Jump to content

ambreiaj enervant


fredy

Recommended Posts

Slutare!!! Fratilor ma enerveaza ambreiaju la masina mea ca tine prea sus si la aglomeratia din oras e enervant . vreau niste sfatui cum il reglez si deunde ??

ansamblu de ambreiaj nu e dus pentru ca masina nu face niciunfel de smucituri la plecare si cunosc pecineva cae a schimbat tot ansamblu ambreiaj si tot sus tine

Masina e un e46 316i 2000 1.9 va multumesk anticipat

Link to comment
Share on other sites

nu terbuie neaparat sa faca smucituri ca sa fie dus.

asa ti-a tinut mereu sau a inceput sa faca recent?

 

nou ..tine pe la jumate ...poate chiar un pic mai sus ...de reglat nu ai ce regla ..Cand nu mai intra in viteza il schimbi ..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca un ambreiaj care tine sus e un ambreiaj dus... Se poate strange nu stiu ce cablu si mai mergi cu masina 2-3 luni dar dupa aceea tot trebuie sa schimbi ambreiajul... Poti sa faci un test singur pt a vedea daca ambreiajul e dus.... Daca iti pleaca de pe loc cu treapta a 3-ea insemna ca e dus ambreiajul...
Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca un ambreiaj care tine sus e un ambreiaj dus... Se poate strange nu stiu ce cablu si mai mergi cu masina 2-3 luni dar dupa aceea tot trebuie sa schimbi ambreiajul... Poti sa faci un test singur pt a vedea daca ambreiajul e dus.... Daca iti pleaca de pe loc cu treapta a 3-ea insemna ca e dus ambreiajul...

 

 

Daca pornesi cu a 3-a nu strici cutia sau motorul ceva?

EU am impresia ca si ambreiajul meu este cam dus pt ca stiu ca o data am plecat de pe loc cu a 3-a din greseala... mai mult uneori imi cam trebura cand plec de pe loc ... si cand bag in a 1-a intra un pic fortat..la fel se intampla si intr-a 2-a daca e rece.. sa fie oare semn clar ca e dus ambreiajul meu?

 

Am un E46 din 2004. Cam cat costa inlocuirea lui?

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu urmatoarele manifestari ale diverselor componente ale unui ambreiaj (sa ma corecteze cineva daca gresesc) :

 

-daca nu poti pleca de pe loc cu o treapta superioara sau urca turatia dar viteza nu, e dus discul..

-daca e pedala aiurea (intra greu sau are pozitia mai ciudata fata de cum era normal) e ceva la circuitul hidraulic - ori lipsa lichid, ori ceva garnituri sau chiar cilndru defect.

-daca nu intra sau nu iese din anumite trepte e placa de presiune

-daca huruie e rulmentul

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Eu stiu urmatoarele manifestari ale diverselor componente ale unui ambreiaj (sa ma corecteze cineva daca gresesc) :

 

-daca nu poti pleca de pe loc cu o treapta superioara sau urca turatia dar viteza nu, e dus discul..

-daca e pedala aiurea (intra greu sau are pozitia mai ciudata fata de cum era normal) e ceva la circuitul hidraulic - ori lipsa lichid, ori ceva garnituri sau chiar cilndru defect.

-daca nu intra sau nu iese din anumite trepte e placa de presiune

-daca huruie e rulmentul

 

da unde e vasul de lichid la ambreiaj????? :blink: la e46 316i 1.9

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca un ambreiaj care tine sus e un ambreiaj dus... Se poate strange nu stiu ce cablu si mai mergi cu masina 2-3 luni dar dupa aceea tot trebuie sa schimbi ambreiajul... Poti sa faci un test singur pt a vedea daca ambreiajul e dus.... Daca iti pleaca de pe loc cu treapta a 3-ea insemna ca e dus ambreiajul...

 

 

bai fratilor eu stiam ca un ambreiaj care tine sus e bun !!!

 

daca nu e asa inseamna ca am fost pacalit si ca si ambreiajul meu e dus , mai ales ca mai si smuceste un pic la plecare

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca un ambreiaj care tine sus e un ambreiaj dus... Se poate strange nu stiu ce cablu si mai mergi cu masina 2-3 luni dar dupa aceea tot trebuie sa schimbi ambreiajul... Poti sa faci un test singur pt a vedea daca ambreiajul e dus.... Daca iti pleaca de pe loc cu treapta a 3-ea insemna ca e dus ambreiajul...

chiar crezi ca asta este un test bun ?

am plecat cu o Mazda 626 benzina cu a 4-a de pe loc si nu am avut probleme cu ambreiajul, doar ma miram de ce pleaca asa de greu, si apoi m-am lamurit.

 

Eu stiu ca un ambreiaj care tine sus e un ambreiaj dus... Se poate strange nu stiu ce cablu si mai mergi cu masina 2-3 luni dar dupa aceea tot trebuie sa schimbi ambreiajul... Poti sa faci un test singur pt a vedea daca ambreiajul e dus.... Daca iti pleaca de pe loc cu treapta a 3-ea insemna ca e dus ambreiajul...

 

 

Daca pornesi cu a 3-a nu strici cutia sau motorul ceva?

EU am impresia ca si ambreiajul meu este cam dus pt ca stiu ca o data am plecat de pe loc cu a 3-a din greseala... mai mult uneori imi cam trebura cand plec de pe loc ... si cand bag in a 1-a intra un pic fortat..la fel se intampla si intr-a 2-a daca e rece.. sa fie oare semn clar ca e dus ambreiajul meu?

 

Am un E46 din 2004. Cam cat costa inlocuirea lui?

de stricat, strici discul de ambreiaj, nu cutia sau motorul. motorul se inneaca daca nu pleci cum trebuie, in rest nu strici nimic.

daca patinezi mult ambreiajul se toceste discul si viata lui se duce mai repede.

stiam ca un kit de ambreiaj este in jur de 1000 euro, sau poate ca este informatia veche si gresita.

Link to comment
Share on other sites

de unde ai luat? spune-ne si locul pls ca poate avem nevoie?

 

la ce service sa ma duc sa imi poata evalua cu precizie ce are masina mea la capitolul asta sa nu ma trezesc ca dau banii aiurea pe o chestie din asta ?

Link to comment
Share on other sites

cum sa fie atat?:blink:

acum 2 zile mi-am cumparat kitu Luk pt 2.5 M50 si a fost 410RON.

am spus ca este posibil ca informatia mea sa fie veche si gresita.

oricum, merita la banii astia, pretul este pentru Luk, dar exista si mai scumpe.

sau de la cine am informatia m-a speriat sa am grija de ambreiaj ca o sa coste scump stricatul.

Link to comment
Share on other sites

cum sa fie atat?:blink:

acum 2 zile mi-am cumparat kitu Luk pt 2.5 M50 si a fost 410RON.

am spus ca este posibil ca informatia mea sa fie veche si gresita.

oricum, merita la banii astia, pretul este pentru Luk, dar exista si mai scumpe.

sau de la cine am informatia m-a speriat sa am grija de ambreiaj ca o sa coste scump stricatul.

la diesel se duce volanta mai repede daca nu o exploatezi corespunzator,pretul care ti la zis de 1000 euro cred ca e cu tot cu volanta.

Link to comment
Share on other sites

cum sa fie atat?:blink:

acum 2 zile mi-am cumparat kitu Luk pt 2.5 M50 si a fost 410RON.

am spus ca este posibil ca informatia mea sa fie veche si gresita.

oricum, merita la banii astia, pretul este pentru Luk, dar exista si mai scumpe.

sau de la cine am informatia m-a speriat sa am grija de ambreiaj ca o sa coste scump stricatul.

la diesel se duce volanta mai repede daca nu o exploatezi corespunzator,pretul care ti la zis de 1000 euro cred ca e cu tot cu volanta.

 

1000 euro = rulment disc placa volanta

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca fiecare masina are comportamentul ei, mai ales la capitolul ambreiaj !

unele tin mai sus, altele mai jos...

dar tot la fel cum spunea si florin83, un ambreiaj care tine prea sus nu e neaparat defect...

poti sa ai prea putin lichid in instalatia hidraulica...

ca sa iti patineze discul, ar trebui sa tina totusi jos de tot.

deci, incearca si o constatare la un servie autorizat sau specializat BMW. acolo ti se va diagnostica imediat masina !

recomand filaret!

Link to comment
Share on other sites

daca era dus nu plecai cu a 3-a de pe loc pt ca patina.

 

Fusai sa incerc daca merge sa plek u a3a dupa lok si pleaca frumos plecai si u a4a asta ce inseamna ca nu e dus ambreiaju?????

Si in viteza imi intra bine nu intra greu

 

 

 

E dus rau de tot.... In a 3-a daca ambreiajul era bun trebuia sa dea un svac si sa se opreasca motorul....

Intr-adevar poate la unele masini tine mai sus sau poate mai jos dar nu e normal sa-ti plece cu a 3-a de pe loc....

Poti sa mai faci un test.... Daca esti in trafic in a 3-a cam pe la 3000 de ture.... O calci... Daca doar se aude doar motorul ca se ambaleaza dar masina nu ia viteza iar inseamna ca-ti patineaza... Tu ziceai ca iti pleaca si cu a 4-a.... E clar omule... Schimba ambreiajul...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

daca era dus nu plecai cu a 3-a de pe loc pt ca patina.

 

Fusai sa incerc daca merge sa plek u a3a dupa lok si pleaca frumos plecai si u a4a asta ce inseamna ca nu e dus ambreiaju?????

Si in viteza imi intra bine nu intra greu

 

 

 

E dus rau de tot.... In a 3-a daca ambreiajul era bun trebuia sa dea un svac si sa se opreasca motorul....

Intr-adevar poate la unele masini tine mai sus sau poate mai jos dar nu e normal sa-ti plece cu a 3-a de pe loc....

Poti sa mai faci un test.... Daca esti in trafic in a 3-a cam pe la 3000 de ture.... O calci... Daca doar se aude doar motorul ca se ambaleaza dar masina nu ia viteza iar inseamna ca-ti patineaza... Tu ziceai ca iti pleaca si cu a 4-a.... E clar omule... Schimba ambreiajul...

 

NU cred ca am dece sa schimb amreiaju pentru ca masina merge foartebine are vlaga !! are svac si in a5a si nu patineaza delok

Tt ce ma enerveaza e ca tine sus atat

mersi pentru sfaturi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.