Bilstein/OEM for 1988-1988 BMW M5 E28 BMW M5.

 

"BMW 635CSI rocker arm shaft manufactured by Febi-Bilstein for 1985-1989"

 

ETC ETC ETC+ alte milioane de piese...chiar si pe E3, E21, etc

Sursa: Google

 

 

OEM SUPPLIER.

 

Q.E.D

ma faci sa rad...

 

vad ca nu ai trecut e46 ?!?? de ce?!?

vino sa iti vand eu o bascula febi ,pivoti,bielete directie,flanse amortizor,bielete antiruliu....

dar vezi ca sunt mai ieftine decat lemforder...de cel putin 2 ori..de ce oare..?!

 

p.s. de ce sa sun la reprezentanta ?! crezi ca are ala de la reprezentanta habar de cine face piesele?!??

la reprezentanta Baneasa numai incompetenti...daca as suna are sa imi spuna ca le face BMW...total gresit

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.