Jump to content

Cumparare E60 530d


bertone

Recommended Posts

Va salut .

Am nevoie de un sfat avizat de la posesorii de BMW , pt ca n-am avut BMW pana acum , nu m-a interesat masina si implicit nu cunosc nimic despre modelul asta si BMW in general . Eu am avut 4 Opeluri pana acu' ( acum am un cabrio nou ) .

Povestea incepe asa :

 

M-am suit intr-un E60 530d al unui bun amic de al meu . Masina este din 2004 , cumparata noua de el de la Bavaria . carte service , intretineri periodice numai la Bavaria . Tot acolo i-a montat si un kit optic M , care cuprinde : bara fata , praguri , bara spate , ornamente aripi fata ( sunt ca niste grile mici ) .

Motorul este divin , se aude si toarce ca un benzinar .

Masina ca si dotari are : cutie automata ( din aia care poti schimba si manual cu+si- , dar si automat ) , un aer conditionat ciudat ( pt ca nu e climatronic ci este AC dar are scris pe el 22 de grade si face temperatura aia , dupa care se opreste - ma gandesc ca o fi vreun semi-climatronic...) , trapa , tapiserie piele dar nu cu scaune din alea sport , DSC , afisaj din ala cu diagnoza , cd ( nu stiu daca are si mp3 si nici el nu stie ca e om in vartsa ) , faruri cu halogen . Culoarea este gri .

 

Partea proasta ( adica m-a pus pe ganduri ) : km rulati 160.000 km . In Romania ...

Ce a schimbat la el : nenumarate praguri ( v-am zis ca e om in varsta si kitul M e cam jos ...si la borduri se vede treaba ca nu-i prieste kitului ) , niste bucsi pe fata , un senzor la scaunul pasager ( pt centura din cate am inteles ) , rola de accesorii ca scartaia , radiatorul de aer conditionat , racordul ala elastic de la saxofon care ruginise .

Ce mai e de schimbat : caseta de directie da semne de oboseala . Adica la rece bate putin ( zici ca-i o bucsa ) dar cand se incalzeste nu se mai aude nimic.

Alta parte proasta : masina are suspensii normale si kitul M . Adica pe denivelari urate si inopinante mai atinge .

 

Intrebarea :

Credeti ca merita sa dau banii pe aceasta masina ? Credeti ca de-abia acum va incepe sa pice una alta de pe ea . Mie-mi place foarte mult BMW-ul , e alta mancare de peste , insa tin cont de faptul ca am un opel turbo de 200 cp nou ( 15.000 km ) care inca este in garantie . Si in care nu bag bani urmatorii 2 ani . Credeti ca ma fac un "obisnuit" al bautului cafelei in service daca cumpar aceasta masina ?

Precizare : Omul mi-e amic si mi-ar lasa masina in 21.000 euro . Sunt multi bani pt masina asta ? Avand in vedere rulajul ei numai in Romania ?

 

Va multumesc de raspunsuri si de rabdarea de a ma citi !

Link to comment
Share on other sites

21000 euro e un pret bun pt 530d, plus ca are si pachet de M , piele, sunt masini bune, iar daca sti istoricul masinii si toate reviziile sunt facute la zi merita banii fara discutii.(daca mai cauti pe forum o sa gasesti pe cineva care cere pe un e46 din 2004 24000 euro si mai trebuie si inmatriculat :blink: asa ca un 530d din 2004 la 21000 merita fara discutie :) )
Link to comment
Share on other sites

asta m-a pus si pe mine pe ganduri : nr. de kilometri pe drumurile astea minunate .

Nu stiu ce sa zic ...masina imi place foarte mult . Eu nu am fost fan BMW si nici genul care sa-l impresioneze marca asta .

Insa m-am suit in ea si am condus-o . Si am ramas masca : opelul meu cu 15.000 km mi se parea o gluma fata de E60 cu 160.000 km . Si doar am avut destule masini si am condus foarte multe . Dar niciodata un BMW generatie noua ( am condus un cabrio 320 6 cilindri benzina din 86 si un 520d din 2000 ) .

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate cu rulajul din tara asta . s-ar putea sa ma abonez la piese de schimb .

 

rectificare : nu i-a schimbat radiatorul de AC , ci fulia la motor ! nu i-a schimbat bucse fata ci toti pivotii fata ( era unul cu joc , iar omul care o vinde e un om cu bani multi si a preferat sa dea 1800 lei pe toata pivotaraia din fata la Bavaria Ct )

App motorul asta are transmisie pe curea sau lant ?

Lamuriti-ma si pe mine : ala e climatronic sau AC ( am scris in primul post )

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate cu rulajul din tara asta . s-ar putea sa ma abonez la piese de schimb .

 

rectificare : nu i-a schimbat radiatorul de AC , ci fulia la motor ! nu i-a schimbat bucse fata ci toti pivotii fata ( era unul cu joc , iar omul care o vinde e un om cu bani multi si a preferat sa dea 1800 lei pe toata pivotaraia din fata la Bavaria Ct )

App motorul asta are transmisie pe curea sau lant ?

Lamuriti-ma si pe mine : ala e climatronic sau AC ( am scris in primul post )

 

 

 

in primul rand are climatronic chiar daca arata ca niste butone de aragaz ,motorul este pe lanant si inca ceva chiar daca are km aia daca sa facut revizia la timp si numai la ab cred ca merita sa o iei este un vis masima aia trage grav raula bani aia nu o sa gasesti nici un 530d pe nicaeri nici macar in germania asta este parerea mea chir daca gasesti afara la 21mii un 530d mai pune si taxa de inmatriculare care se invarte in jur de 3000euro

Link to comment
Share on other sites

Km nu sunt multi! Asta in primul rand.

Pretul este foarte bun pentru aceasta masina. Eu iti recomand sa ii faci o programare la BMW pentru o verificare temeinica. Astfel vei sti la ce cheltuieli sa te astepti in perioada urmatoare. Ziceai ca ar fi niste probleme la caseta de directie. Daca intr-adevar este asa, nu este deloc de neglijat deoarece o caseta de directie noua+manopera costa cateva zeci de milioane bune.

Eu iti recomand sa faci in primul acea verificare si doar dupa aceea sa iei decizia.

Link to comment
Share on other sites

Dezvolt :

caseta de directie are joc . am fost cu soferul proprietarului la ct si ne-au aratat baietii . alte jocuri nu are . am inteles ca o caseta noua este 1000 . pe care , dupa discutii temeinice cu proprietarul poate ii scad din cei 21 .

ce probleme a mai avut : un pivot . nebunul a schimbat tot ce inseamna pivot pe toata fata degeaba . aia de la ct. i-au zis dar nu s-a inteles cu el . 1800 lei

doua bielete antiruliu .

fulia si rola de la cureaua de accesorii .

senzorul de sub scaunul pasagerului ( care a costat 500 lei ) si care dadea informatii eronate computerului .

Astea au fost singurele probleme gasite de AB ct. in km facuti .

In rest : niciodata nici o busitura macar , toate reviziile la timp ( fara amortizoare , care dupa ce a fost pusa pe tester astia de la AB au zis ca n-au nimic ) .

Intr-adevar masina nu are xenon , dar nu sufar de treaba asta si are butoanele de aragaz . Asta ma enerveaza , dar dupa ce ma sui in scaunul ala fotoliu imi trece repede :blink:

Link to comment
Share on other sites

cu butonele nu ai ce sa faci tote sunt la fel lamodelul asta nou dar pertul este forte bun pentru un 530d nu stiu ce sa iti zic sunt bani tai daca erm eu in situatia ta eu o cumparam daca masina era de la un prieten bun si cu istoria asta care totusi nu este asa de incarcata tu decizi Edited by bara
Link to comment
Share on other sites

nu mai sta pe ganduri, cumpara masina, 160.000 km la noi in tara inseamna pivotarae si amortizoare obosite, dar daca ai precizat ca pivotii au fost schimbati nu vad care ar fi problema, nu are rost sa vorbim despre motor care la km astia abia sa lasat..
Link to comment
Share on other sites

Motorul ... :blink: E o nebunie ...N-am avut in viata mea diesel . Ma dezgusta dieselul . Mi-am luat turbo benzina ca am crezut ca e ce trebuie . Pana am auzit accelerat motorul asta la 3000 de ture . Se aude mai bijne ca un benzinar . Tinde spre perfectiune motorul asta ! Si 500 de Nm...Fata de 265 ai mei de pe cabrio ...
Link to comment
Share on other sites

Va rog lamuriti-ma si pe mine daca ai e cutie automata sau cum se numeste ea , tehnic ? Ca am vazut mai multe denumiri : smg , tiptronic?!

deci este cu + si - si se schimba si manual , dar este si automata .

pe de alta parte ma intreb daca ii dai pe +s- nu poti schimba si de pe volan sau ceva de genul asta ?

Link to comment
Share on other sites

se numeste steptronic cutia...si nu se poate schimba de pe volan...singurele comenzi de pe volan sunt volumul la radio,mp3 si comenzile vocale...modul manual sa fiu sincer nu l-am folosit deloc pana acuma....cutia e foarte buna si dupa ce te obisnuiesti cu ea cam greu sa te reobisnuiesti cu cea manuala....bafta
Link to comment
Share on other sites

Din pct meu de vedere , cumpara masina linistit .

 

Nu are nici o treaba . 160 000 km nu sunt multi , nici macar in ROMANIA ..... mai ales la pretul asta , chit ca mai bagi in articulatie daca e nevoie inca 1000-1500 pe urma si o aduci la cheie ...... oricum e un super pret.

Link to comment
Share on other sites

si smg ce inseamna ? oricum am vazut ca steptronicul ala schimba mai repede ca orice pilot de wrc cu cutie manuala

SMG este un alt tip de cutie, mai multe detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Sequential_manual_gearbox

 

Cutia steptronic este foarte buna pentru oras insa este putin mai lenta decat o cutie manuala.

Diferenta este de ~ 0.5 sec. fata de o cutie manuala.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate cu rulajul din tara asta . s-ar putea sa ma abonez la piese de schimb .

 

rectificare : nu i-a schimbat radiatorul de AC , ci fulia la motor ! nu i-a schimbat bucse fata ci toti pivotii fata ( era unul cu joc , iar omul care o vinde e un om cu bani multi si a preferat sa dea 1800 lei pe toata pivotaraia din fata la Bavaria Ct )

App motorul asta are transmisie pe curea sau lant ?

Lamuriti-ma si pe mine : ala e climatronic sau AC ( am scris in primul post )

 

 

 

in primul rand are climatronic chiar daca arata ca niste butone de aragaz ,motorul este pe lanant si inca ceva chiar daca are km aia daca sa facut revizia la timp si numai la ab cred ca merita sa o iei este un vis masima aia trage grav raula bani aia nu o sa gasesti nici un 530d pe nicaeri nici macar in germania asta este parerea mea chir daca gasesti afara la 21mii un 530d mai pune si taxa de inmatriculare care se invarte in jur de 3000euro

 

 

De acord cu bara!!!

ai dreptate cu rulajul din tara asta . s-ar putea sa ma abonez la piese de schimb .

 

rectificare : nu i-a schimbat radiatorul de AC , ci fulia la motor ! nu i-a schimbat bucse fata ci toti pivotii fata ( era unul cu joc , iar omul care o vinde e un om cu bani multi si a preferat sa dea 1800 lei pe toata pivotaraia din fata la Bavaria Ct )

App motorul asta are transmisie pe curea sau lant ?

Lamuriti-ma si pe mine : ala e climatronic sau AC ( am scris in primul post )

 

 

 

in primul rand are climatronic chiar daca arata ca niste butone de aragaz ,motorul este pe lanant si inca ceva chiar daca are km aia daca sa facut revizia la timp si numai la ab cred ca merita sa o iei este un vis masima aia trage grav raula bani aia nu o sa gasesti nici un 530d pe nicaeri nici macar in germania asta este parerea mea chir daca gasesti afara la 21mii un 530d mai pune si taxa de inmatriculare care se invarte in jur de 3000euro

 

 

Pai daca zici ca ai avut Opel? BMW-urile nu sunt masini. Sunt ...AVIOANE. Si, parerea mea, daca o iei sau ti-o mai da amicul tau sa o conduci, nu te da prea tare la ea ca se duce si...te duci ( Doamne fereste!) :)

Motorul ... :blink: E o nebunie ...N-am avut in viata mea diesel . Ma dezgusta dieselul . Mi-am luat turbo benzina ca am crezut ca e ce trebuie . Pana am auzit accelerat motorul asta la 3000 de ture . Se aude mai bijne ca un benzinar . Tinde spre perfectiune motorul asta ! Si 500 de Nm...Fata de 265 ai mei de pe cabrio ...
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt lamuririle din acest topic . M-am plimbat si ieri cu ea si intr-adevar masina e vis . Si ii merg si sprancenele cand esti pe pozitii :blink:

Mai am doua intrebari :

- cd-ul ala stock citeste si mp3 ? am observat ca sonorizarea e foarte civilizata ( fata de masina mea de 33.000 de euro la care am fost dezamagit de claritatea soundului "premium" zic ei - ca am si navi si display color si tot )

- de ce , cand dai pe auto la faruri , nu merge spalatorul de far ? Precizez ca masina n-are xenon , dar imi spunea un proprietar de BMW ca tre' sa mearga spalatorul de far oricum .

Tot ieri am observat ca are senzori de parcare si in bara fata , nu numai pe spate . Super tare !

 

Spunea cineva mai sus de cat de periculoasa este masina , daca o testezi la capacitatile ei reale . Eu sunt invatat cu masini tractiune fata . De ex. sunt la al treilea Opel de 200 de CP si deja m-am invatat cu situatia in care e ud pe jos , fortezi curba , iei de volan sa intri pe traiectorie si masina merge in fata :) Groaznic . Si i-am dat-o si unui proprietar de BMW-uri ( pasionat care a avut de la 5 din 80 pana la 7 99 ) si ala era speriat tare . A zis ca prefera BMW-ul lui care fuge de fund , ca e mai funny !

Sincer , voiam sa termin cu opelul si sa-mi iau un subaru . poate un forester turbo . Pana m-am suit in masina asta . Si de atunci nu vreau sa ma mai dau jos !

 

P.S. : Daca o sa o cumpar , primul lucru care-l fac este sa dau jos aripioara aia de pe plafon ( aia de rechin ) . Mi se par groaznice . Si-au pus unii si la Vectra asa ceva :)

Edited by bertone
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.