Jump to content

nu se mai alimenteaza (e34, 525tds)


Recommended Posts

Prima faza...a pornit foarte greu..si s-a oprit singur..am mai pornit odata..si a mers.

A doua zi, am pornit-o, tot foarte greu, si a murit din nou..si de atunci...nici ca a mai vrut sa mearga. Porneste, ajunge la aprox 2000rpm, si moare motoru...mentionez ca am vreo 30 litrii de motorina in rezervor..oil inspection cu toate beculetele verzi aprinse.. nu stiu ce sa cred....ma gandesc ca nu se alimenteaza..cum pot verifica daca e pompa? multumesc

Link to comment
Share on other sites

Pompa se aude de prin zona rezervorului? Ar trebui sa se auda pt cateva secunde la punerea contactului pe pozitia motor....identifica furtunele care ajung de la rezervor la motor daca nu auzi pompa, slabeste unul dintre coliere, roaga pe cineva sa puna contactul si vezi daca curge ceva...alte chestii, pe la diesel nu striu..le benzina era cu benzineste, scanteieste,,,si porneste...la diesel...motorineste...si nu porneste :blink:

Succese...sau mergi la mecanic..noi suntem pasionati utilizatori...mai putini sunt priceputi cu adevarat la operatii de pornire a motorului pe net... :)

Eu sunt de parere ca decat sa scriu atata pe aici, prefer o verivficare live...dureaza muult mai putin si are sorti mai multi de izbanda....

Link to comment
Share on other sites

ea porneste...se tureaza la 2000rpm si moare...deci motorina vine de la rezervor pana in pompa de injectie, dar apoi taie alimentarea.. cred k este pompa...multam oricum pt sfaturi

 

 

ai fi surprins sa crezii ca si eu am patit asa pe frigurile alea ...si a fost de la bujii...2 arse

Link to comment
Share on other sites

ea porneste...se tureaza la 2000rpm si moare...deci motorina vine de la rezervor pana in pompa de injectie, dar apoi taie alimentarea.. cred k este pompa...multam oricum pt sfaturi

 

 

ai fi surprins sa crezii ca si eu am patit asa pe frigurile alea ...si a fost de la bujii...2 arse

 

1. am avut si eu probleme mai demult cu bujiile..dar atunci nu pornea deloc

2. cand a inceput sa faca fazele astea...era deja cald afara...

Link to comment
Share on other sites

Sau releul de la pompa de morotina.......senzorul de presiune din circuitul de alimentare...verifica si bujiile...demontezi bara aia/cablul electric care face contact electric intre ele si le masori cu un ohmetru intre surub si masa...trebuie sa indice continuitate/rezistnta mica...inainte poti sa verifici daca iti vine tensiune acolo, pe bara...cu un creion de tensiune de 12 volti...succese..
Link to comment
Share on other sites

Sau releul de la pompa de morotina.......senzorul de presiune din circuitul de alimentare...verifica si bujiile...demontezi bara aia/cablul electric care face contact electric intre ele si le masori cu un ohmetru intre surub si masa...trebuie sa indice continuitate/rezistnta mica...inainte poti sa verifici daca iti vine tensiune acolo, pe bara...cu un creion de tensiune de 12 volti...succese..

 

mersi de sfat, o sa incerc..daca nu ajung la nici o conluzie, luni o bag in service...inca nu ma grabesc..am cu ce circula :blink: asta daca nul voi vinde..

Edited by yitzack
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Prima faza...a pornit foarte greu..si s-a oprit singur..am mai pornit odata..si a mers.

A doua zi, am pornit-o, tot foarte greu, si a murit din nou..si de atunci...nici ca a mai vrut sa mearga. Porneste, ajunge la aprox 2000rpm, si moare motoru...mentionez ca am vreo 30 litrii de motorina in rezervor..oil inspection cu toate beculetele verzi aprinse.. nu stiu ce sa cred....ma gandesc ca nu se alimenteaza..cum pot verifica daca e pompa? multumesc

Asta imi aminteste de un prieten. Scoate mult fum la pornire? O ia pe ulei

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.