Jump to content

problema


Recommended Posts

Am un E39 am cumparat avariat, acuma am ajun la faza ca pot sa merg cu maisina, mai are mici defecte cred ca sunt mici si o sa rezolv dar asta o sa vad. Dupa ce am pornit motorul dupa ce se incalzeste are un zgomot dupa 2500-3000 de turatiiparca nar avea presiune de ulei. Cand pornesc la rece tot zgomotul asta o aud dar numai 1-2 secunde pana ia uleiul. Iar can de cald se aude destul mai ales cand schimb viteza si apes ambreajul in momentul ala scade turatia si atunci se aude. iar daca accelerez nu se aude numai dupa 2-3mii. Oare ce o fii problema? Daca avetii idei? :blink: :)
Link to comment
Share on other sites

Posibil un cuzinet cu probleme (cimentare dusa)

Probabil ai vrut sa te referi la cementare, nu la cimentare ! Cimentarea e folosita in constructii :blink: .

Oricum nici unul din termeni, nici cementare si nici cimentare nu se aplica la cuzineti.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Cuzinetii nu au cementare. Si eu aud parca ar veni de la _chiulasa_, dar nu sunt sigur. La turatii mai mari nu se mai aude, si sunt momente cad nu se mai aude dar dupa un timp revine. Nu sunt sigur dar parca am citit undeva ca este o conducta de ulei care cunduce uleiul la _chiulasa_ si care se infunda cand folosesti ulei prost. Inca nu am schimbat uleiul si nu stiu ce ulei a folosit fostul proprietar. Altfel motorul merge bine trage bine inca nu am masurat compresia dar o sa fac curand. Daca sunt cuzinetii atunci nu prea pot sa merg cu ea... :blink:
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu lasam subiecte in eter

 

1 cementare se foloseste la rulmeti -> bile si zonele de rulare

 

cuzinetii sunt grafitati -> contin grafit cupru bronz ....

 

2 conducta se infunda de la aditivi de ulei -> ar fi bne sa ii faci un flush cu solutie de curatat, da ar fi bine sa si dai baia jos sa o speli <- stiu multa munca

 

sa citesti instructiunile de pe flacon

 

sa pui solutia dupa un drum mai lung cand motorul -> uleiul e bine incalzit are efect mai bun

 

3 daca se duce senzorul nu mai porneste -> ECU motor nu stie in ce timp se afla pistoanele

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Cea mai simpla solutie ar fi sa te uiti la joja poate ai uleiul sub nivel... Presupun ca te-ai uitat dar daca n-ai facut-o uiata-te la joja... Poate astfel se explica faptul ca atunci cand e rece motorul face zgomotul acela " 2-3 secunde pana ia ulei..." Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cuzinetii sunt piesele care sunt uzate si de la ele vin bataile scrise. Ma gandesc ca pana strang bani sami fac motorul sa mai merg asa. Mam gandit ca ar fii mai bine daca as pune ulei mai gros. Asta pentru ca la rece nu bate, si ma gandesc ca este mai gros atuncea uleiul. Avetii idei daca asa mai pot sa merg? Si care tip de ulei(Castrol) este mai gros??? :blink:
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cuzinetii sunt piesele care sunt uzate si de la ele vin bataile scrise. Ma gandesc ca pana strang bani sami fac motorul sa mai merg asa. Mam gandit ca ar fii mai bine daca as pune ulei mai gros. Asta pentru ca la rece nu bate, si ma gandesc ca este mai gros atuncea uleiul. Avetii idei daca asa mai pot sa merg? Si care tip de ulei(Castrol) este mai gros??? :blink:

 

 

desfaci baia ulei si schimbi cuzinetii care au joc.in situatia ta fac prinsoare, cuzinet biela piston 3 trebuiesc schimbati.acolo apare uzura prima oara.cumperi 2 cuzineti de biela,costa in jur de 50 ron bucata.nu te juca e problema serioasa se poate rupe biela si implicit se crapa blocul motor.poti salva arborele,daca nu cumva sa se fi invartit cuzinetul pe biela.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa schimbi cuzinetii trebuie sa demontezi arborele. Trebuie sa demonteazi atat chiulasa cat si cutia de viteze sau motorul cu totul.

E o operatie serioasa. Cel mai bine dai jos motorul ca sa poti lucra mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Depre ulei nimeni nu stie care de la castrol mai gros?

Ieri am mers cu masina 51km si am fortat pana la 180km/h cand am ajuns in oras numai batea nimic la motor, mergea fin. Aztazi dimineata iarasi problema precedenta. Oare de ce revine daca accelerezi mai tare daca merge motorul la turatie mai mare dupa un timp nu se mai aude zgomotul-bataia, fapta asta ma trage sa cred ca undeva este infundat vreo conducta de ulei si la turatii mari desfunda putin sau e mai mare presiunea si revine ungerea....

Link to comment
Share on other sites

Depre ulei nimeni nu stie care de la castrol mai gros?

Ieri am mers cu masina 51km si am fortat pana la 180km/h cand am ajuns in oras numai batea nimic la motor, mergea fin. Aztazi dimineata iarasi problema precedenta. Oare de ce revine daca accelerezi mai tare daca merge motorul la turatie mai mare dupa un timp nu se mai aude zgomotul-bataia, fapta asta ma trage sa cred ca undeva este infundat vreo conducta de ulei si la turatii mari desfunda putin sau e mai mare presiunea si revine ungerea....

http://www.castrol.com/castrol/productdeta...ntentId=7027375

Si cred ca o spalare a motorului cu un ulei sau solutie ptr spalat in cazul tau nu ar face lucru rau.

Edited by parpipa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.