Jump to content

de ce miroase a motorina arsa?


oSerX

Recommended Posts

Nu inteleg de ce cand stau pe loc cu motorul pornit si (sa zic) clima pornita (deci nu A/C) ..... dupa putin timp parca intra in habitaclu miros mult mai slab ca de motorina arsa ( cam cum iese pe esapament )... ce se intampla ???

 

Nu stiu daca de cand au umblat aia de au schimbat filtrul de aer de la motor dar parca de atunci ??? E posibil sa nu mai fi etansat bine pe acolo ??????

 

Dar iar ma intreb ????? scapa gaze pe la evacuareeeeeeeee ?????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu inteleg de ce cand stau pe loc cu motorul pornit si (sa zic) clima pornita (deci nu A/C) ..... dupa putin timp parca intra in habitaclu miros mult mai slab ca de motorina arsa ( cam cum iese pe esapament )... ce se intampla ???

 

Nu stiu daca de cand au umblat aia de au schimbat filtrul de aer de la motor dar parca de atunci ??? E posibil sa nu mai fi etansat bine pe acolo ??????

 

Dar iar ma intreb ????? scapa gaze pe la evacuareeeeeeeee ?????

45189[/snapback]

 

 

Numai astazi ti-a mirosit ?.. Mie la fel.. o fi din cauza ploii...si a aglomeratiei de pe strazile bucurestiului.Simteam fumul de la esapament in masina.. dar numai azi, fapt ce ma determinat sai fac un computest 2000 la autovit. deci: no prob.

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

da, dar dak ar scapa gaze la galerie la evacuare ???? care ar trebui sa fie simptomele ???? de suierat nu suiera nimic pe acolo ... am inercat sa ridic capota sa miros pe acolo, dar adia vantul si nu prea aveam succes ....

 

pls..... mai dati cu parerea.... cand merg cu masina nu miroase a nimic....doar cand stau pe loc.....

 

dak totusi scapa gaze... pe unde ar mai putea scapa ????? eu zic ca doar unde se imbina _chiulasa_ cu galeria nu ????

 

si nu eram in bucuresti.....eram in fetesti :blink:) si un amic si'a dat seama de acelasi lucru....cand stau pe loc mai mult de 2....3 minute....

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

da, dar dak ar scapa gaze la galerie la evacuare ???? care ar trebui sa fie simptomele ???? de suierat nu suiera nimic pe acolo ... am inercat sa ridic capota sa miros pe acolo, dar adia vantul si nu prea aveam succes ....

 

pls..... mai dati cu parerea.... cand merg cu masina nu miroase a nimic....doar cand stau pe loc.....

 

dak totusi scapa gaze... pe unde ar mai putea scapa ????? eu zic ca doar unde se imbina _chiulasa_ cu galeria nu ????

45196[/snapback]

 

De cand ai problema asta ? Mi-e astazi mi sa intamplat ptr. prima oara.Banuiesc ca vremea de afara e de vina. Gazele care ar fi trebuit sa urce.. sa se disipe in atmosfera, se intind pe suprafata de drum, probabil ca le-ai aspirat in masina prin sistemul de clima al masinii... ventilatoare.Pe mine chiar ma usturau ochii. Si e un bmw 320d din 2002, in stare impecabila.

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

mai cum sa'ti zic nu e fum....... e un izzzz..... foarte slab..... adika e mai slab decat daca stau in spatele la esapement in picioare cand pornesc masina la rece..... d'abia il simti ..dar se simte..... dar de ce se simte ???????

 

eu zic ca daca ar fi scapat gaze pe la evacuare nu ar fi fost prea sanatos pt..... turbina/calculator si ce o mai fi pe acolo ... ca ar da eronat multe chestii in calculator ....sau ma insel ?????

Link to comment
Share on other sites

mai cum sa'ti zic nu e fum....... e un izzzz..... foarte slab..... adika e mai slab decat daca stau in spatele la esapement in picioare cand pornesc masina la rece..... d'abia il simti ..dar se simte..... dar de ce se simte ???????

 

eu zic ca daca ar fi scapat gaze pe la evacuare nu ar fi fost prea sanatos pt..... turbina/calculator si ce o mai fi pe acolo ... ca ar da eronat multe chestii in calculator ....sau ma insel ?????

45201[/snapback]

 

Normal ca nu fum aveam si eu in masina.. ci un usor miros ca la evacuare. daca pleci...izul dispare.

 

Dar nu mi-ai raspuns la intrebarea .. ploua afara ? cand ai simtit izzul ?

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

mai cum sa'ti zic nu e fum....... e un izzzz..... foarte slab..... adika e mai slab decat daca stau in spatele la esapement in picioare cand pornesc masina la rece..... d'abia il simti ..dar se simte..... dar de ce se simte ???????

 

eu zic ca daca ar fi scapat gaze pe la evacuare nu ar fi fost prea sanatos pt..... turbina/calculator si ce o mai fi pe acolo ... ca ar da eronat multe chestii in calculator ....sau ma insel ?????

45201[/snapback]

 

E simplu de vazut daca e de la evacuare. Incearca sa astupi teava de esapament cu mana - preferabil cu motorul rece, nu vrei sa te arzi - pentru scurt timp shi vezi ce se intampla. Daca nu se intampla nimic sau motorul ezita foarte usor pierzi gaze prin evacuare. De obicei pe la garnitura dintre galeria de evacuare shi saxofon. Sau ai saxofonul crapat. Mai putin probabil - pierzi pe la una din garniturile galeriei de evacuare.

In principiu, n-are ce sa deranjeze turbina/calculatorul, gazele ies cu presiune shi o parte nu se duc prin toba ci direct afara shi cam atat.

Probabil va problema ta e undeva mai jos pe traseul de evacuare shi in mers n-ai cum s-o simti. Doar cand stai pe loc o parte din gaze ajung in compartimentul motor shi sunt aspirate prin priza de aer

Link to comment
Share on other sites

azi a cam plouat si la fetesti asa din cand in cand...... dar parca doar doar pica..... dar am simtit chestia asta si stand la coada la macdrive ... o sa'l iau pe var'miu totusi sa dea jos capacele alea de plastic sa se uite pe acolo .....

45210[/snapback]

 

 

Din pacate.. izzul de diesel, e mult mai accentuat decat cel de benzina... si de la diesel, te si cam ustura ochii. Si la Vectra mea B din 2001 simt miros.. dar e benzina... si abia faci diferenta intre ce iese pe tobe, si poluarea din Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

nu'mi suna bine cu saxofonul crapat..... sa nu fie pe la toba ceva .....

 

Din pacate.. izzul de diesel, e mult mai accentuat decat cel de benzina... si de la diesel, te si cam ustura ochii. Si la Vectra mea B din 2001 simt miros.. dar e benzina... si abia faci diferenta intre ce iese pe tobe, si poluarea din Bucuresti.

 

stiu cum e in buc...... peste 90% din timp stau acolo .... de origine sunt din fetesti si mai vin si eu pe la parinti .... in masina nu ma ustura ochii :blink:

 

dar mai bine in provincie, pe bune..... chiar de e un mic orasel.....trafic putin, oarecum liniste....doar cretinii cu niste dacii tunate care ies de pe nici nu stii ce strazi gata de "Atac" :)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

10x ... o sa verific maine ... nu e nici o belea dak merg asa vreo saptamana ??? banuiesc ca trebuie schimbat ... cam cat costa ?

45498[/snapback]

Nu este nici o belea daca mergi asa cu ea. Problema mare este ca daca intr-adevar ai probleme cu racordul, nu ai sa gasesti un racord special pt. BMW ci sunt mixte, si au diferite dimensiuni. Un racord original, cumparat de la AB este foarte scump si vine numai impreuna cu catalizatorul.

Eu am avut o problema asemanatoare cu a ta la 320D, si am schimbat racordul cu unul de la "arabi"(1.000.000lei)... din momentul in care l-am schimbat, a mai trecut fix 1 luna si am vandut masina. Nu mai suportam atatea trepidatii in masina. Odata cu schimbarea racordului (in cazul in care nu este original) toate vibratiile motorului ajung in caroserie deoarece racordul vandut in magazine de piese este mult mai rigid si nu preia vibratiile venite de la motor.

Sfatul meu este sa cauti pe la dezmembrari asa ceva, si daca nu gasesti, in cel mai rau caz sa iei unul original. Nu se merita sa cumperi de la magazinele de piese.

In cazul in care vrei sa iei de la piese auto, incearca magazinele de langa benzinaria MOL Colentina, ai sa gasesti sigur. Masoara racordul si mergi la ei.

Eu iti doresc sa nu fie asta problema ta. Multa bafta!

Edited by GuestX
Link to comment
Share on other sites

nu prea am vazut 320d pe la dezmembrari... in fine... o sa caut ... banuiesc ca daca iau cu tot cu catalizator e cel putin 15milioane ... caci parca vreo 7 mil e la dacie catalizatoru :blink: ... din auzite .... in fine o sa ma interesez.... sa vad exact care e treaba ... eu am o trepidatie micutza in caroserie dar nu stiu ce sa zic.... altii zic ca e mai mult decat normala comparativ cu vw !

 

dak ma uit pe o groapa sau o ridic pe un lift d'ala pe unde ar trebui sa vad racordul ala prin dreptul la ce ???

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

nu prea am vazut 320d pe la dezmembrari... in fine... o sa caut ... banuiesc ca daca iau cu tot cu catalizator e cel putin 15milioane ... caci parca vreo 7 mil e la dacie catalizatoru :blink: ... din auzite .... in fine o sa ma interesez.... sa vad exact care e treaba ... eu am o trepidatie micutza in caroserie dar nu stiu ce sa zic.... altii zic ca e mai mult decat normala comparativ cu vw !

45557[/snapback]

 

Referitor la trepidatie (micuta) este adevarat. Un racord neadecvat iti va provoca "boala Parkinson" la atingerea caroseriei.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai suportam atatea trepidatii in masina. Odata cu schimbarea racordului (in cazul in care nu este original) toate vibratiile motorului ajung in caroserie deoarece racordul vandut in magazine de piese este mult mai rigid si nu preia vibratiile venite de la motor.

45541[/snapback]

 

Esti sigur ca de la racordul ala e problema cu trepidatiile? Totusi, stau si me gindesc la faptul ca traseul de evacuare este prins de caroserie cu tampoane/inele de cauciuc, de unde ar rezulta ca trepidatiile se prind in respectiva cauciucaraie.

Intreb asta pentru ca am si eu probleme cu trepidatiile (nu e BMW), de la 2300 la 2600 rpm zdrangane tot ce am prin masina, indiferent daca stau pe loc sau ma aflu in miscare. Am desfacut tot ce se putea desface, am verificat tampoanele de motor si de cutie, am verificat traseul de evacuare pentru eventuale scapari. Nimic, totul in buna ordine.

Link to comment
Share on other sites

Adica?E fum in atmosfera cand ploua? :blink:

45892[/snapback]

:) :) adica...da.

"ezista o explicatie"...dar eu n-o stiu. :) cert e ca in primele zile de ploaie pute ca naiba.

si ca tot veni vorba, mai pute si cateodata, asa ca din senin, de obicei dupa ce o spal (moment strategic).. a picioare nespalate/cal mort/ etc. Dar intrucat se intampla destul de rar, n-o iau personal. :) sa puta,...nu sa o spal. :)

Edited by sleepy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.