Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

BMW 730 i 1990 Cer ajutor in legatura cu niste probleme la motor


Gusztav

Recommended Posts

Am o mare problema de o vreme incoace cu motorul....sa explic care e problema.Cand e rece motorul pornesc masina si ies la ture,merge foarte bine se accelereaza foarte bine,are un relantiv foarte bun,pornesc cu ea la drum,fac cativa km pana se incalzeste motorul (acul sta la jumatate).Totul merge bine pana opresc undeva si stau 5 minute,pornesc din nou dupa care motorul incepe sa mearga subturat cam la 500 rotatii pe minut,trepideaza,cand apas acceleratia pana in fund raspunde greu,se aude din cand in cand o explozie un rateu in cilindri,trebuie sa apas acceleratia de mai multe ori pana in 1500 de ture ca sa-si revina.Dupa ce accelerez de mai multe ori din nou a revenit la normal si merge foarte bine pana opresc din nou.Interesant e ca daca opresc doar o perioada scurta ( de ex. un minut) si pornesc motorul din nou totul e ok face figur doar cand stau mai mult 5-10 minute.Mentionez ca acum recent am pus soda lambda Bosch noua...Ma deranjeaza foarte tare chestia asta pt ca nu stie nimeni ce are,adica de ce cand motorul e complet rece si daca nu opresc dupa ce sa incalzit merge foarte bine iar dupa ce stau un pic si pornesc din nou se aude cate o bubuitura in cilindri si tre sa accelerez de cateva ori ca sa-si revina....daca nu accelerez motorul merge subturat si trepideaza iar eu trebuie sa accelerez de cateva ori ca sa-si revina la normal....( parca primeste ori prea multa benzina ori prea putina nu stiu are)
Link to comment
Share on other sites

Am o mare problema de o vreme incoace cu motorul....sa explic care e problema.Cand e rece motorul pornesc masina si ies la ture,merge foarte bine se accelereaza foarte bine,are un relantiv foarte bun,pornesc cu ea la drum,fac cativa km pana se incalzeste motorul (acul sta la jumatate).Totul merge bine pana opresc undeva si stau 5 minute,pornesc din nou dupa care motorul incepe sa mearga subturat cam la 500 rotatii pe minut,trepideaza,cand apas acceleratia pana in fund raspunde greu,se aude din cand in cand o explozie un rateu in cilindri,trebuie sa apas acceleratia de mai multe ori pana in 1500 de ture ca sa-si revina.Dupa ce accelerez de mai multe ori din nou a revenit la normal si merge foarte bine pana opresc din nou.Interesant e ca daca opresc doar o perioada scurta ( de ex. un minut) si pornesc motorul din nou totul e ok face figur doar cand stau mai mult 5-10 minute.Mentionez ca acum recent am pus soda lambda Bosch noua...Ma deranjeaza foarte tare chestia asta pt ca nu stie nimeni ce are,adica de ce cand motorul e complet rece si daca nu opresc dupa ce sa incalzit merge foarte bine iar dupa ce stau un pic si pornesc din nou se aude cate o bubuitura in cilindri si tre sa accelerez de cateva ori ca sa-si revina....daca nu accelerez motorul merge subturat si trepideaza iar eu trebuie sa accelerez de cateva ori ca sa-si revina la normal....( parca primeste ori prea multa benzina ori prea putina nu stiu are)

vezi sonda de apa..cea cu mufa albastra...in functie de ea calculatorul da timpul injectoarelor(se ineaca din ceea ce explici tu

)

Link to comment
Share on other sites

Am facut o diagnoza la service si mi-a dat eroare la sonda lambda care am schimbat-o acum de 2 saptamani dar tot degeaba ca tot asa se inneaca cand accelerez.Nu am incercat cu alt debitmetru poate sa fie de acolo ? Dar la diagnoza nu a iesit eroarea.

schimba sonda de care ti am zis...costa 50 de lei noua

Link to comment
Share on other sites

Am facut o diagnoza la service si mi-a dat eroare la sonda lambda care am schimbat-o acum de 2 saptamani dar tot degeaba ca tot asa se inneaca cand accelerez.Nu am incercat cu alt debitmetru poate sa fie de acolo ? Dar la diagnoza nu a iesit eroarea.

 

Poate sa fie si de acolo.Mai poate fi si o problema cu potentiometrul de la acceleratie.

Cel mai bine mergi la un service specializat pe BMW, este mai usor decat sa schimbi piese la intamplare.

Link to comment
Share on other sites

o sa o schimb...e un surub in care intra o mufa albastra...am si masurat-o e undeva la 3,5 k asa arata aparatul de masura.........chiar asa mare rol are sonda asta ?

stiu ca pare rupt din basme....dar in functie de ea stie cata benzina sa i dea...

Link to comment
Share on other sites

Mi-a mai zis cineva de la un service ca poate fi blocat scocul automat,cand e rece motorul merge cu socul tras iar cand se incalzeste acesta nu mai decupleaza si baga mai multa benzina decat trebuie.Este posibil oare ? Unde este situat acest soc automat ? Senzorul de temperatura l-am comandat deja e pe drum.....
Link to comment
Share on other sites

Mi-a mai zis cineva de la un service ca poate fi blocat scocul automat,cand e rece motorul merge cu socul tras iar cand se incalzeste acesta nu mai decupleaza si baga mai multa benzina decat trebuie.Este posibil oare ? Unde este situat acest soc automat ? Senzorul de temperatura l-am comandat deja e pe drum.....

dupa ce a mers nasol da toate bujiile jos vezi ce culoare au (negre sau umede )sa nu fie inecate

fa aceesasi manevra dupa ce a mers bine (ar trebui sa fie curate )

posibil sa fie de la injectoare duzele .........

Link to comment
Share on other sites

Mi-a mai zis cineva de la un service ca poate fi blocat scocul automat,cand e rece motorul merge cu socul tras iar cand se incalzeste acesta nu mai decupleaza si baga mai multa benzina decat trebuie.Este posibil oare ? Unde este situat acest soc automat ? Senzorul de temperatura l-am comandat deja e pe drum.....

 

Nu are soc.

 

Pai daca ai comandat senzorul de temperatura pentru bord, poate nu ar fi rau sa comanzi si senzorul care indica temperatura computerului de injectie :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mi-a mai zis cineva de la un service ca poate fi blocat scocul automat,cand e rece motorul merge cu socul tras iar cand se incalzeste acesta nu mai decupleaza si baga mai multa benzina decat trebuie.Este posibil oare ? Unde este situat acest soc automat ? Senzorul de temperatura l-am comandat deja e pe drum.....

 

Nu are soc.

 

Pai daca ai comandat senzorul de temperatura pentru bord, poate nu ar fi rau sa comanzi si senzorul care indica temperatura computerului de injectie :blink:

Da, sunt 2 acolo, 1 langa alta. 1 e de bord, alta de calculator. Daca motor e M30 (6 cil. in linie) nu are soc. Eventual incerci daca porneste bine cu debitmetru deconectat, ca sa sti daca e de la debitmetru sau nu.

Daca debitmetru are carcasa desafacuta poate cineva a incercat sa remedieze un defect acolo, si nu mai e in parametri dat de fabrica.

Link to comment
Share on other sites

Am comandat senzorul ala albastru nu cel care indica temperatura in bord.Eu sper sa fie ala ca dac nu apoi nu mai stiu ce sa fac.......o sa incerc sa fac o sursa de apa curgatoare care sa tina motorul rece pt ca atunci merge foarte bine..... :blink:

 

Poate ai noroc si ala era defectul :)

Link to comment
Share on other sites

Da...sunt 2 una langa alta....eu am comandat-o aia albastra care duce la calculator nu pe cea care duce in bord........motorul este M30 6 in linie......daca deconectez debitmetru de aer cand incerc sa accelerez motorul se opreste.....Da a fost dat jos capacul ala negru dedesubt dar cred ca numai pt a fi curatat pt ca nu se vad urme de violenta in interiorul lui...Nu stiu ce sa zic dar ma gandesc logic ca daca ar fi stricat debitmetru nu ar sta in relantiv bine nici cand e cald motorul sau daca as scoate firul de alimentare nu s-ar opri........
Link to comment
Share on other sites

Am schimat acel senzor dar din pacate tot asa merge......m-am uitat la debitmetru l-am desfacut...a fost umblat inauntru,eu am gasit un surub de reglaj care se poate insuruba sau dessuruba,are chiar o valoare trecuta ceva de genul 27,5 care nu stiu ce poate sa reprezinte.O sa fac rost de alt debitmetru ca sa incerc sa vad dac este diferenta
Link to comment
Share on other sites

Am schimat acel senzor dar din pacate tot asa merge......m-am uitat la debitmetru l-am desfacut...a fost umblat inauntru,eu am gasit un surub de reglaj care se poate insuruba sau dessuruba,are chiar o valoare trecuta ceva de genul 27,5 care nu stiu ce poate sa reprezinte.O sa fac rost de alt debitmetru ca sa incerc sa vad dac este diferenta

 

Era de asteptat :blink:

 

Da, incearca si cu un debitmetru.Poate gasesti unul pentru proba, sa nu dai banii pe el pana nu esti sigur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest poleposition
Am o mare problema de o vreme incoace cu motorul....sa explic care e problema.Cand e rece motorul pornesc masina si ies la ture,merge foarte bine se accelereaza foarte bine,are un relantiv foarte bun,pornesc cu ea la drum,fac cativa km pana se incalzeste motorul (acul sta la jumatate).Totul merge bine pana opresc undeva si stau 5 minute,pornesc din nou dupa care motorul incepe sa mearga subturat cam la 500 rotatii pe minut,trepideaza,cand apas acceleratia pana in fund raspunde greu,se aude din cand in cand o explozie un rateu in cilindri,trebuie sa apas acceleratia de mai multe ori pana in 1500 de ture ca sa-si revina.Dupa ce accelerez de mai multe ori din nou a revenit la normal si merge foarte bine pana opresc din nou.Interesant e ca daca opresc doar o perioada scurta ( de ex. un minut) si pornesc motorul din nou totul e ok face figur doar cand stau mai mult 5-10 minute.Mentionez ca acum recent am pus soda lambda Bosch noua...Ma deranjeaza foarte tare chestia asta pt ca nu stie nimeni ce are,adica de ce cand motorul e complet rece si daca nu opresc dupa ce sa incalzit merge foarte bine iar dupa ce stau un pic si pornesc din nou se aude cate o bubuitura in cilindri si tre sa accelerez de cateva ori ca sa-si revina....daca nu accelerez motorul merge subturat si trepideaza iar eu trebuie sa accelerez de cateva ori ca sa-si revina la normal....( parca primeste ori prea multa benzina ori prea putina nu stiu are)

 

Poate ai pus prea multe pastile MPG d'alea :twoup: :twoup: :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.