Jump to content

Nivel lichid racire


alex mihalciuc

Recommended Posts

Salutari! Din nou o intrebare legata de lichidul de racire. Am constat ca nu este martorul de vina, ci chiar este nevelul foarte scazut, spre 0! Azi mi s-a dus acul de la temperatura undeva aproape de rosu. M-am uitat la nivel si am constat ca era foarte pe fund plutitorul acela. Am adaugat 50/50 apa si antigel, am aerisit, iar dupa cateva ore este din nou gol vasul... Ma cam ingrijoreaza treaba aceasta, mai ales ca nu vad pe nicaieri sa picure... Nici ud nu lasa unde sta parcata... Ceva sugestii ar fi bine venite. Multumesc frumos! Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutari! Din nou o intrebare legata de lichidul de racire. Am constat ca nu este martorul de vina, ci chiar este nevelul foarte scazut, spre 0! Azi mi s-a dus acul de la temperatura undeva aproape de rosu. M-am uitat la nivel si am constat ca era foarte pe fund plutitorul acela. Am adaugat 50/50 apa si antigel, am aerisit, iar dupa cateva ore este din nou gol vasul... Ma cam ingrijoreaza treaba aceasta, mai ales ca nu vad pe nicaieri sa picure... Nici ud nu lasa unde sta parcata... Ceva sugestii ar fi bine venite. Multumesc frumos!

sa nu iti curga in baia de ulei....sa intre in motor. vezi garnitura de chiulasa.

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

cat ai completat pana acuma?Eu de ex. am pus o juma de litru si indicatorul iar a ramas jos la scurt timp si cand am completat a doua oara si-a revenit!!!Ai pus suficient ?

 

Am completat cam 1,5 - 2 litri. Am aerisit, si ramasese la nivel. Cand m-am uitat dupa putin timp, iar era jos plutitorul. O sa merg zilele astea sa o verific, dar intai sa termin si eu cu inmatricularea asta ca mi-a mancat zilele... :blink:

Link to comment
Share on other sites

SALUT EU SUNT NOU PE FORUM DAR AM BMW E36 DE 2 ANI

SI EU AM AVUT PROBLEME CU APA LA MOTOR,tot asa apa disparea dar nu era ud nicaieri,prima data ad desfacut motoru,am schimbat garnitura de _chiulasa_,am tras la plan chiulosa,si tot asa aveam probleme,apoi din intamplare am schimbat capacul de la radiator,ala era problema,nu asigura presiunea necesara si imi arunca apa afara.

Iar acum de 2 saptamani am mers pana in ungaria si cand am ajuns in oradea a crescut temp la apa

am verificat si am zis ca e pompa de apa de vine,nu a fost ea,a fost de vina vascocupla de racire(elicea cum la alte masini este cu termostat)dar nu am gasit atunci pe loc,si am blocato cu 2 puncte de sudura

si de atunci nu mai am probleme,ba in plus imi si suna mai tare curentul de aer,parca ar fi un motor de 3000 benzina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SALUT pe toata lumea

 

*si eu am aceeasi problema (completez cam 1 litru de amestec pe care il pierd in max cateva ore)

*am descoperit insa ca pierd lichidul printr-o pompitza aflata intre radiator si sistemul de incalzire (in partea dreapta a motorului)

 

*stie cineva ce face "pompitza" asta ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salutari! Din nou o intrebare legata de lichidul de racire. Am constat ca nu este martorul de vina, ci chiar este nevelul foarte scazut, spre 0! Azi mi s-a dus acul de la temperatura undeva aproape de rosu. M-am uitat la nivel si am constat ca era foarte pe fund plutitorul acela. Am adaugat 50/50 apa si antigel, am aerisit, iar dupa cateva ore este din nou gol vasul... Ma cam ingrijoreaza treaba aceasta, mai ales ca nu vad pe nicaieri sa picure... Nici ud nu lasa unde sta parcata... Ceva sugestii ar fi bine venite. Multumesc frumos!

stai linistit ca nu e mare problema in afara de vasul de expasiune.CUM s-a mai spus se crapa la e 46.eu azi am avut aceeasi problema si i-am schimbat vasul de expansiune.era crapat.am dat 260 lei de la AB.credeam ca e de vina radiatorul.o sa vezi ca asta e cauza.multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Salutari! Din nou o intrebare legata de lichidul de racire. Am constat ca nu este martorul de vina, ci chiar este nevelul foarte scazut, spre 0! Azi mi s-a dus acul de la temperatura undeva aproape de rosu. M-am uitat la nivel si am constat ca era foarte pe fund plutitorul acela. Am adaugat 50/50 apa si antigel, am aerisit, iar dupa cateva ore este din nou gol vasul... Ma cam ingrijoreaza treaba aceasta, mai ales ca nu vad pe nicaieri sa picure... Nici ud nu lasa unde sta parcata... Ceva sugestii ar fi bine venite. Multumesc frumos!

stai linistit ca nu e mare problema in afara de vasul de expasiune.CUM s-a mai spus se crapa la e 46.eu azi am avut aceeasi problema si i-am schimbat vasul de expansiune.era crapat.am dat 260 lei de la AB.credeam ca e de vina radiatorul.o sa vezi ca asta e cauza.multa bafta

salut... o problema de genu am avut si eu... insa nu cu nivelul lichidului care e constant la mine...

vara trecuta am fost la mare in muntenegru iar pe serpentinele alea... 40 de grade afara mi-a urcat temperatura apei aproape la maxim, clima imi mergea si de deodata sa decuplat singura... am oprit masina si m-am uitat la apa... era normal nivelul, am stat vreo 10 min... am pornit la drum iar nivelul apei tot crestea si revenea la jumate... intr-adevar o si calcam... 140-160 ... urcusuri si coborasuri...

normal nu ar avea voie...

nu stie nimeni de ce am patit asta? tin sa precizez ca asta sa intamplat la venire....

cand am mers, am mers pe timp de noapte nu am av probleme

Link to comment
Share on other sites

40 de grade afara mi-a urcat temperatura apei aproape la maxim, clima imi mergea si de deodata sa decuplat singura... am oprit masina si m-am uitat la apa... era normal nivelul

Electroventilatorul poate sa fie.Si la mine facea cam la fel(pe tester,din 5 incercari el ponea numai de 4 ori)

Link to comment
Share on other sites

40 de grade afara mi-a urcat temperatura apei aproape la maxim, clima imi mergea si de deodata sa decuplat singura... am oprit masina si m-am uitat la apa... era normal nivelul

Electroventilatorul poate sa fie.Si la mine facea cam la fel(pe tester,din 5 incercari el ponea numai de 4 ori)

si l-ai schimbat?

Link to comment
Share on other sites

salut... o problema de genu am avut si eu... insa nu cu nivelul lichidului care e constant la mine...

vara trecuta am fost la mare in muntenegru iar pe serpentinele alea... 40 de grade afara mi-a urcat temperatura apei aproape la maxim, clima imi mergea si de deodata sa decuplat singura... am oprit masina si m-am uitat la apa... era normal nivelul, am stat vreo 10 min... am pornit la drum iar nivelul apei tot crestea si revenea la jumate... intr-adevar o si calcam... 140-160 ... urcusuri si coborasuri...

normal nu ar avea voie...

nu stie nimeni de ce am patit asta? tin sa precizez ca asta sa intamplat la venire....

cand am mers, am mers pe timp de noapte nu am av probleme

-verifica termostatul sau termocupla de la electroventilator,cand trece un pic de jumatate temperatura apei trebue sa-ti porneasca electroventilatorul.

Link to comment
Share on other sites

-verifica termostatul sau termocupla de la electroventilator,cand trece un pic de jumatate temperatura apei trebue sa-ti porneasca electroventilatorul.

o sa merg la ab sa vad ce e cu el... ca vine vara si nu as vrea sa-mi prajesc motoru:)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Desi am mai postat pe un topic, se potriveste si aici problema mea:

 

Am completat acum cu aproape 1L de antigel, pana am adus tumburusul la nivel (putin mai sus de buza gaurii). Am vrut sa fac aerisirea: cu busonul desfacut am desurubat surubelul acela de langa buson. Am auzit un fasait dar nu-mi dau seama daca sufla sau sugea aer. Cred ca sugea. S-a ridicat tumburusul la maxim in sus. Eu ma asteptam sa curga lichid pe la surubel, ca asa mi s-a spus. Am gresit cu ceva? Trebuia busonul pus cand am desurubat surubelul? Va rog sa ma ajutati, ca sunt ingrijorat de ce nu a curs lichid p-acolo.

Link to comment
Share on other sites

Desi am mai postat pe un topic, se potriveste si aici problema mea:

 

Am completat acum cu aproape 1L de antigel, pana am adus tumburusul la nivel (putin mai sus de buza gaurii). Am vrut sa fac aerisirea: cu busonul desfacut am desurubat surubelul acela de langa buson. Am auzit un fasait dar nu-mi dau seama daca sufla sau sugea aer. Cred ca sugea. S-a ridicat tumburusul la maxim in sus. Eu ma asteptam sa curga lichid pe la surubel, ca asa mi s-a spus. Am gresit cu ceva? Trebuia busonul pus cand am desurubat surubelul? Va rog sa ma ajutati, ca sunt ingrijorat de ce nu a curs lichid p-acolo.

-porneste motorul si complecteaza cu aerisitorul desfacut pana curge lichid.

Link to comment
Share on other sites

Aha! Multumesc, in sfarsit un raspuns! Eu m-am tinut sa completez cand e motorul rece, ca sa fie masuratoarea corecta (atunci cand e cald imi arata ca e la semn, dar cand se raceste scade). Maine, cand e motorul rece, am sa desfac si busonul si aerisitorul si am sa completez (daca mai e cazul). Dupa ce il stabilizez la semn am sa pornesc motorul si astept sa curga pe la aerisitor. Apoi ce fac? Astup ambele gauri si gata?

 

Inca o data, multumesc mult, ovy, pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.