Jump to content

ce se strica la BMW si nu ar trebui ?


cat

ce pica la BMW ?  

1244 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ambreiajul este consumabil, nu intra in categoria pieselor care nu trebuie sa pice.

daca stam sa gandim asa nici debitmetru sau ce e bagat in pool nu ar trebui sa pice :blink: , ideea e ca pica deci consumabil neconsumabil tot pica.

 

asa ca nu ar trebui este TEORETIC...practic NICIODATA.

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul nu ar trebui sa fie chiar un consumabil, este un senzor, in mod teoretic ar trebui sa fie destul de fiabil.

 

Ambreiajul este insa o piesa foarte solicitata si este consumabil, nu poti sa spui ca nu ar trebui sa pice.

 

Cati km avea ambreiajul pe care l-ai schimbat? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Debitmetrul nu ar trebui sa fie chiar un consumabil, este un senzor, in mod teoretic ar trebui sa fie destul de fiabil.

 

Ambreiajul este insa o piesa foarte solicitata si este consumabil, nu poti sa spui ca nu ar trebui sa pice.

 

Cati km avea ambreiajul pe care l-ai schimbat? :)

nu fusese schimbat niciodata din cate am inteles de la alex :blink:. unambreiaj sa tina 180+ de mii ?...m-as insela...

 

ma rog nu conteaza asta....

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul nu ar trebui sa fie chiar un consumabil, este un senzor, in mod teoretic ar trebui sa fie destul de fiabil.

 

Ambreiajul este insa o piesa foarte solicitata si este consumabil, nu poti sa spui ca nu ar trebui sa pice.

 

Cati km avea ambreiajul pe care l-ai schimbat? biggrin.gif

nu fusese schimbat niciodata din cate am inteles de la alex smile.gif. unambreiaj sa tina 180+ de mii ?...m-as insela...

 

ma rog nu conteaza asta....

 

 

Probabil o fi fost schimbat cel putin o data, cam greu sa tina atat de mult.

 

Insa tocmai asta e problema, din moment ce ambreiajul acesta avea peste 100 000 km, nu crezi ca a tinut destul?

 

Din moment ce titlul topicului este "Ce se strica la BMW si nu ar trebui?", de ce ai mentionat ambreiajul?

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul nu ar trebui sa fie chiar un consumabil, este un senzor, in mod teoretic ar trebui sa fie destul de fiabil.

 

Ambreiajul este insa o piesa foarte solicitata si este consumabil, nu poti sa spui ca nu ar trebui sa pice.

 

Cati km avea ambreiajul pe care l-ai schimbat? biggrin.gif

nu fusese schimbat niciodata din cate am inteles de la alex smile.gif. unambreiaj sa tina 180+ de mii ?...m-as insela...

 

ma rog nu conteaza asta....

 

 

Probabil o fi fost schimbat cel putin o data, cam greu sa tina atat de mult.

 

Insa tocmai asta e problema, din moment ce ambreiajul acesta avea peste 100 000 km, nu crezi ca a tinut destul?

 

Din moment ce titlul topicului este "Ce se strica la BMW si nu ar trebui?", de ce ai mentionat ambreiajul?

de ce nu ?...daca ai cutie automata e discriminare...ca nu prea se strica ambreiaju ca sa-l schimbi...dar la manuala...:-" depinde si cum ii tragi la masina...ca daca pleci numa cu scart de la semafoare in nici 10k km il schimbi iar... :)

 

ceea ce la automata nu prea cred eu ca pica ceva.poate doar sa crape diferentialul de la atata stres :blink:

 

atunci de ce este bagat in pool "abreiajul" ?

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Ambreiajul este insa o piesa foarte solicitata si este consumabil, nu poti sa spui ca nu ar trebui sa pice.

 

Cati km avea ambreiajul pe care l-ai schimbat? biggrin.gif

nu fusese schimbat niciodata din cate am inteles de la alex smile.gif. unambreiaj sa tina 180+ de mii ?...m-as insela...

 

ma rog nu conteaza asta....

 

 

Probabil o fi fost schimbat cel putin o data, cam greu sa tina atat de mult.

 

Insa tocmai asta e problema, din moment ce ambreiajul acesta avea peste 100 000 km, nu crezi ca a tinut destul?

 

Din moment ce titlul topicului este "Ce se strica la BMW si nu ar trebui?", de ce ai mentionat ambreiajul?

Am 525d manual cu 153000km,ambreiajul nu a fost schimbat niciodata si nici nu da semne de oboseala,am schimbat numai pompa de sub scaunul soferului si acela numai din moft pt ca avea un sunet ciudat,era posibil sa fac si mii de km cu ea asa.In rest totul este ok pe masina (pompa apa ok,debitmetru ok,injectoare ok,turbina ok,la suspensie nu-s probleme,nu am joc sau bataie la bucse).Sper sa nu ma blestemati acum... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Acum 2 zile, ploaie, nu mai mergea stergatorul de pe luneta...ieri a fost desfacut, din poze se vede ce era in el...cum s-a intamplat asta? simplu, s-a tocit un ax care invarte rotitele respective si pe acolo intra praf+lichid spalare+apa ploaie...l-am curatat, un prieten mi-a refacut axul ala( nu stiu cum, la strung..) si totul e ok! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.