Jump to content

Legat de BMW X3...


Jimbo08

Recommended Posts

A ajuns cineva la viteza maxima?

 

Eu am atins 220 km/h pe bord si 205 km/h pe GPS!

 

Sunt incantat de modul cum se comporta la viteza maxima

si ca pana la viteza maxima sunt putine masinile care pot sa-ti

faca fata; si oricum au motoare mai maricu mai multi CP!!!

 

Dar nu asta este ce vreau sa spun... ci faptul ca in momentul

in care am 200 masina are demaraj iar in momentul cand

ajunge la 220 km/h pe bord parca iti ia toata puterea, mai mult

parca te infraneaza!

 

Spre exemplu am facut un test si i-am dat viteza la vale....

nimic, la 220 km/h se opreste fix!

 

Este clar limitata cumva din motor sau cutie, nu stiu...

Se poate lua limitarea? cred ca se duce in 240km/h

fara probleme!

 

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Masinile sunt limitate electonic de producator, de aceea iti taie puterea.

Daca ai pachetul sport + suspensii sport pe X3, mi se pare ca viteza maxima este 220-230 Km/h

 

Poti trece pe manual la viteza maxima si sa o treci in viteza a 5-a.

In general mai crese viteza :blink:

 

Am prins 180 km/h cu Renault Megane 1.5 dCI 80 cp, desi viteza maxima era 167 Km/h

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

In momentul de fata conduc un BMW X 3 2d cu motorul de 150cp.Viteza maxima atinsa cu el a fost 200km /ora in Romania si 205 in Germania.Nu reusesc sa-mi explic diferenta nici cum.In Romania pe celebra noastra autostrada am mers cum am mai spus cu maxim 200 la o turatie de aprox 3900 moment in care simteam ca nu mai am gaz.La 200 masina mergea lejer dar se simtea ca e limitata.Asta in conitii bune cu drumul liber in fata.In Germania in scimb am ajuns la 205 si aveam senzatia ca ar mai putea merge dar am fost fortat sa reduc viteza din cauza traficului.Daca as fi fost singur sau daca s-ar fi intimplat o singura data as fi zis ca mi se pare, insa in masina au mai fost si altii care confirma viteza avuta si cu care chiar am discutat despre acest aspect . De unde aceasta diferenta habar nu am .

 

Vizavi de motorul de 3l si 218cp am auzit lucruri numai bune si chiar ma bate gindul sa-mi schimb masina .Initial ma gindeam la noul motor de 2 l si 177cp care se pare ca e foarte reusit si care cred ca e suficient in Romania.Insa ma atrage f. tare motorul de 3 litri, cei 6 cilindri in linie... Diferenta ar fi cam de 5000euro la cumparare + eventuala diferenta de taxa de prima inmatriculare sau de mediu sau ce o fi, iar celelalte cheltuei ulterioare cresc si ele simtitor. Necazul e ca nu am avut inca ocazia sa conduc un 3 d cu cutie manuala cum imi doresc sa stiu macar la ce aspir...

Link to comment
Share on other sites

diferenta ar fi data de calitatea motorinei zic eu in cazul tau , EugenD. eu mai mult de 180-190 nu am mers in Romania , iar in afara nu am iesit cu X3-ul. :blink: in schimb am mers cu Land-cruiser cu aproape 170:) nerecomandabil
Link to comment
Share on other sites

Sunt 90% hotarat sa-mi iau si eu un X3 2.0d (177cp) insa am citit pe un alt forum cum ca persoanele mai inalte stau incomod in el. Eu am cam 1.88m, m-am asezat la reprezentanta in unul si parea ok insa nu stiu la drum lung cum o sa fie. In orice caz, volanul sport e must deoarece cel normal e prea mare si jeneaza putin (cel putin la mine).

 

Are cineva motorul 2.0d de 177cp? Cum vi se pare? Consum?

Link to comment
Share on other sites

Eu am 182 cm si obisnuiesc sa conduc cu scaunul pozitionat cit mai sus (pt. a vedea mai bine craterele din sosele) si totusi stau confortabil in masina.Discutii cum ca persoanele mai inalte ar sta incomod in el am auzit si eu insa fiecare are un mod al lui de a regla scaunul(inaltime,grad de inclinare a spatarului etc.) si in functie de asta sta sau nu comod intr-un X 3.
Link to comment
Share on other sites

Am mers pe bancheta din spate 10.000 km prin Europa cam trei saptamani si pot spune

ca este cea mai confortabila masina, mai ales tinan cont de drumurile din Europa vestica!

 

Bineinteles pe drumurile noastre se misca caraoseria destul de mult din cauza gropilor

si a denivelarilor dar pot spune ca si in tara este destul de placuta la mers!

 

Apropo de motor nici nu cred ca vreau, chiar daca s-ar putea, sa-i iau limitarea!

Demarajul este exceptional iar viteza maxima este prea mare pentru conditiile din Romania!

 

Daca am avea drumurile din Germania poate ar merita sa prinzi 250 km/h!

 

Motorul face ca depasirea unui TIR care are si el vreo 100 km/h sa fie o simpla formalitate:

apesi acceleratia la maxim vreo 2-3 secunde si gata ai trecut de TIR!

 

Bafta si drumuri placute!

Link to comment
Share on other sites

eu am 1.84 si stau confortabil in X3. spatarul destul de drept , scaunul jos maxim , si volanul vezi ca se regleaza , nu are ce sa te deranjeze nici la ala standard.eu am voland cu 4 spite +comenzi si mi se pare ok. la cel in 3 spite nu prea ai unde sa iti odihnesti mana, daca intelegeti ce zic. iti obosesc mainile
Link to comment
Share on other sites

Sunt 90% hotarat sa-mi iau si eu un X3 2.0d (177cp) insa am citit pe un alt forum cum ca persoanele mai inalte stau incomod in el. Eu am cam 1.88m, m-am asezat la reprezentanta in unul si parea ok insa nu stiu la drum lung cum o sa fie. In orice caz, volanul sport e must deoarece cel normal e prea mare si jeneaza putin (cel putin la mine).

 

Are cineva motorul 2.0d de 177cp? Cum vi se pare? Consum?

motorul e ok pentru drumurile din Romania si nu numai. Am in acest moment 7.200 km parcursi. Nu-l folosesc in oras. Cosumul a fost initial 7,3-7,2 l/100 km, acum s-a stabilizat la 7 l/100 km.

Link to comment
Share on other sites

Pentru un motor de 2.0litri, am inteles ca e poate mai bine sa raman la cutie manuala. Nu am condus decat pe manuala pana acum asa ca nu ar fi o problema desi dupa ce am vazut si eu cutia de pe un 3.0sd, inteleg de ce asi putea sa ma obisnuiesc si cu una automata.

La un motor 2.0d, cam care sunt reprizele la schimbarea vitezelor? Adica, in oras, cam care e viteza in care se merge cel mai des? N-am mers cu diesel si nu-mi dau seama, am o masina pe benzina in care merg cel mai mult in a 3-a dar destul de sub-turata, pana in 2000-2200rpm.

Link to comment
Share on other sites

Cam ce consum ai in oras la 2.0d?

 

Ce ma enerveaza ca la X3 nu exista optiunea de vopsea Sparkling graphite :blink: ...

Sa-ti spun eu despre al meu:

media dupa un an si 35.000 8.1l/100km mixt.

in oras cam 9; afara, in functie de drum si cat de tare mergi intre 5,5 si 8 (la 130km/h cu treapta a 6-a si @2500rpm - 5.5-6l; la 180km/h cam 8)

iarna consumul creste cu 0.5l probabil din cauza cauciucurilor mai profilate dar si din cauza temperaturii.

Link to comment
Share on other sites

Atentie, asta nu e consum de Romania :blink: (Maverick)

 

3.0D - cutie automata

Afara: 9-10l/100 Km, chiar si 12l/100 Km, cand am mers cu ~ 200 Km/h distante lungi.

Am vazut si 6-7l/100 Km, cand am mers Bucuresti-Pitesti cu max 60 Km/h (se lucra)

Peste 160 Km/h consumul creste brutal.

 

Oras: 12-14 l/100 Km in aglomeratia din Bucuresti

 

3.0SD - cutie automata

adaugati 1.5-2l/100 km fata de datele de la 3.0D

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.