Jump to content

se merita bmw?


igabi100

Recommended Posts

:blink: vreau sa-mi iau si eu un bmw.. de preferinta 320d.. nush exact ce sa fac (daca sa trec la bmw sau nu) .. vreau niste sfaturi de la cunoscatori..

 

1. cat consuma in medie un bmw?

2. cam cet de scumpe sunt piesele la bmw?

 

 

ps: as vrea sa stiu in mare asa .. parerile voastre. va multumesc :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Parerea mea este ca daca principalele criterii pe care le ai in cap la achizitionarea unei masini sunt cat consuma, cat costa piesele si sa fie diesel ia-ti alta masina, nu BMW. Va fi muult mai bine pentru tine. De exemplu un Clio 1.5 DCI ar fi exceptional! Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

:blink: vreau sa-mi iau si eu un bmw.. de preferinta 320d.. nush exact ce sa fac (daca sa trec la bmw sau nu) .. vreau niste sfaturi de la cunoscatori..

 

1. cat consuma in medie un bmw?

2. cam cet de scumpe sunt piesele la bmw?

 

 

ps: as vrea sa stiu in mare asa .. parerile voastre. va multumesc :)

Cumpara-ti unu.Ai sa vezi ca in primii km pe care-i faci cu masina, senzatiile pe care ti le ofera la condus te fac sa uiti de consum si de preturi

La 320d nu stiu consumul,n-am avut.La 525d e undeva 8-9l.

Iar referitor la preturi depinde de unde cumperi,ce calitate,in reprezentanta sunt destul de scumpe.Dar daca o intretii corespunzator nu cheltui averi cu piesele.

Totul tine de fostul proprietar\proprietari,cum au intretinut-o,cum au mers cu ea,etc.Daca te gandesti sa-ti cumperi,preventiv sa ai ceva bani pusi deoparte.

Parerea mea e ca daca nu-ti permiti o intretinere corespunzatoare,mai bine nu o cumperi.Cunosc si eu destui proprietari care si-au dat ultimii bani pe pe BMW si dupa aia au cumparat inclusiv discuri si placute de la dezmembrari

Link to comment
Share on other sites

Ba da, dar NU ASTA PRIMEAZA. Normal ca vreau sa stiu si cat consuma...si daca sunt scumpe piesele. Dar eu cand mi-am luat BMW-ul nu l-am intrebat p-ala cat consuma. E 320...consuma cat o consuma...piesele costa cat costa! Mi-am luat BMW, o masina premium. Dar prea multi isi iau 320 D ca sa consume 4 dar sa aibe emblema de BMW pe capota. Nu vreau sa intru in polemici e doar parerea mea. Sunt destule 320 D cu pachet M, embleme, am vazut si cu discuri perforate. Parerea mea ca sunt un fel de sport car wannabe! Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

:blink: vreau sa-mi iau si eu un bmw.. de preferinta 320d.. nush exact ce sa fac (daca sa trec la bmw sau nu) .. vreau niste sfaturi de la cunoscatori..

 

 

320d e o alegere buna, preferabil facelift - 150 cp

consumul este rezonabil, 7.5 -8 % mixt ( exceptand B )

intretinerea nu este ieftina, as zice medie.

mergi intai cu un 320d, dar ai grija ca se ia si de obicei pacientii sunt irecuperabili

bafta

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca daca principalele criterii pe care le ai in cap la achizitionarea unei masini sunt cat consuma, cat costa piesele si sa fie diesel ia-ti alta masina, nu BMW. Va fi muult mai bine pentru tine. De exemplu un Clio 1.5 DCI ar fi exceptional!

parerea mea este ca ai dreptate

isi merita bani un clio 1.5 dci varianta fidji este excelenta si se tuneaze si frumos

Link to comment
Share on other sites

Ba da, dar NU ASTA PRIMEAZA. Normal ca vreau sa stiu si cat consuma...si daca sunt scumpe piesele. Dar eu cand mi-am luat BMW-ul nu l-am intrebat p-ala cat consuma. E 320...consuma cat o consuma...piesele costa cat costa! Mi-am luat BMW, o masina premium.

 

Cand iti consuma 15% erai cam panicat :blink:

Asta e cea mai buna dovada ca intr-adevar conteaza consumul pentru oricine.

 

unsure.gif vreau sa-mi iau si eu un bmw.. de preferinta 320d.. nush exact ce sa fac (daca sa trec la bmw sau nu) .. vreau niste sfaturi de la cunoscatori..

 

1. cat consuma in medie un bmw?

2. cam cet de scumpe sunt piesele la bmw?

 

 

ps: as vrea sa stiu in mare asa .. parerile voastre. va multumesc blush.gif

 

Daca ai un venit de minim 1000 euro pe luna, merita sa-ti iei.

 

Piesele nu sunt mai scumpe decat la alte marci, te asigur ca piesele de Renault sunt de multe ori mai scumpe decat piesele de BMW.

 

320d este un compromis destul de bun intre performante si consum, cei 150 cp sunt suficienti pentru mersul in oras.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca daca principalele criterii pe care le ai in cap la achizitionarea unei masini sunt cat consuma, cat costa piesele si sa fie diesel ia-ti alta masina, nu BMW. Va fi muult mai bine pentru tine. De exemplu un Clio 1.5 DCI ar fi exceptional!

Alexx nu te supara dar pentru ce iti iei tu masina??? pentru senzatiii la volan?? pentru emblema???Daca erai cel care la care faci aluzie in postul de mai sus trebuia sa ai cel putin un M6 ca sa poti vorbi, momentan ai un 320 din `99 sau 2000 .Pentru absolut oricine conteaza cat consuma si cat costa piesele la o masina.Ai sa vezi ca destui proprietari de M-uri( de dragul eemplului) se mai plang cateaodata de autonomie.Parerea mea e ca se merita sa iti iei BMW , este muult mai fiabila decat muulte alte marci auto si daca vrei diesel trebuie sa te gandesti cam cati km faci pe an .Daca nu depasesti 40-50k km mergi pe benzina si iesi tot acolo

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca se merita, mai ales daca nimeresti o masina buna, adica fara probleme. Cat despre dilema daca e bun sau nu un 320D, asta depinde de tine, de stilul tau de condus. Eu unu sunt multumit de 318D -ul meu, pentru stilul meu chiar e ok. Eu cand mi-am luat BMW nu mi l-am luat cu gandu sa particip cu el la curse, sau sa fac senzatie. Am luat-o pentru ca mi-a placut aspectu, tinuta de drum, confortul. Cei 116 cai pe care ii are masina mea sunt mai mult decat suficienti pentru un "om normal", ce sa mai zic de 150 care ii are un 320D.

Consumul la diselul BMW este mic, chiar si in comparatie cu alte marci, am facut un drum mai lung impreuna cu niste prieteni, 3 masini, si la mine a iesit consumul cel mai mic la acelasi stil de condus. Ei erau cu Pasat respectiv Bora. Acuma de vreo luna de cand nu am mai resetat am un consum mediu pe bord de 6,7%, asta in Timisoara, cam 2/3 din km, ii fac in oras.

Piesele sunt si scumpe si ieftine, depinde ce iti pica. Eu intr-un an jumate de cand o am schimbat la ea decat o bucsa :blink: , in rest doar consumabile, ulei si filtre

Link to comment
Share on other sites

Off topic (ultimul sper)

@Dan98-Pai corect, la astfel de masini (Lincoln, X 5 de 4.000 cmc) si astfel de motoare, chiar mi se pare justificat sa intrebi de consum? Dar la un 320 D sa te interesezi daca nu consuma prea mult...principala problema sa fie consumul? WTF? Get the point? :blink: Cat despre 320 i...nici nu am zis ca race car... eu n-am avut niciodata pretentii ca e un bolid si wow ce fuge! Insa motorul e muult mai rafinat si fun to drive decat la diesel!

 

@Paco-Nu are importanta ce masina am eu si din ce an. Mai ales avand in vedere ca nu prea am cand sa merg cu masina si ca e o masina de moment. Daca masina ar fi o necesitate oricand as putea sa-mi cumpar E90 nou, sau Astra GTC, sau un Bravo full, etc. Ideea e ca nu mi se para corecta ideea sa intri pe un forum BMW si sa zici ca vrei si tu un BMW dar in primul si primul rand CONSUMUL? Cat e consumul (cat e halatul)? :)

 

On Topic: Pentru initiatorul topicului: Consuma 320 D foarte putin pentru performantele pe care le are iar piesele nu sunt deloc scumpe fata de alte marci! O sa fie cam deranjant tremuratul destul de proeminent la relanti, dar daca ai mai avut diesel...nu cred ca e mai rau ca la VW.

Bafta!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Off topic (ultimul sper)

@Dan98-Pai corect, la astfel de masini (Lincoln, X 5 de 4.000 cmc) si astfel de motoare, chiar mi se pare justificat sa intrebi de consum? Dar la un 320 D sa te interesezi daca nu consuma prea mult...principala problema sa fie consumul? WTF? Get the point? :) Cat despre 320 i...nici nu am zis ca race car... eu n-am avut niciodata pretentii ca e un bolid si wow ce fuge! Insa motorul e muult mai rafinat si fun to drive decat la diesel!

 

@Paco-Nu are importanta ce masina am eu si din ce an. Mai ales avand in vedere ca nu prea am cand sa merg cu masina si ca e o masina de moment. Daca masina ar fi o necesitate oricand as putea sa-mi cumpar E90 nou, sau Astra GTC, sau un Bravo full, etc. Ideea e ca nu mi se para corecta ideea sa intri pe un forum BMW si sa zici ca vrei si tu un BMW dar in primul si primul rand CONSUMUL? Cat e consumul (cat e halatul)? :)

 

On Topic: Pentru initiatorul topicului: Consuma 320 D foarte putin pentru performantele pe care le are iar piesele nu sunt deloc scumpe fata de alte marci! O sa fie cam deranjant tremuratul destul de proeminent la relanti, dar daca ai mai avut diesel...nu cred ca e mai rau ca la VW.

Bafta!

 

Alexx daca nu pe un forum intrebi de consum, probleme, service,piese,etc unde atunci??? la reprezentanta??Poate omul taie tara in lung si in lat si vrea sa stie daca baga de nspe` milioane motorina sau nu.Variabile sunt muulte si mie mi se pare ca ideea unui forum auto este de a ne impartasi unoo altora parerile despre masinile noastre si de a ajuta un nou venit sa faca o alegere potrivita din punctul nostru de vedere....realitatea este ff departe :blink:

Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

nu stiu in ce BMW diesel te-ai urcat Alexxx, dar te asigur ca unul in stare buna nu are vibratii la ralanti, cel putin nu intr-atat incat sa le simti. ventual te poate deranja zgomotul de tractoras.

nu poate fi comparat cu VW, TDI-ul e moara cu ciocanele :blink:

 

iar CDTI-ul 1.7 de la Opel ( fabricat de FIAT sub denumirea JTD ) consuma cat 3.0d de la BMW

deci consumul conteaza

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Dar prea multi isi iau 320 D ca sa consume 4 dar sa aibe emblema de BMW pe capota.
:blink:

Nice.

 

Parerea mea este ca un BMW costa un pic mai mult de intretinut, dar merita. Dar sant prea multi care isi cumpara 320d uzat

cu credit bancar, si apoi nu pot sa intretina cum trebuie... Si eu cred ca cine intreaba consumul 320d ar trebuie sa cumpara 1.5 dci.

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred ca inca unii oameni de pe acest forum nu pot sa realizeze ca o persoana isi mai alege masina si dupa necesitati...

 

Vorbiti de BMW benzina,ca iti ofera nu stiu cate placeri,dar cand vine vorba de service si piese de schimb,majoritatea isi repara masinile in spatele blocului sau la ultimele ghene de mecanici,ca deh este mai ieftin.... sau merg mii de km dupa ce a trecut intervalul de service :blink: Cunosc f multa lume cu BMW benzina,dar se duc cu metroul la serviciu(ei zic ca ajung mai repede,dar sa fim seriosi :) )...Deci pana cine isi ia BMW doar pt emblema de pe capota?Cei cu diesel sau cei cu benzina?

"Diesel merita sa iti iei numai daca faci 40-50.000km/an"-de unde si pana unde afirmatia asta?Cate lume parcurge distanta asta/an in Romania?

Sau poate inginerii de la BMW au fost niste prosti cand au introdus motoarele diesel pe BMW si noi doar ii tragem de urechi pentru marea greseala pe care au facut-o!

 

Deci inainte sa criticati o persoana din cauza motorului ales pt masina sa,mai ganditi-va si la prioritatile si necesitatile pe care respectivul le are in momentul respectiv! :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu in ce BMW diesel te-ai urcat Alexxx, dar te asigur ca unul in stare buna nu are vibratii la ralanti, cel putin nu intr-atat incat sa le simti. ventual te poate deranja zgomotul de tractoras.

nu poate fi comparat cu VW, TDI-ul e moara cu ciocanele :blink:

 

iar CDTI-ul 1.7 de la Opel ( fabricat de FIAT sub denumirea JTD ) consuma cat 3.0d de la BMW

deci consumul conteaza

Motorul se 1.7 de la Opel este singurul tip de motor diesel inca in oferta facut de grupul GENERAL MOTORS. Motoarele 1.3 CDTI si 1.9 CDTI sunt cele facute de Fiat. Motorul de 1.9 CDTI are 150 CP si vreo 330 NM, este unul EXTREM de performant, destul de silentios...chiar peste 320D.

CAT- TREMURA LA RELANTI TOATE. La ultima intalnire BMW club de Duminica m-am suit in TOATE E46 sau in 90% din cele care au venit ca vroiam sa vad cum sta nuca de la schimbator (pe a mea am schimbat-o si aveam impresia ca sta stramb) iar in scaun ziceai ca au masaj non stop...dar cel mai rau era volanul. Daca luai volanul in maini, adica sa-l tii cu ambele maini simteai vibratiile in brate. Un motor extrem de silentios si cu 0 vibratii e 525 D de exemplu!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 1.9 CDTI are 150 CP si vreo 330 NM, este unul EXTREM de performant, destul de silentios...chiar peste 320D.

Cu care 320d il compari?Banuiesc cu cel de 150cp,introdus in 2001 de BMW...pe cand cel de pe Opel a fost introdus in 2005 din cate stiu eu.

Fa o comparatie cu 320d de 163cp(177cp mai nou) sau mai nou cu cel de 204cp(de pe seria 1) biturbo...si vedem care pe care :blink:

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 320d de 163cp si pot sa spun multe despre BMW.

Si mi-am dorit un BMW mult timp, si cand l-am avut, mi-a schimbat conceptia despre masini. Nu am mers cu alta masina mai mult, nu am avut alta masina din segmentul premium sa pot face comparatie, dar este alta masina. Este construita cu simt de raspundere, este altfel inchegata decat alte masini.

Cat despre consum, nu iti cumperi BMW daca te uiti la consum, dar eu as opta pentru diesel din doua motive:

1. este un consum semnificativ mai mic fata de benzina la aceeasi capacitate cilindrica, putere mai mare (deschid iar polemica benzina-diesel, dar diferentele de pret nu sunt in asa fel sa compenseze diferenta de consum), iar motorul de 2 litri este unul dintre cele mai bune motoare BMW;

2. mie imi place sunetul de motor diesel, ca un mic tractoras.

Apoi este senzatia de la volan, eu cand ma sui in masina, nu mai am chef sa ma dau jos. De fiecare data cand se propune o plimbare sunt pro, nu ma dau in laturi de la o plimbare. Si pentru calmat nervii, o plimbare cu BMW face mai mult decat orice.

Astea partile bune. Acum partile proaste.

Costuri de intretinere peste medie, intretinerea periodica te duce pe la 1.500 lei, apoi daca ai bafta se se strice ceva, piesele sunt un pic cam scumpute.

Si este o masina joasa, adio urcari pe bordura sau trecut prin gropi, ai maimari sanse sa o atingi decat sa nu.

Si tractiunea spate, in conditii de aderenta, un vis, dar cand aderenta se pierde, atunci incepe bucuria.

Cam atat.

Una peste alta, merita cu varf si indesat, si cum spunea cineva, ai grija, poate dezvolta dependenta si nu prea se trateaza usor. :blink:

Sa auzim numai de bine.

Edited by danfoto
Link to comment
Share on other sites

Deci , cum s-a mai spus ,BMW face parte din clasa premium a autoturismelor , e o marca renumita pentru motorizarile de putere , (multe marci nu au scos motorizari cu putere nici macar cat cea mai mica de la BMW ). In ce priveste consumul nici n-am intrebat fostul proprietar la achizitionare , chiar nu consuma mult e46 318i '99 , cam cat o Dacia veche. In ceea ce priveste intretinerea, pretul pieselor e aproape identic cu al celorlalte marci existente pe piata , plus ca daca stii de unde sa cumperi iesi mult mai ieftin. (ebay sau magazine online din strainatate)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.