Jump to content

trepideaza la plecarea de pe loc


Recommended Posts

Guest poleposition
este foarte probabil sa fie ambreiajul, asta patesc si eu intr-o oarecare masura si azi am facut comanda pt ambreiaj nou + volanta. Am inteles ca nu se schimba una fara alta... la M cel putin...
Link to comment
Share on other sites

am un bmw 318d din 2005 si imi trepideaza putin cand plec de pe loc, dar nu tot timpul. cine poate sa imi dea o explicatie pentru asta?

 

am cititi si am tot citit postul asta. aceeasi problema o am si eu. dar nu m-am lamurit ce sa schimb? volanta? ambreiajul?bucsa grup? fulie motor?

sa le schimb pe toate ar fi cam greu. daca a rezolvat cineva problema asta fara sa ii mai revina dupa o perioada de timp...pls postati.

nu iti face probleme. nu are nimic masina. eu am fost la tester cu ea. mi-a spus tipul de acolo ca e din cauza aglomeratiei. bmw-urile nu sunt masini facut pt traficul nostru. repet nu e defectiune. ia sa pleci putin mai turat cu ea, intre 1600 - 1800. si sa imi zici apoi daca iti mai face. sau sa pleci cu ea usor. astept raspuns.

 

intr-adevar daca plec mai turat cu ea nu mai face...cu toate astea nu mi se pare normal sa faca asa mai ales ca nu face mereu...doar dupa ce merg mult timp in oras...

Link to comment
Share on other sites

am un bmw 318d din 2005 si imi trepideaza putin cand plec de pe loc, dar nu tot timpul. cine poate sa imi dea o explicatie pentru asta?

 

am cititi si am tot citit postul asta. aceeasi problema o am si eu. dar nu m-am lamurit ce sa schimb? volanta? ambreiajul?bucsa grup? fulie motor?

sa le schimb pe toate ar fi cam greu. daca a rezolvat cineva problema asta fara sa ii mai revina dupa o perioada de timp...pls postati.

nu iti face probleme. nu are nimic masina. eu am fost la tester cu ea. mi-a spus tipul de acolo ca e din cauza aglomeratiei. bmw-urile nu sunt masini facut pt traficul nostru. repet nu e defectiune. ia sa pleci putin mai turat cu ea, intre 1600 - 1800. si sa imi zici apoi daca iti mai face. sau sa pleci cu ea usor. astept raspuns.

 

intr-adevar daca plec mai turat cu ea nu mai face...cu toate astea nu mi se pare normal sa faca asa mai ales ca nu face mereu...doar dupa ce merg mult timp in oras...

pe masina ta e stema BMW. trateaz-o ca pe un bmw! pleaca mai turat si ai sa vezi ca nu o sa se strice nimic la ea. imbatranesti tu si ea nu o sa se strice. succes!

Link to comment
Share on other sites

pe masina ta e stema BMW. trateaz-o ca pe un bmw! pleaca mai turat si ai sa vezi ca nu o sa se strice nimic la ea. imbatranesti tu si ea nu o sa se strice. succes!

o sa incerc sa o tratez ca atare...o sa imi fie mai greu pt ca eu am invatat sa conduc pe o fabie si am trecut direct de la 60 cp la 136cp...cam rapida trecerea. :twoup:

 

este foarte probabil sa fie ambreiajul, asta patesc si eu intr-o oarecare masura si azi am facut comanda pt ambreiaj nou + volanta. Am inteles ca nu se schimba una fara alta... la M cel putin...

 

 

sper sa nu fie asta...banuiesc ca e o avere sa schimb ambreiaj+ volanta. Nici nu vreau sa ma gandesc cat ai platit tu pt M6...probabil jumatate din valoarea masinii mele :twoup:

Link to comment
Share on other sites

-daca pleci mai turat de fiecare data,o sa schimbi discul de ambreiaj mai des,cu tot cu stema bmw pe capota.

pai intre 1600 si 1800 e turat? am inteles ca pe la turatia asta se pleaca cu bmw-ul. daca ai alta parere spune-o, sunt curios sa aflu si eu.

Link to comment
Share on other sites

- daca ai alta parere spune-o, sunt curios sa aflu si eu.

dieselul are cuplu mult mai mare decat benzina,eu cu 318i plec cu 1000-1200 rot/min,daca folosesti masina cu plecari dese de 1600-1800 e normal sa uzezi ambreiajul,pt ca in loc sa patineze putin intre placa si volanta,patineaza mai mult ducand la uzarea ferodoului de pe disc si implicit a volantei si placii de presiune-mecanicii care spun ca bmw nu e facut pt agomeratii,probabil spun ca sa nu greseasca diagnosticul,oricum problema poate fi de la volanta,sau kit de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

dieselul are cuplu mult mai mare decat benzina,eu cu 318i plec cu 1000-1200 rot/min,daca folosesti masina cu plecari dese de 1600-1800 e normal sa uzezi ambreiajul,pt ca in loc sa patineze putin intre placa si volanta,patineaza mai mult ducand la uzarea ferodoului de pe disc si implicit a volantei si placii de presiune-mecanicii care spun ca bmw nu e facut pt agomeratii,probabil spun ca sa nu greseasca diagnosticul,oricum problema poate fi de la volanta,sau kit de ambreiaj.

ai avut dreptate. e volanta si ambreiajul....

si intr-adevar e recomandabil sa fie schimbate impreuna.

Link to comment
Share on other sites

dieselul are cuplu mult mai mare decat benzina,eu cu 318i plec cu 1000-1200 rot/min,daca folosesti masina cu plecari dese de 1600-1800 e normal sa uzezi ambreiajul,pt ca in loc sa patineze putin intre placa si volanta,patineaza mai mult ducand la uzarea ferodoului de pe disc si implicit a volantei si placii de presiune-mecanicii care spun ca bmw nu e facut pt agomeratii,probabil spun ca sa nu greseasca diagnosticul,oricum problema poate fi de la volanta,sau kit de ambreiaj.

ai avut dreptate. e volanta si ambreiajul....

si intr-adevar e recomandabil sa fie schimbate impreuna.

cat te-a costat afacerea?

Link to comment
Share on other sites

dieselul are cuplu mult mai mare decat benzina,eu cu 318i plec cu 1000-1200 rot/min,daca folosesti masina cu plecari dese de 1600-1800 e normal sa uzezi ambreiajul,pt ca in loc sa patineze putin intre placa si volanta,patineaza mai mult ducand la uzarea ferodoului de pe disc si implicit a volantei si placii de presiune-mecanicii care spun ca bmw nu e facut pt agomeratii,probabil spun ca sa nu greseasca diagnosticul,oricum problema poate fi de la volanta,sau kit de ambreiaj.

ai avut dreptate. e volanta si ambreiajul....

si intr-adevar e recomandabil sa fie schimbate impreuna.

cat te-a costat afacerea?

inca nu m-a costat. din ce m-am interesat in seara asta :

nou si originale la bmw ( kit ambreiaj+ volanta+ montaj) te ajunge peste 1000 euro.

second hand...depinde de tine si de norocul tau siu de cata incredere ai in persoana respectiva.

 

oricum la AB mi au spus k e de la tampoanele de la motor luni cand am fost la diagnoza. BULLSHIT!! azi le am schimbat si tot asa face.

Edited by newguyintown
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca se refera la alta trepidatie si anume cea care o am si eu (cred) cand plec putin mai in fortza... si am inteles ca ar fi pe duca flansa de cardan

 

 

Eu am avut aceiasi problema ,toti mi-au spus ca e volanta dar m-am lamurit ca nu are treaba cu volanta.Sunt sigur ca este flansa de cardan pentru ca iam dat tare in masalier si nu mai vibreaza la plecare .

la mine se simte trepidatia cand plec la o anumita turatie. mi-a zis un amic ca in aglomeratie mare asa mai face. masina asta nu e facuta pentru aglomeratie.

la mine la plecari mai in forta nu face. nu stiu de la ce e "buba" asta?

si eu am aceasi problema numai ca este un 318d din 2004 nu din 2005. am fost la service si miau spus ca de la volanta sigur nu este si cel mai probabil nu are nimica si ca ii vorba de cum dai drumu la ambreiaj si turatia motorului.daca ar fi de la cardan la viteza de peste 140- 160 km/h ar scoate niste zgomote infernale,sigur tiai da seama. eu zic k nu are nimik.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.