Jump to content

problema


Recommended Posts

E foarte ciudat. Din cand in cand ca dispare zgomotul asta. Ce ... poate sa fie habar nu au nici la servis. Iar cu spalatul motorului in cazul in care ar fii infundat vreun orificiu in care circula uleiul, exista risc, daca se mai infunda si altceva cand spal motorul?? Sau poate desfunda ce trebuie si am scapat. dar asta lasa de gandit, habar nam ce sa fac, daca cineva are idei rog frumos sami scrie. multumesc...
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce fel de bataie este. Din ceea ce spui tu, eu as inclina sa cred ca e un tachet hidraulic, dar nu este exclus sa fie un cuzinet. Am intrebat un prieten si nu a stiut ce sa-mi spuna pt. simplu motiv ca nu a auzit motorul.

 

La un E46 stiu ca a dat traversa la puntea fata jos, pt. a nu da motorul jos, si a schimbat cuzinetii care s-au distrus in urma functionarii motorului cu ulei 15w-40 mineral.

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

Depisteaza locatia zgomotuliu,daca se aude dinspre _chiulasa_ ori un tachet,ori un injector daca este un tacanit metalic,ascula si spre baia de ulei,dar foloseste un stetoscop auto pentru a determina provenienta zgomotului,dar inclin sa cred ca este un tachet
Link to comment
Share on other sites

d-nul paul gresit.cuzinetii se dau jos de pe arbore numai pe jos la baia ulei.si d-l nu am retinut cu problema,nu mai asculta atatea sfaturi,demonteaza baia si schimba cuzinetii ca este f usor,daca nu ....poc,biela...poc blo motor si pa arbore.ia din el mult si nu se mai poate rectifica.....a si explicatie pt. bataie la deturatie....piston sus...explozie...revine.bate biela pe arbore.

roagate sa mai ai suprafata de rectificat la arbore 0,25 0,50.

 

d-nul paul gresit.cuzinetii se dau jos de pe arbore numai pe jos la baia ulei.si d-l nu am retinut cu problema,nu mai asculta atatea sfaturi,demonteaza baia si schimba cuzinetii ca este f usor,daca nu ....poc,biela...poc blo motor si pa arbore.ia din el mult si nu se mai poate rectifica.....a si explicatie pt. bataie la deturatie....piston sus...explozie...revine.bate biela pe arbore.

roagate sa mai ai suprafata de rectificat la arbore 0,25 0,50.

 

de fapt scuze asculta sfaturile dar totusi preventiv desfa baia si verifica cuzinetii. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa schimbi doar cuzinetii la biela,este destul de simplu: desfaci _chiulasa_,baia,dai jos pistoanele(cu ocazia asta afli si daca nu cumva e iesit vreun bolt,nu cred ca e cazul aici) si poti sa i faci si o segmentare.In cazul tau parerea mea este ca problema este la cuzinetii de la palier pt ca am mai intalnit simtomele pe care le descrii tu si in general cam asta a fost problema.Pt a inlocui cuzinetii la palier trebuie sa dai motorul jos de pe masina,sa rectifici arborele cotit,etc treburi cu un cost mai ridicat si care cere anumite cunostinte.
Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea este de la cuzineti ca deacolo se aude bataia nu dela _chiulasa_. Dar daca ar fii cuzinetii uzati ar bate continu, si asta nu face intotdeauna, la rece nu face si la cald face dupa 2500-3000 Si sunt timpuri cand nu face mai ales cand fortezi putin.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Explicatie:

Dimineata ai bataia aia initiala deoarece peste noapte dat fiind faptul ca ori ai uzura la vreun cuzinet,ori ai canal facut pe ei(o fi prins vreo aschie si a facut canal pe cuzinet)se pierde presiunea de pe instalatia de ungere si tot uleiul se scurge in baia de ulei,astfel cand il pornesti dimineata el bate putin pana se reface pelicula de ulei dintre cuzineti si arbore.

Dimineata cand motorul si uleiul sunt reci e normal sa nu ai bataie deorece presiunea este mai mare intrucat uleiul este mai vascos,iar dupa ce se incalzeste vascozitatea scade si uleiul se subtiaza,nereusind sa mentina constanta acea pelicula de ungere despre care vb mai sus.

Poti sa faci un test:

dai baia de ulei jos

dai jos un capac la o biela si un manetou de la palier si te uiti la cuzineti

daca cuzinetii sunt rosii(culoarea cuprului)sau au defecte de suprafata(linii,zgarieturi)treaba e clara si trebuie sa schimbi cuzinetii.

Oricum parerea mea este ca problema ta este destul de consistenta si implica demontarea partiala/totala a motorului si nu cred ca o sa dispara cu ajutorul unor solutii"minune".

Bafta multa la identificarea si remedierea problemei si tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

d-nul paul gresit.cuzinetii se dau jos de pe arbore numai pe jos la baia ulei [...]

Cum asa ? Zi-ne si noua solutia minune prin care poti sa schimbi cuzinetii demontand doar baia de ulei, fara sa scoti si arborele.

Link to comment
Share on other sites

Mda daca erai mai atent vedeai ca vb despre cuzinetii de la biela care se pot demonta toti fara sa dai motorul jos de pe masina si in acelasi timp ,tot cu motorul pe masina poti sa dai jos si un capac la arbore jos doar sa ti faci o idee despre uzura cuzinetilor de la palier
Link to comment
Share on other sites

deci ma repet.da jos baia si schimba cuzineti de biela,schimbai pe toti.nu o sa mai ai probleme.nu vrea nimeni sa ma asculte si pe mineeee.asta fac mereu motoare si chiar pr asta a avut-o cineva acum o luna la un bmw.sa nu credeti ca sunt eu zmeu nu...se poate gresi dar daca schimba cuzinetii de la biela mai repede cu atat mai bine.se poate salva motorul.se schimba mai usor,doar la biela pe jos pe la baie.binein teles tre masurat arborele acolo unde are uzura,dar e pos sa trebuiasca cuzineti de biela si doar atat
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa dau jos baia de ulei. Nu a trebuit sa scot motorul afara dar, a trebuit sa desprind traversasi sa las in jos.

Din fericire am gasit si problema. La o bieleta cuzinetii erau uzati rau de tot, chiar rupt o bucata cca 10mm2 pe care nu am gasit nici in baia de ulei. La celelalte nimic totul ok.

Acuma astept sami vina cuzinetii sai sa gasesc motivul de ce sa uzat numai la unul si nu si restul?

Aveti ideie cum sa intamplat asta sa fie uzat numai la unul?

Unde a disparut bucata aia care sa rupt din cuzineti?

Link to comment
Share on other sites

cel mai bine dai baia de ulei jos si verifici toata linia,adica toti cuzinetii.de obicei se gripeaza la pistonul 3,la toate bmw-urile cu motoare cu 6 pistoane.sa ai grija cand desfaci capacele de la blocul motor in partea de sus au niste supape de refulare a uleiului sa ai grija sa nu cada ca dupa aia poti sa-l gripezi sigur.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In sfarsit, iarasi pot sa scriu aici pe forum. Din motive de sanatate am fost internat in spital si nu am avut ocazia sa va informez ce am rezolvat cu iubita mea de BMW.

Nu a trebuit sa scot afara motorul ca sa dau jos baia de ulei, dar a trebuit sa las jos traversa si sa ridic caroseria ca sa scot baia de ulei.

Din fericire numai la o bieleta era uzat rau de tot cuzinetul, chiar era rupt din el o bucata. Am verificat toate linia la bielete si nu era problema de uzura. Era la cota 0(zero) adica nu era rectificat pana acum. Norocul meu e ca nici nu a avut uzura la vibrochen, asta fiind masurat cu micrometrul. Deci am schimbat toate cuzinetii , si acum motorul merge super fain, nu mai face nici un zgomot nici la pornire si nici, la turatii, merge foarte bine. Am fost sa fac si itp-ul si la fum a iesit ok. problema insa mai am ca nu se deschide porbagajul numai din telecomanda.Arde Abs si Asc si am verificat la rotii senzoriii erau la loc. Habar nu am la ce sa mai uit. Si numai la sfarsitul saptamani urmatoare o sa pot sa merg la tester ca am ramas cam prost cu banii (am dat la Doctor)

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit, iarasi pot sa scriu aici pe forum. Din motive de sanatate am fost internat in spital si nu am avut ocazia sa va informez ce am rezolvat cu iubita mea de BMW.

Nu a trebuit sa scot afara motorul ca sa dau jos baia de ulei, dar a trebuit sa las jos traversa si sa ridic caroseria ca sa scot baia de ulei.

Din fericire numai la o bieleta era uzat rau de tot cuzinetul, chiar era rupt din el o bucata. Am verificat toate linia la bielete si nu era problema de uzura. Era la cota 0(zero) adica nu era rectificat pana acum. Norocul meu e ca nici nu a avut uzura la vibrochen, asta fiind masurat cu micrometrul. Deci am schimbat toate cuzinetii , si acum motorul merge super fain, nu mai face nici un zgomot nici la pornire si nici, la turatii, merge foarte bine. Am fost sa fac si itp-ul si la fum a iesit ok. problema insa mai am ca nu se deschide porbagajul numai din telecomanda.Arde Abs si Asc si am verificat la rotii senzoriii erau la loc. Habar nu am la ce sa mai uit. Si numai la sfarsitul saptamani urmatoare o sa pot sa merg la tester ca am ramas cam prost cu banii (am dat la Doctor)

Mai bine dadeai pe masina banii,sper ca acum esti deja OK,multa sanatate si ma bucur ca motorul merge bine. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ce ai rezolvat cu senzorii? Dupa tester s-a remediat pb. sau ai vreunul defect?

Cu portbagajul, dupa cum ti-am zis si la telefon, singura solutie este verificarea circuitului electric. Ar fi bine sa verifici si electrovalva, mufarile care vin la aceasta. In mod normal, cand deschizi masina, din cheie ar tb. sa ai acces si la portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa verific senzorul, la roata din stanga fata, dupa tester asta e problema. Iar cu portbagaj inca nu am avut timp sa verific dar mersi mult pentru sfat.

Alte problema nu era testerul a sesizat ca nu merge clima si ca e defect un senzor la clima, dar asta stiam ca nu am pus sus rezervorul climei. In rest totul e ok. Si dupa tester si km sunt cei real. 280.000km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.