Jump to content

Far e39 & Xerapol


Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

au sosit elementele post-2935-1207500439_thumb.jpg

 

am asamblat si farul dupa aproape 3 saptamani de circulat chior :blink:

Unde ai reusit sa gasesti pieselea astea ? Nu credeam ca se vand separat.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

eu le-am facut pe ale mele acum 8luni,cu xerapol,cu slefuire manuala tot tacamul.am pus un DIY la vremea respectiva.rezultatul a fost perfect-faruri ca noi!

ce vrea sa va spun e ca a meritat efortul-si acum arata la fel de bine si nu am pus nici o folie de protectie!!!

Link to comment
Share on other sites

doar acum am dat de acest forum, cautand unele probleme care le am la bmw-ul meu. Faceti o treaba excelenta si vreau sa va felicit pt aceasta! Ma bucur sa imi gasesc raspunsul la problemele mele si chiar la unele fara sa mai intreb! Clauberty te rog sa imi zici si mie cum ai desfacut sticla de pe far? cat te-a costat acele ghidaje comandate de pe internet(cele rupte, albe, care se gasesc in interiorul farului si au rolul de a regla farul) si in cat timp au ajuns. Te rog sa imi mai zici, pt ca eu am citit, dar nu stiu ce metoda sa folosesc mai bine, am un far care este intr-o situatie mai jalnica... adica are cratere si nu se vede mai nimic prin el:( cum sa-l lustruiesc, cu smirhel fin si apoi cu pasta miraculoasa? Vreau sa spun ca de 5 luni umblu noaptrea parca legat la ochi, din cauza acelor ghidaje de plastic care imi sunt rupte si "sticlei" care este dezastru! Multumesc
Link to comment
Share on other sites

doar acum am dat de acest forum, cautand unele probleme care le am la bmw-ul meu. Faceti o treaba excelenta si vreau sa va felicit pt aceasta! Ma bucur sa imi gasesc raspunsul la problemele mele si chiar la unele fara sa mai intreb! Clauberty te rog sa imi zici si mie cum ai desfacut sticla de pe far? cat te-a costat acele ghidaje comandate de pe internet(cele rupte, albe, care se gasesc in interiorul farului si au rolul de a regla farul) si in cat timp au ajuns. Te rog sa imi mai zici, pt ca eu am citit, dar nu stiu ce metoda sa folosesc mai bine, am un far care este intr-o situatie mai jalnica... adica are cratere si nu se vede mai nimic prin el:( cum sa-l lustruiesc, cu smirhel fin si apoi cu pasta miraculoasa? Vreau sa spun ca de 5 luni umblu noaptrea parca legat la ochi, din cauza acelor ghidaje de plastic care imi sunt rupte si "sticlei" care este dezastru! Multumesc

 

In primul rand descarca documentele atastate am descris procesul / pasii pe care i-am urmat eu si au dat rezulate miraculoase :twoup: adica nu m-as fi asteptat sa iasa asa de bine

 

la procesul de separare a plexiglasului de carcasa ai nevoie:

 

o surubelnita dreapta "lata" cat mai lata in cap

 

o sa ai nevoie de mai multe surubelnite pt a le pune intre plexiglas si carcasa pt ca nu permite reunirea deoarece masticul nu se lasa cu una cu doua :D

 

o cartela de plastic (telefon sau card) pt a le pune intre urechi si piedica de pe carcasa (eviti ruperea lor) taiata binenteles fisii late cat sa intre in interiorul urechii

 

cutter ascutit pt a taia masticul

 

te sfatuiesc sa incepi desfacerea de la coltul de jos (faza lunga) oricm partea de sus e rotunda :twoup:

 

si sa desfaci cele doua suruburi din partea semnalizarii

 

atentie ca plasticul negru care inconjoara oglinda si care sustine angel eye are stalpi de sustinere sa incerci sa nu ii rupi :D

 

la prima strigare pare complicat insa rabdarea si indemanarea da roade :D

 

daca nu te descurci da-mi PM si vb la tel daca vrei ca tot e gratis dupa 8 sau 6 seara daca nu ma insel :)

 

 

ce priveste elementele de sustinere am de comandat pt 2 faruri daca vrei le includ si pe ale tale si vor ajunge la tine prin posta am mai trimis si au ajuns intregi fara nici o problema

 

succes

 

 

daca mai vrea cineva elemente post-2935-1207500439_thumb.jpg vineri dau comanda si in 10-12 zile sunt la mine la cele intregi ma refer :P

Link to comment
Share on other sites

la E39 facelift sunt etanÂş...

 

post-2935-1205775326_thumb.jpg post-2935-1205775339_thumb.jpg

 

post-2935-1205775632_thumb.jpg post-2935-1205776905_thumb.jpg

 

dar asta ai clarificat cu Bobo :twoup:

 

Da la aceea...ĂŽn fine, nu e interzis sĂŁ le desfaci evident, ideea e cĂŁ ĂŽncep sĂŁ facĂŁ condens pe interior dupĂŁ

 

Sa faca condes dupa ce ?

 

Dupa reasamblarea farului zici -> nare cum pt ca masticul din canal se curata post-2935-1205775882_thumb.jpg

 

si se inlocueste cu post-2935-1205776083_thumb.jpg

 

si e ca si nou :twoup:

 

Am la activ 4 faruri de E39 de 6 luni ultimul si nici unu nu face condens. Am fost cu proprietarul la spalatorie si a mers cu farurile pornite

 

Le-a si lasat pornite in timpul spalaraii si nimic :D

 

Si chiar l-am rugat sa le verifice dupa drum lung si mai ales daca si ploua e momentul propice si nimic :D

 

Si acu revenim la subiect sper sa termin azi documentu si sa il afisez :D

Sal, te rog explica-mi si mie cum se desfac geamurile de la far ca m_am chinuit toata ziua si nu am reusit la un e39 face lift

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa bagi farul in cuptor la caldura sa se incalzeasca siliconul si apoi cu un cutit sau ceva ascutit bagi pe langa "geam" si tragi ... ai grije cat lasi la incalzit farul sa nu provoci alte daune, ar fi bine sa bagi tot pe reprize de 3-5 minute sa vezi daca ai provocat ceva daune si daca se desprinde, ai grije sa dai jos tot de pe el sa nu topesti sau strici altceva. apoi dupa ce il dai jos "geamul", sa cureti siliconul vechi ai nevoie de un uscator de par cu care il incalzesti si il dai jos cu o surubelnita, incalzesti pe portiuni mici apoi repede cu surubelnita bagi si scoti siliconul, eu asa am procedat. succes
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu cred ca trebuie sa bagi farul in cuptor ca sa-l incalzesti :twoup:. Am dat 20 Ron pe o "scula" de incalzit. Si le-am desfacut usor apoi. Legat de mecanismele de reglaj, chiar nu gasim pe cineva care ar putea fabrica asa ceva? La SH nu prea gasim. Modelul este simplu ne trebuie doar un "meserias" in plastic. Am vazut link-ul atasat si ...85 $/side mi se pare un pic cam mult (ma refer la http://www.odometergears.com/subpages/bmw.html ). No offence! informatia este utila si practica dar...cateodata buzunarul nu pare sa raspunda la fel de practic. Atatea ne dorim sa facem pentru masina ... Eu as spune ca norocul nostru este informatia impartasita aici. Avem optiuni si asta-i bine.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Plastic de 3 lei, si mai deasupra de asta se desfac farurile alea si al draq de greu. inca nu am reusit, m0am chinuit. pana la urma l-am lasat balta. Un plastic din partea cu xenonul e rupt....

 

Restu de inca 1 e ok. Nu prea inteleg de ce au pus nenorocitu ala de silicon.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nu e nevoie de folie pe far (plexiglas) dupa slefuire, am sa fac poze si am sa va arat ca tot asa a ramas de lucios

 

Am folosit MASTIC la reizolare in orice magazin piese auto gasiti la tub, mai aveti nevoie de acel "pistol" fara nu are rost sa va apucati ca nu merge sa apasati cu surubelnita sau mai stiu eu ce metode

 

nu as pune altceva pt ca riscati sa se abureasca dupa si o sa dati vina pe mine, si tot degeaba <_<

 

curatatul masticului e o etapa importanta -> acordatii rabdare riscati sa nu se aseze plexiglas-ul si sa nu ajunga mastic peste tot si => aburirea geamului

 

sunt poze cu el curatat

 

la relipirea farului asigurati-va ca puneti cantitatea corecta de mastic: :)

 

varful de la tubul de mastic sa fie taiat in asa fel incat sa acopere latimea canalului :unsure:

 

nu va fie mila de mastic umpleti canalul pe jmatate cu mastic :blink:

 

mai mult ca sigur ca daca bagati farul in cuptor se va desface mai usor dar asta faceti pe riscul vostru :bashwall:

 

teoretic temeratura nu trebuie sa fie mai mare de 80 de grade ca masticul sa fie mai ingaduitor

 

eu le-am desfacut cum am explicat cu card de bancomat taita fasii cat sa intre in urchile de prindere pt a le elibera in rest cu cuter surubelnita -> taiat si fortat cu simt

 

dupa relipire sa legati farul de jur in prejur cu cablu "sarma" izolata in trei locuri la capete si la mijloc pt a mentine sticla presata

 

daca nu va descurcati sau aveti nelamuriri 0723519769

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Eu as fi interesat de partea cu parbrizul, ce operatii ai facut. Tot smirgheluire graduala dupa care xerapol? E aceeasi procedura ca la far? Ma intereseaza pentru un parbriz usor zgariat de praf, nu ciobituri.
Link to comment
Share on other sites

la parbriz iti da efect de lupa si nu o sa fie bine sigur.

eu am facut farurile si acum imi pare rau. s-au matuit intr-un an mult mai nasol decat erau inainte. am sa incerc sa le fac iarasi si sa pun folie.

Link to comment
Share on other sites

la parbriz iti da efect de lupa si nu o sa fie bine sigur.

eu am facut farurile si acum imi pare rau. s-au matuit intr-un an mult mai nasol decat erau inainte. am sa incerc sa le fac iarasi si sa pun folie.

 

 

ceva nu ai respectat din ce am zis eu mai sus

 

eu nu apar/sustin lucrarea ca sa isi faca toata lumea; va rog din suflet nu va luati dupa mine, e mult de lucru, nu mult enorm de mult, si daca nu respectati pasii aproape ca dublati timpul si efortul; si rezultaul final va fi un factor foarte demotivant dupa munca manuala depusa <_<

 

dar pot sa iti aduc dovada

 

am slefuit un far si celalat l-am lasat asa din lipsa acuta de timp si diferenta e si acu sesizabila si nu s-a matuit de loc am sa pun si poze

 

am precizat si mai precizez NU VA APUCATI DE TREABA FARA SCULE e inutil va pierdeti timpul si va uzati incheieturile degeaba

 

am pus pasii pt ca si eu am experimentat mai multe variante si cea descrisa a dat cele mai bune rezultate

 

am vb cu cineva de pe forum pe mess din pacate nu ii mai stiu ID-ul :) si i-am promis ca il ajut cu farul

 

te rog lasa un mesaj sa iti dau adresa unde sa trimiti farul si am sa il rog sa puna el poze cum arata acu farul si cum o sa iasa dupa lucrare

 

Ce tine de parbriz am facut doar intr-un colt pt test dar nu am avut nimca de pierdut pt ca avea o fisura de la sofer la pasager pe mijloc. Efect de lupa nu am sesizat; dar fa o vizita pe la dezmembrari si ia o bucata de parbriz si baga experimente :bashwall:

 

asteptam rezultate :unsure:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.