Jump to content

Alpina E39 D10, ma cam bate gandul


madax

Recommended Posts

Eu zic M5 all the way. Tot respectul pentru Alpina, insa M5 este altceva. A fi "rar" nu este intotdeauna ceva bun.

 

Ca baza pentru cele afirmate de mine mai sus, exista o comparatie realizata de o televiziune germana (emisiunea e in lb. germana), intre 3 modele E46: M3, Alpina si (daca nu ma insel) Hartge. Dintre toate, Alpina a iesit cel mai prost dpdv al performantelor (de look nu mai zicem... pana la urma e chestie de gust), pe primul loc fiind M3-ul, care overall este pur si simplu cel mai bun. Presupun ca se aplica si la E39.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca iti iei Alpina vei fi apreciat de vreo 2-3 baieti de pe forum si o sa ai masina aia forever. Adica nimeni nu o sa o mai vrea de la tine, nici macar baietii cu apreciatiunea. O masina potrivita pentru Romania ar fi M5, cel putin asa am inteles eu din discutiile de pe forum.
Link to comment
Share on other sites

Daca tie iti place si ti-o permiti, go 4 it!

 

Eu la banii aia mi-as lua M5 :blink:

ALPINA e mai rar ca ///M5, parerea mea.

Madax nu mai sta pe ganduri si ia-o!

 

Banuiesc ca ai spus asta pentru ca stii ce este Alpina dar nu stii ce este D10. :)

 

D10 este o versiune bazata pe 530d, motor biturbo diesel si are 245 cp si 390 Nm.

 

Degeaba este mai rara decat M5 daca este inferioara ca performante si mai e si diesel.

 

Ar fi fost interesanta daca pretul nu se apropia de M5 insa in aceste conditii, prefer M5-ul.

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca daca am scris Alpina, D 10 si altele, m-am mai documentat. Stiu ca e biturbo, are atatia cai cat ai spus si tu, dar nu cred ca-i mai prejos de un M5 ( vis-a-vis de ce am ales eu, E 39). Mai ma interesez si ma gandesc. By the way, masina care mi s-a prezentat costa 17000E in D si e din 2001 , mai vin celelalte cheltuieli. Si pe deasupra e neagra cu jantele specifice de 18 sau 19, nu mai retin. Sa ma mai gandesc. :blink:

Daca tie iti place si ti-o permiti, go 4 it!

 

Eu la banii aia mi-as lua M5 :)

ALPINA e mai rar ca ///M5, parerea mea.

Madax nu mai sta pe ganduri si ia-o!

 

Banuiesc ca ai spus asta pentru ca stii ce este Alpina dar nu stii ce este D10. :)

 

D10 este o versiune bazata pe 530d, motor biturbo diesel si are 245 cp si 390 Nm.

 

Degeaba este mai rara decat M5 daca este inferioara ca performante si mai e si diesel.

 

Ar fi fost interesanta daca pretul nu se apropia de M5 insa in aceste conditii, prefer M5-ul.

 

 

Ai si tu dreptate.

Daca iti iei Alpina vei fi apreciat de vreo 2-3 baieti de pe forum si o sa ai masina aia forever. Adica nimeni nu o sa o mai vrea de la tine, nici macar baietii cu apreciatiunea. O masina potrivita pentru Romania ar fi M5, cel putin asa am inteles eu din discutiile de pe forum.
Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca daca am scris Alpina, D 10 si altele, m-am mai documentat. Stiu ca e biturbo, are atatia cai cat ai spus si tu, dar nu cred ca-i mai prejos de un M5 ( vis-a-vis de ce am ales eu, E 39). Mai ma interesez si ma gandesc. By the way, masina care mi s-a prezentat costa 17000E in D si e din 2001 , mai vin celelalte cheltuieli. Si pe deasupra e neagra cu jantele specifice de 18 sau 19, nu mai retin. Sa ma mai gandesc. :blink:

Replica mea ii era adresata lui @mafiotu_m3 nu tie. :)

 

Insa D10 se compara cu 535i nicidecum cu M5.

 

Un M5 are 400 cp si in mod sigur, cu totul alta tinuta de drum, alta experienta la volan.

Link to comment
Share on other sites

Daca vorbeam de M5 ( si dupa cate stiu e benzinar pur sange), treceam la discutii clasa M. Eu ma orientasem spre o Alpina diesel, nicidecum benzinar, dar vad ca mi s-a cam taiat elanul. A propos, luni sunt in Bucuresti. da-mi nr de tel sau ceva adresa , poate ne vedem. Am treaba la spitalul Fundeni, in Colentina. Pune un mesaj. ms :)

Iti dai seama ca daca am scris Alpina, D 10 si altele, m-am mai documentat. Stiu ca e biturbo, are atatia cai cat ai spus si tu, dar nu cred ca-i mai prejos de un M5 ( vis-a-vis de ce am ales eu, E 39). Mai ma interesez si ma gandesc. By the way, masina care mi s-a prezentat costa 17000E in D si e din 2001 , mai vin celelalte cheltuieli. Si pe deasupra e neagra cu jantele specifice de 18 sau 19, nu mai retin. Sa ma mai gandesc. :blink:

Replica mea ii era adresata lui @mafiotu_m3 nu tie. :)

 

Insa D10 se compara cu 535i nicidecum cu M5.

 

Un M5 are 400 cp si in mod sigur, cu totul alta tinuta de drum, alta experienta la volan.

Link to comment
Share on other sites

scurt si la obiect : 1. ALPINA e ptr cunoscatori/ pasionati...din pacate daca vei avea nevoie de bani/revanzare ... iti va fi foarte greu sa iti iei banii corecti cu toate ca , desi e la baza un bmw ... e la fel de diferit ca si M-ul de restul gamei...

2. d10 e o alegere gresita ( dpmdv - e adevarat ca a fost o obtiune si ptr mine, dar am ales un 530d ) din simplul motiv ca nu e nici cal nici magar...

 

parerea mea : fie iti iei un m5 sau o ALPINA b10 V8 daca tot vrei sa fie ALTCEVA ( si vei suporta costurile de intretinere ) fie un 530d care isi face treaba meritoriu la banii lui...

 

 

parerea mea !

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate cu M, dar nu prea vreau benzinar, chiar daca are putere mai mare. Sunt convins de caracteristicile adevaratului M, dar e scump in multe. La benzinar as lua cel mult un 530 sau 535 i, mai sus , rupe, dar si astea cam rup...buzunarul ( au un singur avantaj: nu adormi la volanul lor niciodata, pt ca trebuie sa bagi des la benzinarie :) ). Prefer un motorinar care nu te ,,arde" asa de mult, si cu putini bani, poti sa-l faci sa semene a ,,M"

Exact asa as face si eu, perfect de acord.

 

Insa inclin spre M5 pentru puterea si performantele superioare.

 

 

Eu zic sa inchidem topicul ca m-am lamurit. AM RENUNTAT LA ALPINA!!! :blink:

Ai dreptate cu M, dar nu prea vreau benzinar, chiar daca are putere mai mare. Sunt convins de caracteristicile adevaratului M, dar e scump in multe. La benzinar as lua cel mult un 530 sau 535 i, mai sus , rupe, dar si astea cam rup...buzunarul ( au un singur avantaj: nu adormi la volanul lor niciodata, pt ca trebuie sa bagi des la benzinarie :) ). Prefer un motorinar care nu te ,,arde" asa de mult, si cu putini bani, poti sa-l faci sa semene a ,,M"
Exact asa as face si eu, perfect de acord.

 

Insa inclin spre M5 pentru puterea si performantele superioare.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.