Jump to content

Pierderi apa sistem de racire


Recommended Posts

Problema e ca mi se cam "duce" 1 litru de apa cam la 150-200 km, poate fi un furtun de vina...sau o fisura pe undeva ? Chestia e ca atunci cand deschid bushonul de la apa, iese aer cu presiune. Pompa de apa...cumva ?

 

Temperatura apei, sta constanta.. acul de pe indicator e pe mijloc dupa incalzire.

Masina e cea din semnatura.

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am patit si eu la fel, cu acelasi simptome. In principiu, daca nu descoperi pe nicaieri ca pierde apa, e trist.

Ce iti recomand:

a. verifica cu mare atentie toate furtunele, precum si capetele lor, pentru scurgeri. Depozite de sare la capetele furtunelor pot indica faptul ca curge, dar se evapora imediat;

b. a pierde 1 litru de apa in 200 Km inseamna ca sigur curgerea este vizibila, daca este externa (in afara motorului);

c. verifica termostatul si busonul vasului de expansiune;

d. verifica faptul ca radiatorul nu e infundat (trebuie sa fie cald / fierbinte pe toata suprafata lui, cand motorul e la temperatura normala de functionare;

e. urmareste daca motorul scoate mult fum albicios (abur) pe teava de esapament, fie mereu, fie in anumite regimuri de functionare;

f. pompa de apa e destul de putin probabil, dar merita inclusa in lista "de verificat"

 

Daca toate pct. de mai sus nu sugereaza nimic suspicios, succes la schimbarea garniturii de chiulasa. Sau la detectarea fisurilor in chiulasa.

Din ce ai descris, cred ca ai garnitura de chiulasa dusa, daca nu observi scurgeri vizibile pe nicaieri.

 

Bafta si tine-ne la curent.

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca mi se cam "duce" 1 litru de apa cam la 150-200 km, poate fi un furtun de vina...sau o fisura pe undeva ? Chestia e ca atunci cand deschid bushonul de la apa,  iese aer cu presiune. Pompa de apa...cumva ?

 

Temperatura apei, sta constanta..  acul de pe indicator e pe mijloc dupa incalzire.

Masina e cea din semnatura.

45421[/snapback]

 

 

si eu pierd apa pe undeva dar completez numai cu motorul rece. e normal sa fie presiune daca il deschizi cand e motorul cald.

Link to comment
Share on other sites

e. urmareste daca motorul scoate mult fum albicios (abur) pe teava de esapament, fie mereu, fie in anumite regimuri de functionare;

45426[/snapback]

 

 

Scoate fum albicios, dar numai cand e motorul neincalzit.

Luni sunt programat la Bavaria la o revizie.O sa le spun problema, si va anunt cauza. Daca e garnitura de chiulasa... e scumpa ? Daca mai fac cateva sute de km pana luni, completand apa la aprinderea becului pe bord, nu expun motorul unor riscuri ?

Link to comment
Share on other sites

Scoate fum albicios,  dar numai cand e motorul neincalzit.

Luni sunt programat la Bavaria la o revizie.O sa le spun problema,  si va anunt cauza. Daca e garnitura de chiulasa...  e scumpa ? Daca mai fac cateva sute de km pana luni, completand apa la aprinderea becului pe bord, nu expun motorul unor riscuri ?

45430[/snapback]

 

Daca e garnitura de _chiulasa_, te ucide manopera, trebuie data jos _chiulasa_ si la un motor ca al tau numai la reprezentanta cred ca se poate face.

 

Eu nu cred ca poate fii garnitura de _chiulasa_. Pierzi pe undeva apa dar nu se vede pentru ca se evapora imediat.

Link to comment
Share on other sites

si a mea pierdea apa......si am schimbat toate furtunele...si acu numai pierde :blink: altfel cautam acu in caru cu orez :) posibil sa curga si de la cotul care vine peste termostat....daca nu e pus bine siliconu...ai schimbat cumva termostatul?

 

dar in mare poate pierde apa de pe la furtune....daca e bun radiatoru

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca l-ati speriat de pomana... e putin probabil sa se arda garnitura de chiulasa la un e46 din 2002 ...si diesel.

 

Nu stiu daca la tine pompa de apa este gandita sa scoata apa afara cind se strica dar este o posibilitate.

 

535 ... fisuri de chiulasa? omu nu are o batranete de 20 de ani .. ce dracu ... il sperii degeaba.

 

ca sa fii sigur ca nu ai garnitura arsa scoate bujiile si vezi daca au un fel de gelatina pe ele.

 

in orice caz daca e garnitura,operatiunea de schimbare nu e chiar ceea mai mare inginerie (dieselu nu are vanos dupa cate stiu eu).

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am schimbat nimic la ea,  abia am luat-o. Motorul e "capsulat"..  nu vad nimic pe acolo..  o sa-i las pe specialisti sa se uite. Ma intrebam daca e o problema grava... gen piese de peste 500 euro de schimbat, motor crapat :blink: ...  etc.

45446[/snapback]

 

Ar trebui sa faci ce a facut si Calin, sa inlocuiesti furtunele sau macar o-ring-urile.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa faci ce a facut si Calin, sa inlocuiesti furtunele sau macar o-ring-urile.

45447[/snapback]

 

o-ringurile? te referi la coliere? o-ringurile sunt altceva.

 

nici nu cred ca e nevoie sa schimbi furtunele... masina e mult prea noua,

 

pompa de apa nu prea scoate apa la relanti si poate din cauza asta nu vezi pe unde se scurge.. tine-o 30 de secunde la 2 mii de ture

 

daca chiar ai cel mai mare ghinion din lume si e chiulasa fisurata completezi nivelul si dai anunt de vanzare in ziar, dar mai inainte pui poze cu masina ca sa nu tepuiesti pe cineva de pe forum :blink:

Edited by beck
Link to comment
Share on other sites

eu de curand curatand pe acolo de prafutz :blink: pe la motor ... am vazut cu stupoare ca un furtun care se afla foarte aproape de joja era un pic ros tocmai de capul jojei..... rezolvare am intors joja cu capu paralel pe furtun :)

45533[/snapback]

 

Si?.. efectul ?

Poate cineva sa-mi arate o pompa de apa de la un 320D... sau asemanatoare ?

Eu am descoperit in stanga busonului pe unde completam lichidul de racire, in spatele radiatorului "un obiect " practic " imbracat" intr-un fel de sare..sa zicem uscata, care aduce mai mult a "rugina alba" (scuzati-mi expresiile.. nu cunosc mai nimic la un motor BMW si nici termenii tehnici :) )

 

Tocmai mi-am facut o relatie la service-ul BMW de la Filaret, care m-a "invitat" vineri la o testare prin presiune a sistemului de racire. Dupa simptomele descrise de mine la telefon, mi-a spus ca 80% defectul..scurgerea ar fi cauzata de pompa de apa... ma rog, cum o sa aflu cauza voi posta aici "Tratamentul" ...

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

O sa fac o poza in cateva minute cu ce e acolo.. poate cineva recunoaste piesele. .... brb

45542[/snapback]

 

Eu zic ca e vorba de vasul de expansiune. A mai patit asa un prieten de al meu la un E46. Ti s-a fisurat, si pe acolo iti curge, dar nu apuca sa faca balta pentru ca se evapora. Albitura aia am sesizat-o si la mine pe vas dupa ce am completat de control cu antigel. Ce am dat pe langa si am udat, cand s-a evaporat a lasat o urma cum ramane la baterie pe borne.

Link to comment
Share on other sites

E la fel ca la mine vasul de expansiune. Eu zic ca pe acolo pierzi apa, pe la vasul de expansiune. E posibil sa fie din vina capacului, sau sa aiba el o fisura. E sub presiune si e de ajuns sa aiba un por ca sa scape vapori de apa.

45559[/snapback]

 

 

Totusi 1 litru de antigel odata la 3 zile ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Adevarul e,  ca atunci cand merg mai "nervos",  la turatii peste 3000 se goleste mai repede.

 

Dupa rezolvarea problemei,  o sa postez rezultatele,  ptr. ca am vazut mai multe probleme de genul asta pe alte forumuri,  si chiar la acelasi tip de masina,  fara ca cineva sa dea un reply.

45566[/snapback]

 

cristi , la tine sunt siguri pierderi de lichid la exterior iar praful sau depunerile pe care l-ai sesizat exact de aceea sunt asa atigelul contine o substanta florescent tocmai pentru a fi usor de detectat scurgerile aceasta substanta va fi si mai usor de detectat daca o sa te uiti cu o sursa de lumina florescenta adica neon, in consecinta nu-ti ramane decat sa schimbi acolo unde sesizezi pierderile dar vasul de expansiune cred ca se poate lipi, eu am lipit un radiator cu EPOXI - eo plastelina pe care o framanti exact ca in reclama la poxilina doar ca asta se numeste Epoxi, daca nu ai experienta mergi la service e mai comod :blink: . BAFTA MAXIMA.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.