Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Termostat spart...piston blocat si supapa stramba


Recommended Posts

Ma adresez voua pentru intaia data...Am o omega B din 2002 care este echipata cu motorul de 525d din 2002. Am probleme serioase si sunt convins ca numai aici pot capata ceva ajutor. La 160/h a inceput sa tremure motorul. Dupa cateva secunde a iesit abur din motor. Am constatat ca se sparsese un termostat...cel dintre motor si radiator (in forma de L, are vreo 10 cm). Temperatura apei era de 95 de grade cand s-a intamplat. Am desfacut termostatul spart si am constatat o uzura excesiva in interiorul acestuia. Am schimbat termostatul dar masina a continuat sa tremure. Am fost la meserias si pe tester nu a putut sa-mi spuna prea mult, masina este un opel cu inima de bmw, nu a reusit la reprezentanat bmw sa intre pe calc, iar la opel la reprezentanta si-a cam prins urechile. Acesta si-a dat seama ca bate ceva in admisie. Ce ar mai trebui sa schimb acolo daca tot am desfacut motorul. Camasile nu au deloc uzura, tachetii sunt buni toti, _chiulasa_ buna. S-au contatat in interiorul motorului lovituri puternice ca si cum ceva metalic ar fi lovit puternic tot ce se putea pe-acolo.Nu erau ghiduri de supapa (astea sunt in regula), maine desface si pistonul blocat sa vedem ce este acolo.

Mentionez ca masina are 180.000 km facuti in Germania, nu consuma pic de ulei inainte, totul era in parametri. Am in acest moment motorul desfacut si doresc cateva sfaturi:

Ce ulei ar fi indicat dupa ce imi schimba segmentii, ce ar trebui sa mai schimb daca tot mi-am desfacut tot motorul si ce ar fi putut declansa stricaciunile?

Edited by omegabmw
Link to comment
Share on other sites

Ma adresez voua pentru intaia data...Am o omega B din 2002 care este echipata cu motorul de 525d din 2002. Am probleme serioase si sunt convins ca numai aici pot capata ceva ajutor. La 160/h a inceput sa tremure motorul. Dupa cateva secunde a iesit abur din motor. Am constatat ca se sparsese un termostat...cel dintre motor si radiator (in forma de L, are vreo 10 cm). Temperatura apei era de 95 de grade cand s-a intamplat. Am desfacut termostatul spart si am constatat o uzura excesiva in interiorul acestuia. Am schimbat termostatul dar masina a continuat sa tremure. Am fost la meserias si pe tester nu a putut sa-mi spuna prea mult, masina este un opel cu inima de bmw, nu a reusit la reprezentanat bmw sa intre pe calc, iar la opel la reprezentanta si-a cam prins urechile. Acesta si-a dat seama ca bate ceva in admisie. Ce ar mai trebui sa schimb acolo daca tot am desfacut motorul. Camasile nu au deloc uzura, tachetii sunt buni toti, _chiulasa_ buna. S-au contatat in interiorul motorului lovituri puternice ca si cum ceva metalic ar fi lovit puternic tot ce se putea pe-acolo.Nu erau ghiduri de supapa (astea sunt in regula), maine desface si pistonul blocat sa vedem ce este acolo.

Mentionez ca masina are 180.000 km facuti in Germania, nu consuma pic de ulei inainte, totul era in parametri.Am in acest motorul desfacut si doresc cateva sfaturi:

Ce ulei ar fi indicat dupa ce imi schimba segmentii, ce ar trebui sa mai schimb daca tot mi-am desfacut tot motorul si ce ar fi putut declansa stricaciunile?

cutie automata???

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca un corp dur, strain, ar fi intrat in interiorul motorului si a indoit supapa. Pistonul mi s-a spus ca e posibil sa se fi topit si sa fi ramas blocat. Masina mi-a mers in 5 pistoane in ultima luna si asta era motivul ptr care tremura.
Link to comment
Share on other sites

e posibil sa se fi rupt ceva de-acolo? In acest caz apar si alte probleme in afara de inlocuirea pistonului?

dap e problema des intalnita...aspira clapa respectiva in daca in camera de ardere....daca blocul motor nu e afectat...piston+galerie

Link to comment
Share on other sites

deci tre' sa iau si clapa respectiva. Cand se intampla acest lucaru, cu aspiratia clapei in motor? Trebuiesc intrunite anumite conditii? Sincer, as vrea sa fie ultima data cand vad asa ceva.

nu trebuiesc intrunite conditii...pur si simplu se intampla....

Link to comment
Share on other sites

se pare ca acel capac vine cu totul...nu se pot cumpara si monta clapete...Daca las fara clapeta ce se intampla(am verificat si lipseste una dintre ele)

aia este cea care ti a spart pistonul...sfatul meu..schimba galeria cu totul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.