Jump to content

S-a rupt o clapeta la admisie


Recommended Posts

Motorul de pe 525d, 2002, una din clapetele de la admisie de la acceleratie (cred, cama sa mi-a spus mecanicul)s-a rupt si a intrat in motor...l-a cam distrus. Problema este ca ar trebui sa schimb doar clapeta lipsa . Nu gasesc decat capacul cu totul, ceea ce este destul de costisitor. Ce rezolvare mai pot gasi? Daca nu pun clapeta si las asa ce se poate intampla?
Link to comment
Share on other sites

Pe care piston s-a rupt clapeta?Daca nu ai clapeta tremura rau in relantiu,iar in mers s-ar putea sa topaie,sa se accelereze greu....nu stiu sigur care ar putea fi simptomele,se pierde din presiunea din turbo ,dar daca s-a rupt atunci tachetii hidraulici nu mai fac servici....ori ai acumulat multa zgura in zona clapetei .....ce ai mai schimbat ? eu te pot ajuta cu tacheti,supape,semeringuri supape,iar clapeta o poti face la un strungar meserias....
Link to comment
Share on other sites

Cred ca pe al treilea...sau al doilea, nu mai stiu exact. E important? Aflu maine dimineata.voiam sa dau comanda de pistoane(2), 2 supape care sunt indoite, segmenti, garnitura de _chiulasa_, garnitura baie, semeringuri. Cu ce ma poti ajuta? Cum pot rezolva problema cu clapeta? Ai pe cineva sau imi explici tu? Eventual da-mi un PM cu nr tau te tel...sa nu mai incarcam pagina. Astept, merci.

A...pistoanele sunt doar pe original - Mahle!!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca pe al treilea...sau al doilea, nu mai stiu exact. E important? Aflu maine dimineata.voiam sa dau comanda de pistoane(2), 2 supape care sunt indoite, segmenti, garnitura de _chiulasa_, garnitura baie, semeringuri. Cu ce ma poti ajuta? Cum pot rezolva problema cu clapeta? Ai pe cineva sau imi explici tu? Eventual da-mi un PM cu nr tau te tel...sa nu mai incarcam pagina. Astept, merci.

A...pistoanele sunt doar pe original - Mahle!!

galeria o am second 200 de euro.....restul pieselor te ajut cu ele noi....

Link to comment
Share on other sites

Pistoanele 1,2,3 , dia.80 cota originala le am cu biele cu tot,dar trebuie sa fi foarte atent la multe lucruri cand te apuci de motor,sti sa masori conicitatea,sa determini grosimea garniturii de _chiulasa_...?Iti trebuie un meserias bun si scule pentru a reface motorul,explozia pistonului se datoreaza a doua cauze picatura de apa in capul pistonului incins sau un injector curge....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.