Jump to content

cardan e 39


Recommended Posts

Da se poate. Eu ma facut mai multe si nu numai la BMW, chiar erau care era din doua tipuri de masini cu diametre diferite.Niciodata nu am avut probleme cu ele. Una bucata am facut si pentru mine la un E34 520i automat. Daca te intereseaza procedura o sati explic. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Da se poate. Eu ma facut mai multe si nu numai la BMW, chiar erau care era din doua tipuri de masini cu diametre diferite.Niciodata nu am avut probleme cu ele. Una bucata am facut si pentru mine la un E34 520i automat. Daca te intereseaza procedura o sati explic. :blink:

te rog

daca ai putea as fi recunoascator

Link to comment
Share on other sites

Uite eu cum fac:

Pe masina de strung debitez cardanul care este sprijinit in luneta masini si este centrat cu ceas comparator.

Fac pe strung o piesa din olc 45 care intra in cardan ambele parti cu o strangere de 0.02-0.04mm

Piesa trebuie sa aiba la mijloc un guler cu latime de 2.5-3mm care sa fie sub cota diametrului ext de cardan.

Dupa ce este presat cardanele pe piesa respectiva pun inapoi pe strung si iarasi centrez controland cu ceas comparator, aici nu aare voie sa bate mai mult de cateva sutimi.

O parte a cardanului este fixat in universal si partea celalalt este sprijinit cu papusa mobila al masini, aproape de locul unde se sudeaza este sprijinit in luneta.

Cand incep sa sudez trebuie sa fie suprafetele curatate si atentie mare la amperaj ca teava cardanului e subtire. Eu sudez cu un aparat de sudat semi automat ,,Vig"

La inceput se pune numai puncte si la 180 de grade fata de celalat.dupa fiecare punct se roteste la viteza mica cardanul.

Dupa ce este bine punctat se incepe sudarea definitiva care trebuie sa acopera ambele cardane incluzand piesa de legatura. Se incearca de multe ori sa nu se deformeze suprafetele. Dupa ce este sudat trebuie lasat sa se invarte la viteza mica(eu la strungul meu am 16 viteza cea mai mica) pana cand se va raci complect. Dupa ce gata se da cu grund si se vopseste cu negru.

Atentie:

-greutatile cu care a fost centrat cardanul nou nu se da jos!

-dac este mai mult de una bucata de greutati trebuie respectat cum in ce pozitie a fost inainte! Eu mai am o masina pe care pot sa incerc si bataia adica o masina de echilibrat. Dar in majoritatea cazurilor nu necesita echilibrare daca sa facut procedura corect.

Dac nu intelegi ceva o sati mai explic Nui deloc greu trebuie dar sa faci incet si calm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.