Jump to content

Curatat injectoare


Recommended Posts

Pana la urma care dintre metodele de curatat injectoare e mai valabila? cea cu ultrasunete sau cea chimica? Si cica pentru Romania, intervalul de curatare recomandat ar fi de 10-15mii km (autoexpert). Eu am 75.000 si n-am fost niciodata si nici simptome c-ar trebui, nu am.

70134[/snapback]

 

nici eu nu am simptome sau chestii curioase si ma batea gandul sa le curat (o data pe luna la unul din plinuri bag solutie de curatat)... ideea este daca la un e46 din 2000 (1.9) are vre-un efect... nu cred ca au fost curatate vreodata injectoarele dar asa de figuri le-as curata si eu... vad ca la varianta diesel nu se face asta dar la cea pe benzina e OK sau pun in continuare solutii in benzina si asta e?...:) Chiar, toata lumea baga si cuvantul simptome... cam care ar fi alea?...:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai ia viteza, baga a 5-a si apoi las-o sa piarda din viteza. Ar trebui sa ajungi pe la vreo 20 la ora si masina sa mearga singura fara tremurat. fireste, nu frana si nu accelera, caci daca accelerezi la 20 la ora intr-a 5-a normal ca da in nas. Deci daca faci faza de mai sus si masinutza merge fara tremurat sau mai rau dat in nas, rezulta ca ai injectoare curate.
Link to comment
Share on other sites

pai ia viteza, baga a 5-a si apoi las-o sa piarda din viteza. Ar trebui sa ajungi pe la vreo 20 la ora si masina sa mearga singura fara tremurat. fireste, nu frana si nu accelera, caci daca accelerezi la 20 la ora intr-a 5-a normal ca da in nas. Deci daca faci faza de mai sus si masinutza merge fara tremurat sau mai rau dat in nas, rezulta ca ai injectoare curate.

70141[/snapback]

 

multumesc o sa fac testul... din ce am remarcat pana acum nu face nici o figura la mers pe relanti in viteza superioara... :blink:

Link to comment
Share on other sites

am facut testul si e brici... merge lin motorul in a 5-a la liber... deci nu are sens sa curat ceva eventual poate o sa schimb bujiile, asta pentru un usor efect placebo...:blink:

70397[/snapback]

 

 

eu schimb bujiile cam la 40.000 si tot atunci curat si admisia caci se aduna moloz pe acolo

Edited by Mihai
Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema,si cred ca din cauza injectoarelor:dau cheie si nu porneste din prima,bateria invarte,iau contactul si dupa o secunda dau din nou si porneste...

ce poate fi????

am bagat si eu aditivi in tank dar pana acu nici un rezultat,am tot sperat...

daca aveti solutii,va astept...

mersi

Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema,si cred ca din cauza injectoarelor:dau cheie si nu porneste din prima,bateria invarte,iau contactul si dupa o secunda dau din nou si porneste...

ce poate fi????

am bagat si eu aditivi in tank dar pana acu nici un rezultat,am tot sperat...

daca aveti solutii,va astept...

mersi

70458[/snapback]

 

Cat de mult tii contactul prima oara ? Daca tii si mai mult nu porneste totusi si fara sa iei contactul ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Cat de mult tii contactul prima oara ? Daca tii si mai mult nu porneste totusi si fara sa iei contactul ?

70459[/snapback]

 

precizez ca mi se intampla uneori,nu tot timpul.

prima cheie de dimineata nu am probleme,dupa care in timpul zilei la prima cheie invarte cam 4 secunde si porneste subturat,sau nu o las sa se chinuie si iau contactul,dupa care pornesc la super sfert.mi se mai intampla ca la prima cheie sa tin vreo 2-3 sec si sa iau contactul ininte de a porni motorul si acesta sa porneasca????

strange...

meseriasii sa se afirme... :blink:

Link to comment
Share on other sites

precizez ca mi se intampla uneori,nu tot timpul.

prima cheie de dimineata nu am probleme,dupa care in timpul zilei la prima cheie invarte cam 4 secunde si porneste subturat,sau nu o las sa se chinuie si iau contactul,dupa care pornesc la super sfert.mi se mai intampla ca la prima cheie sa tin vreo 2-3 sec si sa iau contactul ininte de a porni motorul si acesta sa porneasca????

strange...

meseriasii sa se afirme... :blink:

72847[/snapback]

La simptome asemanatoare, pornire grea la cald, mie mi-au schimbat "senzor axa came".Precizez ca e ceea ce mi s-a intamplat mie, nu o incercare de a ma "afirma ca meserias(a)" :)

Link to comment
Share on other sites

La simptome asemanatoare, pornire grea la cald, mie mi-au schimbat "senzor axa came".Precizez ca e ceea ce mi s-a intamplat mie, nu o incercare de a ma "afirma ca meserias(a)" :)

72862[/snapback]

 

:) ok,dar ma tot gandesc la ce legatura sa aibe axa cu came cu pornirea grea.senzoru daca nu mai merge nu merge si gata.Sa merg pe varianta care e si in site: http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/535ihot_start.asp

 

sa pun o supapa de sens?nu am suficienta presiune,chiar daca pompa merge bine? :blink:

Link to comment
Share on other sites

am navigat pe un forum din DM si se pare ca am elucidat misterul cu unul din baietii de acolo.

se pare ca valvele nu se inchid cum trebuie.daca nu se inchid complet dupa ce am oprit motorul,putina benzina cade in cilindrii,astfel ca motorul este innecat la urmatoarea cheie,fiind astfel necesar a "2 cheie"care e cu succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

o faci pentru a preveni vreo oventuala problema.. curatarea poate sa prelungeasca viata injectoarelor

intr-adevar daca au vreo problema nu faci nimic cu curatarea si ajungi tot la inlocuire

eu unul nu am nici o problema in schimb la cei 200 si ceva de mii de km am zis ca nu strica

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

curata injectoare la dormag e ca o frectie cu carmol la un reumatic. alina un pic durerea dar numai pana pleci. de fapt conecteaza o pompa la conducte si porneste motorul cu o solutie speciala, o motorina aditivata si tine asa maxim 2 reprize de 20 min. numai ca ei nu garanteaza ca ti mai porneste masina dupa aceea. si mi se pare strigator la cer. faci curatarea pe raspunderea ta. poate cu alti clienti o fi altfel dar eu am fost unii din specialii pt care orice manopera incepea de la 100 euro.

verificat curatat injectoare la service bosch ploiesti. daca e stricat iti spune ca e stricat, daca e bolnavicios il omoara, asa ca le poti verifica dar nu ti le repara. mie chiar mi a pierdut un cuisor de la unul din ele, cel cu senzor era sticat si pornea greu, si mi a luat cui de la un altul, si in final l au gasit si pe al meu. cert e ca dupa cateva sute de km imi bate un injector de ma ia cu capu. si mentionez ca pe cel cu senzor l am schimbat cu unul nou. cam 13 mil. asa ca din dobitocenia unuia care a schimbat cuiele ce nu sunt uzate la fel in fiecare injector, va trebui sa mai schimb unul. numai ca nu stiu care, si pt asta tre sa le scot duc iar la bosch si abia apoi sa dau comanda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.