Jump to content

320i sau 318i


adrianrus

Recommended Posts

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

 

320i 170cp. 6L RULZZZ

la 10k km/an mi'as lua 330i :blink:

Link to comment
Share on other sites

320i fara discutie, un adevarat BMW se poate numi de la 6 cilindrii in sus.

 

sa nu jignim! :)

 

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

 

320i 170cp. 6L RULZZZ

la 10k km/an mi'as lua 330i :blink:

 

la 330i sunt alte costuri de intretinere si alta taxa de inmatriculare si cred ca 170cp ar fi suficienti pentru inceput.

Link to comment
Share on other sites

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

daca ai bani alege 320i fara ezitare. E alta dimensiune a placerii. Ca sa-ti faci o parere sunetul motorului in 6 fata de cel in 4 cilindri e ca diferenta dintre calitatea CD fata de caseta. Nu mai zic vibratii elasticitate, anduranta.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

 

320i 170cp. 6L RULZZZ

la 10k km/an mi'as lua 330i :blink:

sustzin aceeasi idee!!!te plictisesti mai greu de el...:)

Link to comment
Share on other sites

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

 

320i 170cp. 6L RULZZZ

la 10k km/an mi'as lua 330i :blink:

 

 

SUBSCRIU cu toate ca am 318i

Link to comment
Share on other sites

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

vezi ca 320i are motor de 2200

Link to comment
Share on other sites

diferenta pe strada incepe de la 325i ,318 si 320i sunt oarecum economice si zic eu ca nu merita la km astia care ii faci.320d trage mai bine ca amandoua

 

Daca toata lumea spune ca diferenta intre 320i si 325i nu este simtitoare in seea ce priveste cosumul, cum le poti incadra in categorii diferite de consum.

Ca idee, diferenta de consum este mai mare intre 318i si 320 decat intre 320i si 325i.

Si da, ai dreptate, 320d trage de cca. 7-8 ori mai bine decat 320i. :blink: E un lucru probat de Quick Draw McGraw si Babalooey.

Link to comment
Share on other sites

In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

vezi ca 320i are motor de 2200

 

2171cc, dar nu vorbesc in necunostinta de cauza, stiu si eu asta, nu-mi spui o noutate! :blink:

 

Cum sa traga mai bine 150cp diesel decat 170 sau 192cp?

Edited by w4u
Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
In martie imi vine masina, doar trebuie s-o aleg.

Pana acum m-am interesat de 320i insa acum ma gandesc si spre 318i.

Deci...ce ati alege intre un 318 cu ~90.000km si un 320i cu 130.000km, ambele din 2003 cu euro4.

Poate 318 ar arata ceva mai bine in interior sau ar fi putin mai dotat cu un volan M sau scaune sport.

Ce spuneti? As vrea si parerile unor autorizati.

 

Eu sincer inclin spre cei 6cilindrii in linie si spre cei 170cp pentru ca dotari si imbunatatiri se pot aduce si pe parcurs.

Va multumesc!

 

PS: Va fi o masina cu care se va circula maxim 10.000 km/an

 

 

Sincer ia-ti un 320, are 6 cilindrii si e alceva. La un BMW ii sta bine cu un motor puternic. de aia e BMW, alfel ne-am lua un Renault Clio cu motor 1.5.Ca si optiuni le pui dupa aia dar motorul nu-l poti schimba.La 10.000 pe an nici nu se pune probleme de consum. IA-TI UN 320 !!!

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand 325i daca faci maxim 10k de km taxa nu cu vreo 300-400 de euro mai scumpa, iar impozit si toate celelalte taxe in tara le platesti la fel ca la un 2.5l, datorita faptului ca motorul este de 2.200 si se incadreaza intre 2.000 cmc si 2499 cmc.

Bafta la cumparare!

Link to comment
Share on other sites

Asa ca idee, sunt si oameni cu fabii de 1250 Kg si 55 de cai putere, multumiti de comportamentul masinii in oras.

Tu iti cumperi masina inainte sa o vezi, efectiv? Daca da, incearca macar sa mergi cu 318,320, 325, ca sa vezi daca pt tine merita diferenta de bani/putere.

Daca o iei pt oras, nu are rost sa iti iei peste 318, pt ca n-ai unde sa valorifici calitatile motorului, si as sugera cat mai multe dotari de confort.

Daca nu, atunci un 325i ar fi cel mai echilibrat la taxe/consum/etc...Nu stiu cu taxa de inmatriculare cum e..

 

Zice bine juststy ca motorul e cam singura optiune pe care nu poti sa o schimbi, dar nici celelatle nu se pun apoi gratis...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.