Jump to content

Recommended Posts

la mine firele de incalzire au 10 cm si sint splituite din firele pentru control. sint sub tensiune cind pui contactul. as face pariu ca asa e la toate cele care le au permanent incalzite, adica probabil la toate :blink:

47685[/snapback]

 

Pai eu chair am reusit sa ma curentez un pic, m-am si speriat. Si nu era pus contactul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine firele de incalzire au 10 cm si sint splituite din firele pentru control. sint sub tensiune cind pui contactul. as face pariu ca asa e la toate cele care le au permanent incalzite, adica probabil la toate :blink:

47685[/snapback]

Adica e posibil sa le am si eu incalzite?

Eu m-am uitat la firele care intra sub placuta aia triunghiulara neagra din interior si care corespunde oglinzilor. Mai incolo, adica in exterior si pe spatele oglinzilor, nu m-am uitat.

Link to comment
Share on other sites

Adica e posibil sa le am si eu incalzite?

Eu m-am uitat la firele care intra sub placuta aia triunghiulara neagra din interior si care corespunde oglinzilor. Mai incolo, adica in exterior si pe spatele oglinzilor, nu m-am uitat.

47742[/snapback]

 

Oglinzile au pe spate doi pini pe care se ataseaza firele. Daca nu ai nimic pe spatele oglinzilor, nu ai incalzire in ele, chiar daca ai firele.

 

Eu de exemplu, pe o oglinda am incalzire, iar pe cealalta nu, desi sunt firele inauntru. Probabil ca i-a furat-o si a cumparat sticla fara incalzire.

Link to comment
Share on other sites

Am scos oglinzile :) La cea de pe stanga am reusit sa rup suportul de plastic din dreapta-jos de care se prinde clema oglinzii(sticla) :blink: , asa ca va sfatuiesc la pus inapoi sa aveti rabdare si precizie(totusi sta bine).

Dreapta: are pinii si firele erau puse, dar nu se incalzeste.

Stanga: nu are pini, dar firele erau acolo, inseamna ca a fost schimbata.

Inseamna ca (cine pana mea?!?) a avut dreptate si firele de incalzire vin din cele pt. reglaj.

De ce nu se incalzeste cea de pe dreapta si unde ar trebui sa caut buba, pt. ca nu cred ca daca nu ai incalzire pe una, automat nu merge nici pe partea opusa?

Am mers si cu dezaburirea cuplata si lumini, tot, dar nu se incalzeste.

Link to comment
Share on other sites

Pai o dai intr-o parte la maxim, si cu mana tragi de ea. Are doar cleme. O sa fie mai dificil sa o pui la loc decat sa o scoti. Asta e valabil pentru E39, E46.

 

La E34 are o gaura dedesubtul corpului oglinzii, bagi o surubelnita pe acolo si dai de o rotita cu zimti ca sa iasa sticla.

47117[/snapback]

 

 

la e34-ul meu e in felul urmator:

-sticlele au pe spate patru urechi de plastic( si doua cleme de metal, evident! in care inta firele de incalzire)

-suportul care tine oglinzile(si evident ile nvarteste la modelul electric)are trei(oare de ce numa' 3?)bulbi de plastic fiecare cu gaura in mijloc(nici gaurile nu stiu la ce folosesc!)peste care , prin presare(atentie!presati uniform si pe rand pe fiecare ureche), intra urechile de la sticle

-n-am gasit nici o gaura sub corpul oglinzii in care sa bagi surubelnita, pix sau altceva ca sa le scoti, dar , intr-adevar, cea mai simpla solutie e sa le dai la maxim in interior stinga sau dreapta si apoi prin tragere usoara(trageti uniform si pe rand), ies imediat

-ma gandesc ca gaura aia e la modele pana in 95(vorbim de e34) caci io am modelul de 95-cel cu oala oglinzii cu brat, nu modelul cu oala ,,lipita,, de caroserie-sau asa a ,,remarcat,, un client de-al meu care se ocupa cu dezmembrari bmw in Vitan...

Link to comment
Share on other sites

masoara rezistenta intre aia doi pini. daca e 0, inseamna ca e arsa (desi n-am auzit niciodata de oglinda de bmw arsa :) )

 

masoara tensiunea pe cele doua fire. reglajele la oglinda merg ? muta sticla aia pe partea cealalta, se incalzeste ?

48002[/snapback]

Reglajele merg, dar ca sa masor tensiunea ter' sa merg la un electrician. Am vorbit deja cu unul si ma rezolva saptamana viitoare.

:blink: Am fost la el sa imi masoare daca imi incarca corect, ca am baterie noua si mi s-a intarit convingerea ca cei mai mari hoti sunt cei care lucreaza in asa-zisele service-uri de marca. Un smecheras de asta a tinut sa ma convinga ca am mari probleme cu incarcarea si ca voi termina bateria in max. 3 luni din cauza unui consumator mare(statia), desi eu mersesem cu cea veche peste 3 luni si odata am descarcat-o complet fiindca nu stiam ce poate respectiva statie, pe cea veche am dat-o nu de rea, ci pt. ca am vrut una de 66Ah. Cand ma duc la adevaratul electrician, imi spune ca incarca normal si nu voi avea probleme. Smecherul ma asigurase ca imi rezolva el tot, dar, dupa calculele mele, se pregatea sa ma faca la bani cam aproape de pretul bateriei, asa ca.... :) atentie la service-uri renumite si baietii amabili.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la el sa imi masoare daca imi incarca corect, ca am baterie noua si mi s-a intarit convingerea ca cei mai mari hoti sunt cei care lucreaza in asa-zisele service-uri de marca. Un smecheras de asta a tinut sa ma convinga ca am mari probleme cu incarcarea si ca voi termina bateria in max. 3 luni din cauza unui consumator mare(statia), desi eu mersesem cu cea veche peste 3 luni si odata am descarcat-o complet fiindca nu stiam ce poate respectiva statie, pe cea veche am dat-o nu de rea, ci pt. ca am vrut una de 66Ah. Cand ma duc la adevaratul electrician, imi spune ca incarca normal si nu voi avea probleme. Smecherul ma asigurase ca imi rezolva el tot, dar, dupa calculele mele, se pregatea sa ma faca la bani cam aproape de pretul bateriei, asa ca.... :blink: atentie la service-uri renumite si baietii amabili.

48285[/snapback]

 

:) :) :) adica bateria poate sa-ti duca un consum instant de aproximativ 200A (demaror) dar nu poate sa duca o statie cu un consum de 4-10A :) .... teapa pe fata :) .........de ce nu i-ai spus ca farurile consuma mai mult ca statia......sa le dam jos si pe ele :) :) :w00t: :D

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, statia consuma mult. Bateria veche mi-a terminat-o in 4 ore cu volumul la 3/4, bineinteles cu motorul oprit. Dar dupa ce am pornit cu alta si am mers vreo 15 km nu am avut nici o problema ulterior, nu dadea semne ca ar suferi dupa descarcarea aia, asa ca, atunci cand ala mi-a zis ca in maxim 3 luni o termin pe asta noua, mi-am dat seama ca vrea sa ma intepe. :blink: asa ca am lasat-o balta, nici nu i-am spus nimic, aveam nevoie dor de o stampila, dar, la calculele facute, daca se intampla ceva cu bateria si daca el mi-ar fi "remediat defectiunea" + drumurile pt. garantie ajungeam cat aproape una noua, asa ca sa-si puna stampila in frunte, mai ales ca la verificarea facuta de un electrician corect, totul a iesit in regula.
Link to comment
Share on other sites

am o intrebare pt e36 in legatura cu oglinzile...........este normal sa fie fierbinti tot timpul cand merge motorul????  asa este normal sau este o anomalie?

43639[/snapback]

E o cretinatate intr-adevar.

Am patit-o si eu pe vremea cind aveam E 36. Asa e, sunt tot timpul incalzite. Cele incalzite se diferentiaza si pe afara de cele neincalzite prin simplul fapt ca au carcasa exterioara mai rotunjita. Mie mi se tot ardeau si iarna, degeaba le aveam. Am intervenit pe firul lor de alimentare (parca verde) si l-am trecut pe un buton. Problema era ca se taia si reglajul in momentul in care le decuplam. Asa ca inainte de reglaj, apasam butonul. Aceleasi probl. le-am avut si cu duzele de spalat parbrizul incalzite. S-au ars cam dupa 3 ani. Oglinzile originale au cedat mai rpd. Pe vremea aia 95-95 inca nu se furau atit de des. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ai incalzire. Ar trebui sa mai ai inca doua fire care sa intre in oglinda. Alea 4 merg la reglajul oglinzii.

47423[/snapback]

 

Nu neaparat. Pe E28, E30 si E24 s-au pus oglinzi incalzite fara alimentare separata pentru incalzire (vezi imaginea - este schema electrica de la un 635 CSI din 1985, doar aici apare clar termocontactul, altfel se regaseste si in schemele de E28 si E30 dar doar ca o chestie inseriata cu rezistenta de incalzire).

Oglinzile au tot 4 fire, doar ca in interior au un termocontact care cupleaza cand temperatura scade sub 16 grade si decupleaza la 50 de grade.

post-715-1129097316_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
Eu nu mai am oglinzile originale (geamurile) dar nu se incalzesc singure :twoup:

Iarna trecuta trebuia sa apas pe butonul de dezaburire al lunetei, ca sa se incalzeasca :D .

 

 

E posibil ca la E46 318 D din 2004 sa nu am oglinzile incalzite?:D Nu sunt calde niciodata, cum pot verifica? Astya in caz ca am standard, bineinteles :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Da, e posibil. Scoti geamurile oglinzii si vezi daca ai doua fire care ies din carcasa oglinzii si se conecteaza la cei doi pini ai geamului. Atentie cum scoti geamul, foloseste o surubelnita cu cap plat invelita intr-o carpa pe care o introduci in partea de jos a oglinzii, faci parghie cu carcasa si impingi in jos ca sa scoti oglinda in afara...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.