Jump to content

Pierderi apa sistem de racire


Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Well..  astazi nu a mai scos nici un pic de fum  :blink: ...ciudat.O avea "nanonitzi"..  se autorepara...lol, astept cateva zile..  sa vad daca mai dispare apa subit.

47471[/snapback]

 

Pai fum albicios scoate si a mea, e de fapt condens. Si nu numai albicios ca si negru, am iesirile negre ca la diesel. Ulei nu mananca, apa nu bea, treaba ei ce fum scoate, ca pe mine nu ma streseaza.

Link to comment
Share on other sites

Well, dupa schimbul ala de antigel, am facut urmatorul lucru:

1.Unu bidon de Holts RADwell de 125 ml, bagat in vas expansiune.

2.Am pornit masina, am deschis capac vas expansiune.. si l-am lasat asa a mearga pana au disparut toate bulele de aer, si a dat antgelul p'afara (evident , am pus un prosop mare in jurul gurii vasului de expansiune), cand sa oprit de "aerisit" am inchis capacul cat am putut de strans. Aceasta metoda am gasit-o pe un site Toyota.

 

A trecut 1 saptamana de atunci, am mers circa 500 km.

 

3. Nu mai pierd lichid de racire :blink:

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

Unu bidon de Holts RADwell de 125 ml [...] A trecut 1 saptamana de atunci, am mers circa 500 km. [...] Nu mai pierd lichid de racire
CrissXL, desi solutia pare miraculos de simpla si de ieftina, iti recomand sa o privesti cu un entuziasm ponderat.

- Daca intr-adevar pierderile de lichid erau externe, este posibil ca acest remediu sa tina rezonabil de mult, sau chiar sa fie definitiv. Totusi, prima intrebare pe care trebuie sa ti-o pui: de ce nu ai detectat nici un fel scurgeri externe de lichid de racire (in conditiile in care 1 litru la 200 Km este enorm si sigur ar trebui sa fie vizibil).

- Daca pierderile de lichid erau interne (un por in chiulasa / garnitura de chiulasa), este doar o chestie de timp pana cand problema se va repeta. Nimeni nu poate spune daca asta se va intampla in 1000 Km, in 10.000 Km sau (prea putin probabil) niciodata.

Un alt lucru negativ: astfel de "smacuri" au calitatea de a infunda, partial sau total, diverse trasee din circuitul de racire, in special cele foarte inguste. Ele au ca efect secundar o inrautatire a racirii motorului, ceea ce amplifica problema initiala. Practic, trebuie privite doar ca remedii temporare, care sa ofere o solutie pentru un interval de timp scurt spre mediu, pana cand cauza reala este eliminata.

 

Aici pot spune ca am o parere usor diferita de a lui wlf. Da, este posibil ca Holts RADwell sa fi infundat un por in radiator / furtune / etc, care ar fi cauzat o scurgere externa.

Dar, intrucat nici o scurgere externa nu a fost evidentiata, exista in continuare suspiciunea existentei unui por / unei fisuri in chiulasa si/sau garnitura de chiulasa.

 

Din pacate, cred ca esti intr-o situatie mai ingrata decat inainte. Atat timp cat motorul iti manca lichid de racire, macar stiai problema si puteai sa mergi cu masina in consecinta.

Acum, dupa acest remediu, pleci de la ideea ca motorul functioneaza perfect si este fiabil - deci iti vei planifica calatoriile ca si cum totul ar fi in regula. Ei bine, tocmai aceasta fiabilitate nu sunt convins ca o ai.

Link to comment
Share on other sites

CrissXL, desi solutia pare miraculos de simpla si de ieftina, iti recomand sa o privesti cu un entuziasm ponderat.

- Daca intr-adevar pierderile de lichid erau externe, este posibil ca acest remediu sa tina rezonabil de mult, sau chiar sa fie definitiv. Totusi, prima intrebare pe care trebuie sa ti-o pui: de ce nu ai detectat nici un fel scurgeri externe de lichid de racire (in conditiile in care 1 litru la 200 Km este enorm si sigur ar trebui sa fie vizibil).

- Daca pierderile de lichid erau interne (un por in chiulasa / garnitura de chiulasa), este doar o chestie de timp pana cand problema se va repeta. Nimeni nu poate spune daca asta se va intampla in 1000 Km, in 10.000 Km sau (prea putin probabil) niciodata.

Un alt lucru negativ: astfel de "smacuri" au calitatea de a infunda, partial sau total, diverse trasee din circuitul de racire, in special cele foarte inguste. Ele au ca efect secundar o inrautatire a racirii motorului, ceea ce amplifica problema initiala. Practic, trebuie privite doar ca remedii temporare, care sa ofere o solutie pentru un interval de timp scurt spre mediu, pana cand cauza reala este eliminata.

 

Aici pot spune ca am o parere usor diferita de a lui wlf. Da, este posibil ca Holts RADwell sa fi infundat un por in radiator / furtune / etc, care ar fi cauzat o scurgere externa.

Dar, intrucat nici o scurgere externa nu a fost evidentiata, exista in continuare suspiciunea existentei unui por / unei fisuri in chiulasa si/sau garnitura de chiulasa.

 

Din pacate, cred ca esti intr-o situatie mai ingrata decat inainte. Atat timp cat motorul iti manca lichid de racire, macar stiai problema si puteai sa mergi cu masina in consecinta.

Acum, dupa acest remediu, pleci de la ideea ca motorul functioneaza perfect si este fiabil - deci iti vei planifica calatoriile ca si cum totul ar fi in regula. Ei bine, tocmai aceasta fiabilitate nu sunt convins ca o ai.

48208[/snapback]

 

Iti dai seama ca nu sunt ferm convins ca am rezolvat problema, dar pana nu se certifica ca e chiulasa, nu desfac motorul. daca e sigur chiulasa, o schimb, si gata, astept sa pice altceva :blink: . Deocamdata sunt multumit ca nu scade apa nici "un cm" din vas. Inainte la 100-150 km, completam aprox 1 L. Acum, nimic.

Stii cum e...daca unu' zice ca e chiulasa.. eu ce sa fac, dau motor jos, schimb tot, si la urma am surpriza sa fie doar o chestie minora.Incerc caile mai simple, si apoi daca e nevoie, ajung si la "autopsie" :)

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

Solutiile astea gen "Stop Leak" io le-as interzice! :blink:

 

Asa cum spunea si 535, nu fac decat sa ascunda adevarata problema si sa cauzeze si mai multe stricaciuni prin infundarea partiala sau totala a radiatorului si/sau a canalelor de racire din chiulasa..

 

Am deja o experienta nefericita cu aceste solutii minune.. Mi s-a parlit garnitura de kiulasa la 318i din cauza ca vekiului proprietar a folosit o astfel de solutie, crezand ca pierderile de apa din system erau cauzate de vreo fisura in radiator

 

Si saracu' radiator nu avea nimic.. era doar infundat din cauza antigelului si a apei distilate de o calitate incomensurabila!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

""With the engine cold, relieve any pressure in the cooling system by removing the radiator cap, re-install the cap tight and pinch the upper radiator hose tight with your fingers. Block the drive wheels, set the parking brake firmly, start the engine and put a load on it (do this with someone you trust will NOT run you over) by putting the trans in drive and raise the engine speed slightly with a foot FIRMLY on the brake. If the head gasket is blown more than just a "little", you will feel the radiator hose inflate as soon as the engine is loaded (cylinder pressure leaking into the cooling passages). If the gasket is leaking a lot, you may feel the hose begin to inflate as soon as the engine starts, or even while cranking.""

Poate cineva sa-mi traduca ? Cunosc engleza, dar imi scapa chiar termenii tehnici.

thx

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

Pai e multa vorbarie. Ca rezumat important. Zice sa scoti presiunea din sistem, desfacand busonul, apoi sa strangi un furtun in mana in timp ce altcineva porneste motorul si il accelereaza. Daca furtunul se intareste brusc dupa ce e accelerata masina pe loc, ai garnitura varza. Restul e cum sa nu te calce ala care e la volan din greseala.
Link to comment
Share on other sites

""foot FIRMLY on the brake. If the head gasket is blown more than just a "little", you will feel the radiator hose inflate as soon as the engine is loaded (cylinder pressure leaking into the cooling passages). If the gasket is leaking a lot, you may feel the hose begin to inflate as soon as the engine starts, or even while cranking.""

Poate cineva sa-mi traduca ? Cunosc engleza,  dar imi scapa chiar termenii tehnici.

thx

54171[/snapback]

 

Nu este obligatoriu sa fie asa :blink:

 

Este posibil sa fie garnitura un pic arsa sau chiulasa fisurata,sa pierzi antigel ,dar fara sa fie presiune excesiva in circuitul de racire.

Daca pierzi constant antigel si nu exista urme(inclusiv radiatorul de sub bord) este o problema la chiulasa,garnitura.

Link to comment
Share on other sites

este normal sa scada nivelul de antigel, chiar si putin de tot? si eu mai completez cu 50-100 g la aproximativ 1000 km.

54307[/snapback]

 

Da.Exista un consum admisibil.

Exista pierderi mici la pompa de apa .Apar pierderi si la masinile noi sau la cele la care s-a schimbat antigelul ,datorita aerului care exista in circuit, in timp este evacuat(nu este pierdere in cazul asta,dar scade nivelul).

Link to comment
Share on other sites

Da.Exista un consum admisibil.

Exista pierderi mici la pompa de apa .Apar pierderi si la masinile noi sau la cele la care s-a schimbat antigelul ,datorita aerului care exista in circuit, in timp este evacuat(nu este pierdere in cazul asta,dar scade nivelul).

54308[/snapback]

 

Am schimbat si eu antigelul, dar acum vr'o 5.000 :blink: Mai exista oare aer in circuit?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.