Jump to content

nu mai trage bmw


Recommended Posts

am un bmw 320d din 2000 si nu mai are vlaga. am schimbat debitmetru, a mers bine o luna de zile si apoi iarasi imi face probleme. la 120 km/k ramane turata in 2500 si sunt cu pedala la fund. pur si simplu nu vrea sa mearga mai tare....si nici demaraj nu are. care ma poate ajuta ca ii dau foc!!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

pe langa intrebarea de mai sus... ce debitmetru ai pus ?

am schimbat si eu unul de 350 RON care a tinut fix 2 zile.

 

lol...ce marca?sa ne ferim...

 

 

nu mai stiu, la vremea respectiva am scris si aici pe forum despre problema asta.

 

era ceva italian.

l-am returant si am dat diferenta pana la 1100 RON pt unul original

Link to comment
Share on other sites

am un bmw 320d din 2000 si nu mai are vlaga. am schimbat debitmetru, a mers bine o luna de zile si apoi iarasi imi face probleme. la 120 km/k ramane turata in 2500 si sunt cu pedala la fund. pur si simplu nu vrea sa mearga mai tare....si nici demaraj nu are. care ma poate ajuta ca ii dau foc!!!!!!!!

Du-te la tester, probabil este debitmetrul.

 

Cum a spus si Cat, cat dai atata face..

Link to comment
Share on other sites

Daca ai schimbat tot ce inseamna debitmetru,filtru de combustibil si altele.. du-te la service si spune-le sa se uite la senzorul de temperatura de la rezervor.

Cand am fost la Wiena pt revizie am intalnit o asemenea problema foarte dubioasa careia nimeni nu ii dadea de cap.

PS: daca numai esti in garantie,ii destul de scump,daca esti...iti recomand sa te duci in afara.

Edited by excellence
Link to comment
Share on other sites

Sincer e pentru prima oara cand aud de senzor de temperatura la rezervor, ma rog, n-am avut diesel niciodata. Esti sigur ca e traducerea corecta?

 

 

N-am cunostinte tehnice dar am avut o discutie cu cineva acolo care avea o asemnea problema foarte dubioasa.

La tester masina aparea ok,au schimbat turbo,debitmetru,fltre,etc si la fel aceeasi problema ,masina nu ii trece peste 2300 de ture cu pedala calcata la maxim,deabia putea atinge 120.

Traducerea e ceva de genu: temperature sensor of the fuel system...

Edited by excellence
Link to comment
Share on other sites

resoftare?? Adica chip-tuning? La o masina cu probleme evidente? Cine ti-a zis prostia asta? Problema ta poate avea mai multe cauze, debitmetru, turbina, furtun fisurat, etc. In niciun caz nevoie de resoftare sau cum am citit mai sus ambreiaj.

 

 

 

am schimbat toate furtunele de vacum cu noi si merge masina brici. nue debitmetru. adika imi dadea eroare inainte la debitmetru dar acuma la test nu mai da eroare la debitmetru si masina rupe asfaltu....incearca si asta

Link to comment
Share on other sites

resoftare?? Adica chip-tuning? La o masina cu probleme evidente? Cine ti-a zis prostia asta? Problema ta poate avea mai multe cauze, debitmetru, turbina, furtun fisurat, etc. In niciun caz nevoie de resoftare sau cum am citit mai sus ambreiaj.

 

 

 

am schimbat toate furtunele de vacum cu noi si merge masina brici. nue debitmetru. adika imi dadea eroare inainte la debitmetru dar acuma la test nu mai da eroare la debitmetru si masina rupe asfaltu....incearca si asta

ADICA...care furtune ?! :blink:

uite ca sa iti fie mai usor

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=11&fg=45

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.